Als ik onder de 58 kilo word, dan moet ik het ziekenhuis in, dat is VEEL te weinig voor mijn lengtequote:Op maandag 30 juli 2012 17:19 schreef kingtoppie het volgende:
Karina gaat meedoen aan de olympische spelen van 2016 gewichtheffen voor vrouwen onder de 58 kilogram? Hoor ik dat nu goed?
Owquote:Op maandag 30 juli 2012 17:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik onder de 58 kilo word, dan moet ik het ziekenhuis in, dat is VEEL te weinig voor mijn lengte
Mijn favoriet heeft vanochtend al gelift en een Brits record gebroken.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind 't zielig, zij zag er als enige wel normaal uit.
Klopt ja, maar als je iets verrekt hebt zou ik stoppen om de schade te beperken.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:34 schreef seto het volgende:
Het is duidelijk dat ze iets verrekt heeft oid maar heeft toch nog de moed om twee extra pogingen te wagen, verre van een faal.
Jij wel, iemand die vier jaar lang zijn of haar hart en ziel in die sport gestopt heeft niet.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:35 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Klopt ja, maar als je iets verrekt hebt zou ik stoppen om de schade te beperken.
Yep, je hebt gelijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:36 schreef seto het volgende:
[..]
Jij wel, iemand die vier jaar lang zijn of haar hart en ziel in die sport gestopt heeft niet.
Ja, van paardrijden wordt je een stuk gezonder.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit moet wel de meest ongezonde sport op de OS zijn.
Niet normaal van die Colombiaanse inderdaad. Mart Smeets zou 'm daar wel tussen willen hangen.quote:
en jij weegt wrsch geen 58kiloquote:Op maandag 30 juli 2012 17:55 schreef Geo4kant het volgende:
129 kilo.. ik denk dat ik al blij mag zijn als ik het 3cm van de grond af getild krijg
Even eerste poginkje ookquote:
Of de Thaise.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die Chinees gaat dus makkelijk goud pakken.
Ik kijk ook bijna alles.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey jij ook hier, ik kom je overal tegen
Die moeten dan 8 kilo meer C&J-en en dat gaat ze nooit lukken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
Om even in de standaard seksistische opmerkingen door te gaan wat traditie is op Fok!, wie van deze 'vrouwen' zou jij willen geven?Geen. Dit is niet mijn type vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja ik had ze allebei goedgekeurd.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:08 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar er was er ook 1 die 2stappen zette en wel goed was..
Volgens mij zag ik een snorquote:Op maandag 30 juli 2012 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
Vrouw die maar in een oor een oorbel heeft? Ook dat duid op een man..
Dat is van al de mannelijke hormonen die ze zich toedienenquote:
Mag toch niet?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is van al de mannelijke hormonen die ze zich toedienen
Oh ik zou niet meer over PED's praten zei ik, sorry Luna
Mwa, ik ben niet zo van het beschuldigen maar dit leek niet op een vrouw.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is van al de mannelijke hormonen die ze zich toedienen
Oh ik zou niet meer over PED's praten zei ik, sorry Luna
Zoals Caster Semenya?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:20 schreef DeLuna het volgende:
Mja, je zou maar de pech hebben dat je gewoon echt niet op een vrouw lijkt.
nee, diegene die die dingen naar binnen werken komen ook heus wel aan het licht bij de tests hoorquote:
Jij ziet er ook wel een beetje mannelijk uit hoowr.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:20 schreef DeLuna het volgende:
Mja, je zou maar de pech hebben dat je gewoon echt niet op een vrouw lijkt.
Het is tegenwoordig heel lastig hoor, maar die Chinezen hebben altijd wel iets wat niet te vinden is.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat het niet gebeurd en gemaskeerd wordt
Ja kan het niet helpen.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij ziet er ook wel een beetje mannelijk uit hoowr.
oppep middel; iets scherps om de luchtwegen vrij te maken. (naam ff kwijt)quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:27 schreef EdwinNL het volgende:
Nog 8 kilo en ze stoten 3x hun lichaamsgewicht, ongeloofelijk.
quote:“How can any man possibly lift 168kg? I believe the great Kim Jong Il looked over me,” Om said. “I believe Kim Jong-Il gave me the record and all my achievements. It is all because of him.”
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:51 schreef HupDuitslandHup het volgende:
wie heeft die 18 jarige Engelse gezien
echt een lekker ding man,zij heeft Engelse record verbetert.zij had denk ik 122 kilo getild
heeft iemand haar foto ?
ja ik jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:51 schreef HupDuitslandHup het volgende:
Leuk meisje hoor, niets mis mee.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:51 schreef HupDuitslandHup het volgende:
mag dr wel wezen hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:51 schreef HupDuitslandHup het volgende:
Akkaev gaat hem wel winnen denk ik, heeft 210 gesnatched tijdens training.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:45 schreef 1517 het volgende:
Kan niet wachten op de 77 en 105.
Strijd der titanen KLOKOV vs AKKAEV
En 77? Ik ga voor de almight Lu Xiaojun 1 en zn teammate 3quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:28 schreef seto het volgende:
[..]
Akkaev gaat hem wel winnen denk ik, heeft 210 gesnatched tijdens training.
Vorig jaar op het WK was de strijd tussen die twee ook al zo spannend
Sowieso Lu ja, stiekem hoop ik dat de Koreaan het ook goed gaat doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:37 schreef 1517 het volgende:
[..]
En 77? Ik ga voor de almight Lu Xiaojun 1 en zn teammate 3
Nee hoor. Een beetje huis tuin en keuken dokter maakt z'n eigen spul wat niet bekend is bij de anti-doping instanties en dus ook bijna niet op te sporen. Daarom worden de stalen ook 8 jaar opgeslagen, zodat ze over een x-aantal jaar nog eens kunnen onderzoeken met nieuwe technieken.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:21 schreef Xetran het volgende:
[..]
nee, diegene die die dingen naar binnen werken komen ook heus wel aan het licht bij de tests hoor
Zoe Smithquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:51 schreef HupDuitslandHup het volgende:
Verkeerde persoon naar buiten geroepenquote:
Dit zijn de zwaksten. Ze gaan niet telkens gewicht eraf halen, er komt alleen gewicht bij. Dus de sterksten komen pas aan 't einde.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:25 schreef Bendoe het volgende:
Wat liften ze weinig? Eergisteren vrouwen van onder 53 die 115 kilo drukten.
Da's dan brons voor Simsek met 7 afstand tijdens snatch.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:28 schreef Eagle_99 het volgende:
Maneza heeft trouwens 140 opgegeven, meteen een Olympisch record als ze het kan stoten.
Simsek 130 en Tsarukaeva 125
Dan beginnen ze alsnog met weinig vind ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dit zijn de zwaksten. Ze gaan niet telkens gewicht eraf halen, er komt alleen gewicht bij. Dus de sterksten komen pas aan 't einde.
Zo werkt 't gewoon bij OS waar iedereen meetelt. Slechte landen maken ook een kans om iets te liften.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:30 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Dan beginnen ze alsnog met weinig vind ik.
Dit zijn toch alleen de beste 12?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zo werkt 't gewoon bij OS waar iedereen meetelt. Slechte landen maken ook een kans om iets te liften.
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zijn toch alleen de beste 12?
10quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zijn toch alleen de beste 12?
Omdat die veel hebben gesnatched, maar C&J kan meer verschil in zitten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsukareva, Simsek en Maneza pakken normaal gesproken de medailles.
Je hebt maar maximaal 6 plekken bij de heren en 4 bij de vrouwen. Dus moeten er keuzes gemaakt worden.quote:
Klopt, maar alleen Tsukareva is niet zo goed op C&J.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat die veel hebben gesnatched, maar C&J kan meer verschil in zitten.
Hmm, dat wist ik dus nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je hebt maar maximaal 6 plekken bij de heren en 4 bij de vrouwen. Dus moeten er keuzes gemaakt worden.
Makes sense, bij vrouwen hebben ze 3 lichtste categorieën + zwaarste. Bij mannen zitten er wel twee in één categorie, volgens mij 77 kilo.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je hebt maar maximaal 6 plekken bij de heren en 4 bij de vrouwen. Dus moeten er keuzes gemaakt worden.
Wordt die medaille gegeven aan de hand van één van de onderdelen (Trekken of Stoten) of het geheel van die twee onderdelen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:52 schreef abdalfawaz het volgende:
150 is zeer knap.. Niet gehaald bij de vorige groep, medaille is binnen handbereik
Optellen.. maar bij die andere groep is vrij laag gescoord.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wordt die medaille gegeven aan de hand van één van de onderdelen (Trekken of Stoten) of het geheel van die twee onderdelen?
Ja, daar keek/kijk ik al op.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:59 schreef abdalfawaz het volgende:
http://www.london2012.com/weightlifting/event/men-69kg/index.html
Spannend vond ze vrij aardig ogenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:07 schreef Eagle_99 het volgende:
Chinees heeft goud al binnen als er niets mis gaat. De strijd gaat om zilver en brons nu, Turk, Armeen, Roemeen, welke zal het worden?
Verschil tussen Armeen en Roemeen is drie kilo en dan zit er nog een Turk tussen. Wordt wel moeilijk voor de Armeen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:07 schreef Eagle_99 het volgende:
Chinees heeft goud al binnen als er niets mis gaat. De strijd gaat om zilver en brons nu, Turk, Armeen, Roemeen, welke zal het worden?
Denk ik ook, maar Mete heeft 175 opgegeven voor stoten en de Armeen 180, maar het kan altijd nog veranderen, hoop in iedergeval een medaille voor Turkije, Mete zal een held worden als hij het haalt en de druk op onze sporters zal verminderen, ze hebben het nu echt moeilijk in het dorpquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verschil tussen Armeen en Roemeen is drie kilo en dan zit er nog een Turk tussen. Wordt wel moeilijk voor de Armeen.
Hebben ze geen achternaam/voornaam?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die andere heet Triyatno Triyatno.
Jan Janssen.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als er twee dezelfde eindigen?
Stel dat Mete 179 stoot, dan eindigt hij hij hoogstwaarschijnlijk net zo hoog als de Noord-Koreaan; 329 kilo. Wie krijgt dan de brons?
Myong Hyok Kim en Mete Binay wegen hetzelfde.quote:
Dan geen ideequote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Myong Hyok Kim en Mete Binay wegen hetzelfde..
Ach je kunt het altijd proberen!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:22 schreef zarGon het volgende:
Wat een verschil tussen de Chinees en de rest. Damn zeg.
Ik vond het ietwat opvallend dat hij van 187 naar 198 ging, maar daarmee zou hij het Olympisch record van een Bulgaar breken (196 kilo)..
En die comeback van die Indonees is ook echt zeer netjes.
Wacht maar tot de 75+. Het wordt vanaf nu alleen maar erger.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:34 schreef Godshand het volgende:
Jezus, wat een testosteron wijven nu
Yup, goud. De NoordKoreaanse dope deed goed zn werkquote:
Geen dope, gewoon goed.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Yup, goud. De NoordKoreaanse dope deed goed zn werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |