Voordeelloting.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:36 schreef dakpan90 het volgende:
Ik wilde vragen hoe er bij schermen met een gelijkspel gewonnen kan worden?
Ik moest hardop grinniken.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Iets waar mannen onder zitten nadat ze zijn getrouwd.
quote:
dan hoef je niet geleik iemand om zeep te helpen omdat je vaak een punkt krijgt en als een greep goed en zorgvuldig is uitgevoerd krijg je meer punten en sommige grepen zijn moeilijker dus meer punten waardquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:16 schreef mstx het volgende:
Waarom wordt bij judo het spel zo vaak onderbroken zodra ze op de grond liggen? Meestal liggen ze amper 5 seconden en dan stopt het alweer.
Omdat ze eigenlijk geen vooruitgang boeken qua greep en ze daar dan eigenlijk maar liggen te liggen, een soort patstelling. Op deze manier wordt er minder tijd verspeeld aan situaties die niet tot een score leiden en krijg je ook meer kansen op wedstrijdmomenten die wel tot een score leiden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:16 schreef mstx het volgende:
Waarom wordt bij judo het spel zo vaak onderbroken zodra ze op de grond liggen? Meestal liggen ze amper 5 seconden en dan stopt het alweer.
the NEtherlanDs?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:57 schreef Bluurgh het volgende:
waarom heeft Nederland eigenlijk als enige (?) de afkorting van het land (NED) in hun eigen taal? Alle andere zijn afgeleid uit het Engels lijkt het. ()
ITA Italiaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:57 schreef Bluurgh het volgende:
waarom heeft Nederland eigenlijk als enige (?) de afkorting van het land (NED) in hun eigen taal? Alle andere zijn afgeleid uit het Engels lijkt het. ()
En meervoud Judoki ?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:09 schreef Karina het volgende:
Waarom is het judoka voor een man, maar ook voor een vrouw? Zou het niet judoko en judoka moet zijn![]()
Ireland is in het Iers toch Eire? En Duitsland is weer wel vanuit het Engels (GER). Het is volgens mij niet helemaal consistentquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:02 schreef Nober het volgende:
[..]
ITA Italia
ROM Romania
BEL België
IRL Ireland
FRA France
ESP Espana
Klopt toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |