SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
zonder spatie?quote:
En na de squote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zonder spatie?
ik ben nog maar weeaboo in training
oh dacht er eigenlijk nog wel aanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En na de s![]()
Mayuri maakt je af.
[ afbeelding ]
Kurisutina natuurlijk. Maar ze kan geen weeabootaal.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
oh dacht er eigenlijk nog wel aanexcuses voor mijn slaapgebrek
wie is hier een goede leraar(es)?
heuj ik weet wat tsundere is, eerste stap op de weeaboo-trapquote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:10 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kurisutina natuurlijk. Maar ze kan geen weeabootaal.
[ afbeelding ]
niets mis meequote:
net een goeden filmpjen gekeken nu eigenlijk moet ik slapen maar niet moequote:
Ik ben wel moe.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:19 schreef Quotidien het volgende:
[..]
net een goeden filmpjen gekeken nu eigenlijk moet ik slapen maar niet moe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lijkt mij nietsquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ben wel moe.uguu~? :3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ah, je vordert.quote:
Met uw begeleiding zal ik de Koreanen verslaan meesteres Klipnap.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ah, je vordert.
Maar je bent nog lang niet klaar om je vader te verslaan. Houd moed, jonge Weeaboo, en gebruik de Force.
Kim Jong Un is een sterke vijand, zijn vader heeft met zijn blote handen de krabgeesten én het Japanse leger verslagen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Met uw begeleiding zal ik de Koreanen verslaan meesteres Klipnap.
Wacht... mijn vader is King Jong Un...? Hoe kan ik mijn vader verslaan die zo'n groot leger achter zig heeft! Ik ga dit nooit halen!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kim Jong Un is een sterke vijand, zijn vader heeft met zijn blote handen de krabgeesten én het Japanse leger verslagen.
Kim Jong Un heeft veel spirituele kracht, hij kan zich perfect beheersen.
Ooit ben je er klaar voor. Maar nu niet. Ga eerst maar wat keien opstapelen, bonsaiboompjes snoeien, auto's schoonmaken en vliegen met stokjes vangen.
Use the Force of the Weeaboo's. The Force is what gives a Weeaboo strength. It surrounds us. It penetrates us. It binds this topic together. The Force is unknown to Death, nor known to life. So as I pray, Unlimited Weeaboo Works.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wacht... mijn vader is King Jong Un...? Hoe kan ik mijn vader verslaan die zo'n groot leger achter zig heeft! Ik ga dit nooit halen!
Met deze wijze woorden ga ik naar bed.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Use the Force of the Weeaboo's. The Force is what gives a Weeaboo strength. It surrounds us. It penetrates us. It binds this topic together. The Force is unknown to Death, nor known to life. So as I pray, Unlimited Weeaboo Works.
hihiquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:44 schreef Klipnap het volgende:
[..]![]()
Mijn moeder haalt het in haar hoofd me om 9 uur wakker te maken
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:44 schreef Klipnap het volgende:
[..]![]()
Kun je Japan - NL kijkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:44 schreef Klipnap het volgende:
[..]![]()
Wat voor wedstrijd?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Kun je Japan - NL kijkenhup Japan
Of help mij even 15 lvls te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hockeyquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:36 schreef Bakakame het volgende:
Hallo allemaal
Nog één dagje en dan laat ik 9 weken niks meer van me horen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tot in topic 400![]()
3-2 nu.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:37 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Is Japan 'n beetje goed? NL wel toch
Tegen Japan he. Japan!quote:
Wat betekent dat?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Tegen Japan he. Japan!
Ik zit erop te wachten tot er 1tje kahamame roept
Hallo allemaal
Nog één dagje en dan laat ik 9 weken niks meer van me horen!9 weken rustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Londenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:48 schreef mschol het volgende:
[..]
jij post op fok vanaf je vakantieadres?
tis dacht ik live op nl1 of 2
meedoen met de OS gektequote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Londen
Ben aan het uitrusten van gisteren
Oh beetje rond hangen op hyde park.quote:
Hallo allemaal
Nog één dagje en dan laat ik 9 weken niks meer van me horen!Negen weken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas wel. Ik had er ook liever 15 zien staanquote:
Ja, 9 weken rondreizen in Indiaquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik had er ook liever 15 zien staan![]()
Kijk uit met wat je eet zou ik zeggenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:55 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, 9 weken rondreizen in India
[..]![]()
Jij wil geen 15 weken India?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:55 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, 9 weken rondreizen in India
[..]![]()
Een wc in je motorkap zekerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Jij wil geen 15 weken India?
Heb je de Top Gear eps over India goed bekeken voor tips?
Ja, doe ik zeker wel, maar ga me niet laten weerhouden om lekker eten te eten doordat ik bang ben ziek te wordenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kijk uit met wat je eet zou ik zeggen
Nou, 15 weken dan moet ik alweer terug naar uniquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Jij wil geen 15 weken India?
Heb je de Top Gear eps over India goed bekeken voor tips?
Index s2quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ah, is dit van Railgun of Index?
Ik vermoed Index S2
Die heb ik halverwege gedropt
Love is justice, so ero has to be justice too!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Guilty Crown; Lost Christmas is uit!![]()
My kingdom is.. SPARKLING!~
Dat heb ik heel vaak. Net een goede scene, en dan moet ik opeens meewinkelenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
My body is ready, de episode is klaar met downloaden, maar nu moet ik eerst weer mee naar de Gamma
Heb ik nooitquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat heb ik heel vaak. Net een goede scene, en dan moet ik opeens meewinkelen
ik dacht eerst dat het wat met gendo te makenhad toen ik alleen het plaatje zagquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:41 schreef Arashimashou het volgende:
Is waarschijnlijk niet wat jullie denken dat het is.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:41 schreef Arashimashou het volgende:
Is waarschijnlijk niet wat jullie denken dat het is.
Mee eens, K, Magi en Shin Sekai Yori lijken me wel wat.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
Vervolg/prequel:
Jormungand S2
Code Geass Gaiden: Boukoku no Akito OVA
Sankarea OVA
Omdat animatie studio:
Magi (A-1 Pictures)
Robotics;Notes (Production I.G.)
Tornari no Kaibutsu-kun (Brain's Base)
Shin Sekai Yori (A-1 Pictures)
Chuunibyou Demo Koi ga Shitai (KyouAni)
Omdat gebrek aan informatie:
K
Psycho-pass
Usogi
Zal wel niets zijn maar toch vagelijk interessant:
Code Breaker
Suki-itte Ii nai yo
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:17 schreef Klipnap het volgende:
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
je kijkt wel veel series in 1 keerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik heb Jojo no Kimyo na Bouken in MAL al staan!!
Alleen als ik zin hebquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
je kijkt wel veel series in 1 keer
omdat chiyu een slet isquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:36 schreef Klipnap het volgende:
Shin Sekai Yori trailer
Chiyu van Accel World is Toyosaki Aki.. Hoe heb ik dat kunnen missen
The fuck,originele uitzending was in 1994,maar kwam in Nederland rond 2002quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:47 schreef Klipnap het volgende:
http://myanimelist.net/an(...)ig_Girl_Tonde_Buurin
Super Pig
Dat was zo vet hequote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
The fuck,originele uitzending was in 1994,maar kwam in Nederland rond 2002
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat was zo vet he
''He, je hebt net SuperPig gemist! Waarom kom je altijd pas opdagen nadat hij is geweest?''
''Oh, echt waar? Wat jammer nou''
Inb4 robinquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ben ik ook bezig,http://www.animeavenue.net/accel-world-episode-1/
Gohquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
mannelijke MC is wel een dikzak!!
Code:Breaker ''zal wel niets zijn''?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
Vervolg/prequel:
Jormungand S2
Code Geass Gaiden: Boukoku no Akito OVA
Sankarea OVA
Omdat animatie studio:
Magi (A-1 Pictures)
Robotics;Notes (Production I.G.)
Tornari no Kaibutsu-kun (Brain's Base)
Shin Sekai Yori (A-1 Pictures)
Chuunibyou Demo Koi ga Shitai (KyouAni)
Omdat gebrek aan informatie:
K
Psycho-pass
Usogi
Zal wel niets zijn maar toch vagelijk interessant:
Code Breaker
Suki-itte Ii nai yo
En er is ook nog eens een live-action versie !quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Code:Breaker ''zal wel niets zijn''?
http://mangafox.me/manga/code_breaker/
Lees maar eens wat chapters, en vertel me dan nog eens dat het waarschijnlijk ''niets zal zijn''
Ik vind er niks aanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is geen USA remake of zo!maar een J-drama
Als het maar leuk is!!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ga het niet weer proberen, heb meerdere live actions een kans gegeven, en ben tot nu toe elke keer diep teleurgesteld.
Nee.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Code:Breaker ''zal wel niets zijn''?
http://mangafox.me/manga/code_breaker/
Lees maar eens wat chapters, en vertel me dan nog eens dat het waarschijnlijk ''niets zal zijn''
Lost X-mas zou toch een Visual Novel worden?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ga het niet weer proberen, heb meerdere live actions een kans gegeven, en ben tot nu toe elke keer diep teleurgesteld.
Guilty Crown; Lost Christmas OVA is echt geweldig. Die characters.. Ze hadden met dit concept een prequel moeten maken. ><
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ben ik ook bezig,http://www.animeavenue.net/accel-world-episode-1/
quote:
Eens. Althans, live actions gebaseerd op anime falen vaak.quote:
Kareshi Kanojo no Jijō/His and Her Circumstancesquote:
quote:
Je leeft nogquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eens. Althans, live actions gebaseerd op anime falen vaak.
[..]
Kareshi Kanojo no Jijō/His and Her Circumstances
[..]
Ik kijk soms sporadisch dameshockey. Daar zijn de Nederlandse dames heel goed in.
Waarin?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kijk soms sporadisch dameshockey. Daar zijn de Nederlandse dames heel goed in.
Correct.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je hebt de manga niet gelezen,maar je weet wel dat de anime niks word?![]()
We waren aan het wachten op jou, om BPN te vertellen dat streamen kut is en dit is wat je doet... I-ik voel me bedrogen.quote:
Streamen is ook kutquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Correct.
[..]
We waren aan het wachten op jou, om BPN te vertellen dat streamen kut is en dit is wat je doet... I-ik voel me bedrogen.
25 is een bepalend punt: je kunt Death Note indelen in 2 stukken:quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:57 schreef Quotidien het volgende:
Heeft Desu Noto 2 seizoenen ofzo? Want ik ben nu bij aflevering 26 en de eerste helft daarvan was een recap van alle vorige afleveringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het telt wel als een seizoen.
1. Your loss, jammer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Lost X-mas zou toch een Visual Novel worden?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
25 is een bepalend punt: je kunt Death Note indelen in 2 stukken:Near heeft zichzelf net geintroduceerd als N ja. Nu begint het kat-en-muisspel dus van voren af aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het telt wel als een seizoen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:41 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Near heeft zichzelf net geintroduceerd als N ja. Nu begint het kat-en-muisspel dus van voren af aan.
Ik heb besloten er nu mee te kappen (net als jij destijds) want ik kan die hoofden van Mello en Near niet uitstaan en ben er ook wel klaar mee.quote:
Uchuuquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:39 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb besloten er nu mee te kappen (net als jij destijds) want ik kan die hoofden van Mello en Near niet uitstaan en ben er ook wel klaar mee.
Nu nog een volgende anime zoeken.
Hmm, ik heb daar wel spijt van gehad. Vandaar dat ik ook nu verder ben gaan kijken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:39 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb besloten er nu mee te kappen (net als jij destijds) want ik kan die hoofden van Mello en Near niet uitstaan en ben er ook wel klaar mee.
Waarom dat?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, ik heb daar wel spijt van gehad. Vandaar dat ik ook nu verder ben gaan kijken.
Uiteraard is de keuze volledig aan jou.
Maar.. maar Matsudaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:39 schreef Quotidien het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Uchuu
Senkan
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Tooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Omdat het toch een leuke serie is. En nog steeds leuk blijft, ondanks dat het een beetje inkachelt.quote:
aergnaerjongoaerngaengiopaergioaerngioaernghonmquote:
Ik begin liever met de wat bekendere zooi om dan vervolgens naar het minder bekende toe te werken maar zal eens kijken. Wat is pleb-tier shit?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat het toch een leuke serie is. En nog steeds leuk blijft, ondanks dat het een beetje inkachelt.
Enkele anime die je nog zou kunnen kijken:
- Madoka Magica (even over de magische meisjes heenzetten, want het is een hele leuke anime)
- Kaiji
- Neon Genesis Evangelion (prepare yourself)
- Steins;Gate (eerste episodes een beetje mwah, even doorbijten dus)
- Fullmetal Alchemist
- Angel Beats
- Code Geass
- Eureka Seven
- Gurren Lagann
- Detroit Metal City (de beste humor op aarde)
[..]
aergnaerjongoaerngaengiopaergioaerngioaernghonm
Pleb-tier shit. Maar je kunt het uiteraard proberen.
Dat ik het niet zo goed vind, laten we het daar op houden. Maar goed, veel mensen zijn zo begonnen, dus het zal vast niet zo kwaad kunnen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:48 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik begin liever met de wat bekendere zooi om dan vervolgens naar het minder bekende toe te werken maar zal eens kijken. Wat is pleb-tier shit?
Pokémon is ook mainstream en vol fillers, niks mis mee.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:50 schreef omelette het volgende:
Death Note is de bekendere zooi. Bleach en Naruto zijn grote mainstream anime die oneindig lang door lijken te gaan met talloze fillers.
Ok, ik zal er vanaf blijven.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat ik het niet zo goed vind, laten we het daar op houden. Maar goed, veel mensen zijn zo begonnen, dus het zal vast niet zo kwaad kunnen.
Helaas ben ik ook zo begonnen. Ik zou willen dat ik die tijd van mijn leven terug kon eisen.
Euhm...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
aergnaerjongoaerngaengiopaergioaerngioaernghonm
En dit.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:50 schreef omelette het volgende:
Death Note is de bekendere zooi. Bleach en Naruto zijn grote mainstream anime die oneindig lang door lijken te gaan met talloze fillers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niks mis mee hoor
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:53 schreef Arashimashou het volgende:
Je kunt ook altijdIk heb het niet gekeken, dus ik kan er eigenlijk niet over oordelen. Maar het is wel een beetje van hetzelfde kaliberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niks mis mee hoor
![]()
Ik heb het nooit gezien.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:03 schreef robin007bond het volgende:
En als je Naruto of Bleach nooit hebt gekeken kun je later elitair doen door te zeggen: "Hahahaha, ik heb me nooit tot dat niveau verlaagd.".
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:03 schreef robin007bond het volgende:
En als je Naruto of Bleach nooit hebt gekeken kun je later elitair doen door te zeggen: "Hahahaha, ik heb me nooit tot dat niveau verlaagd.".
Stiekem zou ik het eigenlijk wel kijken. Gewoon omdat je dan weet waar al de 'fuzz' over gaat. En als je Dragon Ball goed vond, dan is Naruto eigenlijk niet veel slechter.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gezien.Misschien ga ik ooit nog iets met Naruto doen vanwege Maus. Misschien.
Je zegt net dat je het wel gezien hebt?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stiekem zou ik het eigenlijk wel kijken. Gewoon omdat je dan weet waar al de 'fuzz' over gaat. En als je Dragon Ball goed vond, dan is Naruto eigenlijk niet veel slechter.
Als we samenwerken zijn we sterkerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:05 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik moest lachen.Maargoed, B-Daman, Pokémon, Yu-Gi-Oh en Hamtaro is ook van laag niveau en dat heeft iedereen wel gezien denk ik.
Ja, ik heb Naruto en Bleach (Bleach deels) gezien. Hoezo?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:05 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je zegt net dat je het wel gezien hebt?
Mijn negerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gezien.Misschien ga ik ooit nog iets met Naruto doen vanwege Maus. Misschien.
''Stieken zou ik het wel kijken.'' Maar je hebt het dus al gezien. Antfuckingquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, ik heb Naruto en Bleach (Bleach deels) gezien. Hoezo?
Hmm, als beginner ga je denk ik Fullmetal Alchemist meer waarderen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:08 schreef Quotidien het volgende:
Het wordt een split tussen Steins;Gate en Fullmetal Alchemist.
Heb je nog zo'n mooi linkje voor me als toen bij Death Note?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, als beginner ga je denk ik Fullmetal Alchemist meer waarderen.
Good luck!
Meen je dit? Ik vond het echt een hele leuke en mooie serie. FMA: Brotherhood vind ik het schoolvoorbeeld van een goede shonen en hoe andere shonen eigenlijk zouden moeten zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
FMA:B was leuk, maar niet zo van JEMIG DE PEMIG.
Hmmm. Je begrijpt waarom de boze kwade karakters de naam hebben die ze hebben?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
FMA:B was leuk, maar niet zo van JEMIG DE PEMIG.
Zeer zeker. Maar het is ook een serie die al wat oud is(je ziet het er aan af).quote:
quote:
SPOILER: SpoilerGoreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]O crapSPOILER: SpoilerGoreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pico no Bokuquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:23 schreef Quotidien het volgende:
Ik begin nu toch wel weer te twijfelen.
Mochiron. Maar ik vond het gewoon niet GEWELDIG.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmmm. Je begrijpt waarom de boze kwade karakters de naam hebben die ze hebben?
Over het algemeen wordt FMA wel als goed beschouwd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:23 schreef Quotidien het volgende:
Ik begin nu toch wel weer te twijfelen.Iedereen vindt FMA maar matigjes.
Ik wil het beste van het beste.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Over het algemeen wordt FMA wel als goed beschouwd.
Ik heb Tank heel lang als ringtone gehadquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:46 schreef Qunix het volgende:
Jammer van de 240p, maar oh wat is dit goed!
Heel Cowboy Bebop jazz OST live spelen!
Ik ook!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb Tank heel lang als ringtone gehad
Hehe, die mag echt met recht "Otani-kun" genoemd wordenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:22 schreef Arashimashou het volgende:
Overigens, de kleinste atleet op de Olympische spelen in Londen heet Teramoto Asuka met 1.36m en 30kg
Chibi chibiquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:22 schreef Arashimashou het volgende:
Overigens, de kleinste atleet op de Olympische spelen in Londen heet Teramoto Asuka met 1.36m en 30kg
Hoe oud ?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Die zag ik ook gymmen. Echt superklein
Anta baka!
De enige idioot hier...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Die zag ik ook gymmen. Echt superklein
Anta baka!
http://ja.wikipedia.org/w(...)8E%E6%97%A5%E9%A6%99quote:
http://files2.swfchan.com(...)21-362239596-5290740quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik zag het,ze mag me oniichan noemen
Ze is een fucking turnsterquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
http://files2.swfchan.com(...)21-362239596-5290740
Oh jeequote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ze is een fucking turnster
* Blue_Panther_Ninja heeft al 12 jaar een zwak voor turnsters
kun jij de split?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Chubbychaser
Psst, ik heb 6 jaar op turnen gezeten![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
oh god volgens mij krijgt die papzak een bonerNee... ik.... ik ga NIET.... kggg gkijken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan de koprol vooruitquote:
Hoe heb je het dan 6 jaar uitgehouden? Arme jijquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik kan de koprol vooruit
Ik was de rotte appel van de vereniging. De rest ging allemaal door dus ik kwam in een steeds jongere leeftijdsgroep (met mensen die wél de handstand konden)
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Chubbychaser
Psst, ik heb 6 jaar op turnen gezeten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
oh god volgens mij krijgt die papzak een bonerAccel World toch??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net gecheckt,wazig allemaalquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het is dat ze niet officieel verwant aan hem is, anders was dit imouto-incest
Herkenbaar, maar dan met voetbalquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik kan de koprol vooruit
Ik was de rotte appel van de vereniging. De rest ging allemaal door dus ik kwam in een steeds jongere leeftijdsgroep (met mensen die wél de handstand konden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Zo gay dat hij fapt bij het zien van Asuka haar borsten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
shinji is wel homo overigens
gr gr[ afbeelding ]
Streamerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.animeavenue.ne(...)onderland-episode-1/
Ik download het later in HDquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Streamer
Voel je schuldig. Werk dat fansubbers hebben ondertiteld zonder winstoogmerk, waarna dit soort sites er poen mee verdienen.
Dan is het al te laat.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik download het later in HD
Gewoon slimquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:53 schreef robin007bond het volgende:
Ik zie de maker van zo'n streamingsite al naast zijn uitkering op deze manier bijverdienen
Ik kijk toch weinig streamsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan is het al te laat.
De site heeft dan al de inkomsten uit jouw kliks verworven.
Alice in wonderland versiequote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:55 schreef De_Ilias het volgende:
Wat is die code geas nunnaly ? is het een vervolg op de serie, wie kan me eve snel bij brengen?
Waar verdient die site geld aan dan? Aan de reclame die er naast staat?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Streamer
Voel je schuldig. Werk dat fansubbers hebben ondertiteld zonder winstoogmerk, waarna dit soort sites er poen mee verdienen.
gewoon een erg slechte spin offquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:55 schreef De_Ilias het volgende:
Wat is die code geas nunnaly ? is het een vervolg op de serie, wie kan me eve snel bij brengen?
Ja en nee. Het wordt wel goed gebruikt. Maar uiteindelijk heeft het voor deze topic niet zoveel uitgemaakt geloof ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:56 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar is dat slowchat irc kanaal nou mislukt of niet?
Het is nog bezigquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:56 schreef AdoraBelle het volgende:
Dat hoeft niet per se hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:54 schreef AdoraBelle het volgende:
Oja ik moet nog weer even verder met m'n MAL. Wat vervelend dat je daar ook van alles in moet beoordelen over hoe goed je de serie vindt en of je 'm nog een keer zou kijken enzo.
Van de helft van m'n archief weet ik dat allang niet meer.
Mwah. Eerder zo immoreel als het maar kanquote:
Advertenties.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waar verdient die site geld aan dan? Aan de reclame die er naast staat?
Bandbreedte kost ook geld hoor en dat moet de beheerder van die site betalen denk ik.
Hmm, ik denk het niet. Ik vind het toch wel leuk om met jullie te chatten en de plaatjesspam en slowchat hier is er toch echt een stuk minder op geworden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:56 schreef AdoraBelle het volgende:
Resultaat?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
zo Mal lijstje is ook weer geupdate
vandaag een zipang marathon gedaan
Eiland links van Italië, onder Corsica, boven Sicilië. Had je wel moeten weten..quote:
Hehe okequote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:58 schreef De_Ilias het volgende:
Nee serieus wist ik niet, het is zo lang geleden dat ik nog topo lessen kreeg.
wie weet nou topografie.. ik kan met moeite arnhem aanwijzen..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Eiland links van Italië, onder Corsica, boven Sicilië. Had je wel moeten weten..
Ik kan ook amper Nederlandse topo hoor, maar Europa en de hoofdsteden welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:08 schreef mschol het volgende:
[..]
wie weet nou topografie.. ik kan met moeite arnhem aanwijzen..
Ik nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:08 schreef mschol het volgende:
[..]
wie weet nou topografie.. ik kan met moeite arnhem aanwijzen..
Enschedequote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik had waarschijnlijk voor Arnhem naar de locatie van Enschede gewezen oid
ik ben bang dat ik ook teveel die kant op zou gaan t.b.h.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik had waarschijnlijk voor Arnhem naar de locatie van Enschede gewezen oid
Zwakzinnigen is wel een beetje overdreven of niet..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:06 schreef Quotidien het volgende:
Stelletje zwakzinnigen, je kijkt toch wel eens op een kaart of niet dan.
Niet te letterlijk nemen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zwakzinnigen is wel een beetje overdreven of niet..
Hebben we allemaal wel. Die ninja-edit zag ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sorry, ik en mijn slechte eigenschappen..
Wat vind je van Civ tov TW en AOE? Als je die gespeeld hebt tenminste.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:11 schreef Arashimashou het volgende:
Oh ja... Cagliari, die heb ik veroverd in civ3, nadat de Italianen het waren kwijtgeraakt aan de Britten.
TW als in Total War heb ik nooit gespeeld (zonde, ik weet het). Tja Civ en AOE hebben wel een zekere verbinding, maar hebben beide natuurlijk een totaal andere besturing, en spelen zich op een ander niveau af. Civ is meer rustig aan, turn based, een heel rijk opbouwen. AOE is een dorp bouwen en de slag winnen. Beide games zijn geweldig. Beide wel reeksen waarvan je een game geprobeerd moet hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:12 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat vind je van Civ tov TW en AOE? Als je die gespeeld hebt tenminste.
Ik heb Civ eigenlijk nooit gespeeld. Heb laatst TW Shogun 2 weer eens gespeeld en vond er niks aan. Toevallig gisteren AOE 3 ''gekocht'' maar misschien moet ik Civilization dan ook maar eens proberen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
TW als in Total War heb ik nooit gespeeld (zonde, ik weet het). Tja Civ en AOE hebben wel een zekere verbinding, maar hebben beide natuurlijk een totaal andere besturing, en spelen zich op een ander niveau af. Civ is meer rustig aan, turn based, een heel rijk opbouwen. AOE is een dorp bouwen en de slag winnen. Beide games zijn geweldig. Beide wel reeksen waarvan je een game geprobeerd moet hebben.
Wel voor Griekenland?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:16 schreef De_Ilias het volgende:
Ik heb nooit intresse gehad voor Italie, dus ik kijk nooit op de kaart bij Italie.
Ik weet nog hoe ik een half jaar wachtte op de realse van AOE3quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:18 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb Civ eigenlijk nooit gespeeld. Heb laatst TW Shogun 2 weer eens gespeeld en vond er niks aan. Toevallig gisteren AOE 3 ''gekocht'' maar misschien moet ik Civilization dan ook maar eens proberen.
O. Dat dacht ik vanwege je username.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:19 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Nee dat ook niet, ik heb intresse voor de Arabische wereld.
Interessant. Khorramshahr? Is een goede U-boot basisquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:19 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Nee dat ook niet, ik heb intresse voor de Arabische wereld.
ik heb AOE2 + 1 in collectors super deluxe edition gekocht in londonquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe ik een half jaar wachtte op de realse van AOE3Heb de Collectors Edition toen genomen. Dat is alweer bijna 7 jaar terug
Ooohquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb AOE2 + 1 in collectors super deluxe edition gekocht in london
[ afbeelding ]
kan geen betere grotere versie vinden..
dat weet ik totaal niet meer..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oooh
Toen ie uitkwam of later?
Oooh katquote:
Ik moet alle aflevering kijken!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oooh kat
(niet veel verder gekeken heeft)
De vertaler wat ik je had gestuurd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |