abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114983326

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieplanet
Yellowdate
• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Daarbij willen willen we op zaterdag 18 augustus * graag een meet houden voor dit topic, drankje doen, missschien ook een hapje of even stappen, beetje centraal in Nederland. Er is inmiddels een besloten Facebook-pagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen Facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.
* Voorgestelde datum
------------------------------------------------------------------------------------------------------

In september komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn allen eten bij iemand thuis.

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpg middelvinger.jpg fok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg25104391.gif naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpg bill.JPGmorera.jpg
silentchaos1.jpg
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 2 augustus 2012 @ 08:15:10 #2
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_114983880
DP O+

Had gisteren op paiq een vrouw waar de rechter hersenhelft van bijna niet werkte.

Heb ik weer -O-
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 2 augustus 2012 @ 08:22:04 #3
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_114983957
Ik heb gister 3,5 uur zitten whatsappen met mijn date voor vrijdag :D
Denk dat ik niet bang hoef te zijn voor de welbekende "awkward silence"
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  donderdag 2 augustus 2012 @ 08:40:19 #4
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114984107
Whatsapp is nou niet bepaald een meetinstrument van hoe een date gaat worden weet ik uit ervaring.

Gisteren een date gehad met een meisje waarvan ik dacht, wordt wel gezellig. Maar achteraf kan ik zeggen dat de foto's op internet haar geen recht doen, het bleek een erg mooie vrouw. Ik heb daar 6,5 uur met haar gezeten... en als je mij vraagt waar we het over gehad hebben. :') Het ging zo vloeiend dat ik nog steeds niet weet van welke muziek ze houdt en wat haar lievelingskleur is. En we weten allemaal dat dat oranje moet zijn. -O-

Maar goed.... ook nog whatsappjes binnen gekregen van een ander meisje wie ik nog nooit ontmoet heb maar wel telefoonnummers had uitgewisseld. Die houdt me op de hoogte van haar hele vakantie. Om 4 uur 's nachts..... en dat al 3 dagen lang. Hou eens rekening met die tijdzones joh..... :( (en ik ken haar niet eens zo goed....)

En vanmorgen kreeg ik een dreigmailtje van e-matching dat ze mijn profiel gaan verwijderen binnen 4 weken als ik niet ga betalen, want... zo houden ze de site actueel. Right... :') Doe dat even bij mensen die al zo lang niet meer zijn ingelogd. Ze verwijderen maar een end weg.

Zo.... dat was mijn morning rant.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  donderdag 2 augustus 2012 @ 08:41:17 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114984117
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 08:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb gister 3,5 uur zitten whatsappen met mijn date voor vrijdag :D
Denk dat ik niet bang hoef te zijn voor de welbekende "awkward silence"
Of die krijg je juist wel doordat zoveel al besproken is ;)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 08:43:28 #6
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114984142
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 00:12 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ze heeft het er maar druk mee...ik heb morgen weer een 'date' met eefje801 :)
Hot girl on girl action.... O+
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  donderdag 2 augustus 2012 @ 08:50:05 #7
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_114984230
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 08:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Of die krijg je juist wel doordat zoveel al besproken is ;)
Ik denk altijd maar zo: ik zie m'n vrienden een paar keer per week, we weten alles van elkaar en toch zijn we nooit uitgeluld...
Juist iemand die ik helemaal niet ken heb ik geen reet te vertellen haha...

We zullen zien :) Heb er in ieder geval wel een goed gevoel bij dat het sowieso een gezellige avond gaat worden!
We hebben in het whatsapp gesprek ook heel veel open gelaten onder het mom van: vertel vrijdag maar _O-
pi_114984259
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 01:29 schreef Sekhmet het volgende:
Oefening baart kunst...als je het een paar keer (met moeite) gedaan hebt, wordt het steeds makkelijker.
Verwacht alleen niet teveel. Krijg hier af en toe het idee dat een aantal hier na drie keer daten al opgeven omdat het toch nooit wat wordt met dat internetdaten. Soms duurt het gewoon een tijdje en gaan daar tig dates over heen voordat je echt iemand leuks tegenkomt...en soms gebeurd zelfs dat niet.
Ja op zich heb je gelijk, maar ik snap de andere kant ook heel goed.
Als de meeste van je berichten genegeerd worden en je geen antwoord terug krijgt, dan is dat toch niet leuk. En als je een paar slechte dates achter elkaar hebt, ga je inderdaad al snel het idee krijgen dat dit niet gaat werken. Je moet er een hele hoop moeite voor insteken (als man) zonder dat het veel oplevert.
Dus dan snap ik wel dat mannen er al snel mee stoppen.
pi_114984317
Maar goed, ik zit nu dus in de situatie dat ik het totaal niet meer voor elkaar krijg om er voor te gaan en via die datingsite berichten te gaan sturen. En ik weet ook niet goed hoe dat te doorbreken.
Ik zou graag een relatie willen, maar ik zie er als een berg tegenop om tientallen (honderden?) berichten te moeten gaan rondsturen waarvan de meeste genegeerd gaan worden en er geen antwoord terug gegeven gaat worden.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:13:16 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114984605
Als je er al zo tegenop kijkt en je kan jezelf ook niet zetten tot daadwerkelijk het versturen van een bericht dan is internetdating blijkbaar niet jouw ding. Of je moet jezelf gewoon dwingen om eens een berichtje te sturen. Want het enige wat kan gebeuren is dat men niet reageert. Tja next dan!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:37:04 #11
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114985096
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 08:56 schreef dyna18 het volgende:
Maar goed, ik zit nu dus in de situatie dat ik het totaal niet meer voor elkaar krijg om er voor te gaan en via die datingsite berichten te gaan sturen. En ik weet ook niet goed hoe dat te doorbreken.
Ik zou graag een relatie willen, maar ik zie er als een berg tegenop om tientallen (honderden?) berichten te moeten gaan rondsturen waarvan de meeste genegeerd gaan worden en er geen antwoord terug gegeven gaat worden.
Waarom hou je niet wat rust en reageer je alleen op vrouwen die jou een bericht sturen?
Na een tijdje kan je misschien weer wat actiever jagen? ;) Of ga eens lekker in de kroeg versieren.

'ik zou graag een relatie willen' klinkt een beetje raar...
pi_114985297
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:37 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Waarom hou je niet wat rust en reageer je alleen op vrouwen die jou een bericht sturen?
Na een tijdje kan je misschien weer wat actiever jagen? ;) Of ga eens lekker in de kroeg versieren.

'ik zou graag een relatie willen' klinkt een beetje raar...
Nou om te beginnen krijg ik nooit zelf een bericht toegestuurd. Dus ik zal het toch echt zelf moeten doen.

En is het zo gek om een relatie te willen? Ik heb het gevoel dat ik dat graag wil, sterker nog, dat heb ik al heel lang. Dan is dat toch niet raar?

In de kroeg versieren heb ik wel geprobeerd, maar helaas ben ik daar niet zo succesvol. Dat heeft me alleen blauwtjes opgeleverd.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:49:06 #13
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114985319
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:47 schreef dyna18 het volgende:
Nou om te beginnen krijg ik nooit zelf een bericht toegestuurd. Dus ik zal het toch echt zelf moeten doen.

En is het zo gek om een relatie te willen? Ik heb het gevoel dat ik dat graag wil, sterker nog, dat heb ik al heel lang. Dan is dat toch niet raar?

In de kroeg versieren heb ik wel geprobeerd, maar helaas ben ik daar niet zo succesvol. Dat heeft me alleen blauwtjes opgeleverd.
Waarom durf je het wel in de kroeg te proberen maar niet op het relatief veilige internet?

Een relatie willen is opzich niet heel vreemd, maar hoe meer je er naar zoekt hoe moeilijker/lastiger het te krijgen is ;)
pi_114985331
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:47 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Heb je Pepper al eens geprobeerd? Dan ben je niet afhankelijk van profielteksten en in mijn ervaring reageren vrouwen daar sneller. Je kan namelijk gewoon leuke plaatjes posten. Je hebt volgens mij een vrij actief leven met sport e.d.? Ik meende mij zoiets te herinneren. Dat soort mannen doen het wel goed.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:57:44 #15
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_114985512
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waarom durf je het wel in de kroeg te proberen maar niet op het relatief veilige internet?

Een relatie willen is opzich niet heel vreemd, maar hoe meer je er naar zoekt hoe moeilijker/lastiger het te krijgen is ;)
Precies, je kan wel een relatie willen, maar dat moet niet je uitgangspunt zijn denk ik....
Gewoon veel mensen leren kennen van het andere geslacht en dan zie je wel waar het tot uitgroeit...
pi_114985738
Om even bij de anderen aan te sluiten. Een relatie willen om het feit dat je dan een relatie hebt, dat gaat echt gewoon niet werken. Het klinkt, en is, te geforceerd. Vraag jezelf eerst eens af, waarom wil je een relatie zo graag? Kijk liever naar de redenen, en ga dan kijken wat je echt wil. En laat het moeten eens los. Dan gaat het plotseling veel natuurlijker en sneller.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:11:58 #17
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114985895
Oke, dat is jammer. Is het een optie om een van de dames hier je profiel te laten zien (b.v. Eefje of Sekhment of Cue) en vragen wat ze ervan vinden. Met wat opbouwend advies kan je misschien wel meer succes krijgen bij de vrouwen daar.

Het is niet gek om een relatie te willen. Maar als je iets 'erg graag wilt' dan resulteert het vaak in het tegenovergestelde omdat het te krampachtig gaat en iets te opdringerig. (hoeft niet, maar vaak wel) Zelf ga ik dates in met het idee 'leuke avond en we zien wel'. Soms heb ik zoiets van... ugh.. waarom ben ik hier nog. Soms heb ik zoiets van wow, wat een leuke meid. Ga neutraal erin.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:44:51 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_114986828
Een relatie moet niet meer dan een leuke aanvulling zijn op je leven. Zie het als een bonus.

Zonder relatie is je leven prima en leuk, een relatie is een leuke bonus maar geen vereiste.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:18:35 #19
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_114988023
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:44 schreef ook_gek het volgende:
Een relatie moet niet meer dan een leuke aanvulling zijn op je leven. Zie het als een bonus.

Zonder relatie is je leven prima en leuk, een relatie is een leuke bonus maar geen vereiste.
Maar hier gaat het gewoon al fout bij velen.

Een relatie willen, want: ik wil een relatie. Yeah right.

Zorg naou gewoon es dat je iemand ontmoet waarmee het leuk is. Waarmee je kan praten over je werk, hobbies, vakanties, weet ik veel. Waar je op een gegeven moment zo veel mogelijk tijd mee wil rondbrengen.
Maar ja, als je niet eens in contact komt met dat enge andere soort mens, tja...
pi_114989037
Kijk het is niet zo dat ik een relatie wil, puur om een relatie te hebben.

Ik merk dat ik het fijner vind om dingen samen te kunnen ondernemen en samen leuke dingen te doen. Ik merk dat ik iemand mis om dingen mee te delen. Mijn verhaal kwijt te kunnen als ik thuis kom en mij feedback te geven op uitdagingen waar ik tegen aanloop. Ik zou het geweldig vinden om met zijn tweeen lekker op reis te gaan, nieuwe plekken te ontdekken en bijzondere ervaringen op te doen. Om gewoon 's avonds lekker tegen aan te kruipen en mee te zoenen en vrijen.

Die gedachte en behoefte is in 2005 onstaan en wordt gewoon steeds sterker bij mij. Dan is het toch logisch dat je daar werk van maakt.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:52:22 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114989273
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:45 schreef dyna18 het volgende:

Die gedachte en behoefte is in 2005 onstaan en wordt gewoon steeds sterker bij mij. Dan is het toch logisch dat je daar werk van maakt.
Absoluut. Maar doe dat dan ook ;)
pi_114989469
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Absoluut. Maar doe dat dan ook ;)
Ja dom he...
Ik weet het zelf ook niet wat me tegenhoud.
pi_114989471
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:45 schreef dyna18 het volgende:
Ik merk dat ik het fijner vind om dingen samen te kunnen ondernemen en samen leuke dingen te doen. Ik merk dat ik iemand mis om dingen mee te delen. Mijn verhaal kwijt te kunnen als ik thuis kom en mij feedback te geven op uitdagingen waar ik tegen aanloop. Ik zou het geweldig vinden om met zijn tweeen lekker op reis te gaan, nieuwe plekken te ontdekken en bijzondere ervaringen op te doen. Om gewoon 's avonds lekker tegen aan te kruipen en mee te zoenen en vrijen.
Ik heb exact hetzelfde. Ik wil ook graag een relatie. Niet omdat het perse moet, maar omdat ik het gewoon graag wil en er naar verlang. Ik word ook ouder en dat speelt ook beetje een rol. Alle andere familieleden hebben al een relatie. Een paar zijn al getrouwd en ze zijn net zo oud als ik. Ik wil dat ook eigenlijk (trouwen hoeft niet direct, maar gewoon een relatie zou al leuk zijn). Ik wil niet alleen achterblijven.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_114989535
Tip: en dit klinkt dom, maar ga niet zoeken. Als je de instelling hebt om leuke mensen te leren kennen, en thats it, dan ga je de goede kant op. Geforceerd elk contact als mogelijke partner gaan zien (en daar ook naar gedragen), dat gaat mis. En als bewijs dat je vindt als je niet zoekt, ik ben al weer bijna een jaar gelukkig met mijn schat :D

Maar ik geef toe, het is verdomd moeilijk om die switch te maken, vooral omdat je er al zo lang mee bezig bent.
pi_114989698
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:59 schreef Ordos20 het volgende:
Tip: en dit klinkt dom, maar ga niet zoeken. Als je de instelling hebt om leuke mensen te leren kennen, en thats it, dan ga je de goede kant op. Geforceerd elk contact als mogelijke partner gaan zien (en daar ook naar gedragen), dat gaat mis. En als bewijs dat je vindt als je niet zoekt, ik ben al weer bijna een jaar gelukkig met mijn schat :D

Maar ik geef toe, het is verdomd moeilijk om die switch te maken, vooral omdat je er al zo lang mee bezig bent.
Dit werkt alleen als er geen problemen in de weg staan met het aangaan van een relatie.
Wanneer het je niet lukt om een relatie te krijgen (om wat voor reden dan ook) dan is gewoon maar afwachten weer een van die vele dooddoeners die mensen zonder begrip van wat er loos is roepen.

Als er dingen niet goed gaan, moet je juist wel actief met het probleem aan de gang gaan, anders wordt het nooit beter.
pi_114989757
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:59 schreef Ordos20 het volgende:

Wat een dooddoener weer. Natuurlijk moet je wel op zoek gaan als in dat je je moet begeven op plekken waar je mogelijk een relatie op zou kunnen doen. Hele dagen achter je computertje blijven zitten helpt natuurlijk geen ene flikker.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_114989931
Blijf vooral stug doen wat je al jaren zonder succes doet en luister vooral niet naar goedbedoeld advies! ^O^
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:11:02 #28
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114990008
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:09 schreef Spirit82 het volgende:
Blijf vooral stug doen wat je al jaren zonder succes doet en luister vooral niet naar goedbedoeld advies! ^O^
Niet zo sarcastisch ;(
pi_114990067
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:04 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Dit werkt alleen als er geen problemen in de weg staan met het aangaan van een relatie.
Wanneer het je niet lukt om een relatie te krijgen (om wat voor reden dan ook) dan is gewoon maar afwachten weer een van die vele dooddoeners die mensen zonder begrip van wat er loos is roepen.

Als er dingen niet goed gaan, moet je juist wel actief met het probleem aan de gang gaan, anders wordt het nooit beter.
Ja en nee. Werken aan een gesignaleerd probleem is altijd goed. Maar realiseer je het volgende (dit overkwam me toen ik met mijn zoontje op stap was en ook nog heftig zoekende was). Forceren helpt niet. Ik was op stap, en tijdens een snack zakte ik even achterover in mijn stoel en keek om me heen. Allemaal stelletjes, jong en oud, en allerlei soorten uiterlijken om me heen. En genoeg van deze mensen waren niet veel beter dan mij, handiger of , for the lack of a better word, aantrekkelijker. En toen raakte het me. Deze mensen waren gewoon zichzelf geweest waarschijnlijk, en dat was genoeg om iemand tegen te komen. Hieruit leidde ik af: juist door NIET het probleem relatie, maar juist het probleem IK aan te pakken, dan volgt daar de oplossing uit. Wees blij met wie je nu bent. Dat maakt elke volgende stap zoveel meer ontspannen (en daarmee succesvol). Ik zeg niet dat je helemaal niet om je heen moet kijken, maar om meer geluk in het leven te krijgen. Want dat ga je uitstralen, en dan komt het zeker weten.

En trouwens. Zonder relatie is het leven ook nog steeds fantastisch.
pi_114990091
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:09 schreef Spirit82 het volgende:
Goedbedoeld is niet hetzelfde als goed.
pi_114990132
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Niet zo sarcastisch ;(
Laat me met rust jij :(
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:14:13 #32
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114990140
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:12 schreef Comp_Lex het volgende:
Klopt, Maar de vraag is of diegene altijd in staat is om goed advies ook als daadwerkelijk zo te kwalificeren. Vaak gebeurd dit niet omdat die persoon vaak allerlei obstakels ziet. Maar dan blijft het goed advies. :)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:14:45 #33
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114990159
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:14 schreef Spirit82 het volgende:

Laat me met rust jij :(
Maar dan kunnen wij nooit daten ;( :(
pi_114990176
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:12 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Haal eruit wat je kunt ipv advies meteen af te kraken. Hij heeft wel degelijk een punt. Ook al is externaliseren 100x makkelijker dan internaliseren, je schiet er alleen geen kut mee op.
Sarcasme. Herken het.
pi_114990419
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:12 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Ja en nee. Werken aan een gesignaleerd probleem is altijd goed. Maar realiseer je het volgende (dit overkwam me toen ik met mijn zoontje op stap was en ook nog heftig zoekende was). Forceren helpt niet. Ik was op stap, en tijdens een snack zakte ik even achterover in mijn stoel en keek om me heen. Allemaal stelletjes, jong en oud, en allerlei soorten uiterlijken om me heen. En genoeg van deze mensen waren niet veel beter dan mij, handiger of , for the lack of a better word, aantrekkelijker. En toen raakte het me. Deze mensen waren gewoon zichzelf geweest waarschijnlijk, en dat was genoeg om iemand tegen te komen. Hieruit leidde ik af: juist door NIET het probleem relatie, maar juist het probleem IK aan te pakken, dan volgt daar de oplossing uit. Wees blij met wie je nu bent. Dat maakt elke volgende stap zoveel meer ontspannen (en daarmee succesvol). Ik zeg niet dat je helemaal niet om je heen moet kijken, maar om meer geluk in het leven te krijgen. Want dat ga je uitstralen, en dan komt het zeker weten.

En trouwens. Zonder relatie is het leven ook nog steeds fantastisch.
Je moet het veel meer concretiseren. Ik ga een concreet advies geven waar iemand echt wat aan heeft: werk aan je angsten. Probeer te fixen wat je tegenhoudt. Identificeer de problemen en doe er wat aan.
Mijn probleem is dat ik momenteel geen sociale kring heb. Ik heb besloten om deel te nemen aan activiteiten van een studentenvereniging en ik ben benieuwd wat daar uit komt rollen.
Concrete oplossingen voor concrete problemen.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:23:55 #36
242666 BeamofLight
pi_114990443
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:15 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Haal eruit wat je kunt ipv advies meteen af te kraken. Hij heeft wel degelijk een punt. Ook al is externaliseren 100x makkelijker dan internaliseren, je schiet er alleen geen kut mee op.
Ik heb vannacht nog geinternaliseerd
pi_114990455
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:23 schreef Comp_Lex het volgende:
Mijn probleem is dat ik momenteel geen sociale kring heb. Ik heb besloten om deel te nemen aan activiteiten van een studentenvereniging en ik ben benieuwd wat daar uit komt rollen.
Klinkt goed. Nu nog volhouden.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_114990726
quote:

[..]

Je moet het veel meer concretiseren. Ik ga een concreet advies geven waar iemand echt wat aan heeft: werk aan je angsten. Probeer te fixen wat je tegenhoudt. Identificeer de problemen en doe er wat aan.
Als het probleem zo concreet is, is er ook een concrete oplossing voor te vinden. Het probleem is echter: ik heb geen relatie en ik wil er een. Wat de oorzaak is dat het sinds 2005 niet lukt, dat is dan weer niet vermeld. Dus heel concreet worden, wordt dan moeilijk. En je eigen beleveningswereld maakt hier ook een onderdeel van uit: Ik als persoon werk het beste als ik ZELF zaken constateer en me er bewust van wordt. Als iemand mij er op wijst is dat leuk, maar uit ervaring weet ik dat dat maar een halve oplossing wordt. Pas als ik me er bewust van wordt werkt het.

Dat gezegd hebbende, is dus mijn advies om te refelcteren en ZELF je problemen te constateren. Maar dan wel die problemen die je eigenlijk nog niet onderkend hebt. Dus vanuit mijn oogpunt nudge ik liever iemand naar een eigen inzicht toe, dan te zeggen: hier is de handleiding. Doe het zo en zo en dan gaat het lukken. Want als dat niet lukt, dan is er een risico dat iemand nog verder weg zakt, want hij deed precies wat gevraagd werd en het werkte nog niet! (en we hebben een aantal fokkers ook in dit topic gehad die die reactie gaven).

Het leven is grijs. Tot op zekere hoogte bestaan goed en fout niet (let wel: tot op zekere hoogte he! Er is wel zeker een goed en fout, maar je snapt wat ik bedoel). Wees eerst eens blij met wat je al wel hebt, en ga van daaruit werken.
pi_114990881
quote:

[..]

Goede keuze, die zijn daar zeer geschikt voor.
Ook via NMLK is een goede suggestie die in het vorige deel geopperd werd (voor als je boven de 25 bent).
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:33:56 #40
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114990890
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:30 schreef Ordos20 het volgende:

Doe het zo en zo en dan gaat het lukken.
Dat kan natuurlijk ook niet, want iedereen is anders, heeft een andere omgeving, zit anders in elkaar etc etc. Maar er zijn wel basisrichtlijnen die opzich door iedereen zijn uit te voeren en waarmee je verder komt dan stil in een hoekje te blijven zitten en wachten/dromen/hopen.

Alleen is het voor de ene wat moeilijker dan voor de andere.
pi_114991148
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:30 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Als het probleem zo concreet is, is er ook een concrete oplossing voor te vinden. Het probleem is echter: ik heb geen relatie en ik wil er een. Wat de oorzaak is dat het sinds 2005 niet lukt, dat is dan weer niet vermeld. Dus heel concreet worden, wordt dan moeilijk. En je eigen beleveningswereld maakt hier ook een onderdeel van uit: Ik als persoon werk het beste als ik ZELF zaken constateer en me er bewust van wordt. Als iemand mij er op wijst is dat leuk, maar uit ervaring weet ik dat dat maar een halve oplossing wordt. Pas als ik me er bewust van wordt werkt het.

Dat gezegd hebbende, is dus mijn advies om te refelcteren en ZELF je problemen te constateren. Maar dan wel die problemen die je eigenlijk nog niet onderkend hebt. Dus vanuit mijn oogpunt nudge ik liever iemand naar een eigen inzicht toe, dan te zeggen: hier is de handleiding. Doe het zo en zo en dan gaat het lukken. Want als dat niet lukt, dan is er een risico dat iemand nog verder weg zakt, want hij deed precies wat gevraagd werd en het werkte nog niet! (en we hebben een aantal fokkers ook in dit topic gehad die die reactie gaven).

Het leven is grijs. Tot op zekere hoogte bestaan goed en fout niet (let wel: tot op zekere hoogte he! Er is wel zeker een goed en fout, maar je snapt wat ik bedoel). Wees eerst eens blij met wat je al wel hebt, en ga van daaruit werken.
Ok, daar kan ik wel achterstaan. Dit is al heel wat genunanceerder :)
De laatste jaren ben ik wat allergisch geworden voor cliche opmerkingen als jouw tijd komt nog wel, op elk potje past een dekseltje, je moet vooral niet zoeken, etc.

Zoals ik al eerder aangaf ervaar ik belemmeringen bij het initieren van een relatie. Dat heeft veel te maken met angst. Niet de eerste stap durven nemen, als je in contact bent met iemand niet door durven gaan, op het web vrouwen niet te durven aanschrijven, etc.
En ook heeft het te maken met gebrek een kennis, ervaring en kunde. Ik weet vaak ook niet hoe ik iets moet aanpakken, waardoor ik meer onzeker raak en de angst doorzet.

Maar echt goed inzicht in mijzelf heb ik ook niet. Dat is ook lastig natuurlijk.
Helaas ook geen vrienden in de buurt die mij hier echt mee kunnen helpen (wat natuurlijk mede heeft gezorgt dat ik achterloop qua kennis en ervaring).
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:39:51 #42
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114991163
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:06 schreef Ordos20 het volgende:
Om even bij de anderen aan te sluiten. Een relatie willen om het feit dat je dan een relatie hebt, dat gaat echt gewoon niet werken. Het klinkt, en is, te geforceerd. Vraag jezelf eerst eens af, waarom wil je een relatie zo graag? Kijk liever naar de redenen, en ga dan kijken wat je echt wil. En laat het moeten eens los. Dan gaat het plotseling veel natuurlijker en sneller.
Goede post. Anders wordt je mogelijke partner ook "inwisselbaar" en je wilt gewoon iemand die goed bij je past.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:47:01 #43
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114991473
Ook over het hebben van niet echt een sociale kring: dat is toch echt wel erg fijn hoor, om die te proberen op te bouwen. Ik ben veel verhuisd toen ik jong was dus op zich maak ik vrij makkelijk contact maar ik merk ook echt dat ik vrienden nodig heb (en zei mij) los van het feit of ik nou wel of niet in een relatie zit. Ik heb tijdens relatie echt ervoor gewaakt voldoende aandacht daaraan te besteden. Ik zie om me heen wel eens mensen die zo in hun relatie opgingen dat ze geen vrienden meer overhielden. Dat is jammer, want over het algemeen "overleven" vrienden je relatie (s), in deze huidige tijd.

Het lijkt me best lastig als je zo graag zou willen maar nog niet (weer) iemand bent tegengekomen.
Maar blijf wel kritisch en blijf vooral ook een beetje van je leven genieten, zorg dat je het in je eentje leuk hebt. Mensen geloven dat vaak niet, dat dat kan maar je kunt het ook prima alleen heel leuk hebben. En over het algemeen ben je dan ook nog eens een leuke catch voor een toekomstige partner. Je hebt tenminste wat te vertellen :)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:52:42 #44
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114991716
Ik ben al een aantal jaar vrijgezel en in het begin kon ik kwijnen in zelfmedelijden zowat. Nu probeer ik gewoon een leuk leven te hebben, mensen te ontmoeten en gewoon lol te hebben. Ondertussen kom ik nog steeds niet echt relatiemateriaal tegen en dat vind ik soms best jammer. Maar ik vermaak me, heb lol, leer mensen kennen en creeer ondertussen een grotere vrienden/kennissenkring. En eerlijk gezegd is mij dat meer waard :)
Wie weet zit daar op een dag een echt potentiele partner tussen, zou leuk zijn,, maar zo bekijk ik de mannen niet gelijk. En dat helpt zeker :)

En ja ook ik was vroeger een verlegen kind dat niet snapte wat er leuk was aan een terrasje pakken en liever thuis zat.
Nu geloven mensen het niet meer als ik zeg dat ik verlegen ben.
Ben ik dan zo veranderd dat ik mezelf niet meer ben? (wat je vaak hoort als men zegt dat je 'moet' veranderen). Nop, ben mezelf, maar dan leuker :)
pi_114991968
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:39 schreef dyna18 het volgende:
Zoals ik al eerder aangaf ervaar ik belemmeringen bij het initieren van een relatie. Dat heeft veel te maken met angst. Niet de eerste stap durven nemen, als je in contact bent met iemand niet door durven gaan, op het web vrouwen niet te durven aanschrijven, etc.
En ook heeft het te maken met gebrek een kennis, ervaring en kunde. Ik weet vaak ook niet hoe ik iets moet aanpakken, waardoor ik meer onzeker raak en de angst doorzet.

Maar echt goed inzicht in mijzelf heb ik ook niet. Dat is ook lastig natuurlijk.
Helaas ook geen vrienden in de buurt die mij hier echt mee kunnen helpen (wat natuurlijk mede heeft gezorgt dat ik achterloop qua kennis en ervaring).
Kan je wel gewoon met vrouwen praten of voel je je daar ook ongemakkelijk bij?

quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:52 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben al een aantal jaar vrijgezel en in het begin kon ik kwijnen in zelfmedelijden zowat. Nu probeer ik gewoon een leuk leven te hebben, mensen te ontmoeten en gewoon lol te hebben. Ondertussen kom ik nog steeds niet echt relatiemateriaal tegen en dat vind ik soms best jammer. Maar ik vermaak me, heb lol, leer mensen kennen en creeer ondertussen een grotere vrienden/kennissenkring. En eerlijk gezegd is mij dat meer waard :)
Wie weet zit daar op een dag een echt potentiele partner tussen, zou leuk zijn,, maar zo bekijk ik de mannen niet gelijk. En dat helpt zeker :)
Het kan ook aan jou liggen i.p.v. aan de mannen ;)
pi_114992050
quote:

En ja ook ik was vroeger een verlegen kind dat niet snapte wat er leuk was aan een terrasje pakken en liever thuis zat.
Nu geloven mensen het niet meer als ik zeg dat ik verlegen ben.
Ben ik dan zo veranderd dat ik mezelf niet meer ben? (wat je vaak hoort als men zegt dat je 'moet' veranderen). Nop, ben mezelf, maar dan leuker :)
Goed gezegd. Je kunt inderdaad jezelf pas worden op latere leeftijd. Wie zegt dat de persoon die jij nu bent de echte 'jij' is als je je laat tegenhouden door allerlei barrières die jij jezelf op hebt gelegd?

Ik was ook echt geen feestnummer vroeger. Ik heb dat losgelaten, ben alles gaan doen wat ik eng vond (en nog steeds) en ben er veel meer mezelf door geworden, heb er een telefoonboek aan contacten aan overgehouden en omdat ik niet bezig was met het krijgen van een relatie, maar meer met mensen ontmoeten, heb ik er uiteindelijk nog een leuke relatie aan overgehouden ook.

Uit je comfort zone. Hop!
pi_114992072
Ik begon pas echt met daten nadat ik gescheiden was. Ik kwam uit de scheiding als een wrak. Geen vrienden. Geen geld. Alles weg. Geen zelfvertrouwen. Geen emotionele en psychiche stabiliteit. Ik had alleen mijn broer en zijn gezin. En ik moest hard vechten tegen heel zielig zijn en door sympathie leuk gevonden te worden. Oh en ik ging nooit uit.

Ik heb hard tegen mezelf gevochten. Ik ben leuker geworden, ook al ging ik niet uit tot ik mijn liefje leerde kennen, heb hard gewerkt vooral aan mijn eigen-beeld. En de verlegenheid die ik ook nog meedroeg voor een groot deel er mentaal uitgemept. Maar een vriendenkring lukte ook niet tot slecht. Maar ik heb wel leuke dingen gedaan. En ondanks alle shit die mij in het leven overkomen is, kijk ik enkel en alleen positief (natuurlijk, je blijft menselijk dus een mindere dag zit er ook tussen).

Ik weet nog steeds niet wie ik precies ben en wat ik wil zijn. Wat ik wel weet is dat ik heel blij ben. En dat telt, de rest volgt (en houdt het leven interessant door niet alles uitgelijnd te hebben).
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:01:34 #48
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114992148
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:57 schreef Comp_Lex het volgende:
Het kan ook aan jou liggen i.p.v. aan de mannen ;)
Klopt :)
En toch zoek ik dan net die man die wel bij mij past met hoe ik (nu) ben :)

Uhm.. ik bedoel natuurlijk: HET KAN NOOIT AAN MIJ LIGGEN :( :(
pi_114992419
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 08:56 schreef dyna18 het volgende:
Maar, om met de woorden van Comp te spreken, heb ik toch een vraag. Waar heb je het gevoel dat het mis gaat? Of hoe? Benoem het eens met een heel specifiek voorbeeld (waarbij delen natuurlijk wel aan de kant mogen)
pi_114992463
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:59 schreef Ordos20 het volgende:
Ik begon pas echt met daten nadat ik gescheiden was. Ik kwam uit de scheiding als een wrak. Geen vrienden. Geen geld. Alles weg. Geen zelfvertrouwen. Geen emotionele en psychiche stabiliteit. Ik had alleen mijn broer en zijn gezin. En ik moest hard vechten tegen heel zielig zijn en door sympathie leuk gevonden te worden. Oh en ik ging nooit uit.

Ik heb hard tegen mezelf gevochten. Ik ben leuker geworden, ook al ging ik niet uit tot ik mijn liefje leerde kennen, heb hard gewerkt vooral aan mijn eigen-beeld. En de verlegenheid die ik ook nog meedroeg voor een groot deel er mentaal uitgemept. Maar een vriendenkring lukte ook niet tot slecht. Maar ik heb wel leuke dingen gedaan. En ondanks alle shit die mij in het leven overkomen is, kijk ik enkel en alleen positief (natuurlijk, je blijft menselijk dus een mindere dag zit er ook tussen).

Ik weet nog steeds niet wie ik precies ben en wat ik wil zijn. Wat ik wel weet is dat ik heel blij ben. En dat telt, de rest volgt (en houdt het leven interessant door niet alles uitgelijnd te hebben).
Het klinkt misschien wat asociaal dat ik het zeg (en daarvoor excuses), maar het verbaast me niets dat het opbouwen van een vriendenkring niet lukte bij jou als je verder niet uitging enzo.
pi_114992587
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:09 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Het klinkt misschien wat asociaal dat ik het zeg (en daarvoor excuses), maar het verbaast me niets dat het opbouwen van een vriendenkring niet lukte bij jou als je verder niet uitging enzo.
Neuh, was niet asociaal. Zo was het gewoon. Gekoppeld aan het feit dat ik ver weg werkte van waar ik woonde. Maar het punt was: ik was ook happy aan het worden met dat ik dat niet had. Ik redde me wel. Tuurlijk ook gedate via relatieplanet, maar dat viel elke keer op de snuit. Maar juist omdat ik happy werd, steeds meer als een leuke ontmoeting gezien. En zo kwam ik dus mijn vriendin tegen. En dat klikte (we zochten allebei niet, gewoon leuke contacten leggen).
pi_114992800
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:08 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Maar, om met de woorden van Comp te spreken, heb ik toch een vraag. Waar heb je het gevoel dat het mis gaat? Of hoe? Benoem het eens met een heel specifiek voorbeeld (waarbij delen natuurlijk wel aan de kant mogen)
Als hij een beetje zoals mij is, dan heeft hij waarschijnlijk, net als ik, een laag zelfbeeld. Ik weet dat het niet goed is, maar ik heb eigenlijk wat bevestiging van de buitenwereld nodig dat ik wel goed ben zoals ik ben en dat ik er mag zijn. Ik ga kijken wat er zoal tegen mij gezegd wordt als ik iets met de studentenvereniging ga doen. Ik heb behoefte aan bevestiging en aan kritiek. Ik vind het prettig als er op een fatsoenlijke manier tegen mij gezegd wordt wat ik niet goed doe. Dan weet ik namelijk dat ik nog aan mezelf moet werken.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:12 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Neuh, was niet asociaal. Zo was het gewoon. Gekoppeld aan het feit dat ik ver weg werkte van waar ik woonde. Maar het punt was: ik was ook happy aan het worden met dat ik dat niet had. Ik redde me wel. Tuurlijk ook gedate via relatieplanet, maar dat viel elke keer op de snuit. Maar juist omdat ik happy werd, steeds meer als een leuke ontmoeting gezien. En zo kwam ik dus mijn vriendin tegen. En dat klikte (we zochten allebei niet, gewoon leuke contacten leggen).
Ah, ik zie dat je een andere definitie hebt van "zoeken" dan ik. Leuk contacten leggen zie ik ook als "zoeken", maar dat komt misschien omdat ik zelf geen vriendenkring heb ;)
pi_114992904

[ Bericht 100% gewijzigd door Comp_Lex op 02-08-2012 13:18:38 ]
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:22:56 #54
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_114993132
Je hebt geen partner nodig om leuke dingen te doen. Je hebt geen partner nodig om gelukkig te zijn. Je hebt geen partner nodig om je verhaal kwijt te kunnen.

Bouw een leuke vriendengroep op en gaat leuke dingen doen, kom je huis uit gaat er op uit. Ga op vakantie met vrienden enz.

Ik lees alleen maar excuus om een relatie te hebben en dus kan zeggen dat je er naar zoekt.

En dat hele leeftijd verhaal of trouwen. Kap toch met dat soort verhalen. Durf je zelf te zijn. Boeit het nou wat andere mensen van jou leeftijd doen? Is toch niet belangrijk?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:24:28 #55
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114993191
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:16 schreef Comp_Lex het volgende:

Als hij een beetje zoals mij is, dan heeft hij waarschijnlijk, net als ik, een laag zelfbeeld. Ik weet dat het niet goed is, maar ik heb eigenlijk wat bevestiging van de buitenwereld nodig dat ik wel goed ben zoals ik ben en dat ik er mag zijn. Ik ga kijken wat er zoal tegen mij gezegd wordt als ik iets met de studentenvereniging ga doen. Ik heb behoefte aan bevestiging en aan kritiek. Ik vind het prettig als er op een fatsoenlijke manier tegen mij gezegd wordt wat ik niet goed doe. Dan weet ik namelijk dat ik nog aan mezelf moet werken.

Maar dat betekend dat je je helemaal wilt vormen naar hoe anderen je graag zien? Dat is toch niet te doen??
pi_114993398
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar dat betekend dat je je helemaal wilt vormen naar hoe anderen je graag zien? Dat is toch niet te doen??
Het moet wel realistisch blijven natuurlijk. Een voorbeeld van realistisch kritiek zou in mijn ogen zijn: "ik vind wel dat je heel erg stil bent". Dan weet ik dat ik meer mijn best moet doen om iets te vertellen. Ik ben daar helaas geen ster in, maar ik moet het toch proberen. Veel meer dingen ondernemen kan al helpen.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:30:42 #57
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114993487
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:28 schreef Comp_Lex het volgende:

Het moet wel realistisch blijven natuurlijk. Een voorbeeld van realistisch kritiek zou in mijn ogen zijn: "ik vind wel dat je heel erg stil bent". Dan weet ik dat ik meer mijn best moet doen om iets te vertellen. Ik ben daar helaas geen ster in, maar ik moet het toch proberen. Veel meer dingen ondernemen kan al helpen.
Maar merk je zelf dan niet dat je heel stil bent?
Veel zaken lijkt me dat je dat zelf ook wel zou 'moeten' opmerken.
pi_114993563
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar merk je zelf dan niet dat je heel stil bent?
Veel zaken lijkt me dat je dat zelf ook wel zou 'moeten' opmerken.
Dat merk ik inderdaad. Ik probeer in een groep wat mee te komen, maar momenteel lukt dat niet. Ik moet daar wat aan werken.
pi_114994423
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:08 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:57 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Kan je wel gewoon met vrouwen praten of voel je je daar ook ongemakkelijk bij?
Ja, hier heb ik de laatste jaren vooral aangewerkt om hier beter in te worden.
Het lukt me nu redelijk om leuke gesprekken met mannen en vrouwen te hebben. Gaat nog niet altijd helemaal zoals ik wil, maar over het algemeen zijn het toch wel prima gesprekken. Als ik wat diepere gesprekken heb met vrouwen, dan zijn ze allemaal stuk voor stuk verbaasd om te horen dat ik moeite heb met het krijgen van een relatie. "Maar je komt zo sociaal over" heb ik nu al een paar keer gehoord. Ik heb dus het idee dat het nu daarmee op zich wel goed zit.

Echter met geen van hun is het me ooit gelukt om meer te bereiken. Ik word alleen als vriend gezien, nooit als potentieel (friendzone effect).
Het krijgen van een relatie gebeurd dus zeker niet vanzelf en ik heb ook niet echt een idee hoe ik dit anders moet doen.

Erger nog, een aantal van de vrouwen die ik ken en waar ik ook achteraan gezeten heb, kom ik dan later tegen met hun profiel op een datingsite, waarin ze actief op zoek zijn naar iemand.

"Halloooooo.... hier sta ik" denk ik dan, maar zij zien mij zo niet.
pi_114994583
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:46 schreef dyna18 het volgende:

[..]

[..]

Het lukt me nu redelijk om leuke gesprekken met mannen en vrouwen te hebben. Gaat nog niet altijd helemaal zoals ik wil, maar over het algemeen zijn het toch wel prima gesprekken. Als ik wat diepere gesprekken heb met vrouwen, dan zijn ze allemaal stuk voor stuk verbaasd om te horen dat ik moeite heb met het krijgen van een relatie. "Maar je komt zo sociaal over" heb ik nu al een paar keer gehoord. Ik heb dus het idee dat het nu daarmee op zich wel goed zit.

Echter met geen van hun is het me ooit gelukt om meer te bereiken. Ik word alleen als vriend gezien, nooit als potentieel (friendzone effect).
Het krijgen van een relatie gebeurd dus zeker niet vanzelf en ik heb ook niet echt een idee hoe ik dit anders moet doen.

Erger nog, een aantal van de vrouwen die ik ken en waar ik ook achteraan gezeten heb, kom ik dan later tegen met hun profiel op een datingsite, waarin ze actief op zoek zijn naar iemand.

Dan heb je misschien op andere vlakken een probleem. Misschien ben je laagopgeleid of is je uiterlijk niet in orde. Je weet nooit wat voor eisen ze aan een persoon stellen.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:49:54 #61
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114994600
quote:

Dat is idd jammer.
misschien kijken of je op een bepaald type vrouw valt, of er overeenkomsten zijn. Misschien dat daar ergens iets in zit.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:54:01 #62
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114994840
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:23 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ik heb vannacht nog geinternaliseerd
Ja? Er is iets bij je ingebracht?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:55:03 #63
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114994900
quote:

[..]

[..]

Maar ze kunnen het toch niet ruiken aan je? Dat ze verbaasd zijn dat je vrijgezel bent wil natuurlijk nog niet zeggen dat ze zich ook tot je voelen aangetrokken. Heb je wel het idee dat je goed matcht met vrouwen die je leuk vindt? Dus op allerlei vlakken, hobby's, beetje dezelfde humor, qua uiterlijk? Vis je zeg maar in de goede vijver?

Ervoor open staan is ook heel moeilijk. Want dan kun je ook afgewezen en/of gekwetst worden. Dat risico moet je durven lopen, anders gebeurt er gewoon niets.
Verder is het wel zo dat je niet moet "zoeken" en bla die bla maar dit topic is er ook niet voor niets. Als we niet uiteindelijk een leuke partner zochten stonden we niet op een datingsite. Maar het klopt wel dat een relatie niet magisch je onzekerheden wegneemt of in allerlei behoeftes vervult. Die zul je toch zelf moeten aanpakken.
Ik heb ze ook zat en ik denk iedereen wel. Vrienden houden je nuchter en zijn kritisch en voor een groot deel kun je daarbij ook terecht.
pi_114994941
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:22 schreef ook_gek het volgende:
Je hebt geen partner nodig om leuke dingen te doen. Je hebt geen partner nodig om gelukkig te zijn. Je hebt geen partner nodig om je verhaal kwijt te kunnen.

Bouw een leuke vriendengroep op en gaat leuke dingen doen, kom je huis uit gaat er op uit. Ga op vakantie met vrienden enz.

Ik lees alleen maar excuus om een relatie te hebben en dus kan zeggen dat je er naar zoekt.

En dat hele leeftijd verhaal of trouwen. Kap toch met dat soort verhalen. Durf je zelf te zijn. Boeit het nou wat andere mensen van jou leeftijd doen? Is toch niet belangrijk?
Het is vrij simpel eigenlijk. Ik ben er klaar voor en ik wil het ook.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:56:55 #65
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114995010
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:55 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Het is vrij simpel eigenlijk. Ik ben er klaar voor en ik wil het ook.
Da's heel mooi en goed dat je er zo positief instaat maar dat wil niet zeggen dat er dan een kant-en-klaar-pakketje op je ligt te wachten om je toevallig nu er klaar voor bent. Dat is nou juist het euvel. Je kunt zoiets niet afdwingen.
pi_114995161
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:56 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Da's heel mooi en goed dat je er zo positief instaat maar dat wil niet zeggen dat er dan een kant-en-klaar-pakketje op je ligt te wachten om je toevallig nu er klaar voor bent. Dat is nou juist het euvel. Je kunt zoiets niet afdwingen.
Dat klopt, maar je kunt wel je "geluk" vergroten door je bijvoorbeeld te begeven op plekken waar je mogelijk een relatie zou kunnen opdoen. (zowel fysiek als virtueel (datingsites)).
pi_114995347
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:55 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Maar ze kunnen het toch niet ruiken aan je? Dat ze verbaasd zijn dat je vrijgezel bent wil natuurlijk nog niet zeggen dat ze zich ook tot je voelen aangetrokken. Heb je wel het idee dat je goed matcht met vrouwen die je leuk vindt? Dus op allerlei vlakken, hobby's, beetje dezelfde humor, qua uiterlijk? Vis je zeg maar in de goede vijver?

Ervoor open staan is ook heel moeilijk. Want dan kun je ook afgewezen en/of gekwetst worden. Dat risico moet je durven lopen, anders gebeurt er gewoon niets.
Verder is het wel zo dat je niet moet "zoeken" en bla die bla maar dit topic is er ook niet voor niets. Als we niet uiteindelijk een leuke partner zochten stonden we niet op een datingsite. Maar het klopt wel dat een relatie niet magisch je onzekerheden wegneemt of in allerlei behoeftes vervult. Die zul je toch zelf moeten aanpakken.
Ik heb ze ook zat en ik denk iedereen wel. Vrienden houden je nuchter en zijn kritisch en voor een groot deel kun je daarbij ook terecht.
Ik heb niet het idee dat ik de lat te hoog leg en vrouwen boven mijn niveau ambieer. Het zijn leuke aantrekkelijke vrouwen die een beetje dezelfde hobbies en interesses hebben als ik. Ook zijn ze sociaal prima in in staat zich te roeren en kan ik leuke gesprekken met ze hebben.

Het probleem zit hem waarschijnlijk veel meer in mijn eigen communicatie, gedrag en kunnen.
Het lukt me niet om een vrouw geinteresseerd in mij te krijgen, om verlangen op te roepen. Om dusdanig bij de ander over te komen dat er een klik ontstaat. Ik ben simpelweg niet in staat om iemand te versieren. Ik zou niet weten hoe trouwens. Ik heb het wel geprobeerd, maar wordt dan afgewezen. Dus blijkbaar doe ik het niet goed.

Dat gecombineerd met angst en introvertheid (gebrek aan assertiviteit) is een beetje mijn probleem denk ik zelf.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:11:08 #68
242666 BeamofLight
pi_114995676
Om de een of andere reden heb ik het idee dat het topic gekaapt wordt dorr, tja, wie helpt me. Door sociaal gemankeerde indivuduen. Hier is toch een ander topique voor?
pi_114995762
Sinds de bezem door R&P gehaald is, is dat topic dood.
Ik hoor inderdaad meer bij het topic als versieren niet zo makkelijk gaat, maar wordt nu hier heen gestuurd door Yvonne.

Ik probeer trouwens niets te kapen. Ik zoek ook maar gewoon naar advies over hoe om te gaan met RP.
pi_114995914
quote:
Je kijkt toch wel of er leuke mensen tussen zitten?

Het is natuurlijk leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Als die dan erg leuk en single zijn, kan het al snel potentieel zijn...
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:18:45 #71
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114995982
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:17 schreef Maja het volgende:

Je kijkt toch wel of er leuke mensen tussen zitten?

Het is natuurlijk leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Als die dan erg leuk en single zijn, kan het al snel potentieel zijn...
Natuurlijk, maar mijn eerste gedachte is niet "hmm, zou hij een leuk vriendje zijn?" of iets in die strekking.
Nu is het meer van "he, die is leuk, kom drankje doen, gezellig" en dan zonder bijbedoelingen of keuringen.
pi_114996185
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar mijn eerste gedachte is niet "hmm, zou hij een leuk vriendje zijn?" of iets in die strekking.
Nu is het meer van "he, die is leuk, kom drankje doen, gezellig" en dan zonder bijbedoelingen of keuringen.
Dat is wel relaxed :) Als ik een dame mee zou vragen voor een drankje, lijkt me dat ook perfect als het zonder bijbedoeling is, maar ik denk altijd dat zij er dan een bijbedoeling in ziet...
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:24:26 #73
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114996256
Het leukste is om gewoon te doen. Het begint bij kleine dingen, maak een leuke opmerking naar de kassière bij de AH. Maakt een lichte flirt met iemand waar je toevallig langs loopt. (het beste is als ze met een paar vriendinnen staat) Maak een praatje met iemand bij de bushalte.

Het begint bij die kleine dingen waarmee je je zelfvertrouwen kan vergroten. Want het valt vaak allemaal terug op zelfvertrouwen. Oh.... en daarna is het gewoon lekker erop los flirten het cafe of op dating sites. Wat ook vaak een probleem kan zijn is dat mannen te 'nice-guy' willen zijn soms. Dat heeft nog nooit gewerkt. Maak een wat meer sexueel opgerichte opmerking. Hop! Ik heb mijn date gisteren zelfs beledigd (tenminste, zo keek ze ;)). Maar door een vervolg opmerking moest ze hartelijk erom lachen en moest ze toegeven dat het inderdaad zo was.

En maak het ook fysieker als het kan, dan kan je beter peilen wat ze wil of wat ze juist niet wil.

Is het zo makkelijk? Ja en nee... ja, gewoon doen... nee, het is even aftasten en oefenen denk ik.

Maar dat van 'nou... ik ben er klaar voor en dus moet het maar gebeuren', dan leg je zoveel druk op wat er eigenlijk is. En dan kan je klaar zijn met dit en dat en je het niet eens zijn met wat het advies is. Maar ik lig er niet wakker van of jij een date hebt of niet. Dus hou je lekker vast aan je oude gewoonten die niet werkten. Ik deel alleen maar ervaringen en succesverhaaltjes. Ik heb ook mislukte dates gehad en ook wel eens een blauwtje gelopen. Maar ik hamer er niet zo op. Their loss....
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:25:25 #74
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114996287
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Bij mannen is dat vaak 'zou ik het ermee kunnen doen'. Maar 'zou hij een leuk vriendje zijn' zal wel op hetzelfde neerkomen. :P
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:25:35 #75
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114996300
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:22 schreef Maja het volgende:

Dat is wel relaxed :) Als ik een dame mee zou vragen voor een drankje, lijkt me dat ook perfect als het zonder bijbedoeling is, maar ik denk altijd dat zij er dan een bijbedoeling in ziet...
Dat denken ze bij mij ook wel eens. En de ene keer zijn ze blij dat ik er geen bijbedoelingen bij heb, de andere keer vinden ze het jammer. :)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:26:07 #76
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114996325
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:25 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Bij mannen is dat vaak 'zou ik het ermee kunnen doen'. Maar 'zou hij een leuk vriendje zijn' zal wel op hetzelfde neerkomen. :P
Ik zie dat toch echt als twee verschillende dingen hoor :o
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:26:09 #77
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114996328
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:13 schreef dyna18 het volgende:
Sinds de bezem door R&P gehaald is, is dat topic dood.
Ik hoor inderdaad meer bij het topic als versieren niet zo makkelijk gaat, maar wordt nu hier heen gestuurd door Yvonne.

Ik probeer trouwens niets te kapen. Ik zoek ook maar gewoon naar advies over hoe om te gaan met RP.
Op zich loopt dit topic wel aardig: 10 jaar dating, de resultaten... #2

Daar is ook een interessant gesprek aan de gang erover.

Waarom zou je niet naar een vrouw "boven" je niveau kijken trouwens? Je mag best wat meer voor jezelf willen dan wat je "denkt" te kunnen krijgen.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:26:59 #78
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114996376
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:26 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Op zich loopt dit topic wel aardig: 10 jaar dating, de resultaten... #2

Daar is ook een interessant gesprek aan de gang erover.

Waarom zou je niet naar een vrouw "boven" je niveau kijken trouwens? Je mag best wat meer voor jezelf willen dan wat je "denkt" te kunnen krijgen.
Maar het zou niet verkeerd zijn om te oefenen op vrouwen die je misschien wat minder ziet zitten. Al is het gewoon het aanknopen van een praatje of misschien toch die berichtjes op datingsites sturen.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:31:48 #79
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114996564
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar het zou niet verkeerd zijn om te oefenen op vrouwen die je misschien wat minder ziet zitten. Al is het gewoon het aanknopen van een praatje of misschien toch die berichtjes op datingsites sturen.
Dat. Vrouwen waarvan je denkt... nou... not my type. Daar ben je veel losser tegen dan wanneer je iemand heel erg leuk vindt. Maak het alleen niet te gezellig... de tegenpartij heeft ook gevoel...
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:34:06 #80
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114996650
Een keer in een restaurant met sjaal verstrengeld geraakt om de knoop van een jas van een leuke man. Konden beide geen kant op. Zijn reactie: "Ik voelde al een zekere aantrekkingskracht"
Dat zijn leuke flirts, vind ik ;)
Spontane reacties dus en niet van die uitgedachte dingen. Liever iemand die verlegen is maar wel intelligent dan iemand die duidelijk 'leuk' probeert te doen.

Maar goed, beetje meer on topic: Ik heb geloof ik zaterdag of en of zondag een date met de sms-er.
Contact is veel leuker nu eigenlijk na die reactie van mij, dit weekend. Ik ga dus een hels eind reizen maar eigenlijk wel zin in, net een nieuw boek gekocht :)
En mocht het niet klikken dan reis ik gewoon nog lekker even verder.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:37:19 #81
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114996794
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:22 schreef Maja het volgende:

[..]

pi_114996805
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:24 schreef -Splash- het volgende:
Het leukste is om gewoon te doen. Het begint bij kleine dingen, maak een leuke opmerking naar de kassière bij de AH. Maakt een lichte flirt met iemand waar je toevallig langs loopt. (het beste is als ze met een paar vriendinnen staat) Maak een praatje met iemand bij de bushalte.

Het begint bij die kleine dingen waarmee je je zelfvertrouwen kan vergroten. Want het valt vaak allemaal terug op zelfvertrouwen. Oh.... en daarna is het gewoon lekker erop los flirten het cafe of op dating sites. Wat ook vaak een probleem kan zijn is dat mannen te 'nice-guy' willen zijn soms. Dat heeft nog nooit gewerkt. En maak het ook fysieker als het kan, dan kan je beter peilen wat ze wil of wat ze juist niet wil.

Is het zo makkelijk? Ja en nee... ja, gewoon doen... nee, het is even aftasten en oefenen denk ik.

Maar dat van 'nou... ik ben er klaar voor en dus moet het maar gebeuren', dan leg je zoveel druk op wat er eigenlijk is. En dan kan je klaar zijn met dit en dat en je het niet eens zijn met wat het advies is. Maar ik lig er niet wakker van of jij een date hebt of niet. Dus hou je lekker vast aan je oude gewoonten die niet werkten. Ik deel alleen maar ervaringen en succesverhaaltjes. Ik heb ook mislukte dates gehad en ook wel eens een blauwtje gelopen. Maar ik hamer er niet zo op. Their loss....
> Maar ik lig er niet wakker van of jij een date hebt of niet.
Dank je...

Waardoor heb je trouwens het idee dat ik alleen maar wil vasthouden aan mijn oude gewoontes die niet werken? Is dat de indruk die ik wek?
Ik post juist in dit topic om een oplossing te vinden om dit te doorbreken, omdat het mij zelf niet lukt. Het zou toch leuk zijn als het me wel lukt om succesvol iemand te krijgen op RP.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:37:57 #83
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114996821
quote:

[..]

pi_114996956
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat denken ze bij mij ook wel eens. En de ene keer zijn ze blij dat ik er geen bijbedoelingen bij heb, de andere keer vinden ze het jammer. :)
Volgens mij is het belangrijk dat je wat signalen afgeeft aan de ander, want anders zul je altijd deze aparte dynamiek hebben. Naja, ik vind het apart iig. Wat vind je er zelf van?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:41:57 #85
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114997032
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:40 schreef Comp_Lex het volgende:

Volgens mij is het belangrijk dat je wat signalen afgeeft aan de ander, want anders zul je altijd deze aparte dynamiek hebben. Naja, ik vind het apart iig. Wat vind je er zelf van?
Wat vind ik waarvan?
pi_114997083
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:37 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Dank je...

Waardoor heb je trouwens het idee dat ik alleen maar wil vasthouden aan mijn oude gewoontes die niet werken? Is dat de indruk die ik wek?
Ik post juist in dit topic om een oplossing te vinden om dit te doorbreken, omdat het mij zelf niet lukt. Het zou toch leuk zijn als het me wel lukt om succesvol iemand te krijgen op RP.
Je moet niks van die mensen aantrekken, joh. Ze lezen niets en ze geven reacties waar je niks aan hebt.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat vind ik waarvan?
Van die dynamiek.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:43:31 #87
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114997105
Misschien moeten we een dating how-to maken. Met daarin een complete FAQ en een handleiding 'hoe te reageren bij sociale interactie met een wezen van het andere geslacht'.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:44:25 #88
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114997149
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:42 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je moet niks van die mensen aantrekken, joh. Ze lezen niets en ze geven reacties waar je niks aan hebt.
Ik moet zeggen dat als je selectief leest het topic wel een stuk minder deprimerend is ja. :Y
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:45:05 #89
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114997186
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:42 schreef Comp_Lex het volgende:

Van die dynamiek.
Ik vind er weinig aparts aan.
Over het algemeen gaan man en vrouw voornamelijk samen in relaties, liefdes/seks. Vriendschap kan wel, maar is vaak niet het uitgangspunt vanaf het begin.
pi_114997192
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:43 schreef -Splash- het volgende:
Misschien moeten we een dating how-to maken. Met daarin een complete FAQ en een handleiding 'hoe te reageren bij sociale interactie met een wezen van het andere geslacht'.
Goed idee.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:46:12 #91
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114997244
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:37 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Dank je...

Ik richtte me niet aan iemand specifiek. Meer een antwoord op een complete samenvatting van alle vragen van de afgelopen tijd. Dat lijkt mij ook erg leuk als jou dat lukt. :Y

Maar als iemand tips geeft en iemand zegt dan: Whatever, ik doe lekker wat ik altijd doe. Dan moeten ze niet 3 topics lang moeten zeuren dat het niet lukt.
pi_114997279
quote:

[..]

Oefenen is altijd goed, al zou ik het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om van iemand misbruik te maken. Ik wil wel eerlijk tegen iemand zijn.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:47:38 #93
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114997310
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:46 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ik richtte me niet aan iemand specifiek. Meer een antwoord op een complete samenvatting van alle vragen van de afgelopen tijd. Dat lijkt mij ook erg leuk als jou dat lukt. :Y

Maar als iemand tips geeft en iemand zegt dan: Whatever, ik doe lekker wat ik altijd doe. Dan moeten ze niet 3 topics lang moeten zeuren dat het niet lukt.
Dat doet dyna juist helemaal niet. Hij staat heel erg open voor suggesties. Misschien anders toch wat minder selectief lezen ;)
pi_114997335
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:46 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Klopt :)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:51:46 #95
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_114997543
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:46 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Oefenen is altijd goed, al zou ik het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om van iemand misbruik te maken. Ik wil wel eerlijk tegen iemand zijn.
Maar gewoon aardig/leuk tegen mensen zijn, dat is écht geen misbruik maken van hoor.. en meer dan dat hoef je ook echt niet te "oefenen" zou ik denken :+
WFPB!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:52:06 #96
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114997560
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:46 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen gewoon berichtje sturen en beetje ouwehoeren en daarna afwijzen.. of hele dates plannen en haar hoop geven zonder dat het resultaat heeft. Dat eerste kan best goed :)
pi_114997570
thx eefje.
Maar goed, om het weer terug on topic te brengen.

Iemand nog tips over hoe over de angst heen te komen om een vrouw te benaderen op RP?

Ik las hiervoor de tip om minder aantrekkelijke vrouwen te kiezen.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:53:43 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114997641
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:52 schreef dyna18 het volgende:
thx eefje.

Iemand nog tips over hoe over de angst heen te komen om een vrouw te benaderen op RP?

De vraag is waardoor die angst komt.

Hoe eraf te komen? Kwestie van daadwerkelijk te doen!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:53:50 #99
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114997649
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:47 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat doet dyna juist helemaal niet. Hij staat heel erg open voor suggesties. Misschien anders toch wat minder selectief lezen ;)
Ik heb het toch ook niet over dyna met dat bericht. Dat zet ik zelfs in dat gequote bericht. Over selectief lezen gesproken. -O-
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:56:23 #100
242666 BeamofLight
pi_114997794
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:52 schreef dyna18 het volgende:
thx eefje.

Leg mij 1 ding uit aub.

Je typt hier het een na het ander tegen wildvreemden.

Wat is het verschil dan met:

"Hey!, leuke foto van je met die olifantensnuit op de achtergrond. Ik heb zelf ook zo'n slurf. Interesse? Mijn mailadrs = likmijnreetwatbenikheet@gmail.com "

Klaar. Echt, ik kan me niet voorstellen dat je geen 5 berichten terug krijgt van de 10.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')