Ook leuk natuurlijk. Fleur het topic maar opquote:Op maandag 30 juli 2012 22:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb pics voor je als bron. Geen wetenschappelijke onderzoeken.
Piiinjo!quote:
Beter op je 15de dan nooitquote:Op maandag 30 juli 2012 22:27 schreef henkde_j het volgende:
Hmm is dat nu fijn? Op je 15e het hoogsthaalbare al bereikt te hebben?
Op je hoogtepunt stoppenquote:Op maandag 30 juli 2012 22:27 schreef henkde_j het volgende:
Kan ze gewoon gaan studeren op haar 18equote:Op maandag 30 juli 2012 22:27 schreef henkde_j het volgende:
Die is over 3 jaar klaar en slijt als postbode haar dagenquote:Op maandag 30 juli 2012 22:27 schreef henkde_j het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet verdomme haast nog wat ik gegeten heb toen ze geboren werd.
Hoezo? 3x herhalen van die gouden plak is ook een doelquote:Op maandag 30 juli 2012 22:27 schreef henkde_j het volgende:
Ik ben Nederlands Master kampioen.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb nog nooit een Nederlandse titel gehaald in mijn hele leven en dit mens is al 15 en al olympisch goud
Alle jongens van de havo-vwo batsenquote:Op maandag 30 juli 2012 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op je hoogtepunt stoppennu wat anders gaan doen.
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Over vier jaar: "Olympisch goud? Weet ik niet meer."quote:Op maandag 30 juli 2012 22:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Inge de Bruijn trapt ook even een open deur in. "Dit vergeet ze noooooit meer!" Goh.
Heb je nog tijd om een andere sport te kiezen en daarin Olympisch kampioen te worden.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:27 schreef henkde_j het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben Nederlands Master kampioen.Mja dat schiet niet op.
9/11 weet ze niks van, toen was ze 4quote:Op maandag 30 juli 2012 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:29 schreef d1ce het volgende:
Ze is 15, gouden plak. Ik ben 21, zit op een nutteloze avond te fokken. Wat een kut leven
Je kunt een gouden ketting bestellen online...quote:Op maandag 30 juli 2012 22:29 schreef d1ce het volgende:
Ze is 15, gouden plak. Ik ben 21, zit op een nutteloze avond te fokken. Wat een kut leven
nou ye zegquote:
Zie je dr naar dr moeder kijken ... Die is toch daud? Was vet dr oma minstensquote:Op maandag 30 juli 2012 22:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Inge de Bruijn trapt ook even een open deur in. "Dit vergeet ze noooooit meer!" Goh.
Dat is wel goed.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Of je verdere leven gare keukenmachines aanprijzenquote:Op maandag 30 juli 2012 22:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heb je nog tijd om een andere sport te kiezen en daarin Olympisch kampioen te worden.
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:30 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
9/11 weet ze niks van, toen was ze 4
Daarna gelijk gestopt natuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 22:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hou mijn seksistische opmerking voor me.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:31 schreef d1ce het volgende:
Ze is 15, ze kent geen wereld zonder internet. Laat staan een wereld zonder computers.
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hou mijn seksistische opmerking voor me.![]()
Maar is toch mooi zo'n Nederlandse titel
Sowieso (ongeacht hoe goed jij bent dat weet ik niet) niet iedereen is geschikt voor greatness om wereldkampioen e.d. te worden.
Lee Towers is d'r opaquote:Op maandag 30 juli 2012 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Justin Bieber had d'r vader kunnen zijn.
Dat soort dingen.
Het zou maar eens echt zo zijnquote:Op maandag 30 juli 2012 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Justin Bieber had d'r vader kunnen zijn.
Dat soort dingen.
Ze komt uit Litouwen hequote:Op maandag 30 juli 2012 22:31 schreef d1ce het volgende:
Ze is 15, ze kent geen wereld zonder internet. Laat staan een wereld zonder computers.
Ik zal voor je duimen tegen de tijd dat je mee doet.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
Ja, leuk, maar het zegt natuurlijk helemaal niks.![]()
Ik ga nog steeds voor het 'echte' NK, en ik kom steeds dichterbij dus we gaan gewoon door.
Spice Girls, happy hardcore en de dood van Prinses Diana... zij heeft het gewoon niet meegemaakt...quote:Op maandag 30 juli 2012 22:32 schreef henkde_j het volgende:
97. Voor mijn gevoel nog maar 5 jaar geleden
Ik ook nietquote:Op maandag 30 juli 2012 22:35 schreef alors het volgende:
[..]
Spice Girls, happy hardcore en de dood van Prinses Diana... zij heeft het gewoon niet meegemaakt...
Toen Inge de Bruijn goud won in Sydney was ze 3.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:35 schreef alors het volgende:
[..]
Spice Girls, happy hardcore en de dood van Prinses Diana... zij heeft het gewoon niet meegemaakt...
Bij de goal van Bergkamp was ze 1quote:Op maandag 30 juli 2012 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen Inge de Bruijn goud won in Sydney was ze 3.
DRIE.
Oké nu hou ik op, ik ga anders nog krassen.
mooi dan kunnen jullie gaan datenquote:
13 wtfquote:Op maandag 30 juli 2012 22:39 schreef Nober het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tara_Lipinski
Ook 15 toen ze Goud won in Nagano, 1998.
http://en.wikipedia.org/wiki/Marjorie_Gestring
13 jaar toen ze Goud won in Berlijn, 1936.
Nadia Comaneci natuurlijk ook op haar vijftiende.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:39 schreef Nober het volgende:
goed idee zoek maarquote:Op maandag 30 juli 2012 22:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Zal nog even verder zoeken, misschien was de eerste Spelen alleen voor kinderen tot 9 jaar.
Foto van Riefenstahl erbij, zegt genoeg over die spelenquote:Op maandag 30 juli 2012 22:39 schreef Nober het volgende:
Ze heeft in ieder geval een sociaal doel in haar leven in tegenstelling tot debielen, die elkaar hun en onze potenties ontnemen.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:30 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
9/11 weet ze niks van, toen was ze 4
Daar zag ik gisteren een filmpje van, wow bizar die oefening aan het rekquote:Op maandag 30 juli 2012 22:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
Nadia Comaneci natuurlijk ook op haar vijftiende.
Commentaar ook: oeh aah oooohquote:Op maandag 30 juli 2012 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
Daar zag ik gisteren een filmpje van, wow bizar die oefening aan het rek
Deze dus
maximale score
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Ikke wel, met rekenen op de basisschool
Alsof ze dat in topsport aan je lichaam overlaten.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:45 schreef Arcee het volgende:
Toch apart dat je op je 15e/16e al zo goed kunt zijn. Je zou toch zeggen dat je kracht tekort moet komen puur omdat je lichaam nog in ontwikkeling is.
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Alsof ze dat in topsport aan je lichaam overlaten.![]()
Volspuiten met hormonen en doping, lichaam opbouwen, en dan langzaam afbouwen zodat je bij wedstrijden geen sporen ziet.
He Kexin was in Beijing 14 jaar.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:39 schreef Nober het volgende:
Bij gymnastiek is het juist een voordeel, als je jong bent omdat je lichaam, dan veel flexibel is. Voor je gezondheid is extreme krachtontwikkeling minder, maar daar merk je pas veel later de gevolgen van...quote:Op maandag 30 juli 2012 22:45 schreef Arcee het volgende:
Toch apart dat je op je 15e/16e al zo goed kunt zijn. Je zou toch zeggen dat je kracht tekort moet komen puur omdat je lichaam nog in ontwikkeling is.
Wel gewoon een nahup bij de landingquote:Op maandag 30 juli 2012 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
Deze dus
maximale score
Ja, maar dit is zwemmen. Daar is toch zeker kracht voor nodig.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:04 schreef edcetera het volgende:
Bij gymnastiek is het juist een voordeel, als je jong bent omdat je lichaam, dan veel flexibel is. Voor je gezondheid is extreme krachtontwikkeling minder, maar daar merk je pas veel later de gevolgen van...
Ik vond het supermooi. Ook echte emotie bij haar te zien toen ze het podium op moest. Geweldig, even alle favorieten het nakijken gevenquote:Op maandag 30 juli 2012 22:34 schreef Leatherface het volgende:
Die Litouwse. Heb je op je vijftiende al een olympische titel.
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 30 juli 2012 23:15 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik vond het supermooi. Ook echte emotie bij haar te zien toen ze het podium op moest. Geweldig, even alle favorieten het nakijken geven
De snelste vissen zijn niet de grootste. Zwemmen is meer, dan kracht alleen: trainen op techniek en bouw, die zo min mogelijk weerstand oplevert, is zeker zo belangrijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, maar dit is zwemmen. Daar is toch zeker kracht voor nodig.
Zou best eens kunnen, zeker voor de nabije toekomst.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:27 schreef Nober het volgende:
Ze heeft al zoveel...
[ afbeelding ]
Serieuze dreiging voor Ranomi?
Ach, dat heb ik ook thuis liggen.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:27 schreef Nober het volgende:
Ze heeft al zoveel...
[ afbeelding ]
ik heb ook veel prijzenquote:Op maandag 30 juli 2012 23:27 schreef Nober het volgende:
Ze heeft al zoveel...
[ afbeelding ]
Ook leuk dat verschil tussen de oefeningen van toen en nuquote:Op maandag 30 juli 2012 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
Deze dus
maximale score
Huh? Jij? Wat voor sport doe/deed je?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik ook thuis liggen.Dat zegt niks.
Kan ze wel een serieuze dreiging zijn, maar die aantallen zeggen niet zoveel.
Ik zwem ook.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Huh? Jij? Wat voor sport doe/deed je?
Dat meisje won overigens Olympisch Goud en is pas 15 dus kan nog meer medailles pakken deze week.
Doet ze wel mee op de 50 en 100 eigenlijk?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:40 schreef DeLuna het volgende:
Maar ik denk niet dat ze Ranomi zomaar verslaat. Maar wie weet.
Ja, daarom.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Doet ze wel mee op de 50 en 100 eigenlijk?
Spreekt hij goed Engels?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:49 schreef Szura het volgende:
Pieter in het Engels vind ik maar niks
Hij klinkt al net als een BBC-commentator
Nee dat valt nog altijd flink tegenquote:Op maandag 30 juli 2012 23:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nu kan ik wel fokken en streams kijken, dus dat valt wel mee.
Heb er 1 met geluid aan. Liefst de gewone NOS en dan 2 of 3 streams van de NOS site er naast en dan switch ik eenn beetje.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:01 schreef BlaZ het volgende:
Bij mij ook wel , maar je hebt minimaal 2 beeldschermen om de olympische spelen te kunnen volgen
Hmm ik heb meestal 1 stream en TV hele dag aanstaan. Dan nog andere PC waarop ik werk en 1 laptop achter de hand.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb er 1 met geluid aan. Liefst de gewone NOS en dan 2 of 3 streams van de NOS site er naast en dan switch ik eenn beetje.
Volgens mij zijn die slagen ook het minst met elkaar te vergelijken... school en crawl... dus ik denk dat ze niet zomaar richting 53 laag gaat deze week... ook omdat ze nu de hele wereld over zich heen krijgt na die gouden plakquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laten we wel zijn; Kromo lijkt in betere doen dan Soni
http://nos.nl/os2012/vide(...)ecord-ye-shiwen.htmlquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:16 schreef JohnDDD het volgende:
NOS heeft gek genoeg niets op de website staan over de prestaties van Yi Shiwen op de 200m van gisteravond, waar nu allerlei dopingverhalen over gaan omdat ze de laatste 50m sneller heeft gezwommen dan Ryan Lochte op zijn afstand. Iemand een video van deze prestatie??
Is ook totaal niet te vergelijken. De 100 school is een stuk makkelijker als 15-jarige en kan je een stuk sneller progressie bij boeken dan op vrij. En vergeet niet. Het PR van Ranomi is nog altijd 2,5 sec. sneller op vrij dan die van Meilutyte. Dat maak je echt niet binnen een week goed. Dat bestaat niet op vrij.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die slagen ook het minst met elkaar te vergelijken... school en crawl... dus ik denk dat ze niet zomaar richting 53 laag gaat deze week... ook omdat ze nu de hele wereld over zich heen krijgt na die gouden plak
Sorry ik heb het verkeerd begrepen, het ging wel om de 400m alleen kwam de commotie pas nadat ze ook op de 200m vrij heel makkelijk door de halve finales kwam en doordat Rice haar ergens van beschuldigde.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
http://nos.nl/os2012/vide(...)ecord-ye-shiwen.html
Klopt: Progressie op school is relatief sneller te boeken, daarnaast kun je je niet in zo'n korte tijd op 2 slagen zo ontwikkelen (mits het om sprinten gaat)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die slagen ook het minst met elkaar te vergelijken... school en crawl... dus ik denk dat ze niet zomaar richting 53 laag gaat deze week... ook omdat ze nu de hele wereld over zich heen krijgt na die gouden plak
quote:Chinese Olympic swimmer Ye Shiwen denies doping
China's 16-year-old swimming prodigy Ye Shiwen has denied taking performance-enhancing drugs, after smashing a world record at the London Olympics.
Ms Ye won gold in the 400m individual medley after breaking her personal best by at least five seconds.
She swam the last 50m quicker than the men's champion, prompting leading US coach John Leonard to describe her performance as "disturbing".
There is no evidence against her and all medal winners are drug-tested.
She is due to race in the final of the 200m individual medley later on Tuesday.
Commentators were stunned at her performance in the 400m on Saturday, and the BBC's Clare Balding said after the race that questions would be asked about how she achieved the world-record time.
Mr Leonard, executive director of the World Swimming Coaches Association, said her performance reminded him of the East German women swimmers in the 1980s who were doping on a systematic basis.
"History in our sport will tell you that every time we see something, and I will put quotation marks around this, unbelievable, history shows us that it turns out later on there was doping involved," he told the UK's Guardian newspaper.
China's swimming team was repeatedly hit by doping scandals in the 1990s.
Seven swimmers tested positive for drugs in the 1994 Asian Games, and four years later four Chinese swimmers failed pre-tournament drug tests before swimming world championships in Australia.
But Ye Shiwen denied the allegations, telling reporters: "My results come from hard work and training and I would never use any banned drugs. The Chinese people have clean hands."
The BBC's Martin Patience in Beijing says the accusations have sparked an angry reaction from Chinese internet users, who have accused other nations of jealousy.
Chinese swimming team leader Xu Qi told China's state-run Xinhua news agency that Ms Ye's result had been expected.
"To compare Ye's result with Lochte's is meaningless," he said.
"Ye was behind after 300m and she needed to try her best to win the race, but Lochte had already established the lead before the freestyle and didn't need to do his upmost."
Arne Ljungqvist, medical commission chairman for the International Olympic Committee, called the speculation sad.
"To raise suspicion immediately when you see an extraordinary performance - to me it is against the fascination of sport," he said.
All medal winners at the Olympics are drug tested. In addition, any athlete whose performance is far better than anything they have achieved before can be targeted for extra tests.
China's anti-doping chief has said that Chinese athletes have undergone nearly 100 drugs tests since arriving in London, and that not a single Chinese athlete had tested positive.
Wat ik me afvraag, is in hoeverre dopingtests van het nationale dopingcommittee in China gemanipuleerd zouden kunnen worden door bijv. druk vanuit de overheid. Ik kan me zo voorstellen dat het in China uiteraard een nationale schande zou zijn als een atleet positief zou testen en dat een dopingbureau niet zomaar een atleet positief kan verklaren. Dat zou betekenen dat atleten alleen in het buitenland echt tests hoeven te ondergaan en tijdens training en in eigen land ongelimiteerd kunnen dopen. Bovendien zullen ze in het zwemmen nog niet zoiets hebben als het bloedpaspoort - vermoed ik. Lijkt me wel een zaak om eens goed naar te kijken. Zwemmen is natuurlijk een sport waar je van een beetje bloeddoping een enorm voordeel kunt hebben...zelfs alleen tijdens de trainingen.quote:
Hier ben ik het wel mee eens.quote:"To raise suspicion immediately when you see an extraordinary performance - to me it is against the fascination of sport," he said.
Ja...zo zonde....quote:
Daarom roep ik niet bij iedere topprestatie dat er misschien wel doping is gebruikt. Ik vind dat minder belangrijk. Dat zien we later wel weer.quote:
Vind het ander redelijk genoeg bewijs dat een (Chinese (ook niet onbelangrijk)) vrouw (na 150) de 50 meter sneller zwemt dan de (ex)wereldkampioenen mannen.. Vrij onmogelijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:38 schreef Leatherface het volgende:
Zonder bewijs moet je inderdaad maar zwijgen.
Precies, voorlopig vind ik het gewoon fantastisch wat dit meisje allemaal doetquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daarom roep ik niet bij iedere topprestatie dat er misschien wel doping is gebruikt. Ik vind dat minder belangrijk. Dat zien we later wel weer.
En waarom is dat onmogelijk? Lochte hield wellicht in, Lochte is niet zo onwijs sterk op de 100m etc etc...maar goed, het probleem is denk ik voornamelijk dat het een Chinese betreft ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vind het ander redelijk genoeg bewijs dat een (Chinese (ook niet onbelangrijk)) vrouw (na 150) de 50 meter sneller zwemt dan de (ex)wereldkampioenen mannen.. Vrij onmogelijk.
Leek mij ook wel leuk om te zien ja, maar toen zag ik dat ze op het WK vorig jaar allebei al 1.03 hebben gezwommenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:55 schreef Neroje het volgende:
03 BINOBAGIRA Beni Bertrand 3:39.00
06 GHADIYALI Ammaar: -
Wat zou beter zijn, een QT van 3:39:00 of geen QT?
Op de stream al wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Begint het al? op ES nog geen beelden.
Baan 6: Mauritiusquote:
Nee, niet echt...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:06 schreef luckass het volgende:
Kijken of er nog een paar Afrikaantjes bijna verdrinken.
quote:
Was het een met Olympische ringen? Dat zijn iig onafhankelijke sporters ofzo.quote:
Lochte zwom ook niet keihard, 4 van de 8 zwemmers in de finale zwommen bijvoorbeeld wel sneller in de laatste 50 meter, en als je de laatste 100 meter bekijkt zwom iedereen bijna harder. Even in perspectief zetten hequote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vind het ander redelijk genoeg bewijs dat een (Chinese (ook niet onbelangrijk)) vrouw (na 150) de 50 meter sneller zwemt dan de (ex)wereldkampioenen mannen.. Vrij onmogelijk.
Nee, was Virgin Islands zoals ik hierboven zei.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:10 schreef alors het volgende:
[..]
Was het een met Olympische ringen? Dat zijn iig onafhankelijke sporters ofzo.
Sporza ook.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
ES zendt uit. 2 mensen niet gestart in deze serie
Ja ik zag het later ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, was Virgin Islands zoals ik hierboven zei.
Judoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:14 schreef alors het volgende:
Doet de NOS nu ook zwemmen? zonet hadden ze nog reclame...
Tuurlijk niet Judo voorbeschouwingquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:14 schreef alors het volgende:
Doet de NOS nu ook zwemmen? zonet hadden ze nog reclame...
Ja ik dacht al dat ze daarmee verder gingen... Maar omdat ze anders steeds wel zwemmen deden.quote:
Alleen de finales.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik dacht al dat ze daarmee verder gingen... Maar omdat ze anders steeds wel zwemmen deden.
Zal Magnini misschien toch wel redden. Agnel zal het wel redden denk ik?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:17 schreef TheArt het volgende:
Mooi van Timmers zeg.
Ging wel traag deze serie.
Prioriteiten stellen iddquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:18 schreef Neroje het volgende:
[..]
Maar er judoot een Koreaan tegen een Oezbeek!
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:20 schreef TheArt het volgende:
Sebas zit gewoon maar net boven zijn tijd van de WK-finale
Hij moet het altijd van de tweede 50 hebben. Verkijk je daar vanavond ook maar niet opquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:20 schreef alors het volgende:
Hij lag nog wel ver achter eerst hoorik dacht dat wordt niks meer
Ja okay, maar er zijn natuurlijk meer die nog zo'n versnelling in huis hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij moet het altijd van de tweede 50 hebben. Verkijk je daar vanavond ook maar niet op
Maar hij is gewoon een typische 200 zwemmer. Moet het van zijn inhoud hebben op de 100.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ja okay, maar er zijn natuurlijk meer die nog zo'n versnelling in huis hebben
Inderdaad. Wel een tof publiek voor GB'ers daar in Londonquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:32 schreef alors het volgende:
Aan het publiek kun je meteen horen of er een Britse meedoet
Nou, ik vond de tijden eigenlijk wel meevallen. Minder dan 10% achter het WR, dat is toch wel netjes.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:43 schreef Ambrosius het volgende:
Er zijn er weer een paar die bijna verdrinken.
De gast die net derde werd lag een halve minuut achter ofzo.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, ik vond de tijden eigenlijk wel meevallen. Minder dan 10% achter het WR, dat is toch wel netjes.
Maar ja tijd telt niet...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De gast die net derde werd lag een halve minuut achter ofzo.
Hij is echt meer 200, maar hij zwemt eigenlijk altijd beter 100m op grote toernooien. Oorspronkelijk was hij 1500m zwemmerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verwacht wel een finaleplaats voor Seb. Verwacht niet dat ie een medaille haalt overigens, maar op de sprintafstanden kan het altijd
Vind 'm overigens meer 100 dan 200, maar tussenin inderdaad.
Ja, dat was de enige echte prutser, dus vandaar mijn nuancering.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De gast die net derde werd lag een halve minuut achter ofzo.
Ja, ik vind z'n toestanduitstraling beter op de 100. Zodoende. Maar goed, ik zal het hier niet het best wetenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij is echt meer 200, maar hij zwemt eigenlijk altijd beter 100m op grote toernooien. Oorspronkelijk was hij 1500m zwemmer
Da's al sneller dan de PR van stekelenburg, dus die zal zichzelf wrs moeten verbeteren.quote:
Even een PRetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |