SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Beetje down toen ik opstond, kort/slecht geslapen. Vervolgens maar een spuit gezet en de stad ingelopen om meer te halen, nu gaat het wel weer (nu ik uit de warmte ben).quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Heeeeej, vroegen vogel!
Hoestie vandaag?
Junk!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:35 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Beetje down toen ik opstond, kort/slecht geslapen. Vervolgens maar een spuit gezet en de stad ingelopen om meer te halen, nu gaat het wel weer (nu ik uit de warmte ben).
Ik moest echt meteen aan jou denken bij 'eiland'quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het zo lief dat ik met je naar je eiland mag
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik moest echt meteen aan jou denken bij 'eiland'
Oei, rustig aan hè Baaf!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:35 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Beetje down toen ik opstond, kort/slecht geslapen. Vervolgens maar een spuit gezet en de stad ingelopen om meer te halen, nu gaat het wel weer (nu ik uit de warmte ben).
Zo rustig als het gaat, ik hoef geen rust te houden, m'n lichaam geeft zelf z'n grenzen aan. Ik kan zelfs al een normaal wandeltempo aan.quote:
Die moet dan nog steeds gevoerd worden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben in oktober in Delft, mss kunnen we dan als ik terug ga meeten?
Wss op een zaterdag is dat, of een zondag, afhankelijk van hoe het tegen die tijd met Piet gaat
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:32 schreef Pagan het volgende:
[..]
Die moet dan nog steeds gevoerd worden.
Kansloos, je zit op Fok!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja dan wordt dat zn laatste levende weekend hoor!
Soms wens ik iets van een leven te kunnen hebben
Ik heb alleen maar eigen tijd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Zelden in mn eigen tijd![]()
Kansloos right back at ya
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |