Ze wisten de Volvo Ocean race anders best leuk in beeld te brengen met wat kenners er bij. Ik zou zeggen nodig Stefan van de Berg uit en doe eens even een keer live. De animaties die gemaakt worden helpen wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:41 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Het is natuurlijk niet een sport dat zich het meeste leent voor tv doordat het toch behoorlijk onduidelijk is hoe de stand is. Mede door de verschillende vaarroutes die ze nemen.
Daarnaast is er gewoon heel weinig animo voor bij de gemiddelde tv-kijker.
Ik verwacht niet veel meer dan een mooi filmpje bij Mart als Dorian te gast is als (hopelijk) medaillewinnaar
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:41 schreef kilon het volgende:
nee, je krijgt vast als reactie terug dat ze 12 extra streasm hebben als service voor ons kijkers...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:11 schreef Ambrosius het volgende:
Heb maar eens een mail gestuurd, ben benieuwd of ze inhoudelijk reageren.
Zelf zonder commentaar is goed te volgen wie waar ligt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:41 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Het is natuurlijk niet een sport dat zich het meeste leent voor tv doordat het toch behoorlijk onduidelijk is hoe de stand is. Mede door de verschillende vaarroutes die ze nemen.
Ik verwacht niet veel meer dan een mooi filmpje bij Mart als Dorian te gast is als (hopelijk) medaillewinnaar
zwemmen...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:05 schreef Boezeidekoe het volgende:
Stel je voor dat al die judokas in de 1e ronde worden uitgeschakeld. Wat zendt de NOS dan uit? Met beachvolleybal en roeien vul je geen dagprogramma.
Of van banochtendquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:07 schreef cptmarco het volgende:
en ze hebben vast nog wel een paar herhalingen van gisteren liggen...
Ik las inderdaad al wat kritieken op de NBC. Het schijnt dat ze sommige finales expres niet live uitzenden, zodat het op prime time in Amerika kan worden uitgezonden. Daarnaast duurde de finale van de wegwedstrijd een uur of 5, want om de 5 minuten was er reclame.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:24 schreef SteveBudin het volgende:
http://sportsillustrated.(...)f=sihp&sct=hp_t12_a0
Ach, in amerika is er ook kritiek op de coverage maar NBC zit natuurlijk met een tijdsverschil daar heeft de NOS geen last van.
en de openingsceremonie hadden ze niet live. Bizar eigenlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik las inderdaad al wat kritieken op de NBC. Het schijnt dat ze sommige finales expres niet live uitzenden, zodat het op prime time in Amerika kan worden uitgezonden. Daarnaast duurde de finale van de wegwedstrijd een uur of 5, want om de 5 minuten was er reclame.
Blijkbaar toch niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:07 schreef -Mo- het volgende:
Op 1:50 "het gaat vooral om de live-sport". [ afbeelding ]
Gisterenmiddag :quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:07 schreef -Mo- het volgende:
Op 1:50 "het gaat vooral om de live-sport". [ afbeelding ]
quote:Internet First
Directeur Jan de Jong: "De NOS is nu zeven maanden bezig met de 'Internet First Strategie'. Dat wil zeggen dat we nieuws direct naar buiten brengen via NOS.nl, de mobiele site en de NOS-app. De cijfers voor NOS.nl en de NOS-app voor de iPhone en Windows Phone zijn zeer bemoedigend."
"De volgende stap die we gaan maken is 'Video First'. Zodra we beelden hebben, of zodra een onderwerp is gemonteerd, gaat het online. We wachten dus niet op de eerstvolgende TV-uitzending. Beelden zijn onze kracht. Wij laten het nieuws zien. Daar zit ons onderscheidend vermogen", zegt De Jong.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:11 schreef Ambrosius het volgende:
Heb maar eens een mail gestuurd, ben benieuwd of ze inhoudelijk reageren.
Ik snap het antwoord niet eigenlijkquote:Dank u voor uw e-mail. De organisatie biedt slechts 1 lijn aan. Daarop staat -live- één wedstrijdbaan
Andere wedstrijden worden wel gefilmd, maar de omroepen (NOS dus ook) moeten wachten op beelden in samenvatting.
Zie ook voor andere sporten die u on demand kunt bekijken http://nos.nl/os2012/
Ik snap het ook niet. Het lijkt alsof ze zeggen dat door de OS wordt bepaald wat ze moeten uitzenden, omdat ze verder geen livebeelden binnenkrijgen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:05 schreef Ambrosius het volgende:
Ik snap het antwoord niet eigenlijk.
Dan zou elke zender exact hetzelfde moeten uitzenden en dat is niet het geval lijkt me?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Het lijkt alsof ze zeggen dat door de OS wordt bepaald wat ze moeten uitzenden, omdat ze verder geen livebeelden binnenkrijgen?
Idd. Raar antwoord.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:28 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Dan zou elke zender exact hetzelfde moeten uitzenden en dat is niet het geval lijkt me?
Precies, daarom snap ik het antwoord ook niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:28 schreef Bluurgh het volgende:
Dan zou elke zender exact hetzelfde moeten uitzenden en dat is niet het geval lijkt me?
tweede keer flowquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:25 schreef Wilskracht het volgende:
Dione de Graaf (ze zit wel toch in een flow) valt langzaam door de mand.
Nee, was een algemeen gestelde vraag.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:07 schreef cptmarco het volgende:
volgens mij zijn er met het zeilen/surfen meerdere wedstrijdbanen. Één van die banen wordt maar olive gevolgt... dus als de nederlanders niet in de wedstrijdbaan varen die opgenomen wordt, heb je ook geen livebeelden...
of ging de vraag richting de nos niet specifiek over het bootjestoernooi?????
Mevrouw heeft lukraak een standaardmailtje aangeklikt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
[..]
Daarnaast is ze echt heel goed met van het Hek, gezellig duo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:16 schreef TLC het volgende:
Lucella Carasso ziet er best goed uit eigenlijk
Gewoon terugmailen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |