abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119593588
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 14:03 schreef il_Tonno het volgende:
Tsja aan de ene kant begrijp ik de extreem radicale moslims wel, die zijn heel wat anders gewend in het land van afkomst. Daar is het dragen van t-shirt al schaars gekleed. Ze hebben een heel andere cultuur en een andere kijk op de wereld, maar wat ze vergeten is dat ze in Nederland zijn waar zulke kleding normaal is. Het lijkt wel alsof ze moeite hebben met zich aan te passen aan de Nederlandse manieren, of ze verzetten zich er bewust tegen.
Dat meen je niet serieus?? Als wij daar gaan wonen passen we ons toch ook aan? Als wij in een samenleving gaan wonen waar mensen helemaal naakt lopen, is dat toch ook geen excuus om ons te misdragen? Daarbij, ze groeien hier op, dus natuurlijk weten ze wat normaal is. Nog afgezien van het feit dat dat helemaal geen excuus is. Als je je ergens niet weet te gedragen hoor je niet in die omgeving thuis.
  † In Memoriam † zondag 25 november 2012 @ 14:10:26 #242
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_119609095
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:56 schreef misteriks het volgende:
Mocht Peunage en andere gematigde Moslims evenveel energie steken in het heropvoeden van hun zwakzinnigere medebroeders als dat ze hier -als een duivel in het wijwatervatje- proberen dit wangedrag op alles en iedereen af te schuiven, behalve op zichzelf ,of beter, de moslimgemeenschap, de wereld zou er al een pak aangenamer op worden

Het omgekeerde is waar, de zogenaamde grote groep Moslims is ofwel oorverdovend stil, ofwel blijft ze partij trekken voor hun criminele broer. Dit issue is discussie niet waard. Iedereen moet het eens zijn dat dit gedrag verwerpelijk is en dat dit stevig mag aangepakt worden, Punt

Het samenlevingsmodel wordt ondermijnd omdat de Islam bewust op zoek is naar polarisatie
Eens! Plus dat iedereen die dit achterlijke gedrag wel ziet gebeuren, maar er (bewust) niets aan doet, is net zo schuldig.

En ook zijn al die vrouwen met hoofddoek/niqaab/boerka net zo schuldig. Zonder hun onderwerping aan die achterlijke dubbele moraal, zou die veel eerder/makkelijker verdwijnen onder druk van de algemene samenleving. Zij verraden hun seksegenoten en de vrouwenrechten. Dat neem ik ze enorm kwalijk. Mede door hun gedrag kan IK niet normaal over straat.
pi_119610009
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 18:29 schreef stopnaald het volgende:

En ook zijn al die vrouwen met hoofddoek/niqaab/boerka net zo schuldig. Zonder hun onderwerping aan die achterlijke dubbele moraal, zou die veel eerder/makkelijker verdwijnen onder druk van de algemene samenleving. Zij verraden hun seksegenoten en de vrouwenrechten. Dat neem ik ze enorm kwalijk. Mede door hun gedrag kan IK niet normaal over straat.
Weet je hoeveel van die meiden rondlopen met een schaduwtelefoon?
Ze lijken zich te onderwerpen, maar zijn aan de andere kant druk bezig de dictatuur van de mannen te ondermijnen.
pi_119610291
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 18:50 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Weet je hoeveel van die meiden rondlopen met een schaduwtelefoon?
Ze lijken zich te onderwerpen, maar zijn aan de andere kant druk bezig de dictatuur van de mannen te ondermijnen.
Heb ik geen reet aan, maar ondertussen heb ik er wél last van dat zij zich die kopvod laten opdringen (uitgezonderd die paar vrijwillige boerkahoeren, die horen eenzelfde behandeling te krijgen als de moffenliefjes na WO2).
pi_119610695
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 18:57 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Heb ik geen reet aan, maar ondertussen heb ik er wél last van dat zij zich die kopvod laten opdringen (uitgezonderd die paar vrijwillige boerkahoeren, die horen eenzelfde behandeling te krijgen als de moffenliefjes na WO2).
Eens. Moffenhoer is tegenwoordig moslimhoer.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119610827
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 19:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Eens. Moffenhoer is tegenwoordig moslimhoer.
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap
pi_119610902
quote:

[..]

:')

Slechte ervaring met ze gehad?
pi_119611134
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:09 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap
Ah daar heb je weer zo'n slappe zak.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119611425
quote:

[..]

Jouw probleem.
pi_119611599
quote:

[..]

de aids die sommigen hun toetsenbord uit krijgen zeg. Wanneer moeten ze doe behandeling precies gaan krijgen?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_119613942
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 19:10 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

:')

Slechte ervaring met ze gehad?
Plenty.
pi_119614280
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 19:27 schreef DroogDok het volgende:

[..]

de aids die sommigen hun toetsenbord uit krijgen zeg. Wanneer moeten ze doe behandeling precies gaan krijgen?
Stoer hoor, over de overlast waar dit topic over gaat lul je niet, maar oh wee, als er kritiek geuit wordt op de hoofddoekdraagsters....

Kun je er niet tegen om eens een ander geluid te horen? Niet iedereen is blij met die "vrome" bitches hoor. Ik haat ze met passie en overgave en heb heel duidelijk aangegeven wat mijn reden daarvoor is. Maar liever ga je daar niet op in, want da's natuurlijk weer te moeilijk voor je. Dus gooi je er maar een belediging tegenin, want da's het beste wat je kunt. Big deal.

Wmb liever vandaag dan morgen....totdat die schaamlappen uit het straatbeeld verdwenen zijn. Ik heb liever 100 boerkahoeren die gedwongen worden om ZONDER schaamlap te lopen, dan 1 vrouw (moslima of niet) die gedwongen wordt om zich bedekken (op wat voor manier dan ook). Die barbaarse cultuur mag je in je reet stoppen!
  zondag 25 november 2012 @ 21:21:47 #254
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_119616986
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 20:32 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Stoer hoor, over de overlast waar dit topic over gaat lul je niet, maar oh wee, als er kritiek geuit wordt op de hoofddoekdraagsters....

Kun je er niet tegen om eens een ander geluid te horen? Niet iedereen is blij met die "vrome" bitches hoor. Ik haat ze met passie en overgave en heb heel duidelijk aangegeven wat mijn reden daarvoor is. Maar liever ga je daar niet op in, want da's natuurlijk weer te moeilijk voor je. Dus gooi je er maar een belediging tegenin, want da's het beste wat je kunt. Big deal.

Wmb liever vandaag dan morgen....totdat die schaamlappen uit het straatbeeld verdwenen zijn. Ik heb liever 100 boerkahoeren die gedwongen worden om ZONDER schaamlap te lopen, dan 1 vrouw (moslima of niet) die gedwongen wordt om zich bedekken (op wat voor manier dan ook). Die barbaarse cultuur mag je in je reet stoppen!
Ain't got laid lately?

Wat boeit het jou of iemand een hoofddoekje draagt of niet. Als jij dat niet fijn dan tja, jij draagt het niet. En waarom haat je ze met passie? Krijg je er een kick van ofzo. :') _O-
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_119617197
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 21:21 schreef rakotto het volgende:

[..]

Ain't got laid lately?

Wat boeit het jou of iemand een hoofddoekje draagt of niet. Als jij dat niet fijn dan tja, jij draagt het niet. En waarom haat je ze met passie? Krijg je er een kick van ofzo. :') _O-
Ze denkt dat die lui in het filmpje alleen meisjes lastigvallen zonder hoofddoek. Terwijl in het filmpje zelf het tegendeel wordt bewezen.
pi_119617397
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 20:32 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Wat een mafketel.
pi_119617776
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 21:21 schreef rakotto het volgende:

[..]

Ain't got laid lately?

Omdat dat de andere kant van deze medaille is. Het is puur de dubbele moraal jegens de vrouwelijke seksualiteit. Als je daar aan toegeeft (door je te bedekken bijv) leren deze barbaren het nooit. En daar heb IK zoals gezegd, direct last van. Dus JA het kan me heel erg veel boeien. Zolang een onbedekte vrouw (zoals ik) automatisch tot hoer wordt gedegradeerd, blijf ik héél erg boos.
  zondag 25 november 2012 @ 21:39:14 #259
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_119618154
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 21:33 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Omdat dat de andere kant van deze medaille is. Het is puur de dubbele moraal jegens de vrouwelijke seksualiteit. Als je daar aan toegeeft (door je te bedekken bijv) leren deze barbaren het nooit. En daar heb IK zoals gezegd, direct last van. Dus JA het kan me heel erg veel boeien. Zolang een onbedekte vrouw (zoals ik) automatisch tot hoer wordt gedegradeerd, blijf ik héél erg boos.
De mannen die vrouwen lastig vallen, vallen vrouwen met een hoofddoek en zonder hoofddoek lastig. Een hoofddoek dragen is niet toegeven en een hotpant of een minirokje dragen is ook niet toegeven.

Dit hoort gewoon bij mannelijk gedrag. Heb je nooit tekenfilms gezien zoals Tom & Jerry of Looney Tunes? In die tekenfilms werd constant gefloten naar vrouwen en dat werd volgens mij niet echt door de woestijnmensen gemaakt, toch?
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_119618374
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 21:24 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ze denkt dat die lui in het filmpje alleen meisjes lastigvallen zonder hoofddoek. Terwijl in het filmpje zelf het tegendeel wordt bewezen.
Nee, ik WEET dat ik wordt lastiggevallen en mijn buurmeisjes met hoofddoek niet! DAT is het verschil. Je kunt wel blijven wegkijken, maar die dubbele moraal, waarvan die hoofddoek wel degelijk een (belangrijk!!!) onderdeel is, is wel degelijk de oorzaak van dit wangedrag.

En ja, ik weet OOK dat autochtonen zich ook misdragen, maar in mijn ervaring is dat toch wel stukken minder. Het belangrijkste verschil is ook dat die allo-ratjes altijd in een groep zijn en zich absoluut niet laten corrigeren. Laffe honden dat het zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')