Hoe kunnen we het hier keihard aanpakken?quote:Op zondag 25 november 2012 22:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Door het keihard aan te pakken. Wat doen ze in Marokko met aanranders? Niet laten lopen in ieder geval.
Ik zie alleen maar aanranding staan, is dat inmiddels een eufemisme? Is jouw reactie op mijn commentaar niet om aan te geven dat het in marokko nog niet zo slecht is gesteld? want dat het om verkrachting gaat overtuigt me niet echt.quote:Op zondag 25 november 2012 22:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat meisje werd verkracht en niet aangerand.
kan je niet tegen straatterreur zijn zonder moslims als tweederangs burgers te zien tegenwoordig?quote:Op zondag 25 november 2012 20:32 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Stoer hoor, over de overlast waar dit topic over gaat lul je niet, maar oh wee, als er kritiek geuit wordt op de hoofddoekdraagsters....
Kun je er niet tegen om eens een ander geluid te horen? Niet iedereen is blij met die "vrome" bitches hoor. Ik haat ze met passie en overgave en heb heel duidelijk aangegeven wat mijn reden daarvoor is. Maar liever ga je daar niet op in, want da's natuurlijk weer te moeilijk voor je. Dus gooi je er maar een belediging tegenin, want da's het beste wat je kunt. Big deal.
Wmb liever vandaag dan morgen....totdat die schaamlappen uit het straatbeeld verdwenen zijn. Ik heb liever 100 boerkahoeren die gedwongen worden om ZONDER schaamlap te lopen, dan 1 vrouw (moslima of niet) die gedwongen wordt om zich bedekken (op wat voor manier dan ook). Die barbaarse cultuur mag je in je reet stoppen!
Ik ben het helemaal met je eens dat het een gebrek aan opvoeding is. MAAR, het is meer dan dat. Als een jongen/man nooit leert dat hij zijn handen moet thuishouden, dan verandert er dus nooit wat. En zoals je in het filmpje kon zien, gaat het knopje ook niet opeens "om" als hij volwassen wordt, aangezien er meer dan genoeg "volwassen" mannen zich aan het misdragen waren.quote:Op zondag 25 november 2012 22:09 schreef rakotto het volgende:
[..]
Het gebeurt overal mevrouw. Discotheken, strand, straat en over de hele wereld. Het is puur de seksualisering van de maatschappij en slechte opvoeding van deze ratten. Zie bijvoorbeeld het plaatje wat ik net gepost heb. Zelfs meisjes met hoofddoeken worden lastig gevallen, en als je het goed bekijkt, zie je een vrouw/meid die zonder hoofddoek loopt en die wordt niet aangerand. Het heeft niets met hoofddoekjes te maken, maar met opvoeding dat er niet is.
Ik zie moslims helemaal niet als tweederangs burgers, dat is JOUW perceptie.quote:Op zondag 25 november 2012 22:28 schreef DroogDok het volgende:
[..]
kan je niet tegen straatterreur zijn zonder moslims als tweederangs burgers te zien tegenwoordig?
Ik vind het lastig vallen van vrouwen op de manier waar dit topic over gaat niet kunnen, maar snap niet waarom het dan nodig is moslimvrouwen voor moffenhoer uit te maken?
De oorzaak is inderdaad duidelijk. Het probleem is dat de vrouw bij deze groep hiervoor altijd verantwoordelijk is, zij moet zich op een bepaalde manier kleden, zodat mannen zich niet hoeven te vergrijpen. Deze groep wordt niet bijgebracht dat zelfbeheersing intrinsiek is en dat de andere partij hiervoor niet hoeft te zorgen. Maar er zou zo'n enorme verandering in mentaliteit moeten komen, dat ik denk dat dit probleem nooit opgelost gaat worden bij deze groep. Het is niet zo van belang welk volk.quote:Op zondag 25 november 2012 22:29 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens dat het een gebrek aan opvoeding is. MAAR, het is meer dan dat. Als een jongen/man nooit leert dat hij zijn handen moet thuishouden, dan verandert er dus nooit wat. En zoals je in het filmpje kon zien, gaat het knopje ook niet opeens "om" als hij volwassen wordt, aangezien er meer dan genoeg "volwassen" mannen zich aan het misdragen waren.
Ik ben het wel met je eens dat de seksualisering op sommige punten wat te ver doorgeschoten is, en op die manier dus ook een factor, maar de dubbele moraal is imo toch veel belangrijker. En het blijft gewoon een feit, dat de bedekking in directe relatie staat tot die dubbele moraal. Zonder de noodzaak/behoefte aan kuisheid (of beter gezegd, het uiterlijk vertoon daarvan), geen bedekking, zo simpel is het.
Ik denk dat het wel enkel met opvoeding te maken heeft. Zoals eerder vermeld, of in het filmpje... Vroeger werd dat echt nooit gedaan, maar omdat men later minder opgevoed wordt en de educatie-niveau ver onder de maat is gegaan raken deze ratten onwetend. Het is een soort van generatie-crisis waarin deze dubbele moralen zijn ontstaan.quote:Op zondag 25 november 2012 22:29 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens dat het een gebrek aan opvoeding is. MAAR, het is meer dan dat. Als een jongen/man nooit leert dat hij zijn handen moet thuishouden, dan verandert er dus nooit wat. En zoals je in het filmpje kon zien, gaat het knopje ook niet opeens "om" als hij volwassen wordt, aangezien er meer dan genoeg "volwassen" mannen zich aan het misdragen waren.
Ik ben het wel met je eens dat de seksualisering op sommige punten wat te ver doorgeschoten is, en op die manier dus ook een factor, maar de dubbele moraal is imo toch veel belangrijker. En het blijft gewoon een feit, dat de bedekking in directe relatie staat tot die dubbele moraal. Zonder de noodzaak/behoefte aan kuisheid (of beter gezegd, het uiterlijk vertoon daarvan), geen bedekking, zo simpel is het.
Ah, de slaaf is zelf schuldig aan zijn onderdrukking, de jood aan de holocaust. Want als de slaaf en de jood in opstand waren gekomen, dan was de wereld veel eerlijker geweest en had jij je vrijer kunnen voelen.quote:Op zondag 25 november 2012 18:29 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Eens! Plus dat iedereen die dit achterlijke gedrag wel ziet gebeuren, maar er (bewust) niets aan doet, is net zo schuldig.
En ook zijn al die vrouwen met hoofddoek/niqaab/boerka net zo schuldig. Zonder hun onderwerping aan die achterlijke dubbele moraal, zou die veel eerder/makkelijker verdwijnen onder druk van de algemene samenleving. Zij verraden hun seksegenoten en de vrouwenrechten. Dat neem ik ze enorm kwalijk. Mede door hun gedrag kan IK niet normaal over straat.
Zoals bij jouw moeder zo vaak gebeurt?quote:Op zondag 25 november 2012 22:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat meerdere mannen jou constant bij je kont mogen grijpen.
Heel simpel, aanranding is in de meeste Arabische en Islamitische culturen niet geaccepteerd. Dat gedoe in Egypte is ook redelijk nieuw en ik ben er ook niet van overtuigd dat het iets cultureels is, maar dat is niet belangrijk. In veel landen is het zo dat als je als jongeman in een buurt komt waar je niks te zoeken hebt, en de inwoners denken dat je met meisjes afspreekt, dan wordt je gewoon weggestuurd en krijg je er een trap achterna.quote:Op zondag 25 november 2012 22:15 schreef stopnaald het volgende:
[..]
WAAROM is de bedekking van vrouwen niet het probleem? Die komt immers juist voort uit de islamitische cultuur? Of vind je dat de NL-se cultuur zich op dit punt moet aanpassen? Vind jij dat die dubbele moraal een positief iets is?
[..]
ONZIN! Komt ook daar voor. Ga eens voor de gein lezen met wat voor geweld (o.a. seksueel) de dienstmeisjes te maken krijgen..... Het zit 'm niet in de scheiding van mannen en vrouwen, het zit 'm in de mentaliteit van de mannen die er een dubbele moraal op na houden. Wél zelf onbekommerd kunnen rondneuken, maar vrouwlief moet een absolute maagd zijn.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)meisje-Marokko.dhtmlquote:Op zondag 25 november 2012 22:17 schreef Alisa_jade het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar aanranding staan, is dat inmiddels een eufemisme? Is jouw reactie op mijn commentaar niet om aan te geven dat het in marokko nog niet zo slecht is gesteld? want dat het om verkrachting gaat overtuigt me niet echt.
Wij zijn het eens! En nee het is inderdaad niet van belang welk volk het is, want het is universeel. Maar het her-opvoeden van deze groep door simpelweg te weigeren in hun barbaarse logica mee te gaan (dus bewust NIET bedekken) zal hopelijk de mentaliteitsverandering wat bespoedigen.quote:Op zondag 25 november 2012 22:37 schreef Alisa_jade het volgende:
[..]
De oorzaak is inderdaad duidelijk. Het probleem is dat de vrouw bij deze groep hiervoor altijd verantwoordelijk is, zij moet zich op een bepaalde manier kleden, zodat mannen zich niet hoeven te vergrijpen. Deze groep wordt niet bijgebracht dat zelfbeheersing intrinsiek is en dat de andere partij hiervoor niet hoeft te zorgen. Maar er zou zo'n enorme verandering in mentaliteit moeten komen, dat ik denk dat dit probleem nooit opgelost gaat worden bij deze groep. Het is niet zo van belang welk volk.
Van iemand die zo slim wil doen, verbaast het me als hij denkt dat zijn tegenstander denkt dat tekenfilms echt zijn. Want dat werd helemaal niet beweerd, namelijk.quote:Op zondag 25 november 2012 21:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Van iemand die gelooft dat djinns echt bestaan verbaast het me niet dat hij denkt dat tekenfilms echt zijn.
En ook niet iemand die het normaal vind dat in egypte vrouwen loslopend wild zijn.
Geen idee pa, is dat zo?quote:Op zondag 25 november 2012 22:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zoals bij jouw moeder zo vaak gebeurt?
Pardon!? Wie schreef dit: Door het keihard aan te pakken. Wat doen ze in Marokko met aanranders? Niet laten lopen in ieder geval.quote:Op zondag 25 november 2012 22:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Heel simpel, aanranding is in de meeste Arabische en Islamitische culturen niet geaccepteerd. Dat gedoe in Egypte is ook redelijk nieuw en ik ben er ook niet van overtuigd dat het iets cultureels is, maar dat is niet belangrijk. In veel landen is het zo dat als je als jongeman in een buurt komt waar je niks te zoeken hebt, en de inwoners denken dat je met meisjes afspreekt, dan wordt je gewoon weggestuurd en krijg je er een trap achterna.
En wat voor misbruik er wordt gemaakt van dienstmeisjes in Saoedi-Arabie weet ik ook wel, maar dat is niet iets wat in het openbaar gebeurt. Het is precies dat, misbruik, bij de mensen thuis. De autoriteiten zijn ook niet altijd eerlijk in de behandeling van gastarbeiders, maar dat heeft meer te maken met dat het gastarbeiders zijn.
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)meisje-Marokko.dhtml
http://en.wikipedia.org/wiki/Suicide_of_Amina_Filali
Maar jij moet mij overtuigen dat aanranding in Marokko normaal is en niet andersom.
Hoezo barbaarse logica? Waar slaat dat nou op? Ik ben ook niet zo'n liefhebber van religie, maar elke gelovige heeft zo zijn of haar regels, wat is daar nou barbaars aan?quote:Op zondag 25 november 2012 22:42 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Wij zijn het eens! En nee het is inderdaad niet van belang welk volk het is, want het is universeel. Maar het her-opvoeden van deze groep door simpelweg te weigeren in hun barbaarse logica mee te gaan (dus bewust NIET bedekken) zal hopelijk de mentaliteitsverandering wat bespoedigen.
Voor een nutteloze uitzuiger die denkt dat hij slim is ben je toch ook uitermate traag van begrip.quote:Op zondag 25 november 2012 22:45 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Van iemand die zo slim wil doen, verbaast het me als hij denkt dat zijn tegenstander denkt dat tekenfilms echt zijn. Want dat werd helemaal niet beweerd, namelijk.
In het echte leven zou ik nog niet stoppen om je over te laten steken. Zoals een ieder jou als niet waardig beschouwd trouwens.quote:zondag 25 november 2012 22:39 schreef Kees22 het volgende:[/b]
?
Als ik dit zo lees, dan denk ik dat ik een bloedhekel aan je zou hebben in het echte leven, gewoon op grond van je eigen gedrag.
quote:Op zondag 25 november 2012 22:09 schreef rakotto het volgende:
Of ik in demonen geloof of niet heeft niets met dit onderwerp te maken, maar om je hart gerust te stellen kan ik je rustig vertellen dat ik er inderdaad in geloof.
http://www.state.gov/j/drl/rls/hrrpt/2007/100602.htmquote:Op zondag 25 november 2012 22:45 schreef Alisa_jade het volgende:
[..]
Pardon!? Wie schreef dit: Door het keihard aan te pakken. Wat doen ze in Marokko met aanranders? Niet laten lopen in ieder geval.
Volgens mij kom jij toch echt als eerste met ongefundeerde beweringen, daarmee lag ook de bewijslast bij jou. Maar in dat bericht stond geen bron, die stelt dat mannen die vrouwen aanranden er niet mee weglopen.
Dat het verhaal over verkrachting gaat en niet over aanranding. Maar lees het artikel hierboven maar.quote:Op zondag 25 november 2012 22:51 schreef Alisa_jade het volgende:
@Peunage, ik heb je links gelezen. Wat wil je wil je met die artikelen bereiken? Mij nog meer overtuigen van mijn gelijk? Dat is gelukt, het was nota bene bij de marokkaanse wet toegestaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |