quote:
Ik doe het met Expat Shield (googlen, downloaden, installeren, aanzetten, klaar), naar mijn mening stukken makkelijker. Ook totaal geen probleem qua vloeiend lopen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dank jeMisschien de komende dagen toch maar eens gebruiken. Morgen nog niet, want dan kan ik sowieso de hele dag niets zien
Dat werkt nog beter ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:49 schreef Thas het volgende:
[..]
[..]
Ik doe het met Expat Shield (googlen, downloaden, installeren, aanzetten, klaar), naar mijn mening stukken makkelijker. Ook totaal geen probleem qua vloeiend lopen.
Via de browser die als "standaardbrowser" ingesteld staat, bij mij Firefoxquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:11 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dat werkt nog beter ja.
Het aan/uit zetten gaat via internet explorer, of kijk ik nog ergens overheen?
Gejat van een wielerforumquote:Aan:
Nederlandse Omroep Stichting
T.a.v. redactie NOS Sport / live verslaggeving NOS
Postbus 26350
1202 JH Hilversum
Datum: 1 augustus 2012
Afzender: 30 vaste bezoekers wielrennen.startpagina.nl
Betreft: verslaggeving wielerwedstrijden NOS
Geachte NOS Sport,
Een discussie op website wielrennen.startpagina.nl – het bekendste wielerforum in Nederland- heeft geleid tot een aantal kritische opmerkingen ten aanzien van de live-verslaggeving van belangrijke wielerwedstrijden op de NOS. Graag informeren we u met deze brief over onze opvattingen. Opvattingen van een groep mensen die de wielersport nauwgezet volgen, liefhebben, en bespreken.
Onze boodschap is even kort als simpel: doe er uw en ons voordeel mee!
In het tweede blad van deze brief leest u onze punten van kritiek. Omdat wij niet slechts de vinger op de zere plek willen leggen, maar oprecht begaan zijn met de kwaliteit van verslaggeving, doen we u ook een aantal aanbevelingen ter verbetering.
Onze suggestie is om met deze aanbevelingen al bij het eerstkomend Wereldkampioenschap op de weg aan de slag te gaan. Dit WK is in eigen land, kent een lange reeks wedstrijden, variërend van (ploegen)tijdritten, beloften- en dameskoersen en biedt een uitgelezen kans om met een nieuwe aanpak te starten.
Wij wensen u heel veel succes en moed, en zijn uiteraard te allen tijde bereid u van advies en feedback te voorzien.
Hoogachtend,
Mede namens een groep van dertig fanatieke wielerliefhebbers,
Mevr. Martine van Zetten, Tiel
Deze brief is opgesteld door een deel van de vaste bezoekers van www.wielrennen.startpagina.nl. Dit is het bekendste wielerforum in Nederland, en kent dagelijks honderden bezoekers die deelnemen aan diverse, wielergerelateerde discussies.
De brief is uitkomst van een langlopend discussietopic, waarin voor- en tegenstanders hun inbreng hebben geleverd op dit onderwerp. Voor meer inzicht in de reacties bezoekt u www.wielrennen.startpagina.nl
Kritiek
Het is ons opgevallen dat de verslaggeving tijdens een aantal belangrijke wielerevenementen door de NOS, naar onze mening, in kwaliteit achteruit is gegaan. Recente voorbeelden: de uitzendingen van de Olympische wegritten in Londen bij zowel de heren als de dames. Onze kritiek richt zich uitsluitend op het gesproken commentaar bij deze wedstrijden. Die is, volgens ons, niet van het niveau is dat het zou moeten zijn bij zulke grote evenementen.
Wielrennen is in Nederland immers een grote sport. Daar hoort commentaar op topniveau bij. Dit schiet volgens ons te kort op een aantal punten:
-Feitenkennis: onontbeerlijk voor een commentator is het juist benoemen van sporters. Te vaak valt een stilte, wordt er gegist naar de juiste naam van een renner, wordt de sporter voor de verkeerde aangezien of wordt zijn of haar naam, nationaliteit of ploeg (deels) verkeerd uitgesproken.
-De scherpte van de commentatoren ontbreekt te vaak. Belangwekkende gebeurtenissen tijdens de wielerkoers worden soms niet en soms laat opgemerkt.
-Analyse: wielrennen is een complexe sport. Ploegenspel, tactiek, combines, klassementen, techniek, sterke en zwakke punten van renners en ploegen; het speelt tijdens een wedstrijd allemaal mee. Dat maakt het even boeiend als lastig te doorgronden. Aan de commentator de taak om hier zo goed mogelijk mee om te gaan en gebeurtenissen tijdens een koers op goede wijze te duiden. En de plicht om in elk geval geen onjuist beeld te verstrekken. In de eerder genoemde voorbeelden van uitzendingen werden op dit punt herhaaldelijk fouten gemaakt.
-Toon van de verslaggeving: Dit kritiekpunt is uiteraard subjectiever dan bovenstaande, meer objectief vastgestelde punten. Het is meerdere liefhebbers opgevallen dat er tijdens de Olympische wegrit voor Dames soms op denigrerende, geringschattende wijze over prestaties en ontwikkelingen in de koers werd gesproken. Het is een kritiekpunt dat wellicht door minder mensen wordt gedeeld, maar bij mensen die dit vinden wel tot meer irritatie leidt.
Aanbevelingen
-Voorbereiding: Professioneel wielercommentaar vereist professionele en actuele kennis, en dus een gedegen voorbereiding: inlezen, achtergronden zoeken, uitslagen checken, navraag, etc. Dit kan niet op de automatische piloot. Het gevaar van onjuiste of, nog erger, uitgekauwde anekdotes ligt op de loer ‘Het wielrennen er even bij doen’ is wat ons, fanatieke volgers, betreft, absoluut onacceptabel.
-Scherpte: indien bij een commentator de scherpte ontbreekt moet de vraag worden gesteld of de functie van live-verslaggeving wel goed uitgeoefend kan worden. Deze afweging zou, zonder aanziens des persoons, leeftijd of anciënniteit, door de directie gemaakt moeten worden.
-Samenstelling commentaarteam: bij duo’s kunnen de zwakke punten van de één worden afgedekt door de sterke punten van de ander. Het is daarbij van groot belang dat duo-commentatoren de vrijheid voelen en nemen om elkaar te corrigeren. Een goede derde medewerker ‘achter de schermen’ kan optreden als aangever van belangrijke wedstrijdinformatie. Een voorbeeld van zo’n onzichtbare maar eveneens onmisbare ‘derde man’ is André Meganck, die bij de collega’s van Sporza allerlei informatie verstrekt zoals de eigen handgemeten tijdsverschillen en de correcte samenstelling van de kopgroep.
-Sta meer en vaker open voor interactie met de kijker. Het kan een uitzending ten goede komen wanneer een commentator het publiek durft te vragen naar bepaalde kwesties, of simpelweg open staat voor feedback tijdens een uitzending. Een goed voorbeeld van deze toepassing was tijdens een van uw uitzendingen tijdens de Tour (de rit naar de Planche des Belles Filles). Ga zo door!
-Toon de durf om het eens over een andere boeg te gooien, met één of meerdere nieuwe kandidaten. Een mogelijkheid is om met een pool van geschikte kandidaten te werken, en periodiek ook de kijker te betrekken bij de keuze en aanstelling. Stel bij een Dameswedstrijd ook eens een vrouw met kennis en kunde als co-commentator aan.
Waarschijnlijk bedoelt hij die in het HH.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:46 schreef Steve het volgende:
[..]
http://nos.nl/os2012/vide(...)ckingham-palace.html
Wielrennen prikbord dus. Wel een bende nerds zeg, als je dan kenner bent boeit dat commentaar toch ook geen zak en voor de niet kenner is teveel droge info ook niet echt boeiend.quote:
Heb je misschien Sport1 live? Die gaan het live uitzenden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:57 schreef TheArt het volgende:
De NOS zou om 10.00 live Nummerdor en Schuil uitzenden, maar ze nu nog bezig met de herhaling van Mart en dan komt ook nog reclame
Oh ja die zenden het ook uit. Maar alsnog vind ik het slordig. Als je zegt dat je het vanaf 10.00 gaat uitzenden, zendt het dan ook uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je misschien Sport1 live? Die gaan het live uitzenden.
Ze zullen straks wel weer een korte samenvatting uitzendenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:57 schreef TheArt het volgende:
De NOS zou om 10.00 live Nummerdor en Schuil uitzenden, maar ze nu nog bezig met de herhaling van Mart en dan komt ook nog reclame
Dat zeker welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh ja die zenden het ook uit. Maar alsnog vind ik het slordig. Als je zegt dat je het vanaf 10.00 gaat uitzenden, zendt het dan ook uit.
daar heb je de streams voor... da's service...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:57 schreef TheArt het volgende:
Iddquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh ja die zenden het ook uit. Maar alsnog vind ik het slordig. Als je zegt dat je het vanaf 10.00 gaat uitzenden, zendt het dan ook uit.
service hè...!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:50 schreef marcodej het volgende:
"U ziet er is veel sport bezig achter mij. Maar wij, wij kiezen voor u."![]()
![]()
Wat voel ik mij gewaardeerd als kijker.
![]()
![]()
We hebben nu driekwart set beachvolleybal, en twee korte partijtjes judo live gezien. We zijn een uur onderweg.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:59 schreef DeeBee het volgende:
Er was zeker al een half uurtje weer geen reclame geweest, doe nog maar een blokje!![]()
Heerlijk ook, langer analyses deze ochtend met de top-vragen van Stomphorst, in plaats van live sport...
En ook al die interviews tot in den treure herhalen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:05 schreef Ambrosius het volgende:
Dit geloof je toch niet? Na een uur 'live' sport gaan we weer terugblikken op gisteren.
Net of er op dit moment veel mensen kijken die gisteravond niet konden kijken.
Hoho, Anicka zit daar niet voor niets.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:36 schreef marcodej het volgende:
Prima, overschakelen van het beachvolley naar het judo. Maar ga dan weer gelijk terug naar de volleyballers, en ga er niet over lullen. Zeker niet over zo'n inmaakpartijtje.
Waarom is die niet op de OS? Is dat al aan haar gevraagd?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:09 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hoho, Anicka zit daar niet voor niets.
Nog niet volgens mij. Ben ik wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:10 schreef Montov het volgende:
[..]
Waarom is die niet op de OS? Is dat al aan haar gevraagd?
Ze zeiden ook dat ze windsurfen zouden laten zien om 9 uur gister. Werd veel later en was slechts een minuut en dan ook slechts van een heat. Slordig. Ik verwacht dat ze nog eens zo'n race helemaal uitzenden. Duurt maar een uurtje. Misschien de medal race.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Het is natuurlijk niet een sport dat zich het meeste leent voor tv doordat het toch behoorlijk onduidelijk is hoe de stand is. Mede door de verschillende vaarroutes die ze nemen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze zeiden ook dat ze windsurfen zouden laten zien om 9 uur gister. Werd veel later en was slechts een minuut en dan ook slechts van een heat. Slordig. Ik verwacht dat ze nog eens zo'n race helemaal uitzenden. Duurt maar een uurtje. Misschien de medal race.
Ze wisten de Volvo Ocean race anders best leuk in beeld te brengen met wat kenners er bij. Ik zou zeggen nodig Stefan van de Berg uit en doe eens even een keer live. De animaties die gemaakt worden helpen wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:41 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Het is natuurlijk niet een sport dat zich het meeste leent voor tv doordat het toch behoorlijk onduidelijk is hoe de stand is. Mede door de verschillende vaarroutes die ze nemen.
Daarnaast is er gewoon heel weinig animo voor bij de gemiddelde tv-kijker.
Ik verwacht niet veel meer dan een mooi filmpje bij Mart als Dorian te gast is als (hopelijk) medaillewinnaar
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:41 schreef kilon het volgende:
nee, je krijgt vast als reactie terug dat ze 12 extra streasm hebben als service voor ons kijkers...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:11 schreef Ambrosius het volgende:
Heb maar eens een mail gestuurd, ben benieuwd of ze inhoudelijk reageren.
Zelf zonder commentaar is goed te volgen wie waar ligt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:41 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Het is natuurlijk niet een sport dat zich het meeste leent voor tv doordat het toch behoorlijk onduidelijk is hoe de stand is. Mede door de verschillende vaarroutes die ze nemen.
Ik verwacht niet veel meer dan een mooi filmpje bij Mart als Dorian te gast is als (hopelijk) medaillewinnaar
zwemmen...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:05 schreef Boezeidekoe het volgende:
Stel je voor dat al die judokas in de 1e ronde worden uitgeschakeld. Wat zendt de NOS dan uit? Met beachvolleybal en roeien vul je geen dagprogramma.
Of van banochtendquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:07 schreef cptmarco het volgende:
en ze hebben vast nog wel een paar herhalingen van gisteren liggen...
Ik las inderdaad al wat kritieken op de NBC. Het schijnt dat ze sommige finales expres niet live uitzenden, zodat het op prime time in Amerika kan worden uitgezonden. Daarnaast duurde de finale van de wegwedstrijd een uur of 5, want om de 5 minuten was er reclame.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:24 schreef SteveBudin het volgende:
http://sportsillustrated.(...)f=sihp&sct=hp_t12_a0
Ach, in amerika is er ook kritiek op de coverage maar NBC zit natuurlijk met een tijdsverschil daar heeft de NOS geen last van.
en de openingsceremonie hadden ze niet live. Bizar eigenlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik las inderdaad al wat kritieken op de NBC. Het schijnt dat ze sommige finales expres niet live uitzenden, zodat het op prime time in Amerika kan worden uitgezonden. Daarnaast duurde de finale van de wegwedstrijd een uur of 5, want om de 5 minuten was er reclame.
Blijkbaar toch niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:07 schreef -Mo- het volgende:
Op 1:50 "het gaat vooral om de live-sport". [ afbeelding ]
Gisterenmiddag :quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:07 schreef -Mo- het volgende:
quote:Internet First
Directeur Jan de Jong: "De NOS is nu zeven maanden bezig met de 'Internet First Strategie'. Dat wil zeggen dat we nieuws direct naar buiten brengen via NOS.nl, de mobiele site en de NOS-app. De cijfers voor NOS.nl en de NOS-app voor de iPhone en Windows Phone zijn zeer bemoedigend."
"De volgende stap die we gaan maken is 'Video First'. Zodra we beelden hebben, of zodra een onderwerp is gemonteerd, gaat het online. We wachten dus niet op de eerstvolgende TV-uitzending. Beelden zijn onze kracht. Wij laten het nieuws zien. Daar zit ons onderscheidend vermogen", zegt De Jong.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:11 schreef Ambrosius het volgende:
Heb maar eens een mail gestuurd, ben benieuwd of ze inhoudelijk reageren.
Ik snap het antwoord niet eigenlijkquote:Dank u voor uw e-mail. De organisatie biedt slechts 1 lijn aan. Daarop staat -live- één wedstrijdbaan
Andere wedstrijden worden wel gefilmd, maar de omroepen (NOS dus ook) moeten wachten op beelden in samenvatting.
Zie ook voor andere sporten die u on demand kunt bekijken http://nos.nl/os2012/
Ik snap het ook niet. Het lijkt alsof ze zeggen dat door de OS wordt bepaald wat ze moeten uitzenden, omdat ze verder geen livebeelden binnenkrijgen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:05 schreef Ambrosius het volgende:
Ik snap het antwoord niet eigenlijk.
Dan zou elke zender exact hetzelfde moeten uitzenden en dat is niet het geval lijkt me?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Het lijkt alsof ze zeggen dat door de OS wordt bepaald wat ze moeten uitzenden, omdat ze verder geen livebeelden binnenkrijgen?
Idd. Raar antwoord.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:28 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Dan zou elke zender exact hetzelfde moeten uitzenden en dat is niet het geval lijkt me?
Precies, daarom snap ik het antwoord ook niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:28 schreef Bluurgh het volgende:
Dan zou elke zender exact hetzelfde moeten uitzenden en dat is niet het geval lijkt me?
tweede keer flowquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:25 schreef Wilskracht het volgende:
Dione de Graaf (ze zit wel toch in een flow) valt langzaam door de mand.
Nee, was een algemeen gestelde vraag.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:07 schreef cptmarco het volgende:
volgens mij zijn er met het zeilen/surfen meerdere wedstrijdbanen. Één van die banen wordt maar olive gevolgt... dus als de nederlanders niet in de wedstrijdbaan varen die opgenomen wordt, heb je ook geen livebeelden...
of ging de vraag richting de nos niet specifiek over het bootjestoernooi?????
Mevrouw heeft lukraak een standaardmailtje aangeklikt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
[..]
Daarnaast is ze echt heel goed met van het Hek, gezellig duo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:16 schreef TLC het volgende:
Lucella Carasso ziet er best goed uit eigenlijk
Gewoon terugmailen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
[..]
dan snap ik het antwoord ook niet...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, was een algemeen gestelde vraag.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:07 schreef -Mo- het volgende:
Is dat er ook voor Chrome of heb je dan een ander programmatje nodig? Kan het niet vindenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:49 schreef Thas het volgende:
[..]
[..]
Ik doe het met Expat Shield (googlen, downloaden, installeren, aanzetten, klaar), naar mijn mening stukken makkelijker. Ook totaal geen probleem qua vloeiend lopen.
volgens mij maakt het gewoon gebruik van de browser die jij standaard ingesteld hebt staan...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:42 schreef Rick_Castle het volgende:
[..]
Is dat er ook voor Chrome of heb je dan een ander programmatje nodig? Kan het niet vinden
Niet meer dan logisch. Weer zo'n gezochte klacht.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Turnfinale met een Nederlandse en dan lekker de huldiging van Henkie bekijken
Nee, want de turnfinale is live. Zo'n huldiging kan best wachten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch. Weer zo'n gezochte klacht.
Ik zal het doorgeven aan de organisatie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, want de turnfinale is live. Zo'n huldiging kan best wachten.
Oja, jij werkt bij de NOS heh.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan de organisatie.
De organisatie van de OS slimme.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, jij werkt bij de NOS heh.
Wist je dat ze de huldigingen vroeger tijdens de slotceremonie deden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De organisatie van de OS slimme.
Geen idee. Prima zet geweest om dat niet meer te doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wist je dat ze de huldigingen vroeger tijdens de slotceremonie deden?
Ik kijk niet hoor, maar in feite schakelen ze nu toch ook?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu vinden ze de kwalificaties van het baanwielrennen belangrijker dan de turnfinale
Zitten wel allebei Nederlanders in, maar toch onlogisch. Dan zou ik liever hebben dat ze schakelen.
Oh, je hebt gelijk zie ik nu. Ik kijk zelf het turnen via ES, maar die focussen uiteraard niet op v. Gernerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kijk niet hoor, maar in feite schakelen ze nu toch ook?
Werkt voor je hele OS, dus browser maakt 0 uit. Ik heb IE, Firefox en Chrome, Firefox ingesteld als standaard browser. Als ik Expat Shield aan zet "opent" hij in Firefox, omdat die als standaardbrowser in staat gesteld in m'n Windows. Als hij dan "Connected" zegt werkt het dus in alle browsers.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:42 schreef Rick_Castle het volgende:
[..]
Is dat er ook voor Chrome of heb je dan een ander programmatje nodig? Kan het niet vinden
Vroeger? Was dat in Vancouver ook niet het geval?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wist je dat ze de huldigingen vroeger tijdens de slotceremonie deden?
Op de winterspelen doen ze het nog steeds meen ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vroeger? Was dat in Vancouver ook niet het geval?
Na 19.30 kijk je toch geen NOSquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:48 schreef Boezeidekoe het volgende:
Avondprogramma NOS:
19.30 herhalen en zinloze interviews.
20.30 zwemmen. tussendoor niet relevante studiogesprekken en interviews en heel af en toe een glimp van een badminton- of tafeltennis wedstrijd.
22.25 Mart zijn show
23.25 einde. Journaal en meteen daarna de herhaling van Mart zijn show.
Dit terwijl er tot 00.30 tientallen live-sport evenementen plaatsvinden.
Wil je een tissue om je traantjes weg te vegen? Wat een aanstelleritis hebben velen hier zegquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:48 schreef Boezeidekoe het volgende:
Avondprogramma NOS:
19.30 herhalen en zinloze interviews.
20.30 zwemmen. tussendoor niet relevante studiogesprekken en interviews en heel af en toe een glimp van een badminton- of tafeltennis wedstrijd.
22.25 Mart zijn show
23.25 einde. Journaal en meteen daarna de herhaling van Mart zijn show.
Dit terwijl er tot 00.30 tientallen live-sport evenementen plaatsvinden.
Het gaat er niet om of ik het ermee eens ben of niet, voor de zender die zich profileert met 17 uur per dag live olympische sport is zo'n avondprogramma een aanfluiting. Bovendien wordt dat programma betaald met ons belastinggeld, daar zien we dan wel erg weinig voor terug.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wil je een tissue om je traantjes weg te vegen? Wat een aanstelleritis hebben velen hier zegAls het je niet aanstaat zijn er zat andere zenders waar je kunt kijken (BBC HD, Eurosport HD, Sport1 HD etc.)
Ach, er zijn een hoop die niet de hele dag achter de tv zitten om de OS te volgen. Voor deze groep is het een prima programma. Een mooi overzicht van alle belangrijke wedstrijden van vandaag afgewisseld met leuke momenten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:56 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of ik het ermee eens ben of niet, voor de zender die zich profileert met 17 uur per dag live olympische sport is zo'n avondprogramma een aanfluiting. Bovendien wordt dat programma betaald met ons belastinggeld, daar zien we dan wel erg weinig voor terug.
Tsja, onglofelijk idd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:57 schreef Niox het volgende:
Natuurlijk Robin, een moeder die borstkanker heeft kan je prima achter houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |