Zo werkt 't gewoon bij OS waar iedereen meetelt. Slechte landen maken ook een kans om iets te liften.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:30 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Dan beginnen ze alsnog met weinig vind ik.
Dit zijn toch alleen de beste 12?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zo werkt 't gewoon bij OS waar iedereen meetelt. Slechte landen maken ook een kans om iets te liften.
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zijn toch alleen de beste 12?
10quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zijn toch alleen de beste 12?
Omdat die veel hebben gesnatched, maar C&J kan meer verschil in zitten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsukareva, Simsek en Maneza pakken normaal gesproken de medailles.
Je hebt maar maximaal 6 plekken bij de heren en 4 bij de vrouwen. Dus moeten er keuzes gemaakt worden.quote:
Klopt, maar alleen Tsukareva is niet zo goed op C&J.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat die veel hebben gesnatched, maar C&J kan meer verschil in zitten.
Hmm, dat wist ik dus nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je hebt maar maximaal 6 plekken bij de heren en 4 bij de vrouwen. Dus moeten er keuzes gemaakt worden.
Makes sense, bij vrouwen hebben ze 3 lichtste categorieën + zwaarste. Bij mannen zitten er wel twee in één categorie, volgens mij 77 kilo.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je hebt maar maximaal 6 plekken bij de heren en 4 bij de vrouwen. Dus moeten er keuzes gemaakt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |