Je meent het.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:03 schreef il_Tonno het volgende:
Tsja aan de ene kant begrijp ik de extreem radicale moslims wel, die zijn heel wat anders gewend in het land van afkomst. Daar is het dragen van t-shirt al schaars gekleed. Ze hebben een heel andere cultuur en een andere kijk op de wereld, maar wat ze vergeten is dat ze in Nederland zijn waar zulke kleding normaal is. Het lijkt wel alsof ze moeite hebben met zich aan te passen aan de Nederlandse manieren, of ze verzetten zich er bewust tegen.
Je bent er duidelijk nooit geweestquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:03 schreef il_Tonno het volgende:
Tsja aan de ene kant begrijp ik de extreem radicale moslims wel, die zijn heel wat anders gewend in het land van afkomst. Daar is het dragen van t-shirt al schaars gekleed. Ze hebben een heel andere cultuur en een andere kijk op de wereld, maar wat ze vergeten is dat ze in Nederland zijn waar zulke kleding normaal is. Het lijkt wel alsof ze moeite hebben met zich aan te passen aan de Nederlandse manieren, of ze verzetten zich er bewust tegen.
Lees jij eigenlijk wel voor je begint te schrijven. Het speelt zich allemaal in België afquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:03 schreef il_Tonno het volgende:
Hoe was ze erop uit door normaal gekleed door de wijk te lopen? ooh, ja ze had natuurlijk nooit in die wijk moeten gaan wonen, in die zin zal ze er wel op uit zijn geweest.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:15 schreef Triggershot het volgende:
Dat ze er op uit was klopt wel, dat ze het aan haar zelf te danken heeft, dat weer niet.
Omdat zij het hardop zeggen, maar een boel anderen het denken en er ook naar handelen als je het filmpje even bekijkt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:20 schreef TJV het volgende:
Waarom worden die mongolen niet gewoon genegeerd, zelfs in een varkensstal zouden ze niet opvallen.
Als ik een docu wil maken over agressieve straatjongens of homo's dan zoek ik die groepen op, kom ik waar zij zich bevinden, als ik vervolgens word geconfronteerd met iets waar ik geen zin in heb, heb ik het niet aan mijzelf te danken, maar zijn dat wel even toevallig de interessantere stukjes voor mijn docu als ik ze weet vast te leggen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:20 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoe was ze erop uit door normaal gekleed door de wijk te lopen? ooh, ja ze had natuurlijk nooit in die wijk moeten gaan wonen, in die zin zal ze er wel op uit zijn geweest.
En de documentaire kan niet gemaakt zijn naar aanleiding van het feit dat ze continue nageroepen en nagefloten werd in haar eigen buurt en als documentairemaakster dacht, hee dit moet ik eens aan de kaak stellen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als ik een docu wil maken over agressieve straatjongens of homo's dan zoek ik die groepen op, kom ik waar zij zich bevinden, als ik vervolgens word geconfronteerd met iets waar ik geen zin in heb, heb ik het niet aan mijzelf te danken, maar zijn dat wel even toevallig de interessantere stukjes voor mijn docu als ik ze weet vast te leggen.
Daarom zeg ik ook dat ze het niet aan haar zelf te danken heeft, maar als je zoiets wilt vastleggen, ben je daar wel juist op uit. Wat wil je dan anders op de beelden hebben? Mannen die je negeren en rustig thee drinken terwijl je docu over seksuele intimidatie gaat?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:26 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
En de documentaire kan niet gemaakt zijn naar aanleiding van het feit dat ze continue nageroepen en nagefloten werd in de buurt en als documentairemaakster dacht, hee dit moet ik eens aan de kaak stellen? Ik denk dat dat eerder de waarheid is dan dat ze bewust op zoek is gegaan naar een wijk met zoveel mogelijk allochtonen om ze even zwart te maken. De meeste goede documentairemakers lopen meestal per ongeluk tegen een onderwerp aan.
Nee, ze is er niet op uit. Ze legt vast in haar eigen buurt hoe ze bejegent wordt. Als die kerels niets deden had ze niets om te tonen. Nou zetten ze zichzelf voor schut. De ene helft zal verontwaardigd roepen dat het een schande is, maar ze denken iets anders en sommigen roepen gewoon keihard dat het volgens hun haar eigen schuld iis.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat ze het niet aan haar zelf te danken heeft, maar als je zoiets wilt vastleggen, ben je daar wel juist op uit. Wat wil je dan anders op de beelden hebben? Mannen die je negeren en rustig thee drinken terwijl je docu over seksuele intimidatie gaat?
Ze is er als documaakster op uit, anders maak je hier geen docu's over. Als die mannen niets deden dan ging ze wel door tot ze ergens anders wel beet had. Een documaker die problemen wil vastleggen / aankaarten middels een docu, doet wel meer dan door eigen wijk lopen en 'zie-je-wel!' te zeggen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:31 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Nee, ze is er niet op uit. Ze legt vast in haar eigen buurt hoe ze bejegent wordt. Als die kerels niets deden had ze niets om te tonen. Nou zetten ze zichzelf voor schut. De ene helft zal verontwaardigd roepen dat het een schande is, maar ze denken iets anders en sommigen roepen gewoon keihard dat het volgens hun haar eigen schuld iis.
Waar moeten ze eerlijk over zijn, ongewenste intimiteiten opzoeken met de 'hoer', niet-moslim, ongelovige, vrouw of hoe je het ook wilt noemen heeft niets met de Islam te maken, dus waar doen ze oneerlijk over volgens jou? Als ik afkijk, fraudeer, iemand aanval zie ik weinig toegevoegde waarde in het benoemen van mijn persoon als moslim.quote:Op zich heb ik nog meer respect voor die gasten van Sharia4belgium als voor een groot deel van de moslims die het wel denken en er ook naar handelen, maar het niet hardop durven zeggen.
Zij zijn tenminste eerlijk, een boel moslims zijn dat niet.
ze moeten eens eerlijk zijn dat ze Europese vrouwen eigenlijk maar hoeren vinden met hun kleedgedragquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze is er als documaakster op uit, anders maak je hier geen docu's over. Als die mannen niets deden dan ging ze wel door tot ze ergens anders wel beet had. Een documaker die problemen wil vastleggen / aankaarten middels een docu, doet wel meer dan door eigen wijk lopen en 'zie-je-wel!' te zeggen.
[..]
Waar moeten ze eerlijk over zijn, ongewenste intimiteiten opzoeken met de 'hoer', niet-moslim, ongelovige, vrouw of hoe je het ook wilt noemen heeft niets met de Islam te maken, dus waar doen ze oneerlijk over volgens jou? Als ik afkijk, fraudeer, iemand aanval zie ik weinig toegevoegde waarde in het benoemen van mijn persoon als moslim.
Maar wat is overdreven? Een t-shirtje zonder mouwen en een korte broek? Beide met blote armen en benen. Mag het dan wel?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:43 schreef kovenant het volgende:
ze liep wel rond in haar normale dagelijkse niet overdreven kloffie toen die docu werd gemaakt.
dus niks overdreven aan .
juist goed dat het op deze manier aangekaart word.
Hou toch op, nog vorige week werd een buurmeisje van mij lastiggevallen door een 20-jarige blanke jongen. Afgelopen zaterdagnacht zaten dronken Nederlandse mannen achter een jong meisje aan, beiden voor mijn ogen. Wat voor toegevoegde waarde heeft het voor beide meiden dat ik de achtergronden kan noemen? Maakt dat het minder erg / fijner voor haar dat het wel / niet alloch-autochtonen zijn?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:42 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
ze moeten eens eerlijk zijn dat ze Europese vrouwen eigenlijk maar hoeren vinden met hun kleedgedrag
precies,quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar wat is overdreven? Een t-shirtje zonder mouwen en een korte broek? Beide met blote armen en benen. Mag het dan wel?
Hier mogen vrouwen zich kleden hoe ze willen en zeker als het warm is kleedt iemand zich wat bloter. Nog steeds geen reden om iemand achterna te gaan lopen en uit te gaan schelden
Jaja, jullie doen het ook dus dan is het minder ergquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hou toch op, nog vorige week werd een buurmeisje van mij lastiggevallen door een 20-jarige blanke jongen. Afgelopen zaterdagnacht zaten dronken Nederlandse mannen achter een jong meisje aan, beiden voor mijn ogen. Wat voor toegevoegde waarde heeft het voor beide meiden dat ik de achtergronden kan noemen? Maakt dat het minder erg / fijner voor haar dat het wel / niet alloch-autochtonen zijn?
Ongewenste intimiteiten bij vrouwen is een universeel probleem voorbij kleur, etniciteit, religie of wat voor achtergrond dan ook. Je mag ieder vrouws houding en opstelling interpreteren zoals je wilt, zolang je maar niet overgaat in actie voorbij haar grenzen en dat is het probleem bij veel mannen bij allerlei achtergronden.
'Jullie', leg geen woorden in mijn mond, als je de kern van mijn reactie had begrepen ging het juist om een universeel probleem, met name voor het meisje zou het weinig uitmaken of het neger, blanke, getinte, moslim, jood, atheist of christen is, ongewenste intimiteiten worden in zo een geval van geen enkel persoon gewaardeerd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Jaja, jullie doen het ook dus dan is het minder erghou toch op. De mate waarin het in het filmpje gebeurt is schrikbarend
Nee? Lees eens de berichten over aanrandingen, verkrachtingen, ongewenste intimiteiten na, met name over de zaken waarin het gaat over dat mannen het recht denken te hebben omdat een meisje op een bepaalde manier zich kleedt of opstelt.quote:Ik heb werkelijk nooit meegemaakt dat vrouwen op die manier werden lastig gevallen. Ik zal niet zeggen dat ik nooit iets geroepen heb, maar ik heb nog nooit een meid die ik niet kende voor hoer of iets dergelijks uit gemaakt. En als vrienden van mij het zouden doen zou ik ze wel tot de orde roepen.
Nou de gemiddelde arabier, turk, marokkaan heeft in eigen land niet het lef om wat te roepen, naar een dochter, vrouw, vriendin of zus van een ander, dus als het toch een kwestie van besmetting is denk ik dat het eerder andersom is. Of ben je zo blind dat je denkt dat de 'Nederlandse' gevallen ongewenste intimiteiten een soort van copycat gedrag is? En niet door de gedeelde mannelijke genen wereldwijdquote:Misschien geld voor de blanken in jouw buurt wel dat ze besmet raken met waarmee ze omgaan
Klopt, ongewenste intimiteiten komen overal voor en zijn universeel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'Jullie', leg geen woorden in mijn mond, als je de kern van mijn reactie had begrepen ging het juist om een universeel probleem, met name voor het meisje zou het weinig uitmaken of het neger, blanke, getinte, moslim, jood, atheist of christen is, ongewenste intimiteiten worden in zo een geval van geen enkel persoon gewaardeerd.
ben ik niet. maar toonzetting maakt veel uit voor vrouwen. als je dat niet begrijpt houdt het snel op.quote:Nee? Lees eens de berichten over aanrandingen, verkrachtingen, ongewenste intimiteiten na, met name over de zaken waarin het gaat over dat mannen het recht denken te hebben omdat een meisje op een bepaalde manier zich kleedt of opstelt.
"Ik heb welles wat geroepen, maar geen voor hoer uitgemaakt"
Wat een heer ben je ook
In eigen land niet nee. De gebieden waar dit soort waanideeen leven laten ze de vrouw niet zo gekleed en zonder begeleiding de deur uit gaanquote:Nou de gemiddelde arabier, turk, marokkaan heeft in eigen land niet het lef om wat te roepen, naar een dochter, vrouw, vriendin of zus van een ander, dus als het toch een kwestie van besmetting is denk ik dat het eerder andersom is. Of ben je zo blind dat je denkt dat de 'Nederlandse' gevallen ongewenste intimiteiten een soort van copycat gedrag is? En niet door de gedeelde mannelijke genen wereldwijd
Ik laat mijn familie, vriendinnen etc ook liever door 'witte' buurten lopen ipv gemengde of zwarte buurten hoor, maar dan richt ik mij niet op de moslims, maar op de mensen die niet Islamitisch leven. Hetzelfde als een vleesetende vegetarier als voorbeeld halen voor een punt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:11 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Klopt, ongewenste intimiteiten komen overal voor en zijn universeel.
maar de meeste vriendinnen van mij lopen liever door een witte buurt als door een gemengde of allochtonen buurt en dat is echt niet zonder reden.
Toonzetting? Als je begrijpt dat je niets doet voorbij haar grenzen, dan hoef je geen toon te zetten of je op een ander manier op te stellen, het is niet dat jouw vrijheden eindigen waar de hare beginnen, het is bij ongewenste intimiteiten dat je helemaal geen vrijheden hebt.quote:ben ik niet. maar toonzetting maakt veel uit voor vrouwen. als je dat niet begrijpt houdt het snel op.
Met alle respect, maar ga jij mij nou serieus uitleggen hoe Turkije is? Het punt is niet dat ze in het Oosten niet bloter gekleed kunnen zijn, het punt is dat een Turkse jongen zelfs in het Westen van Turkije wel zich 2x bedenkt om te lang te staren naar een meisjes benen uit angst dat er iemand bij is die het niet kan waarderen, laat staan een opmerking maken of iets te proberen.quote:In eigen land niet nee. De gebieden waar dit soort waanideeen leven laten ze de vrouw niet zo gekleed en zonder begeleiding de deur uit gaan
en nee, zo gaat het niet overal. als je bijv in West Turkije bent, dan lopen ze ook gewoon in bikini. maar praat eens met de turken daar over de turken in het oosten (waar de meeste turken die in nederland wonen ook vandaan komen). Dan leer je nog wat
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:27 schreef Mutant01 het volgende:
Triggershot laat BK weer eens, terecht, alle hoeken van de kamer zien!
Vind je? Ik zie vooral een wijzende vinger en een "zij doen dat ook!:"quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:27 schreef Mutant01 het volgende:
Triggershot laat BK weer eens, terecht, alle hoeken van de kamer zien!
Ja, want ik sprak echt in termen van 'wij / zij ' hé.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind je? Ik zie vooral een wijzende vinger en een "zij doen dat ook!:"
Je leest wat je wil lezen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, maar de focus lag heel erg opquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, want ik sprak echt in termen van 'wij / zij ' hé.
Onzin. Iedereen weet dat Moslim immigranten jongeren gewoon geen respect hebben voor Westerse vrouwen. Dat blijkt uit deze video, dat blijkt uit het feit dat bijna alle loverboys allochtonen zijn, dat blijkt uit de Pakistani gang rapes in de UK en dat blijkt uit de verkrachtingsgolf in Zweden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:44 schreef Murdera het volgende:
Dat vind je niet? Is intimidaties niet een zo groot probleem dat je het niet in één hoek moet zoeken, maar naar een aanpak in het geheel? Juist het in één hoek zoeken lijkt mij vinger wijzen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, maar de focus lag heel erg op
Ongewenste intimiteiten bij vrouwen vooral in een specifieke hoek zoeken, is nogal een karikatuur maken van het probleem,
Etc.
Tenminste, dat idee kreeg ik uit de post.
Nu ben je ineens de aangewezen persoon om namens 'iedereen' te praten en aankaarten wat zij weten?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:35 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Onzin. Iedereen weet dat Moslim immigranten jongeren gewoon geen respect hebben voor Westerse vrouwen.
Looooool, ja joh, ga even de wereld rond om een punt te maken. In Somalie zijn er kippen met ziektes gevonden, in China hetzelfde, In New York hetzelfde, in Ecuador hetzelfde in Verwegistan hetzelfde.quote:Dat blijkt uit deze video, dat blijkt uit het feit dat bijna alle loverboys allochtonen zijn, dat blijkt uit de Pakistani gang rapes in de UK en dat blijkt uit de verkrachtingsgolf in Zweden.
Nou nee, niet net, ik ben vandaag amper mijn huis uitgegaan, dus niet net iig.quote:Heel heel heel toevallig heeft Triggershot net 2 gevallen van blanken die meisjes lastigvallen meegemaakt. Nog zonder deze toevalligheid in twijfel te trekken zegt dat a) niets tegenover statistieken en b) is dat totaal niet relevant mbt het FEIT dat jongeren uit Moslimlanden meisjes gewoon veel vaker lastig vallen dan jongeren uit andere landen.
Je bevestigt continu zelf het beeld over moslims. Dat heet ook wel projecteren. Dat is niet erg, dat hoort er allemaal bij, is menselijk. Ik heb het zelf namelijk ook gemerkt toen ik met jou discussieerde, ik vind het daarom erg knap van Triggershot dat hij uberhaupt nog op je reageert.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:38 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..], nee, hij bevestigd wel het beeld dat ik in het algemeen heb dat moslims geen kritiek kunnen/ durven te hebben op gedrag van andere moslims (waarmee ik niet zeg dat elke man op die film moslim is, een groot deel zal zich dat echter wel voelen, of ze leven als echte moslims is een andere discussie) en meteen op de barricades springen voor hun "broeders" om hun onaangepaste gedrag goed te praten, ipv dat hij zou zeggen wat een zootje ongeregeld. Hij lijkt me een redelijk normaal persoon, ik snap soms niet goed dat hij dat gedrag gaat zitten goedpraten en downplayen door met allerlei onzin vergelijkingen te komen.
Hoe ga je dat toepassen bij de bekeerde moslim ( Nederlander ) of de Christen die niet met zoveel bloot kan omgaan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Als je als niet Westerling in een Westers land gaat wonen moet je je gewoon aanpassen naar de normen en waarden van zo`n land, andersom uiteraard ook, als je het er niet mee eens bent en je er niet mee kan leven moet je gewoon weer terug naar je land van herkomst en verder gaan met je leventje.
Wat ik al eerder zei: aanpassen naar de normen en waarden van zo`n land en als je het er niet mee eens bent en je er niet mee kan leven moet je gewoon weer terug naar je land van herkomst en verder gaan met je leventje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe ga je dat toepassen bij de bekeerde moslim ( Nederlander ) of de Christen die niet met zoveel bloot kan omgaan?
Het probleem met jou is dat je reageren gewoon ontmoedigt door ziek lange posts met onzin. Ik kan je wel even bronnen geven hoor, zelfs Al Jazeera weet dat Loverboys in Nederland allochtonen zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:42 schreef Triggershot het volgende:
Nu ben je ineens de aangewezen persoon om namens 'iedereen' te praten en aankaarten wat zij weten?
Wat een onzinargument. Ik noem hier West-Europese landen met immigranten uit Moslim landen. De UK, Zweden en Belgie zijn prima te vergelijken met Nederland en dat weet jij ook. Hell, als Nederland in China lag zouden de UK, Belgie en Zweden ook in China liggen....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:42 schreef Triggershot het volgende:
Looooool, ja joh, ga even de wereld rond om een punt te maken. In Somalie zijn er kippen met ziektes gevonden, in China hetzelfde, In New York hetzelfde, in Ecuador hetzelfde in Verwegistan hetzelfde.
Pharmacists redeneren: Iedereen weet dat X kippen gewoon niet gezond zijn.
Ja man, ik heb vandaag ook nog 10 meisjes lastig gevallen zien worden door Mocro'squote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:42 schreef Triggershot het volgende:
Nou nee, niet net, ik ben vandaag amper mijn huis uitgegaan, dus niet net iig.![]()
En al trek je mijn verhaal in twijfel of geloof je er niets van, zelfs dan kan je het puur hypothetisch nemen om mijn vraag te beantwoorden, namelijk wat voor toegevoegde waarde heeft het in een hoek te zoeken, het te koppelen aan een religie waarin het notabene niet mag, maar dat wel gebruiken om ze aan te duiden. Rationaliteit spat er van af! Maar dat is blijkbaar niet iets wat iedereen in jouw beleving dat weet he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |