Niet om af te vallen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:20 schreef Life2.0 het volgende:
Waar denk je dat jouw nieuwe fiets voor is
[Centraal] Mountainbike Topic #26 - Bierbuiken tot de toptube :(
![]()
Nee, zo'n ding heb je om lol te maken.quote:
Of er uit halen...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:22 schreef Life2.0 het volgende:
We hebben trouwens meer nieuwe vaste bezoekers, moeten we eens aanpassen
Och, als je zo stom bent om 700 euro bij de halfords voor een mtb uit te geven verdien je 'tquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:03 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dat merk je echt welGelukkig ook, anders ging ik gewoon aldi fietsen rijden
Ik vind het eerder schandalig dat je een "mtb"bij de halfords kan kopen voor 700, of een instapmodel van een echt merk als cube
Mijn banden zijn ook zachter na 1,5 week niet gebruiken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:32 schreef GuitarJJ het volgende:
Pff... Wilde ik vanmiddag weer eens gaan fietsen, bleek mijn achterband leeg/zacht te zijn.![]()
Aangezien er zo'n Frans ventiel op zit, heb je een verloopstukje nodig om op te pompen. Blijken alleen alle fietsenmakers op vakantie te zijn...
Ik heb toendertijd zo'n setje verloopnippels gekocht van Simsom, wellicht dat de Halfords die verkoopt als ze elders niet te krijgen zijn. Kost iets van 3,95 geloof ik. Bestaat uit 3 nippels waarvan je er 2 (de goudkleurige) nodig hebt voor een Frans ventiel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:32 schreef GuitarJJ het volgende:
Pff... Wilde ik vanmiddag weer eens gaan fietsen, bleek mijn achterband leeg/zacht te zijn.![]()
Aangezien er zo'n Frans ventiel op zit, heb je een verloopstukje nodig om op te pompen. Blijken alleen alle fietsenmakers op vakantie te zijn...
Bij mij is inmiddels de gewoonte ingeslepen om de banden 1 maal per week op de door mij gewenste druk te brengen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:36 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Mijn banden zijn ook zachter na 1,5 week niet gebruiken.
Wat is dat?quote:
Beter bij een bouwzaak kijken, toevallig zocht ik dr laatst een; bij de halfords was het 8 euroquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb toendertijd zo'n setje verloopnippels gekocht van Simsom, wellicht dat de Halfords die verkoopt als ze elders niet te krijgen zijn. Kost iets van 3,95 geloof ik. Bestaat uit 3 nippels waarvan je er 2 (de goudkleurige) nodig hebt voor een Frans ventiel.
[ afbeelding ]
www.strava.comquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bij mij is inmiddels de gewoonte ingeslepen om de banden 1 maal per week op de door mij gewenste druk te brengen.
[..]
Wat is dat?
Ikquote:
Met alleen die goudkleurige die bij de zilverkleurige zit heb je ook voldoende. (is ook de enige die ik ooit gebruik..)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb toendertijd zo'n setje verloopnippels gekocht van Simsom, wellicht dat de Halfords die verkoopt als ze elders niet te krijgen zijn. Kost iets van 3,95 geloof ik. Bestaat uit 3 nippels waarvan je er 2 (de goudkleurige) nodig hebt voor een Frans ventiel.
[ afbeelding ]
1 activiteit?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:42 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ikmarco.groenhof (zelfde als mijn facebook)
Guitar, die verloopstukken heb je ook bij Halfords e.d...
8 euroquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Beter bij een bouwzaak kijken, toevallig zocht ik dr laatst een; bij de halfords was het 8 euroBouwzaak 1,50
Een soort Runkeeper eigenlijk?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
www.strava.com
Kan je, als je gps gebruikt, je ritjes bijhouden en mensen volgen.
Ja, maar dna met "segments"quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
8 euro, ik vond 3,95 al meer dan genoeg.
[..]
Een soort Runkeeper eigenlijk?
Hmm, bij dat setje dat ik gekocht heb moet ik eerst het verloopstukje Presta->Dunlop opzetten en daarop weer het verloopstukje Dunlop->Schrader.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Met alleen die goudkleurige die bij de zilverkleurige zit heb je ook voldoende. (is ook de enige die ik ooit gebruik..)
Ik heb ze beide nooit gebruikt, maar ik zal eens kijken naar die Strava app.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, maar dna met "segments"
http://app.strava.com/segments/898275
Kan je jezelf vergelijken met andere.
Ik vind strava relaxter werken dan runkeeper.
jup, heb het alleen op mijn "nieuwe" telefoon, die ik liever niet meeneem het terrein in.quote:
Ah joh, plastic zakkie er om heen voor het vocht en gaan!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jup, heb het alleen op mijn "nieuwe" telefoon, die ik liever niet meeneem het terrein in.
En nu mijn fiets stuk is, gebruik ik hem ook niet.
Tis grappig! Follow mij maar als je 't hebt aangemaakt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb ze beide nooit gebruikt, maar ik zal eens kijken naar die Strava app.
Tís een smartphone, en voor een beetje vocht ben ik niet bang, maar als ik door een val al derailleurpads sloop, wat zou er dan nog overblijven van de phone?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah joh, plastic zakkie er om heen voor het vocht en gaan!
[..]
Tis grappig! Follow mij maar als je 't hebt aangemaakt.
Is het een segment?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tís een smartphone, en voor een beetje vocht ben ik niet bang, maar als ik door een val al derailleurpads sloop, wat zou er dan nog overblijven van de phone?
Dat Strava is bij mij echter niet nauwkeurig:
[ afbeelding ]
Ik heb toen precies de mtb route gevolgd..
De blauwe is het segment, en komt goed overeen met de route.. Vermoed dat het komt door mijn telefoon GPS.. Die heeft zeker in het bos wat moeite met een nauwkeurige plaatsbepaling.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is het een segment?
Het kan ook komen door je eigen gps, of door degene die het segment aangemaakt heeft.
Waar heb je 'm ? Als je hem in je rugzak ofzo doet heeft hij er nog wat extra moeite meequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
De blauwe is het segment, en komt goed overeen met de route.. Vermoed dat het komt door mijn telefoon GPS.. Die heeft zeker in het bos wat moeite met een nauwkeurige plaatsbepaling.
broekzak..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar heb je 'm ? Als je hem in je rugzak ofzo doet heeft hij er nog wat extra moeite mee
Zou kunnen.. Maar dat is toch mijn oude telefoon.. (HTC Desire), dus dat maakt niet zoveel uit..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:12 schreef Life2.0 het volgende:
Op je stuur? Dan is het toch meteen einde verhaal als je een onhandig afstapt?
Meestal geeft ie (smartphone dan, geen volwaardig GPS apparaat) bij mij aan tussen de 3 en de 9 meter nauwkeurig, afhankelijk van de omgeving. Zit ik diep in het bos dan heb ik vaak geen satellietverbinding.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef kanovinnie het volgende:
GPS op je telefoon is sowieso niet erg nauwkeurig.
Mijn garmin is zo nauwkeurig dat ik zelfs dat als ik van de dijk af ga bij een boerderij (daar heb je 2 schuine paden de dijk op) duidelijk kan zien waar en hoe.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Meestal geeft ie (smartphone dan, geen volwaardig GPS apparaat) bij mij aan tussen de 3 en de 9 meter nauwkeurig, afhankelijk van de omgeving. Zit ik diep in het bos dan heb ik vaak geen satellietverbinding.
Inderdaad, en daarom wil ik ook eigenlijk wel die Bryton. Schijnt net zo nauwkeurig te zijn en vrijwel even goed als gde Garmin 800, alleen dan zonder Touchscreen en een stuk goedkoper(De Bryton kost zo uit m'n hoofds 350,- bij de LBS)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn garmin is zo nauwkeurig dat ik zelfs dat als ik van de dijk af ga bij een boerderij (daar heb je 2 schuine paden de dijk op) duidelijk kan zien waar en hoe.
Garmin ook ongeveer... En touchscreen is wel relaxt op zich. Ben dik tevreden met de 800.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad, en daarom wil ik ook eigenlijk wel die Bryton. Schijnt net zo nauwkeurig te zijn en vrijwel even goed als gde Garmin 800, alleen dan zonder Touchscreen en een stuk goedkoper(De Bryton kost zo uit m'n hoofds 350,- bij de LBS)
Garmin ook 350 ja. Nooit dat soort spullen bij de lbs kopen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Garmin ook ongeveer... En touchscreen is wel relaxt op zich. Ben dik tevreden met de 800.
Haha, had het fout.. Zie net dat de bryton bij Futurumshop 230,- kost..(en een cadanssensor 30,-)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Garmin ook ongeveer... En touchscreen is wel relaxt op zich. Ben dik tevreden met de 800.
http://www.bike-discount.(...)ence-blue-black.htmlquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:31 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.futurumshop.nl(...)n-cadanssensor.phtml
Kaarten download je van openmtbmap.org
Kan altijd ergens goedkoper. Maar ik vind futurumshop een goeie klantenservice hebben en dat is imo ook wat waard.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.bike-discount.(...)ence-blue-black.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |