quote:
Ha, fijn vooruitzicht Bosje!quote:
Ach, wat een lieve foto!quote:
Mooie Chicoquote:
Wat snel alquote:
Weer een beetje bijgekomen?quote:
Rustig aan dusquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:54 schreef Barbaaf het volgende:
Het gaat met de dag beter, al merk ik het goed als ik een dag actief ben geweest.
Deze week drie keer, als de INR stabiel is wordt dat minder frequent.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:58 schreef indaha het volgende:
[..]
Rustig aan dus, wordt je bloed nu ook geregeld gecontroleerd ?
Ja, maar dat duurt meestal wel even. Maar je was er gelukkig op tijd bij.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:09 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Deze week drie keer, als de INR stabiel is wordt dat minder frequent.
Boefjequote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:21 schreef Barbaaf het volgende:
Dat wel, al vond de huisarts dat ik eigenlijk meteen had moeten bellen toen de klachten begonnen
Whehehe.quote:
quote:
Niet heel tofquote:
What's up? Of down?quote:
Ik snap het. Kusquote:
Ja!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
oh-oh is je hot cocao al op?
Goed om te wetenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja!
En die was lekker![]()
Asociaal gewoon!
Hoest met jou dan?
Alweer terug van alweer een vakantie????
Oeh Zwitserland lijkt me prachtigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Goed om te weten![]()
Ja we waren echt maar kort naar Zwitserland maar we kunnen gewoon niet een jaar niet daarheen gaan.
Het zijn telkens maar 5 daagjes dat we weg gaan. Maar het is dan ook goedkoper dan al die mensen die een midweek in Center Parcs gaan zitten![]()
Ik geniet trouwens van je goedemorgen foto's elke dag op fb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Beetje down toen ik opstond, kort/slecht geslapen. Vervolgens maar een spuit gezet en de stad ingelopen om meer te halen, nu gaat het wel weer (nu ik uit de warmte ben).quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Heeeeej, vroegen vogel!
Hoestie vandaag?
Junk!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:35 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Beetje down toen ik opstond, kort/slecht geslapen. Vervolgens maar een spuit gezet en de stad ingelopen om meer te halen, nu gaat het wel weer (nu ik uit de warmte ben).
Ik moest echt meteen aan jou denken bij 'eiland'quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het zo lief dat ik met je naar je eiland mag
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik moest echt meteen aan jou denken bij 'eiland'
Oei, rustig aan hè Baaf!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:35 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Beetje down toen ik opstond, kort/slecht geslapen. Vervolgens maar een spuit gezet en de stad ingelopen om meer te halen, nu gaat het wel weer (nu ik uit de warmte ben).
Zo rustig als het gaat, ik hoef geen rust te houden, m'n lichaam geeft zelf z'n grenzen aan. Ik kan zelfs al een normaal wandeltempo aan.quote:
Die moet dan nog steeds gevoerd worden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben in oktober in Delft, mss kunnen we dan als ik terug ga meeten?
Wss op een zaterdag is dat, of een zondag, afhankelijk van hoe het tegen die tijd met Piet gaat
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:32 schreef Pagan het volgende:
[..]
Die moet dan nog steeds gevoerd worden.
Kansloos, je zit op Fok!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja dan wordt dat zn laatste levende weekend hoor!
Soms wens ik iets van een leven te kunnen hebben
Ik heb alleen maar eigen tijd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Zelden in mn eigen tijd![]()
Kansloos right back at ya
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:02 schreef oh-oh het volgende:
Deze is van eergisteren:
[ afbeelding ]
Op zijn rug breken de gouden stippen nu echt door, en die donkere stukken zijn groen of paars glimmerig , maar dat zie je moeilijk op de foto.
En zijn voorkant eergisteren:
[ afbeelding ]
Maar dat wordt nu ook elke dag meer!
En veel veren dat ik vind door de hele kamer, echt bizar, een hond in de rui is er niks bij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:42 schreef Pagan het volgende:
[..]Mooi beestje.
Ze zijn bijna allemaal deaud!
Bah wespennestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hebben wij ook eens onder de veranda gehad en hebben toen zo'n verdelger laten komen we durfden daar niet zelf aan te beginnen
Ik durf te wedden dat hij best eet als jij er niet bent, het is geen dommerik alleen een verwende vogel die liever gevoerd wordt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Maar echt, als het beest dan nog niet eet, geef ik het op, ga ik lekker het weekend de hort op, en dan kom ik terug en dan kan ie de gft bak in en dan verkoop ik al die kooien, hou ik er mss nog es wat aan over
Hij/zij wordt echt mooiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:02 schreef oh-oh het volgende:
Deze is van eergisteren:
[ afbeelding ]
Op zijn rug breken de gouden stippen nu echt door, en die donkere stukken zijn groen of paars glimmerig , maar dat zie je moeilijk op de foto.
En zijn voorkant eergisteren:
[ afbeelding ]
Maar dat wordt nu ook elke dag meer!
En veel veren dat ik vind door de hele kamer, echt bizar, een hond in de rui is er niks bij![]()
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
SERIEUS, eet 'ie nou nog niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Oooh dan kan ik altijd wel.
Of na zessen als die misselijke schijtvogel OOIT leert eten![]()
Maak me gekquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:20 schreef DeZwabber het volgende:
Net deze docu gekeken![]()
[ afbeelding ]
Schitterende vent is dat
quote:
Hij is echt heel tof, helaas staat alleen de trailer op youtube, ik moest een download zoekenquote:
Ja dat!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:28 schreef indaha het volgende:
Ik durf te wedden dat hij best eet als jij er niet bent, het is geen dommerik alleen een verwende vogel die liever gevoerd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |