Ik hoop het, irrtante hommoo dat het is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:51 schreef Mestras het volgende:
Mart gaat Bas wijzen op zijn arrogante houding
Ze bijt 'em erafquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie Bosch wel moeiteloos over een negerlul heenzakken
En Haase maar balenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
En Lochte is blij dat die nu wel single is.
quote:
Sinds gisterenavond is die ook weer single.quote:
Roowbin zat ook wel veel te opzichtig te flirten. Hij krijgt het nooit voor elkaar om het een keer buiten de camera's om te doenquote:
Die is sinds gisteravond 23.34 vrijgezel en moest toen het vliegtuig halenquote:
De Mart.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:54 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Wie is dat mongooltje met die kale kop? Schakel pas net in.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:54 schreef Cee het volgende:
Edith zegt 'schat' maar denkt 'ouwe galbak'. Zo tof is ze.
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:54 schreef reddevil1408 het volgende:
"Dank je wel schat" .....Mart heeft sex vanavond...
quote:
Bron?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sinds gisterenavond is die ook weer single.
quote:Twitter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roeier Roel Braasquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:54 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Wie is dat mongooltje met die kale kop? Schakel pas net in.
Met wie? Het viel mij niet opquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Roowbin zat ook wel veel te opzichtig te flirten. Hij krijgt het nooit voor elkaar om het een keer buiten de camera's om te doen
Hopen dat Mart zijn Big Ben dan niet in de weg zit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:55 schreef reddevil1408 het volgende:
nu zie ik Mart en Edith een partijtje judo spelen...wie wint?
Kromo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Met wie? Het viel mij niet op
Was het met jean-julien?
Ze wil nog één jaar door. Na volgend jaar stopt ze.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Zou ze echt nog 4 jaar doorgaan? da's toch niet te doen
Ik zie nu een enorm harige rugquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:55 schreef reddevil1408 het volgende:
Nee op twitter met Ranomi.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Met wie? Het viel mij niet op
Was het met jean-julien?
Ik zie manboobs en een buik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zie nu een enorm harige rug
Sinds wanneer is judo zonder pak dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zie nu een enorm harige rug
we zien morgen de beten bij mart welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:55 schreef reddevil1408 het volgende:
Yes. Een echte bitchquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:54 schreef Cee het volgende:
Edith zegt 'schat' maar denkt 'ouwe galbak'. Zo tof is ze.
"Mag ik dat raken? Ja dat mag ik raken."quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:57 schreef Drassss het volgende:
Met een beetje pech tikt Mart over een week al die Big Ben's met zijn eigen Big Ben om als er 16 hockeyvrouwen om hem heen zitten.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:57 schreef Cee het volgende:
[..]
"Mag ik dat raken? Ja dat mag ik raken."
Denk niet dat zijn vriendin het leuk vindtquote:
Proestquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:57 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:57 schreef rubbereend het volgende:
stond Marhinde daarachter nou te kijken in dat filmpje?
Erg vermoeiend die sportvrouwen. Leuk op tv, maar moet je niet een paar uurtjes mee door moeten brengen. Ontzettend fanatiek en perfectionistisch.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:56 schreef Mestras het volgende:
De Nederlandse mannen bij de olympische spelen zijn meer 'wijf' dan de vrouwen. Wat een beesten.
Mart trekt zich nu al af.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:59 schreef mrstylo het volgende:
Inb4 Mart moment naar zich te trekken.
Marhindequote:
Ik dacht precies hetzelfde! Die zoekt echt wel iets leukers uitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:56 schreef alors het volgende:
Een dorp vol goddelijke gespierde vrijgezellen en mensen denken dat ze kiest voor een grijze uitgezakte ouwe papzak?
tis een Engelsman, die worden standaard roodquote:
100% zeker dat hij dat is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sportman van het jaar in Engeland zou hij verdienen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Die camera daar was een beetje f*cked up volgensmij, want ook Vos zag er nog veel erger uit dangewoonlijk vanmiddag.quote:
Vreselijk slechte eigenschappen voor topatletesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:59 schreef psychosomatic het volgende:
Ontzettend fanatiek en perfectionistisch.
je moet eens proberen een telefonische afspraak te makenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:59 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Erg vermoeiend die sportvrouwen. Leuk op tv, maar moet je niet een paar uurtjes mee door moeten brengen. Ontzettend fanatiek en perfectionistisch.
Ja in het volgende beeld was het inderdaad minder.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:00 schreef thettes het volgende:
[..]
Die camera daar was een beetje f*cked up volgensmij, want ook Vos zag er nog veel erger uit dangewoonlijk vanmiddag.
Vos kwam net van de fiets, geen wonder dat ze een rood hoofd hadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:00 schreef thettes het volgende:
[..]
Die camera daar was een beetje f*cked up volgensmij, want ook Vos zag er nog veel erger uit dangewoonlijk vanmiddag.
wie?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:01 schreef Ambrosius het volgende:
Gaat 'ie straks nog vragen of we Bolt kennen?
Die kennen we niet.quote:
Roder dan gewoonlijk bedoel ik natuurlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vos kwam net van de fiets, geen wonder dat ze een rood hoofd had
Nee, wel waar die is. Het wordt straks wel, Yohann Blake die kent u niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:01 schreef Ambrosius het volgende:
Gaat 'ie straks nog vragen of we Bolt kennen?
Dat valt ook wel weer mee. Met zijn 'fuck offs' en 'wanker'.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:59 schreef reddevil1408 het volgende:
Geweldige sporter die Wiggens, ook altijd correct voor de camera.
Wat een klootviolenopmerkingquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Onbekende gozer opstaat. Godverdomme Mart
Dat is niet Dorian gekkie.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:01 schreef Cee het volgende:
Wie is die guitige jongeman naast Dorian?
Bij het wielrennen? Dat mocht de NOS in beeld brengenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:00 schreef thettes het volgende:
[..]
Die kan nog, ik denk dat zeker de helft van de kijkers hem niet kent.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, wel waar die is. Het wordt straks wel, Yohann Blake die kent u niet.
Dat is niet Dorianquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:01 schreef Cee het volgende:
Wie is die guitige jongeman naast Dorian?
die zit midden in de wedstrijdenquote:
Dorian de surferquote:
omgquote:
Die staat op een plank.quote:
Ik vond het al zo raar dat ie tussen z'n toernooi in even bij Mart aan ging schuiven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die zit midden in de wedstrijden
die is te gemakkelijk, zelfs voor mart...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:02 schreef reddevil1408 het volgende:
Let op: Mevr. van Zetten uit Tiel heeft een vraagje over schermen dadelijk....
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar dat ie tussen z'n toernooi in even bij Mart aan ging schuiven.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:02 schreef Redefine het volgende:
Bas heeft alleen een verzuurd vuistje.
'Vandaag gaan we een tweede ronde halen'quote:
Daar ging ik dus ook vanuit, die kale kop, lang gesjeesd hoofd, en het feit dat hij misschien nog wat te vertellen heeft.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:03 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
HAHAH. Ik dacht precies hetzelfde, want ik zag het dat hij zijn kop heeft kaalgeschoren.
kom op man, de arrogantie van deze man gaat echt te ver. Dat juichen ...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
O, nou is dit ook weer niet goed? Wat wil jij nou eigenlijk?
Wie is de Messi?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:04 schreef marcodej het volgende:
Verwijlen is de Cristiano Ronaldo van het schermen.
De Balotelli.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:04 schreef marcodej het volgende:
Die naast hem heet van achter Vellenga geloof ik... voornaam is me ontschotenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar ging ik dus ook vanuit, die kale kop, lang gesjeesd hoofd, en het feit dat hij misschien nog wat te vertellen heeft.
Maarre... wie is 't dan wel? En wie is dan die guitige jongeman naast 'm?
heeft een neusje voor de goal?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:04 schreef marcodej het volgende:
Aan tafel is hij idd niet vervelend. In de sport mag hij van mij een klootzak zijn. Al komt hoogmoed wel voor de val.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Vooralsnog komt ie niet verkeerd over vind ik.. die 3 woorden die hij gezegd heeft... het is wel een elitair mannetje maar dat is de sport ook...
Verkerk is er een nationale held door gewordenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
kom op man, de arrogantie van deze man gaat echt te ver. Dat juichen ...
Een roeier denk ik dan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar ging ik dus ook vanuit, die kale kop, lang gesjeesd hoofd, en het feit dat hij misschien nog wat te vertellen heeft.
Maarre... wie is 't dan wel? En wie is dan die guitige jongeman naast 'm?
Dat doen ze daar allemaal man. Op die Duitser na toevallig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
kom op man, de arrogantie van deze man gaat echt te ver. Dat juichen ...
Geweldige tenniser!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Verkerk is er een nationale held door geworden
Nou, dat kwam door zijn prestaties.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Verkerk is er een nationale held door geworden
GOATquote:
Schermen en Boogschieten zijn voor mij stiekem gewoon de ontdekkingen voor mij deze OS.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:07 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik kan van vrijwel elke sport genieten als ik me er even in verdiep.
Ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Doet echt iedereen zijn 'helm' af na een punt?
Daarom duurt een wedstrijd maar 9 minutenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:09 schreef Karina het volgende:
Toenstraks heb ik wat schermen zitten kijken, mooi, maar na een kwartiertje vond ik het eigenlijk al een beetje saai worden
Oh is dat de redenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daarom duurt een wedstrijd maar 9 minuten
Daaromquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waar slaat dat op?
Dat deden ze bij de vrouwen niet volgens mij...
Deden ze sowieso in de halve finale van die Koreaan welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waar slaat dat op?
Dat deden ze bij de vrouwen niet volgens mij...
Ik merk wel dat het nummer van stichting correlatie na de show altijd bezet isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:10 schreef mrstylo het volgende:
Wat is de zelfmoord rating na interview met Mart?
Inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe kan dat de zelfde persoon zijn? HOE?
Vandaag heeft het dan weer wat mindere geholpenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:09 schreef kilon het volgende:
Hij geeft toch wel goede redenen voor dat juichen. En als hem dat helpt, prima toch.
Die Haase is een schande voor Nederland jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:11 schreef reddevil1408 het volgende:
Bas is idd wel te pruimen en media technisch correct en realistisch....dat heb ik onze twitter geile tennistopper op positie 79 in de ATP Ranking niet zien doen gisteren....
Haase has passed away.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:10 schreef mrstylo het volgende:
Wat is het zelfmoord rating na interview met Mart?
bij de sporters of bij de kijkers?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:10 schreef mrstylo het volgende:
Wat is het zelfmoord rating na interview met Mart?
Rooowbin staat 33ste hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:11 schreef reddevil1408 het volgende:
Bas is idd wel te pruimen en media technisch correct en realistisch....dat heb ik onze twitter geile tennistopper op positie 79 in de ATP Ranking niet zien doen gisteren....
Zelfs als je brons wint, gaat hij bitchen.quote:
Allebei.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:12 schreef cptmarco het volgende:
[..]
bij de sporters of bij de kijkers?
Als ie zoals vandaag op zijn bek gaat, gaat hij twee keer zo hard op zijn bek.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:12 schreef Redefine het volgende:
Er is niks mis met Bas. Alleen is het wel zo dat zijn woorden alleen maar goed worden opgepakt als hij ook echt wint.
Die staat inmiddels 33e door een toernooitje in Kitzbuhel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:11 schreef reddevil1408 het volgende:
Twitter verbod door zijn vriendin.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij heeft sinds gisteravond niet meer getweet zie ik nu.
Ik denk echt serieus dat hij pas gisteravond doorhad dat NL mee kan lezen met hemquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Maar in de studio is hij vrij relaxed.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als ie zoals vandaag op zijn bek gaat, gaat hij twee keer zo hard op zijn bek.
Precies. Hij heeft ten minste passie. Hij is ook nog realistisch. Heeft zijn maniertjes, maar verder heel sympathiek.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gewoon een toffe gast. Helemaal niets mis mee.
zeker gewonnen van 15 jarige in de finale? de rest stond namelijk wel bij de OS....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die staat inmiddels 33e door een toernooitje in Kitzbuhel.
Zou me niets verbazen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk echt serieus dat hij pas gisteravond doorhad dat NL mee kan lezen met hem
Kohlschreiber, geen koekenbakker.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:14 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
zeker gewonnen van 15 jarige in de finale? de rest stond namelijk wel bij de OS....
Kohlschreiber is geen kleine.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:14 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
zeker gewonnen van 15 jarige in de finale? de rest stond namelijk wel bij de OS....
Dat is raar. Ik zou een zelfmoordtweet verwachten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:13 schreef Cee het volgende:
[..]
En Rojer die stuk ging naast hemquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:14 schreef zeebeschuit het volgende:
Dat hoofd van Haase was 't mooist toen Martje de tweets voorlas. Alsof ie betrapt werd in bed met een vreemde vrouw
Nee, van KOOOOOOOHLSJJJJJREIBBBURquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:14 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Doen ze dan weer goed.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:14 schreef FredWielergek het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)elen-2012/huldiging/
live huldiging bosch nu
Of van zijn vriendinquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is raar. Ik zou een zelfmoordtweet verwachten.
Hem dat even tweeten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Poll: Moet Verwijlen naar de kapper?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
dat mag ik hopen vsn niet... gewoon wat puberaal vermaak van een sporter...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk echt serieus dat hij pas gisteravond doorhad dat NL mee kan lezen met hem
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgend jaar doet hij weer de avondetappe
Dat is ook voor een groot deel aan Mart te wijten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Precies. Hij heeft ten minste passie. Hij is ook nog realistisch. Heeft zijn maniertjes, maar verder heel sympathiek.
Kohlschreiberquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:14 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Gaysinkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:16 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
De wielrenploeg...herkende je Gesink in het midden
Is daar een gifje van? Waarschijnlijk wist hij wel wat er ging gebeurenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En Rojer die stuk ging naast hem
Zie nu dat rtl 4 het ook heeftquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:16 schreef FredWielergek het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)elen-2012/huldiging/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |