SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25_ _ | | | | _ _
| || || | | || || |
=H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
|_||_|| | | | | | | ||_||_|
|_| / | | \ |_|
| | | |
\ (_ /~~~\ _) /
\ \ ( '_' ) / /
\ )\ = /( /
\ (_) (_) /
\ / ~~~ \ /
( )
\ /
\ /
)==(O)==(
/ \
/____/ \____\
/ / \ \
/ / \ \
( ) ( )
| | | |
| | | |
|___| |___|
(___) (___)
============================================================Deathlift or Die.![]()
Doe het maar eens voor jezelf voor, je voelt je borst net iets meer samenspannen.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:37 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vroeg me trouwens af, ik zie soms mensen dus ook tijdens incline benchpress hun dumbbell naar binnen draaien. Hoezo doen ze dat?If not now, then when.![]()
Laatste post :quote:Op maandag 30 juli 2012 22:37 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vroeg me trouwens af, ik zie soms mensen dus ook tijdens incline benchpress hun dumbbell naar binnen draaien. Hoezo doen ze dat?Deathlift or Die.![]()
Ik heb het geprobeerd en ik kan minder gewicht pakken op die manier. Vind het gewoon lekkerder zonder die rare draai.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doe het maar eens voor jezelf voor, je voelt je borst net iets meer samenspannen.Deathlift or Die.![]()
Zo, m'n peanut butter bars liggen in de koelkast. Zal er later een foto van maken, hoewel ze er als drollen uitzien. Couldn't be bothered om er mooie reepjes van te maken.![]()
Uiteraard ging het eerst mis.8 US scoops zijn niet 8 EU scoops, dat is duidelijk. 8 scoops chocolate Protein Powder was dus twee keer teveel.
![]()
Dus heb ik de rest van de ingedienten maar verdubbelt, en dat werkte. Ze liggen nu in de koelkast nog wat harder te worden. Anyway, ze zijn echt vreselijk lekker.![]()
![]()
Die draai slaat nergens op. Boven in heb je sowieso de minste contractie van de spier. Daarbij verneukt het je polsen.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd en ik kan minder gewicht pakken op die manier. Vind het gewoon lekkerder zonder die rare draai."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Linkje naar recept?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:49 schreef Snakey het volgende:
Zo, m'n peanut butter bars liggen in de koelkast. Zal er later een foto van maken, hoewel ze er als drollen uitzien. Couldn't be bothered om er mooie reepjes van te maken.![]()
Uiteraard ging het eerst mis.8 US scoops zijn niet 8 EU scoops, dat is duidelijk. 8 scoops chocolate Protein Powder was dus twee keer teveel.
![]()
Dus heb ik de rest van de ingedienten maar verdubbelt, en dat werkte. Ze liggen nu in de koelkast nog wat harder te worden. Anyway, ze zijn echt vreselijk lekker.If not now, then when.![]()
Makes 10 Barsquote:
Ingredients
• 8 scoops chocolate Protein Powder
• 1 cup Oatmeal
• 1/2 cup Natural Peanut Butter
• 1/4 cup Low Fat Milk
• 4 Tbsp Honey
• 3 Tbsp Pure Cocoa Powder
• 3 Tbsp crushed Almonds
Directions
1. Mix together the protein powder, oatmeal, peanut butter, honey, milk and cocoa
powder.
2. Form into 10 bars and then roll in the crushed almonds to finish.![]()
Ook handig om te weten.
Nutritional Facts
(Per Serving)
• Calories: 253
• Protein: 25g
• Carbohydrates: 18g
• Fat: 9g![]()
Yep, tenzij je ook je kostbare lekkere potje naturele pindakaas in 1x wil zien verdwijnen.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dankje, dus in plaats van 8 scoops 4 scoops?![]()
![]()
Liever niet nee.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yep, tenzij je ook je kostbare lekkere potje naturele pindakaas in 1x wil zien verdwijnen.
If not now, then when.![]()
Beta-alanine werkt nu al. Voelde me vrij zwak vandaag, maar haalde makkelijk 3x8 chinups +14kg, terwijl ik eerst 8-7-4(+3 BW daarna) haalde. Veel minder verzuring.
"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Ben benieuwd naar je verdere ervaringen, ik zit er ook aan te denken om het te kopen.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:21 schreef Push. het volgende:
Beta-alanine werkt nu al. Voelde me vrij zwak vandaag, maar haalde makkelijk 3x8 chinups +14kg, terwijl ik eerst 8-7-4(+3 BW daarna) haalde. Veel minder verzuring.
![]()
![]()
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Okee, vanavond ruim een half uur gezwommen, maar m'n schouder wil duidelijk nog niet. Borstcrawl was pijnlijk bij het overhalen, in het begin heel lichtjes, na een aantal banen werd het erger. Merk ook dat m'n schouder knakt met bepaalde rotaties, nooit gehad. Heb er maar een intensieve benentraining van gemaakt, ook lekker, maar verdomme, wat een kutblessure zeg.![]()
![]()
Klinkt als een rotator cuff blessure die zijn vaak erg hardnekkigquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:25 schreef BigSmurf het volgende:
Okee, vanavond ruim een half uur gezwommen, maar m'n schouder wil duidelijk nog niet. Borstcrawl was pijnlijk bij het overhalen, in het begin heel lichtjes, na een aantal banen werd het erger. Merk ook dat m'n schouder knakt met bepaalde rotaties, nooit gehad. Heb er maar een intensieve benentraining van gemaakt, ook lekker, maar verdomme, wat een kutblessure zeg.![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Makes 10 Bars
Ingredients
• 8 scoops chocolate Protein Powder
• 1 cup Oatmeal
• 1/2 cup Natural Peanut Butter
• 1/4 cup Low Fat Milk
• 4 Tbsp Honey
• 3 Tbsp Pure Cocoa Powder
• 3 Tbsp crushed Almonds
Directions
1. Mix together the protein powder, oatmeal, peanut butter, honey, milk and cocoa
powder.
2. Form into 10 bars and then roll in the crushed almonds to finish.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2012 01:15:41 ]![]()
Mijn schouders kraken als een gek bij die eerste 3 draaiingen, maar vooral bij de derde.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:25 schreef BigSmurf het volgende:
Okee, vanavond ruim een half uur gezwommen, maar m'n schouder wil duidelijk nog niet. Borstcrawl was pijnlijk bij het overhalen, in het begin heel lichtjes, na een aantal banen werd het erger. Merk ook dat m'n schouder knakt met bepaalde rotaties, nooit gehad. Heb er maar een intensieve benentraining van gemaakt, ook lekker, maar verdomme, wat een kutblessure zeg.
Had ook last van m'n rechter schouder maar fysio zei dat m'n external rotator te strak zit en gaf me dezelfde rekoefening als in de OP.
Volgens mij komen schouderblessures ook vanwege een te vaste nek (don't quote me on that), dus misschien ook nek strechen?![]()
Wat een homo man!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:16 schreef duncannn het volgende:
[..]
Mijn schouders kraken als een gek bij die eerste 3 draaiingen, maar vooral bij de laatste.
Had ook last van m'n rechter schouder maar fysio zei dat m'n external rotator te strak zit en gaf me dezelfde rekoefening als in de OP.
Volgens mij komen schouderblessures ook vanwege een te vaste nek (don't quote me on that), dus misschien ook nek strechen?
Zyzz is teleurgesteld in je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: