quote:Rick Nieman gaat voor RTL 4 de dagelijkse late night-talkshow De Spelen presenteren. Dat liet zenderbaas Erland Galjaard maandag doorschemeren aan RTL Boulevard. De Spelen zal live vanuit het Holland Heineken Huis in Londen verslag doen van de Olympische Spelen. Het is de opvolger van de huidige EK-talkshow VI Oranje en de nog komende Tour de France-talkshow Tour du Jour, die gedurende deze sportzomer allemaal een tijdslot delen op de late avond van RTL 4.
Eigenlijk zou De Spelen, net als VI Oranje en Tour du Jour, gepresenteerd worden door Wilfred Genee, maar hij wordt voor de tweede keer vader.
Hier ook, en ik wilde net Soundhound op de TV zetten zodat ik het nummer kon achterhalenquote:
Met 1,5 miljoen vs 350k kijkers hoeft DeMart weinig te saboteren.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:50 schreef TheVulture het volgende:
het HHH is ontploft door die schijtmuziek
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hier ook, en ik wilde net Soundhound op de TV zetten zodat ik het nummer kon achterhalen
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
God straft RTL voor dit kutprogrammaRick Nieman
Pas maar op, loopt hier een TopicReporter rond.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Surinamers en kabels blijft een slechte combinatie
Was dit dat grapje van Mart?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Surinamers en kabels blijft een slechte combinatie
quote:Zelfs Humberto kan het niet goed maken.
denk met de kijkcijfers nu precies andersom!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is hier de afgelopen week nog niet zo druk geweest
zal niet uitsluiten dat het een vd factoren isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:54 schreef anoukane het volgende:
Misschien keek er nu helemaal niemand meer en dachten ze dat hier meer mensen naar zullen kijken.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:56 schreef Dreassic het volgende:
Typisch voor deze sportzomer lol. Zelfs de huldiging op tv faalt.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:56 schreef tralalala het volgende:
Maar wel nog snel even tijd maken om NUON in beeld te brengen.
Dit dus. Nederland faalt echt in ALLESquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:56 schreef Dreassic het volgende:
Typisch voor deze sportzomer lol. Zelfs de huldiging op tv faalt.
De sneeuwuitzendingquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:59 schreef Symer het volgende:
Als Genee had gepresenteerd had ie nu al in een andere studio gezeten.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:59 schreef Revanches het volgende:
Iemand screenshots van die brunettes? Ben nu wel nieuwsgierig geworden
Ze waren niet echt knap ofzo, maar hadden echt zo`n onschuldig lief koppie. En dan van die kuiltjes/strreepjes bij de mondhoeken als ze glimlachten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:59 schreef Revanches het volgende:
Ze hadden een tv met straalverbinding volgens mij op zijn plek gezet en daar was hij op te zien.quote:
mooiste moment, einde, mis je in dat filmpjequote:
Dat Johan Genee wegdruktquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:02 schreef Rickazio het volgende:
[..]
mooiste moment, einde, mis je in dat filmpjemet de afstandsbediening
Johan noemde Genee toen niet voor niets Mart Smeets Junior.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen had Wilfriet toch herpes ofzo met zijn coltrui?
Ook zonder geluid moet ik weer lachen. Genieten!quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ook zonder geluid moet ik weer lachen. Genieten!![]()
God, wat mis ik die mannen
Nee, die knallen alleen iedereen af die niks hebben gewonnen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Doen de Chinezen ook nog aan een huldiging?dan ben je wel heel lang bezig.
Oh, gelukkig. Dat gaat een stuk sneller.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, die knallen alleen iedereen af die niks hebben gewonnen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:59 schreef Revanches het volgende:
Het is ongetwijfeld weer n cover, vermoed dat het nummer "The Gambler" heet ofzo... maar ken er te weinig van om fatsoenlijk te zoekenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:35 schreef RemcoW23 het volgende:
Danny Vera is de artiest, ik weet eigenlijk niet hoe dat nummer heet..
Lol... (ook) daarom: judoka's... nee dank jequote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:02 schreef RemcoW23 het volgende:
Hahaha gewoon je flamoes niet wassen 1 week lang, smerige wijven
Bedenk me nu ook pas aan de nare taferelen in bed... lig je weer in een of andere pijnlijke wurghouding...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:02 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Lol... (ook) daarom: judoka's... nee dank je
Liever dat dan iemand die de hele uitzending zijn bek houdt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef Gwunnik het volgende:
en Dennis moet maar zn eigen programma ergens, want die kan echt NIET z'n mond houden
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:43 schreef tralalala het volgende:
Laatste stukje dan maar (weer) kijken
Genee is de beste.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:47 schreef plerda het volgende:
[..]
Wel Nieman die der ook geen klote van kan.
Ik zie Humberto vrij slecht, is denk ik omdat ie zwart is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:51 schreef RemcoW23 het volgende:
Die stem van Humberto herken je niet eens terug
quote:
quote:
Hij komt daar zitten omdat hij een dik contract bij RTL heeft.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:46 schreef waaromniet1988 het volgende:
Johan moet echt opdonderen. Hij komt daar zitten om over voetbal te praten. Aandachtsgeile hoer is het
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:46 schreef waaromniet1988 het volgende:
Johan moet echt opdonderen. Hij komt daar zitten om over voetbal te praten. Aandachtsgeile hoer is het
Haters gonna hatequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:46 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:46 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ze moeten schreeuwen om er bovenuit te komen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:48 schreef Karina het volgende:
Vergeten, even kijken tot Mart komt. Het geluid is in ieder geval nog steeds kut en Johan heeft weer een dikkere kop gekregen zo te zien.
Daar wordt hij toch voor uitgenodigd joh.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:46 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat een verschil met de NOS, al word je van Mart ook niet altijd vrolijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze moeten schreeuwen om er bovenuit te komen.
Snap echt niet dat RTL het geluid niet beter voor elkaar heeft.
Bij VI oranje en tour du jour was het ook al niet erg goed. Of het budget is klein, of ze hebben slechte geluidsmensen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een verschil met de NOS, al word je van Mart ook niet altijd vrolijk.
Klopt, maar nu heb je ook nog het achtergrondgeluid erbij, die mensen die je de hele tijd hoort.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij VI oranje en tour du jour was het ook al niet erg goed. Of het budget is klein, of ze hebben slechte geluidsmensen.
Ik begin een beetje moe te worden van jou.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:53 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik begin een beetje moe te worden van Derksen die overal op loopt te kankeren en te doen, puur om het zeiken.
Ben blij als VI weer begint, daar past ie beter.
Kom, we gaan hem slaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik begin een beetje moe te worden van jou.
quote:
Jij kijkt ook voor de 1e keerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:57 schreef GGMM het volgende:
Die presentator kan Johan ook niet in toom houden. Dit programma mist duidelijk Genee.
Hij begon wel enthousiast de eerste aflevering. Op zich is hij nog best te verteren, mist alleen wel wat feitenkennis hier en daar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Wel jammer dat die saaie Nieman daar zit.
Jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jij kijkt ook voor de 1e keer![]()
?
Nog een weekje volhoudenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:57 schreef GGMM het volgende:
Die presentator kan Johan ook niet in toom houden. Dit programma mist duidelijk Genee.
en Hansie die zei "ik ben uit mijn kut gescheurd"quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind Dennis Van der Geest zo'n nitwit
Het grappigste aan dat fragment was "Dubbel of kiet"
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
PROUD TO BE A TELEVIZIER-WINNER!
QFTquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:53 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik begin een beetje moe te worden van Derksen die overal op loopt te kankeren en te doen, puur om het zeiken.
Ben blij als VI weer begint, daar past ie beter.
quote:
100m vrije slag spreekt veel meer aan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Of Vos, maar voor het gezicht aleen al zeg ik Ranomi.
Ja dat wel, maar vond die van Vos knapper aangezien ik die plak van Ranomi wel zeker wist. Maarja mij boeit het niet veel wie die vlag draait.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
O
[..]
100m vrije slag spreekt veel meer aan.
Of Epke moet gekke dingen gaan doen...
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:28 schreef GGMM het volgende:
Nee Johan, dat gaat helemaal nergens over en die prijs wordt totaal niet serieus genomen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:30 schreef GGMM het volgende:
Vitesse wordt geen kampioen joh
Johan hou op
Doet ie goed, aangezien hij geheelonthouder isquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:32 schreef hafcfan het volgende:
Johan is een beetje dronken aan het worden.
Als hij de kans krijgt welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:33 schreef AFCNiels het volgende:
Het zal mij benieuwen of Johan nog kritiek op deze quiz heeft
Hij past als speler niet bij ajaxquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:30 schreef AFCNiels het volgende:
Van mij mag Jansen wel bij Ajax blijven.
Het laatste gedeelte van de competitie speelde hij gewoon goed.quote:
kennerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Speelde de 2e helft v/d competitie prima hoor.
Inderdaad, morgen weer Mart kijken!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:48 schreef AFCNiels het volgende:
Als Johan niet aan het woord komt is er gelijk niets meer aan.
Straks in de herhaling kijk ik Mart nog even, dat is gewoon grappig omdat hij zo verschrikkelijk hooghartig kan doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, morgen weer Mart kijken!
Daar is Johan voor ingehuurd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:51 schreef AFCNiels het volgende:
Als afsluiting nog even de hockeywereld afbranden
Die kerel moet een dodelijke koek voor z'n muilquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:46 schreef FredVleespet het volgende:
Kijk en hierom moet het koningshuis worden opgeheven![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:48 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Die kerel moet een dodelijke koek voor z'n muil
Iedereen is afgehaakt omdat ze Nieman niet leuk vonden, en dan gaan ze naar Mart zitten kijken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:48 schreef Oidipous het volgende:
#3 nog maar? Is het zo saai?
(Geen troll.)
Het amateurisme daar, spat er van af de keren dat ik keek, en Nieman kan niet tippen aan Genee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iedereen is afgehaakt omdat ze Nieman niet leuk vonden, en dan gaan ze naar Mart zitten kijken.
Ik zou er bijna voor op RTL4 blijven maar toch zap ik over naar die vadsige pad van een Smeets.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
hehe was ook het eerste dat ik zag toen ik zapte.
Ja ik ook, ik wil me weer lekker ergeren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou er bijna voor op RTL4 blijven maar toch zap ik over naar die vadsige pad van een Smeets.
Sponsor jij het programma dan even?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:32 schreef Specularium het volgende:
Hele quiz kapot.
Je kunt die kutitempjes ook gewoon niet doen.
Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sponsor jij het programma dan even?
Forstemann?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:10 schreef static het volgende:
Gisteren was er een foto over het gespierde been van wielrenners; kan hem niet vinden, iemand een link? Wil het aan mijn moeder laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |