volgens mij maakt het gewoon gebruik van de browser die jij standaard ingesteld hebt staan...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:42 schreef Rick_Castle het volgende:
[..]
Is dat er ook voor Chrome of heb je dan een ander programmatje nodig? Kan het niet vinden
Niet meer dan logisch. Weer zo'n gezochte klacht.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Turnfinale met een Nederlandse en dan lekker de huldiging van Henkie bekijken
Nee, want de turnfinale is live. Zo'n huldiging kan best wachten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch. Weer zo'n gezochte klacht.
Ik zal het doorgeven aan de organisatie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, want de turnfinale is live. Zo'n huldiging kan best wachten.
Oja, jij werkt bij de NOS heh.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan de organisatie.
De organisatie van de OS slimme.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, jij werkt bij de NOS heh.
Wist je dat ze de huldigingen vroeger tijdens de slotceremonie deden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De organisatie van de OS slimme.
Geen idee. Prima zet geweest om dat niet meer te doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wist je dat ze de huldigingen vroeger tijdens de slotceremonie deden?
Ik kijk niet hoor, maar in feite schakelen ze nu toch ook?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu vinden ze de kwalificaties van het baanwielrennen belangrijker dan de turnfinale
Zitten wel allebei Nederlanders in, maar toch onlogisch. Dan zou ik liever hebben dat ze schakelen.
Oh, je hebt gelijk zie ik nu. Ik kijk zelf het turnen via ES, maar die focussen uiteraard niet op v. Gernerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kijk niet hoor, maar in feite schakelen ze nu toch ook?
Werkt voor je hele OS, dus browser maakt 0 uit. Ik heb IE, Firefox en Chrome, Firefox ingesteld als standaard browser. Als ik Expat Shield aan zet "opent" hij in Firefox, omdat die als standaardbrowser in staat gesteld in m'n Windows. Als hij dan "Connected" zegt werkt het dus in alle browsers.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:42 schreef Rick_Castle het volgende:
[..]
Is dat er ook voor Chrome of heb je dan een ander programmatje nodig? Kan het niet vinden
Vroeger? Was dat in Vancouver ook niet het geval?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wist je dat ze de huldigingen vroeger tijdens de slotceremonie deden?
Op de winterspelen doen ze het nog steeds meen ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vroeger? Was dat in Vancouver ook niet het geval?
Na 19.30 kijk je toch geen NOSquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:48 schreef Boezeidekoe het volgende:
Avondprogramma NOS:
19.30 herhalen en zinloze interviews.
20.30 zwemmen. tussendoor niet relevante studiogesprekken en interviews en heel af en toe een glimp van een badminton- of tafeltennis wedstrijd.
22.25 Mart zijn show
23.25 einde. Journaal en meteen daarna de herhaling van Mart zijn show.
Dit terwijl er tot 00.30 tientallen live-sport evenementen plaatsvinden.
Wil je een tissue om je traantjes weg te vegen? Wat een aanstelleritis hebben velen hier zegquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:48 schreef Boezeidekoe het volgende:
Avondprogramma NOS:
19.30 herhalen en zinloze interviews.
20.30 zwemmen. tussendoor niet relevante studiogesprekken en interviews en heel af en toe een glimp van een badminton- of tafeltennis wedstrijd.
22.25 Mart zijn show
23.25 einde. Journaal en meteen daarna de herhaling van Mart zijn show.
Dit terwijl er tot 00.30 tientallen live-sport evenementen plaatsvinden.
Het gaat er niet om of ik het ermee eens ben of niet, voor de zender die zich profileert met 17 uur per dag live olympische sport is zo'n avondprogramma een aanfluiting. Bovendien wordt dat programma betaald met ons belastinggeld, daar zien we dan wel erg weinig voor terug.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wil je een tissue om je traantjes weg te vegen? Wat een aanstelleritis hebben velen hier zegAls het je niet aanstaat zijn er zat andere zenders waar je kunt kijken (BBC HD, Eurosport HD, Sport1 HD etc.)
Ach, er zijn een hoop die niet de hele dag achter de tv zitten om de OS te volgen. Voor deze groep is het een prima programma. Een mooi overzicht van alle belangrijke wedstrijden van vandaag afgewisseld met leuke momenten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:56 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of ik het ermee eens ben of niet, voor de zender die zich profileert met 17 uur per dag live olympische sport is zo'n avondprogramma een aanfluiting. Bovendien wordt dat programma betaald met ons belastinggeld, daar zien we dan wel erg weinig voor terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |