Ik hoop het, irrtante hommoo dat het is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:51 schreef Mestras het volgende:
Mart gaat Bas wijzen op zijn arrogante houding
Ze bijt 'em erafquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie Bosch wel moeiteloos over een negerlul heenzakken
En Haase maar balenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
En Lochte is blij dat die nu wel single is.
quote:
Sinds gisterenavond is die ook weer single.quote:
Roowbin zat ook wel veel te opzichtig te flirten. Hij krijgt het nooit voor elkaar om het een keer buiten de camera's om te doenquote:
Die is sinds gisteravond 23.34 vrijgezel en moest toen het vliegtuig halenquote:
De Mart.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:54 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Wie is dat mongooltje met die kale kop? Schakel pas net in.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:54 schreef Cee het volgende:
Edith zegt 'schat' maar denkt 'ouwe galbak'. Zo tof is ze.
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:54 schreef reddevil1408 het volgende:
"Dank je wel schat" .....Mart heeft sex vanavond...
quote:
Bron?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sinds gisterenavond is die ook weer single.
quote:Twitter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roeier Roel Braasquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:54 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Wie is dat mongooltje met die kale kop? Schakel pas net in.
Met wie? Het viel mij niet opquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Roowbin zat ook wel veel te opzichtig te flirten. Hij krijgt het nooit voor elkaar om het een keer buiten de camera's om te doen
Hopen dat Mart zijn Big Ben dan niet in de weg zit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:55 schreef reddevil1408 het volgende:
nu zie ik Mart en Edith een partijtje judo spelen...wie wint?
Kromo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Met wie? Het viel mij niet op
Was het met jean-julien?
Ze wil nog één jaar door. Na volgend jaar stopt ze.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Zou ze echt nog 4 jaar doorgaan? da's toch niet te doen
Ik zie nu een enorm harige rugquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:55 schreef reddevil1408 het volgende:
Nee op twitter met Ranomi.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Met wie? Het viel mij niet op
Was het met jean-julien?
Ik zie manboobs en een buik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zie nu een enorm harige rug
Sinds wanneer is judo zonder pak dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zie nu een enorm harige rug
we zien morgen de beten bij mart welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:55 schreef reddevil1408 het volgende:
Yes. Een echte bitchquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:54 schreef Cee het volgende:
Edith zegt 'schat' maar denkt 'ouwe galbak'. Zo tof is ze.
"Mag ik dat raken? Ja dat mag ik raken."quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:57 schreef Drassss het volgende:
Met een beetje pech tikt Mart over een week al die Big Ben's met zijn eigen Big Ben om als er 16 hockeyvrouwen om hem heen zitten.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:57 schreef Cee het volgende:
[..]
"Mag ik dat raken? Ja dat mag ik raken."
Denk niet dat zijn vriendin het leuk vindtquote:
Proestquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:57 schreef Cee het volgende:
[..]
"Mag ik dat raken? Ja dat mag ik raken."
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:57 schreef rubbereend het volgende:
stond Marhinde daarachter nou te kijken in dat filmpje?
Erg vermoeiend die sportvrouwen. Leuk op tv, maar moet je niet een paar uurtjes mee door moeten brengen. Ontzettend fanatiek en perfectionistisch.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:56 schreef Mestras het volgende:
De Nederlandse mannen bij de olympische spelen zijn meer 'wijf' dan de vrouwen. Wat een beesten.
Mart trekt zich nu al af.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:59 schreef mrstylo het volgende:
Inb4 Mart moment naar zich te trekken.
Marhindequote:
Ik dacht precies hetzelfde! Die zoekt echt wel iets leukers uitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:56 schreef alors het volgende:
Een dorp vol goddelijke gespierde vrijgezellen en mensen denken dat ze kiest voor een grijze uitgezakte ouwe papzak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |