Gisteren tot 01:30 Nederlandse beachvolleybalsters en badminton gezien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Jah idd. De avonduitzending duurt van 20.30 tot 22.25. Dat is minder dan 2 uur live sport op prime time, met tussendoor ook reclameblokken en zinloze studiogesprekken en interviews. Dus de NOS zend nog geen anderhalf uur live sport uit, terwijl ik mag aannemen dat er tot een uur of 23.30 nederlandse tijd nog live-sport plaatsvindt.
Op de NOS?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gisteren tot 01:30 Nederlandse beachvolleybalsters en badminton gezien.
Oh ik dacht alquote:
Eergister eindigde om 2:00 Turkije - Brazilië volleyballquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is raar dat ze met sportzomer beginnen als er nogt 3 uur wordt gesport. In Belgie en Engeland is het overzicht na de live-sporten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:29 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Oh ik dacht al![]()
Ik blijf het heel vreemd vinden dan na sportzomer de uitzending stopt terwijl er echt nog genoeg te volgen is.
Dat ook, al kan ik me er wel iets bij voorstellen om dat niet pas na twaalven doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is raar dat ze met sportzomer beginnen als er nogt 3 uur wordt gesport. In Belgie en Engeland is het overzicht na de live-sporten.
Dat is nog één ding, maar het erge is meer dat ze daarna doen alsof er niet meer gesport wordt in Londen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is raar dat ze met sportzomer beginnen als er nogt 3 uur wordt gesport. In Belgie en Engeland is het overzicht na de live-sporten.
Holland acht in de finale. De NOS blijft lekker de nederlaag van Edith Bosch in de studio analiseren. Analise is afgelopen en we krijgen de finale in vetraging te zien terwijl ze het als live brangen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daardoor valt er al heel veel weg. Vandaag gewoon weer een WR gemist, omdat ze zaten te ouwehoeren.
Nu op Nederland-1 wielrennen. Daarvoor het zwemmen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:01 schreef One_of_the_few het volgende:
Zelfs met de streams stoppen ze als de geplande tijd over is.
Beachvolley gaat langer door, maar kijk ik nu via de bbc en een proxy omdat de nos precies op tijd stopt.
Je kan gewoon via de EBU-site. Kan je zonder proxy als je wil. Eurovisionsports.tvquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:01 schreef One_of_the_few het volgende:
Beachvolley gaat langer door, maar kijk ik nu via de bbc en een proxy omdat de nos precies op tijd stopt.
Dat was gisteren niet trouwens.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:01 schreef One_of_the_few het volgende:
Dan moest je alleen even zoeken als je een nieuwe stream wilde.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:09 schreef Redefine het volgende:
Gisteren gingen de streams toch gewoon tot het einde door? Weliswaar onder de verkeerde naam (judo, terwijl het beachvolleybal was).
Het is niet veel anders dan vier jaar geleden, maar toen hadden ze nog het excuus van tijdsverschil.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:11 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dan moest je alleen even zoeken als je een nieuwe stream wilde.
Nu was het de stream die ik al aan had.
Naja, hint om te gaan pitten ofzo. Maar dit toernooi irriteer ik mij voor het eerst aan de NOS.
Hockey en boksen ging ook laat door, vandaag ook trouwensquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Basketballen ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hockey en boksen ging ook laat door, vandaag ook trouwens
Held, dankuquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Je kan gewoon via de EBU-site. Kan je zonder proxy als je wil. Eurovisionsports.tv
Daar staan trouwens alle broadcasters in Europa netjes op een rij en zonder geoblock.
Neefje van de Boks legende Felix Savon nu bij de BBCquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hockey en boksen ging ook laat door, vandaag ook trouwens
Dat is mooi voor je (dat bedoel ik sarcastisch of wat dan ook), want zelf blijf ik het maar kaal vinden. Daardoor kijk ik er toch wat minder graag naar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:19 schreef One_of_the_few het volgende:
Moet zeggen dat ik de sporten zonder commentaar maar wel geluid erg aangenaam vind.
Soms is commentaar wel lekker, maar ik heb het idee er veel meer in te zitten.
Hoe doe je dat>?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:21 schreef Thas het volgende:
BBC heeft bij 90% van de events commentaar, dus als je het kaal vind, even proxyen
Dit Volleybal is de eerste van de BBC die ik heb gezien zonder commentaar, voor de rest alles mét, ook boogschieten 1/32e finales etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |