Er zaten wel wat leuke bij.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:38 schreef GGMM het volgende:
Dat soort filmpjes zijn ook niet aan mij besteed..
[img][quote]quote:Op maandag 30 juli 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
Even off topic, de schermrel die toenstraks heel even werd genoemd: Rel tijdens schermwedstrijd bij vrouwen
Ik heb ook Eurosport op staan, beter commentaar en zij zenden tenminste wel (veel/alles uit).quote:Op maandag 30 juli 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
Ik hing nog bij Eurosport, eigenlijk vind ik het commentaar daar wel beter.
en leukerquote:Op maandag 30 juli 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
Ben even zijn naam kwijt. Voor Grueter zat hij bij de NOS. Maar in dit geval vind ik Jeroen wel net iets prettiger om naar te luisteren.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
Dat en wat ik ook leuk vind, ze hebben hele korte samenvattingen, gewoon even snel, die heeft gewonnen op dat en dat onderdeel en dan van alle sporten.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb ook Eurosport op staan, beter commentaar en zij zenden tenminste wel (veel/alles uit).
Die kenners bij de NOS zeggen niks zinnigs.
Inderdaadquote:Op maandag 30 juli 2012 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat en wat ik ook leuk vind, ze hebben hele korte samenvattingen, gewoon even snel, die heeft gewonnen op dat en dat onderdeel en dan van alle sporten.
21 december 2012quote:
Jawel joh, 8e ofzo.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:42 schreef wimderon het volgende:
Jeroen Grueter weet niet dat Phelps bijna altijd ergens in de middenmoot en zelfs in de halve finales op de 200 vlinder![]()
Het zal afwachten zijn tot de finale om Phelps te kunnen beoordelen (als hij die haalt tenminste)
Kan-ie mooi meedoen met The Ape Factor.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:42 schreef Keano het volgende:
"Phelps bezit een aantal lichamelijke eigenschappen die hem extreem geschikt maken voor wedstrijdzwemmen. De spanwijdte van zijn armen is acht cm langer dan zijn lichaamslengte (de zogenaamde aapfactor)."
Dat u het maar weet.
op de bankquote:
En dat Cavic goud wintquote:Op maandag 30 juli 2012 21:44 schreef DeLuna het volgende:
Als Phelps er dan toch uit moet wil ik wel dat Cseh de finale haalt.
Te vroeg vallen is DSQ.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:44 schreef IronTaksi het volgende:
[..]
Hierbij zou die iig niet door het vallen worden uitgeschakeld..
De vrije slag loopt gewoon minder bij Franklin tot nu toe. Ik neem tenminste aan dat ze voluit is gegaan bij de 4x100 en bij de trials in Amerika, waar het ook vrij close was voor plaatsing.quote:
Gewoon uitglijden onder de douche.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:44 schreef IronTaksi het volgende:
[..]
Hierbij zou die iig niet door het vallen worden uitgeschakeld..
De middelbare scholen geven tegenwoordig jaren Duits.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Interview laten horen en dan geen ondertiteling
Phelpsquote:Op maandag 30 juli 2012 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga Phelps supporteren omdat het een geweldenaar is en omdat jullie zo anti Amerika zijn
Klopt, dus?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De middelbare scholen geven tegenwoordig jaren Duits.
quote:
Van mij mag hetquote:
Phelps is een held, de Usain Bolt van het zwemmen.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga Phelps supporteren omdat het een geweldenaar is en omdat jullie zo anti Amerika zijn
Had volgensmij meer te maken met zijn voorbeeldfucntie.quote:
Ik spreek het al jaren hetzelfde uit als bij de Sjelski-keeper. Net als alle commentatorenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is eigenlijk Tséé. Maar dat snapt hij niet.
Wie zegt dat ze het als doping zien?quote:
Ik uitte mijn frustratie in het algemeen en ook omdat bij MMA Nick Diaz geschorst is vanwege cannabisquote:Op maandag 30 juli 2012 21:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Had volgensmij meer te maken met zijn voorbeeldfucntie.
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:49 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Nu is het duidelijk waarom Cech altijd met helm in het veld staat. Heeft ie van het zwemmen
Dit was nog geen finale hèquote:Op maandag 30 juli 2012 21:49 schreef Anonymousz het volgende:
amerika heeft bijna alleen maar medailles bij het zwemmem
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:49 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Nu is het duidelijk waarom Cech altijd met helm in het veld staat. Heeft ie van het zwemmen
Track moet nog komen he?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:49 schreef Anonymousz het volgende:
amerika heeft bijna alleen maar medailles bij het zwemmem
oh jaquote:
hij is een baasquote:Op maandag 30 juli 2012 21:52 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Ik mag die Thorpe op de BBC wel eigenlijk.
is dat die met zijn hokjestrui?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:52 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Ik vraag me af wanneer ie onderhand een keer uit de kast durft te komenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:52 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Simon kon hem niet zolang missen zeker?
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Simon kon hem niet zolang missen zeker?
bloemenquote:
cech kan beter keepen dan zwemmenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen Wu, geen Csech en geen D'arcy
Hebben we gezien tegen de machtige Grieken.quote:
Geen idee, maar om zomaar iemand te gaan beschuldigen slaat nergens op.quote:
Inderdaad... maar het is bij Chinezen altijd een beetje duister....quote:Op maandag 30 juli 2012 22:00 schreef Marcoss het volgende:
Haha, eerst een hele duidelijke beschuldiging van de Bruijn en dan zeggen "maar ik wil haar niet beschuldigen!"
Ja wel mooi dit.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gerechtigheid
Nou ja, soort van
Geen goud voor Duitsland
Geen goud voor Groot-Britannie
Stream 5: Volleybal.quote:
Hypocriet..quote:Op maandag 30 juli 2012 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen idee, maar om zomaar iemand te gaan beschuldigen slaat nergens op.
Inge was ook pissed off toen haar prestaties in twijfel werden getrokken.
OK ff kijken.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja wel mooi dit.
FUUU Mof.
[..]
Stream 5: Volleybal.
Ja dat werd net ook al op tv gezegdquote:Op maandag 30 juli 2012 22:01 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Ik hoorde vanmiddag dat een trainingsmaatje van dat Chineesje meisje op doping betrapt is.
Suggereert doping gebruik bij een chinese zwemster.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat zei ze? Ik had het gemute want ik kijk boksen.
Care.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:01 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Ik hoorde vanmiddag dat een trainingsmaatje van dat Chineesje meisje op doping betrapt is.
Dat ze die prestatie van die Chinese opmerkelijk snel vond en dat we niet moesten vergeten dat haar teamgenootje was betrapt. Walgelijke insinuaties dusquote:Op maandag 30 juli 2012 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat zei ze? Ik had het gemute want ik kijk boksen.
Rook en vuur.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat ze die prestatie van die Chinese opmerkelijk snel vond en dat we niet moesten vergeten dat haar teamgenootje was betrapt. Walgelijke insinuaties dus
Gewoon feiten. Niets mis mee.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat ze die prestatie van die Chinese opmerkelijk snel vond en dat we niet moesten vergeten dat haar teamgenootje was betrapt. Walgelijke insinuaties dus
Ja vind je niet dan? Zelf boos worden als ze dat tegen je zeggen, maar wel iemand anders beschuldigen.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ye heeft dus dope gebruikt. Zonde.
niet jokkenquote:Op maandag 30 juli 2012 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ye heeft dus dope gebruikt. Zonde.
Alleen al daarom mag ze feitelijk verzuipenquote:
Nee, ze is echt liev.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alleen al daarom mag ze feitelijk verzuipen
Ja preciesquote:Op maandag 30 juli 2012 22:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja vind je niet dan? Zelf boos worden als ze dat tegen je zeggen, maar wel iemand anders beschuldigen.
quote:
zaterdag dacht ikquote:Op maandag 30 juli 2012 22:02 schreef Keauning het volgende:
Wanneer zwom Ye die tijd sneller dan die van Lochte?
Welnee.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja precies, dacht ff dat je persoonlijk werd
ye heeft doping gebruikt (rumor)quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hannah Millim was veel baziger geweest
Als ze haar kind Simon ofzo zou noemen dat heet hij S. Miley, hoe vet is datquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:06 schreef alors het volgende:
[..]
Als ze haar kind Simon ofzo zou noemen dat heet hij S. Miley, hoe vet is dat
[..]
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op maandag 30-07-2012 om 22:05:03Dit onderdeel is echt wat voor de #NS. Als je niet op tijd aantikt, zeg je dat het aan de wisselslag. #OS12 reageer retweet
[..]
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:07 schreef Pino112 het volgende:
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op maandag 30-07-2012 om 22:05:03Dit onderdeel is echt wat voor de #NS. Als je niet op tijd aantikt, zeg je dat het aan de wisselslag. #OS12 reageer retweet
Baas.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:06 schreef alors het volgende:
[..]
Deze is leuk,.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:07 schreef Pino112 het volgende:
Goeiemorgen.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:07 schreef henkde_j het volgende:
Een badmuts over een badmuts. Badmutsception!
iemand zei hierzo dat ze doping had gebruiktquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
iemand zei hierzo dat ze doping had gebruikt
Van mannen niet. Ben best wel jaloers.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Lichaamsbouw van de zwemvrouwen is best lelijk
Ja, allen die niet kunnen zwemmen hebben een redelijk normaal postuur voor een vrouwquote:Op maandag 30 juli 2012 22:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Mannen ookquote:Op maandag 30 juli 2012 22:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Fok, de beste bron die er isquote:Op maandag 30 juli 2012 22:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
iemand zei hierzo dat ze doping had gebruikt
bovenlichamen zijn langer dan hun benenquote:
quote:
Ranomi is altijd mooiquote:Op maandag 30 juli 2012 22:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Jaquote:Op maandag 30 juli 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
Die Spaanse ziet er toch ook best leuk uit?
Die Phelps heeft verhoudingsgewijs voor mijn gevoel te brede schoudersquote:Op maandag 30 juli 2012 22:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat van de mannen is niet raar toch?
te sexyquote:Op maandag 30 juli 2012 22:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Zonder badpak is ze leuker. Waarom wordt er eigenlijk niet verplicht in bikini gezwommen?
Opzich best een aardig figuur, maar wat meer spier mag welquote:Op maandag 30 juli 2012 22:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Van mannen niet. Ben best wel jaloers.
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op maandag 30-07-2012 om 22:10:39BREKEND: een Spanjaard met een baan! Baan 8 weliswaar, maar da's ook een baan. Uniek. #OS12 reageer retweet
Zwemt ze maar zonderquote:Op maandag 30 juli 2012 22:10 schreef DeLuna het volgende:
Ik word zo zenuwachtig van die Rice, fluitje gaat en zij heeft haar bril nog niet op.
Is dat het equivalent van puntige knieën bij vrouwen?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die Phelps heeft verhoudingsgewijs voor mijn gevoel te brede schouders
Omdat anders je bikini in je nek hangt na de startduik en dat is niet echt bevorderlijk voor de snelheid.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Zonder badpak is ze leuker. Waarom wordt er eigenlijk niet verplicht in bikini gezwommen?
Klopt, schouders zijn in verhouding tot de rest wel erg breed (bij de meeste), bij mannen kan dat nog wel, bij vrouwen niet.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die Phelps heeft verhoudingsgewijs voor mijn gevoel te brede schouders
Hehe en je broekje op je enkels.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Omdat anders je bikini in je nek hangt na de startduik en dat is niet echt bevorderlijk voor de snelheid.
Wat dat betreft is Coventry natuurlijk een leukequote:Op maandag 30 juli 2012 22:11 schreef edcetera het volgende:
[..]
Saai, leuker als een exotisch land de finale wint
Wel voor de kijkcijfersquote:Op maandag 30 juli 2012 22:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Omdat anders je bikini in je nek hangt na de startduik en dat is niet echt bevorderlijk voor de snelheid.
Dat trekt wel kijkers.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Puur traditie. Vroeger werden de spelen ook naakt beoefendquote:
Gewoon gas geven en hopen dat ze niks vindenquote:Op maandag 30 juli 2012 22:13 schreef DeLuna het volgende:
Je zou toch maar niet weer hard durven te zwemmen omdat ze al die dingen over je zeggen.
Ook weer?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:13 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, maar zal je zien dat daar ook weer een Chinees uit het niets opduikt.
fuck yequote:
Er zijn een miljard Chinezen. De kans dat een Chinees uit het niets opduikt is dus redelijk groot.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:13 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, maar zal je zien dat daar ook weer een Chinees uit het niets opduikt.
Precies jaquote:Op maandag 30 juli 2012 22:14 schreef Aguero het volgende:
Dat kwam toch helemaal niet in het gedrang door andere sport maar door het gepraat?
De Beatles hadden al eens een liedje voor haar geschrevenquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zijn een miljard Chinezen. De kans dat een Chinees uit het niets opduikt is dus redelijk groot.
Door reclame kwam het, NOSquote:Op maandag 30 juli 2012 22:14 schreef Aguero het volgende:
Dat kwam toch helemaal niet in het gedrang door andere sport maar door het gepraat?
Zo heten Japanners niet. Bij Chinezen kan 't wel: Dou Ping.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
Zou pas grappig zijn als je bij de IOC/doping autoriteit werkt en je bent Jap en je heet Do Ping.
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
Zou pas grappig zijn als je bij de IOC/doping autoriteit werkt en je bent Jap en je heet Do Ping.
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Is een beetje een hype geworden sind de Armstrong-case in wielrennen. NOS Sportzomer komt het ook je neus uitquote:
Nieuw Olympisch recordquote:
Ben nu meer bang voor die Litouwsequote:Op maandag 30 juli 2012 22:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Die flut Sjostrom zal dalijk op de 100m vrij wel ineens weer als een raket gaan
Ik heb pics voor je als bron. Geen wetenschappelijke onderzoeken.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:18 schreef edcetera het volgende:
[..]
[..]
Is een beetje een hype geworden sind de Armstrong-case in wielrennen. NOS Sportzomer komt het ook je neus uit![]()
Nu is iedere goede sporter een potentieel dopinggeval
Je zal de urine van Ye Ki Bah maar moeten controleren.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zo heten Japanners niet. Bij Chinezen kan 't wel: Dou Ping.
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:20 schreef Montov het volgende:
[..]
Je zal de urine van Ye Ki Bah maar moeten controleren.
Ik vind dat niet goed, die heksenjacht. Je moet het gewoon DAT jaar testen, vind je niks dan is het klaar. Je hebt er niks aan om oude bloedstalen te testenquote:Op maandag 30 juli 2012 22:18 schreef edcetera het volgende:
[..]
[..]
Is een beetje een hype geworden sind de Armstrong-case in wielrennen. NOS Sportzomer komt het ook je neus uit![]()
Nu is iedere goede sporter een potentieel dopinggeval
Of de uitwerpselen van Di Ya Reiquote:Op maandag 30 juli 2012 22:20 schreef Montov het volgende:
[..]
Je zal de urine van Ye Ki Bah maar moeten controleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |