Ik ook..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:12 schreef debeterebob het volgende:
Ik kende Naser Al-Atija gewoon. (sorry voor de spelling)
Dan begint de 4x200 finale bijnaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Snap ik ook niet helemaal, hij zei echt 21.00, misschien dat 'ie UK time bedoelt.
Bedoel je dat ie betMINtun moet zeggen? Dat klinkt zo fout als Nederlanders dat doenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:10 schreef Gramulanion het volgende:
Nu zegt 'ie weer badminton op z'n Nederlands.
Kun je ergens zien wie er op die tv baan zeilen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:03 schreef TheArt het volgende:
Ditmaal helemaal eens met Van Galen. Dorian zeilde vandaag op de tv baan, dan kan je er best wat live van laten zien. Morgen surft hij niet op de tv baan en moet je sowieso heel lang wachten op een korte samenvatting.
Dat deed Tom Egbers net, man wat erger me ik aan die kerel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bedoel je dat ie betMINtun moet zeggen? Dat klinkt zo fout als Nederlanders dat doen
http://nos.nl/os2012/wedstrijdschema/datum/2012-08-02/quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kun je ergens zien wie er op die tv baan zeilen?
Je zit fout. Dat is niet uitgezonden, omdat het door andere sport in de verdrukking kwam.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:44 schreef tong80 het volgende:
Toch mooi van de NOS dat ze net reclame uitzonden terwijl er een wereldrecord werd gezwommen.
Ja hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:44 schreef tong80 het volgende:
Toch mooi van de NOS dat ze net reclame uitzonden terwijl er een wereldrecord werd gezwommen.
Nee..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef rubbereend het volgende:
zit iedereen echt op die uren turnen te wachten?
Jah idd. De avonduitzending duurt van 20.30 tot 22.25. Dat is minder dan 2 uur live sport op prime time, met tussendoor ook reclameblokken en zinloze studiogesprekken en interviews. Dus de NOS zend nog geen anderhalf uur live sport uit, terwijl ik mag aannemen dat er tot een uur of 23.30 nederlandse tijd nog live-sport plaatsvindt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik switch hier (Zweden) tussen de NOS-stream en de reguliere TV-uitzendingen en als ik de uitzendingen vergelijk, dan het valt me steeds meer op dat de NOS betrekkelijk weinig live-sport uitzendt. Hier in Zweden (weinig inwoners, laag budget) hebben ze zelfs twee netten ingeruimd om de OS uit te zenden.
Maak daar maar 0.30 Nederlandse tijd van, soms nog later, zoals gisteren bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Jah idd. De avonduitzending duurt van 20.30 tot 22.25. Dat is minder dan 2 uur live sport op prime time, met tussendoor ook reclameblokken en zinloze studiogesprekken en interviews. Dus de NOS zend nog geen anderhalf uur live sport uit, terwijl ik mag aannemen dat er tot een uur of 23.30 nederlandse tijd nog live-sport plaatsvindt.
Soms tot 22.00 uur. En dan zien we weer zwemmen en turnen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Jah idd. De avonduitzending duurt van 20.30 tot 22.25. Dat is minder dan 2 uur live sport op prime time, met tussendoor ook reclameblokken en zinloze studiogesprekken en interviews. Dus de NOS zend nog geen anderhalf uur live sport uit, terwijl ik mag aannemen dat er tot een uur of 23.30 nederlandse tijd nog live-sport plaatsvindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |