quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Moet je een paardenbek hebben om aan de paardensport mee te doen, of is dat toeval?
Nee, maar hij moet wel groot genoeg zijn om een paardenlul te kunnen pijpen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Moet je een paardenbek hebben om aan de paardensport mee te doen, of is dat toeval?
Wat een schandalig taalgebruik, jongedame.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:24 schreef starla het volgende:
[..]
Nee, maar hij moet wel groot genoeg zijn om een paardenlul te kunnen pijpen.
Van een dekhengst?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:24 schreef starla het volgende:
[..]
Nee, maar hij moet wel groot genoeg zijn om een paardenlul te kunnen pijpen.
Omdat het Japans niet zo werkt?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:09 schreef Karina het volgende:
Waarom is het judoka voor een man, maar ook voor een vrouw? Zou het niet judoko en judoka moet zijn![]()
Jammer, ik wilde net verklaren wat judokus kwak in het Japans betekent.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
Toch vind ik dit niet zo'n leuke wending van het topic
Omdat die 3 meestal de meest kanslozen zijn en het dan niet zo opvalt dat ze zo langzaam gaan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vraagje over zwemmen:
Waarom start er in de eerste reeks van 200 meter rugslag eerst 3 mensen en daar na 7 of 8 deelnemers in de reeksen
Reeks 1: 3 deelnemers
Reeks 2: 8 deelnemers
Reeks 3: ook rond 8 deelnemers
Waarom verdelen ze dat niet beter?? zoals:
Reeks 1: 5 deelnemers
Reeks 2: 6 deelnemers
De organisatie heeft het liefst zoveel mogelijk gevulde series, dus liever 5 series met 8 zwemmers en maar eentje met 3 mensen dan wat jij voorstelt. Ik ben het met je eens dat het wat onzinnig toont, maar besef wel dat die 3 of 4 laagstgeplaatsten waarschijnlijk exoten zijn die een heel stuk langzamer zwemmen dan de rest van het veld. Sterkere concurrentie in je eigen serie werkt in veel gevallen beter om jezelf aan op te trekken en dus harder te gaan. Het verschil tussen serie 1 en 2 kan behoorlijk groot zijn en dan zit je liever met wat meer mensen in serie 2.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vraagje over zwemmen:
Waarom start er in de eerste reeks van 200 meter rugslag eerst 3 mensen en daar na 7 of 8 deelnemers in de reeksen
Reeks 1: 3 deelnemers
Reeks 2: 8 deelnemers
Reeks 3: ook rond 8 deelnemers
Waarom verdelen ze dat niet beter?? zoals:
Reeks 1: 5 deelnemers
Reeks 2: 6 deelnemers
Of de vrouwen in een badpak?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:19 schreef Lonka het volgende:
Waarom hebben de damesbeachvolleybalsters een (hele kleine) bikini aan en de heren gewoon broek en shirt? Van mij mogen de mannen ook in (hele kleine) zwembroek!
Omdat de sport uit California/Hawaii vandaan komt en ze er daar zo bijlopen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:19 schreef Lonka het volgende:
Waarom hebben de damesbeachvolleybalsters een (hele kleine) bikini aan en de heren gewoon broek en shirt? Van mij mogen de mannen ook in (hele kleine) zwembroek!
Daar lopen de mannen volledig gekleed naast vrouwen in bikini?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:38 schreef Cootz het volgende:
[..]
Omdat de sport uit California/Hawaii vandaan komt en ze er daar zo bijlopen?
Omdat Olympisch een Europeesche (niet Engels) uitvinding is ...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:14 schreef zuiderbuur het volgende:
Men zwemt/loopt.... 50m/200m enz.. allemaal in het metrisch stelsel dus, iets wat de meeste Amerikanen niet veel zegt. Hoe is het gekomen dat zij bereid zijn om ook te trainen op basis van ronde getallen in meters?
Ok, fijn, en er wordt dus nooit 500 feet of zo gezwommen in de VSA zelf?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat Olympisch een Europeesche (niet Engels) uitvinding is ...
Daar zijn/waren regels voor... Dames bikini-slip mag niet meer dan 7 cm breed zijn aan de zijkant volgens mij.. Bij mannen mag de broek tot maximaal 15 cm boven de kniëen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:19 schreef Lonka het volgende:
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:19 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Ok, fijn, en er wordt dus nooit 500 feet of zo gezwommen in de VSA zelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |