Jezus liep gewoon over waterquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:19 schreef Doublepain het volgende:
Waarom zwemmen ze als je ook gewoon langs de baan kan rennen en weer terug?
Brons op Japan is wel een safe bet gebleken tot nu toe ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:20 schreef Yonjuuni het volgende:
Ik ga voor elke zwemfinale geld inzetten op brons voor Japan.
Echt hèquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zwom geeneens een nederlander deze afstand
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Bij mijn stream zwemmen ze nog dus spoiler jullie opmerkingen even man
Dat is met 200 vlinder wel vaker. Alles staat of hangt met de laatste baan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit kan toch niet. Al die Chinezen zijn ineens superieur in de laatste baan
Okquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Wacht maar tot ze goed worden in voetballen, de nieuwe Duitsers.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Jiao heeft dat altijd al gehad. Daarnaast het Belmonte Garcia echt een dramatisch laatste keerpunt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:20 schreef GotenSSJ het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij zet ze altijd vast klaar
Topichoer
Huh in de 2e baan toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zwom geeneens een nederlander deze afstand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Were making, were making!
Radio Soulwax!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
waar zit dat Ceeke??quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:21 schreef Cee het volgende:
VERREK ik ontdek dus nu pas de Engelse commentaar-knop. Ik hoor echter nog geen Pieterke.
Negers staan altijd chill langs de kant, beetje roepen, af en toe terrasstoeltje erin pleuren. Gewoon rustig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:21 schreef henkde_j het volgende:
Zijn negers trouwens echt te zwaar om snel te kunnen zwemmen? Of is dat een broodje aap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:22 schreef Caland het volgende:
KOM OP VERSCHUREN DIE VIERDE PLEK JE KAN HET
Ligt aan je digitale kaart/kastje. maar als je van zender wisselt zie je meestal boven/onder in beeld info over die zender en daar staat ook audio bij + de knop wat je moet indrukken om het te veranderen. Hier is het een rode knop (humax)quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:22 schreef Paul het volgende:
Was dat dan Frankrijk in de 2e baan ofzo?
Ik heb 'n Humax ontvanger, bij het luidspreker-knopje op de afstandsbediening kan je kiezen tussen NL of Engels.quote:
Beetje stoer doen met je Ziggo abonnement.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:21 schreef Cee het volgende:
VERREK ik ontdek dus nu pas de Engelse commentaar-knop. Ik hoor echter nog geen Pieterke.
Ditquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:22 schreef golfer het volgende:
Verschuren wordt 7e of 8ste.
Kansloos voor een medaille in dit veld.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Magnussen wie? Agnel wie? Cielo wie?
Verschuren
Sorry poesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Beetje stoer doen met je Ziggo abonnement.
Jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
Cielo, dat is die dopegebruiker toch?
Hij gaat dit doen, ik voel het aan mijn....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:22 schreef Caland het volgende:
KOM OP VERSCHUREN DIE VIERDE PLEK JE KAN HET
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:23 schreef Caland het volgende:
Wij moeten gewoon net als China gaan opleiden.
Die kinderen met 6 jaar in de Noordzee pleuren bij Scheveningen en wie niet in Engeland aankomt die valt af.
badassquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:23 schreef Saysem het volgende:
Ik heb "faal" alvast onder ctrl+c staan hoor jongens.
Ik 'OMG GO OMG ASDFASDFASDF'.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:23 schreef Saysem het volgende:
Of we moeten china gwn naar de steentijd bombarderenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:23 schreef Caland het volgende:
Die kinderen met 6 jaar in de Noordzee pleuren bij Scheveningen en wie niet in Engeland aankomt die valt af.
En dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:23 schreef Saysem het volgende:
En ik heb alle 21 streams op de BBC op mijn echte sat-ontvangerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb 'n Humax ontvanger, bij het luidspreker-knopje op de afstandsbediening kan je kiezen tussen NL of Engels.
maar dan jat Engeland onze talentenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:23 schreef Caland het volgende:
Kan ik nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb 'n Humax ontvanger, bij het luidspreker-knopje op de afstandsbediening kan je kiezen tussen NL of Engels.
Zo, wat een lekker alternatief standpunt heb jij.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:24 schreef Ericr het volgende:
Die haat tegen CieloKijk dan geen sport.
Waar heb je die andere 3 gelaten ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En ik heb alle 21 streams op de BBC op mijn echte sat-ontvanger
Dan moeten ze naar de ABC eilanden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:24 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
maar dan jat Engeland onze talenten
Ozill oogjesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:24 schreef Mestras het volgende:
Hij heeft een beetje 'Inge Dekker' oogjes
Ajax won in 95 de cl, wat is je punt?quote:
Nee gezellig iedere keer 'die pakhaas' lezen, verfrissend.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zo, wat een lekker alternatief standpunt heb jij.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Toch zeer knap van Verschuren, prima prestatie
nog slechterquote:
Omdat het voor zijn doen briljant is.quote:
Ja, echt voorsprong tot 99,80m.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:27 schreef Szura het volgende:
Die Magnussen gaat hier nog vaak aan terug denken the fuck zeg![]()
Nog 0.25 tot het NRquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:27 schreef Maver24 het volgende:
47.88 is gewoon de tijd van pieter van den hoogenband in sydney
Spanjaarden hebben deze keer de verkeerde doping gebruikt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:27 schreef Smoofie het volgende:
NL faalt deze OS , waarom nog ernaartoe gaan, chinezen en spanjaarden gebruiken toch doping.
Trollollolquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:27 schreef Smoofie het volgende:
NL faalt deze OS , waarom nog ernaartoe gaan, chinezen en spanjaarden gebruiken toch doping.
Arme Do Pingquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:27 schreef Smoofie het volgende:
Drost werd topscoorder maar heerenveen geen kampioen, wat is je punt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:27 schreef knep het volgende:
[..]
Hij zwemt alleen maar PR's super dus.
Dus hij zwemt nu net zo snel als iemand tien jaar geleden? Wat ontzettend knap.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:27 schreef Maver24 het volgende:
47.88 is gewoon de tijd van pieter van den hoogenband in sydney
meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hij staat in london, sommige sporters zitten thuis te huilen voor de TV
Alsof ze 10 jaar geleden niet harder konden ofzo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus hij zwemt nu net zo snel als iemand tien jaar geleden? Wat ontzettend knap.
Ja. Bij de Paralympics ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:28 schreef DeLuna het volgende:
47.88 is gewoon een dik PR. In topvorm dus.
En hij weet waar het aan ligt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Briljante tijd van Verschuren... dit moet hem gewoon een boost geven om er nog 4 jaar vol tegenaan te gaan....
iddquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:28 schreef vincerusso het volgende:
[..]
meedoen is belangrijker dan winnen![]()
![]()
![]()
Net zo snel als een legende, dat is hoe dan ook knap.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook al tegen m'n hamsterquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:28 schreef Neroje het volgende:
Verschuren, wat goed gezwommen
Alleen die start, die start moet beter!
4 seconden? Jij hebt er veel verstand van zeg.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:28 schreef Doublepain het volgende:
Hier kan je toch niet blij mee zijn? Over 4 jaar zijn weer andere zwemmers die 4 seconden snelelr zwemmen
''iemand''quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, de tijd van Inge de Bruijn uit 2000 (100 vlinder) was nog goed voor zilver deze spelen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Chinezen gaan rap tegenwoordigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
4 seconden? Jij hebt er veel verstand van zeg.
Moet hij in 2016 goud pakken, anders faalt hij.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En hij weet waar het aan ligt.Dus 2016
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |