abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119611599
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 18:57 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Heb ik geen reet aan, maar ondertussen heb ik er wél last van dat zij zich die kopvod laten opdringen (uitgezonderd die paar vrijwillige boerkahoeren, die horen eenzelfde behandeling te krijgen als de moffenliefjes na WO2).
de aids die sommigen hun toetsenbord uit krijgen zeg. Wanneer moeten ze doe behandeling precies gaan krijgen?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_119613942
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 19:10 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

:')

Slechte ervaring met ze gehad?
Plenty.
pi_119614280
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 19:27 schreef DroogDok het volgende:

[..]

de aids die sommigen hun toetsenbord uit krijgen zeg. Wanneer moeten ze doe behandeling precies gaan krijgen?
Stoer hoor, over de overlast waar dit topic over gaat lul je niet, maar oh wee, als er kritiek geuit wordt op de hoofddoekdraagsters....

Kun je er niet tegen om eens een ander geluid te horen? Niet iedereen is blij met die "vrome" bitches hoor. Ik haat ze met passie en overgave en heb heel duidelijk aangegeven wat mijn reden daarvoor is. Maar liever ga je daar niet op in, want da's natuurlijk weer te moeilijk voor je. Dus gooi je er maar een belediging tegenin, want da's het beste wat je kunt. Big deal.

Wmb liever vandaag dan morgen....totdat die schaamlappen uit het straatbeeld verdwenen zijn. Ik heb liever 100 boerkahoeren die gedwongen worden om ZONDER schaamlap te lopen, dan 1 vrouw (moslima of niet) die gedwongen wordt om zich bedekken (op wat voor manier dan ook). Die barbaarse cultuur mag je in je reet stoppen!
  zondag 25 november 2012 @ 21:21:47 #254
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_119616986
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 20:32 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Stoer hoor, over de overlast waar dit topic over gaat lul je niet, maar oh wee, als er kritiek geuit wordt op de hoofddoekdraagsters....

Kun je er niet tegen om eens een ander geluid te horen? Niet iedereen is blij met die "vrome" bitches hoor. Ik haat ze met passie en overgave en heb heel duidelijk aangegeven wat mijn reden daarvoor is. Maar liever ga je daar niet op in, want da's natuurlijk weer te moeilijk voor je. Dus gooi je er maar een belediging tegenin, want da's het beste wat je kunt. Big deal.

Wmb liever vandaag dan morgen....totdat die schaamlappen uit het straatbeeld verdwenen zijn. Ik heb liever 100 boerkahoeren die gedwongen worden om ZONDER schaamlap te lopen, dan 1 vrouw (moslima of niet) die gedwongen wordt om zich bedekken (op wat voor manier dan ook). Die barbaarse cultuur mag je in je reet stoppen!
Ain't got laid lately?

Wat boeit het jou of iemand een hoofddoekje draagt of niet. Als jij dat niet fijn dan tja, jij draagt het niet. En waarom haat je ze met passie? Krijg je er een kick van ofzo. :') _O-
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_119617197
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 21:21 schreef rakotto het volgende:

[..]

Ain't got laid lately?

Wat boeit het jou of iemand een hoofddoekje draagt of niet. Als jij dat niet fijn dan tja, jij draagt het niet. En waarom haat je ze met passie? Krijg je er een kick van ofzo. :') _O-
Ze denkt dat die lui in het filmpje alleen meisjes lastigvallen zonder hoofddoek. Terwijl in het filmpje zelf het tegendeel wordt bewezen.
pi_119617397
quote:

[..]

Wat een mafketel.
pi_119617776
quote:

[..]

Ain't got laid lately?

Omdat dat de andere kant van deze medaille is. Het is puur de dubbele moraal jegens de vrouwelijke seksualiteit. Als je daar aan toegeeft (door je te bedekken bijv) leren deze barbaren het nooit. En daar heb IK zoals gezegd, direct last van. Dus JA het kan me heel erg veel boeien. Zolang een onbedekte vrouw (zoals ik) automatisch tot hoer wordt gedegradeerd, blijf ik héél erg boos.
  zondag 25 november 2012 @ 21:39:14 #259
137562 rakotto
pi_119618154
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 21:33 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Omdat dat de andere kant van deze medaille is. Het is puur de dubbele moraal jegens de vrouwelijke seksualiteit. Als je daar aan toegeeft (door je te bedekken bijv) leren deze barbaren het nooit. En daar heb IK zoals gezegd, direct last van. Dus JA het kan me heel erg veel boeien. Zolang een onbedekte vrouw (zoals ik) automatisch tot hoer wordt gedegradeerd, blijf ik héél erg boos.
De mannen die vrouwen lastig vallen, vallen vrouwen met een hoofddoek en zonder hoofddoek lastig. Een hoofddoek dragen is niet toegeven en een hotpant of een minirokje dragen is ook niet toegeven.

Dit hoort gewoon bij mannelijk gedrag. Heb je nooit tekenfilms gezien zoals Tom & Jerry of Looney Tunes? In die tekenfilms werd constant gefloten naar vrouwen en dat werd volgens mij niet echt door de woestijnmensen gemaakt, toch?
pi_119618374
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 21:24 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ze denkt dat die lui in het filmpje alleen meisjes lastigvallen zonder hoofddoek. Terwijl in het filmpje zelf het tegendeel wordt bewezen.
Nee, ik WEET dat ik wordt lastiggevallen en mijn buurmeisjes met hoofddoek niet! DAT is het verschil. Je kunt wel blijven wegkijken, maar die dubbele moraal, waarvan die hoofddoek wel degelijk een (belangrijk!!!) onderdeel is, is wel degelijk de oorzaak van dit wangedrag.

En ja, ik weet OOK dat autochtonen zich ook misdragen, maar in mijn ervaring is dat toch wel stukken minder. Het belangrijkste verschil is ook dat die allo-ratjes altijd in een groep zijn en zich absoluut niet laten corrigeren. Laffe honden dat het zijn!
pi_119618558
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 21:42 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Nee, ik WEET dat ik wordt lastiggevallen en mijn buurmeisjes met hoofddoek niet! DAT is het verschil. Je kunt wel blijven wegkijken, maar die dubbele moraal, waarvan die hoofddoek wel degelijk een (belangrijk!!!) onderdeel is, is wel degelijk de oorzaak van dit wangedrag.

En ja, ik weet OOK dat autochtonen zich ook misdragen, maar in mijn ervaring is dat toch wel stukken minder. Het belangrijkste verschil is ook dat die allo-ratjes altijd in een groep zijn en zich absoluut niet laten corrigeren. Laffe honden dat het zijn!
Dat is vervelend voor jou, maar ik ken meisjes met hoofddoek die ook lastiggevallen worden. En die willen ook niet door bepaalde straten in Utrecht of Den Haag lopen. Het filmpje waar dit topic over gaat bewijst dat ook;
http://touch.dailymotion.(...)ish-subtitles_webcam vanaf 16:30 ongeveer.
  zondag 25 november 2012 @ 21:49:48 #262
137562 rakotto
pi_119618764
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 21:42 schreef stopnaald het volgende:

[..]

pi_119619028
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 21:39 schreef rakotto het volgende:

[..]

De mannen die vrouwen lastig vallen, vallen vrouwen met een hoofddoek en zonder hoofddoek lastig. Een hoofddoek dragen is niet toegeven en een hotpant of een minirokje dragen is ook niet toegeven.

Dit hoort gewoon bij mannelijk gedrag. Heb je nooit tekenfilms gezien zoals Tom & Jerry of Looney Tunes? In die tekenfilms werd constant gefloten naar vrouwen en dat werd volgens mij niet echt door de woestijnmensen gemaakt, toch?
Rot toch op. Dat geëtter is geen mannelijk gedrag, het is gedrag van laffe islamieten. Die staan erom bekend.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zondag 25 november 2012 @ 21:54:34 #264
137562 rakotto
pi_119619056
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 21:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Rot toch op. Dat geëtter is geen mannelijk gedrag, het is gedrag van laffe islamieten. Die staan erom bekend.
Slechte jeugd gehad zo te zien. Nooit tekenfilms gezien zo te zien.
pi_119619120
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 21:39 schreef rakotto het volgende:

[..]

Sorry, maar dat is NIET zoals ik dat dagelijks ervaar. En ik sta daar niet alleen in, ook mijn dochter en haar vriendinnen hebben er zeer regelmatig last van. Anders dan Peunage of andere prikkers praat ik niet alleen over deze docu, maar heb ik het over mijn eigen ervaringen IRL. Hij kan dan ook nog zoveel beweren, IK weet beter.

quote:
Ik ben een veertiger en weet heel goed wat mannelijk gedrag is, maar ik weet OOK dat het bij nederlanders not done is om vrouwen ongevraagd en ongewenst in billen en/of borsten te knijpen en ik weet ook dat ik in het OV standaard mijn lange nagels in dergelijke vrijpostige handen zet. En ik weet ook dat als je zo'n hand vastgrijpt en die vent ten overstaan van de rest van de coupé te kakken zet, hij het schaamrood op de kaken krijgt en er geen enkele bijval voor hem is. DAT is het verschil. Of als je zo'n nafluitende barbaar een kut-opmerking teruggeeft, dat je dat zonder gevaar kunt doen bij een kaaskop, want die accepteert de correctie nog wel. Da's een heel ander verhaal met die straatratjes. Zelfs in gezelschap van mijn man (1.95 m) lieten ze m'n dochter niet met rust. Dat is toch waanzinnig!
pi_119619172
quote:

[..]

Ain't got laid lately?

Ah. De moslim laat hier weer zijn ware aard zien. Ze heeft gelijk, en jij niet, morsi aanhanger.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119619276
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 21:54 schreef rakotto het volgende:

[..]

Slechte jeugd gehad zo te zien. Nooit tekenfilms gezien zo te zien.
Van iemand die gelooft dat djinns echt bestaan verbaast het me niet dat hij denkt dat tekenfilms echt zijn.
En ook niet iemand die het normaal vind dat in egypte vrouwen loslopend wild zijn.
pi_119619287
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 21:46 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dat is vervelend voor jou, maar ik ken meisjes met hoofddoek die ook lastiggevallen worden. En die willen ook niet door bepaalde straten in Utrecht of Den Haag lopen. Het filmpje waar dit topic over gaat bewijst dat ook;
http://touch.dailymotion.(...)ish-subtitles_webcam vanaf 16:30 ongeveer.
Bottomline is dat het bedekken door vrouwen, de dubbele moraal in stand houdt!
Ik geloof heus wel dat het ook voorkomt dat bedekte vrouwen worden lastig gevallen, hoewel ik blijf stellen dat dat verhoudingsgewijs veel minder zal zijn, maar ik heb dan ook nooit het tegendeel beweerd.
pi_119619327
Ik heb het ook over de realiteit en de documntaire is ook realiteit. Meisjes mét hoofddoek worden net zo goed lastiggevallen, dat is gewoon een feit. Dat heb ik met eigen ogen gezien.
pi_119619444
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 21:58 schreef Peunage het volgende:
Ik heb het ook over de realiteit en de documntaire is ook realiteit. Meisjes mét hoofddoek worden net zo goed lastiggevallen, dat is gewoon een feit. Dat heb ik met eigen ogen gezien.
Maar verhoudingsgewijs een stuk minder!

Maar los daarvan: de oorzaak zit 'm in de dubbele moraal jegens de vrouwelijke seksualiteit.
Vertel mij eens, hoe denk je DAT nou het snelste te kunnen oplossen?
pi_119619670
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 21:57 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Bottomline is dat het bedekken door vrouwen, de dubbele moraal in stand houdt!
Ik geloof heus wel dat het ook voorkomt dat bedekte vrouwen worden lastig gevallen, hoewel ik blijf stellen dat dat verhoudingsgewijs veel minder zal zijn, maar ik heb dan ook nooit het tegendeel beweerd.
Het is niet de bedekking van vrouwen dat een probleem is. Het ligt aan de heersende cultuur en wat de maatschappij accepteert. Zelfs in Islamitische landen is er veel verschil. Taferelen van aanranding zoals op het Tahrirplein zul je in bijvoorbeeld Irak niet meemaken. Niet met bedekte en ook niet met onbedekte vrouwen.

In Saoedi-Arabië is de scheiding tussen man en vrouw zo sterk dat aanranding ondenkbaar is.
pi_119619749
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 22:00 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Maar verhoudingsgewijs een stuk minder!

Maar los daarvan: de oorzaak zit 'm in de dubbele moraal jegens de vrouwelijke seksualiteit.
Vertel mij eens, hoe denk je DAT nou het snelste te kunnen oplossen?
Door het keihard aan te pakken. Wat doen ze in Marokko met aanranders? Niet laten lopen in ieder geval.
pi_119619778
quote:

[..]

Dat meerdere mannen jou constant bij je kont mogen grijpen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2012 22:07:46 ]
pi_119619993
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 22:05 schreef Peunage het volgende:

[..]

Door het keihard aan te pakken. Wat doen ze in Marokko met aanranders? Niet laten lopen in ieder geval.
Waarschijnlijk laten ze hem lopen en zeggen ze dat de dame er om vroeg.
  zondag 25 november 2012 @ 22:09:18 #275
137562 rakotto
pi_119619996
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 21:55 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Sorry, maar dat is NIET zoals ik dat dagelijks ervaar. En ik sta daar niet alleen in, ook mijn dochter en haar vriendinnen hebben er zeer regelmatig last van. Anders dan Peunage of andere prikkers praat ik niet alleen over deze docu, maar heb ik het over mijn eigen ervaringen IRL. Hij kan dan ook nog zoveel beweren, IK weet beter.

[..]

Ik ben een veertiger en weet heel goed wat mannelijk gedrag is, maar ik weet OOK dat het bij nederlanders not done is om vrouwen ongevraagd en ongewenst in billen en/of borsten te knijpen en ik weet ook dat ik in het OV standaard mijn lange nagels in dergelijke vrijpostige handen zet. En ik weet ook dat als je zo'n hand vastgrijpt en die vent ten overstaan van de rest van de coupé te kakken zet, hij het schaamrood op de kaken krijgt en er geen enkele bijval voor hem is. DAT is het verschil. Of als je zo'n nafluitende barbaar een kut-opmerking teruggeeft, dat je dat zonder gevaar kunt doen bij een kaaskop, want die accepteert de correctie nog wel. Da's een heel ander verhaal met die straatratjes. Zelfs in gezelschap van mijn man (1.95 m) lieten ze m'n dochter niet met rust. Dat is toch waanzinnig!
Het gebeurt overal mevrouw. Discotheken, strand, straat en over de hele wereld. Het is puur de seksualisering van de maatschappij en slechte opvoeding van deze ratten. Zie bijvoorbeeld het plaatje wat ik net gepost heb. Zelfs meisjes met hoofddoeken worden lastig gevallen, en als je het goed bekijkt, zie je een vrouw/meid die zonder hoofddoek loopt en die wordt niet aangerand. Het heeft niets met hoofddoekjes te maken, maar met opvoeding dat er niet is.
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 21:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ah. De moslim laat hier weer zijn ware aard zien. Ze heeft gelijk, en jij niet, morsi aanhanger.
Wat doe ik verkeerd dan om zogenaamd mijn ware aard te laten zien? Scheld ik mensen uit oid itt wat zij doet? En wie zegt dat ik een Morsi-aanhanger ben. Wegens weinig geldige argumenten ga je maar aannames maken? :')

quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 21:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Van iemand die gelooft dat djinns echt bestaan verbaast het me niet dat hij denkt dat tekenfilms echt zijn.
En ook niet iemand die het normaal vind dat in egypte vrouwen loslopend wild zijn.
Of ik in demonen geloof of niet heeft niets met dit onderwerp te maken, maar om je hart gerust te stellen kan ik je rustig vertellen dat ik er inderdaad in geloof. Maar dat terzijde, ik denk dat ik er maar vanuit kan gaan dat jij inderdaad nooit tekenfilms hebt gezien toen je jonger was. Bijvoorbeeld naar klassiekers van Looney Tunes of Tom & Jerry. Want in die tekenfilms gebeurde het met regelmaat dat vrouwen nagefloten werden etc. En je weet best dat tekenfilms als voorbeeld middel kan dienen voor jonge kinderen.

Zo te zien kun jij alleen maar posts op Fok! plaatsen door alleen maar te trollen door aannames te nemen. Loslopend wild. :') Het enige loslopend wild dat ik niet normaal vind is jij op dit forum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')