Zo werkt 't gewoon bij OS waar iedereen meetelt. Slechte landen maken ook een kans om iets te liften.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:30 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Dan beginnen ze alsnog met weinig vind ik.
Dit zijn toch alleen de beste 12?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zo werkt 't gewoon bij OS waar iedereen meetelt. Slechte landen maken ook een kans om iets te liften.
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zijn toch alleen de beste 12?
10quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zijn toch alleen de beste 12?
Omdat die veel hebben gesnatched, maar C&J kan meer verschil in zitten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsukareva, Simsek en Maneza pakken normaal gesproken de medailles.
Je hebt maar maximaal 6 plekken bij de heren en 4 bij de vrouwen. Dus moeten er keuzes gemaakt worden.quote:
Klopt, maar alleen Tsukareva is niet zo goed op C&J.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat die veel hebben gesnatched, maar C&J kan meer verschil in zitten.
Hmm, dat wist ik dus nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je hebt maar maximaal 6 plekken bij de heren en 4 bij de vrouwen. Dus moeten er keuzes gemaakt worden.
Makes sense, bij vrouwen hebben ze 3 lichtste categorieën + zwaarste. Bij mannen zitten er wel twee in één categorie, volgens mij 77 kilo.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je hebt maar maximaal 6 plekken bij de heren en 4 bij de vrouwen. Dus moeten er keuzes gemaakt worden.
Wordt die medaille gegeven aan de hand van één van de onderdelen (Trekken of Stoten) of het geheel van die twee onderdelen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:52 schreef abdalfawaz het volgende:
150 is zeer knap.. Niet gehaald bij de vorige groep, medaille is binnen handbereik
Optellen.. maar bij die andere groep is vrij laag gescoord.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wordt die medaille gegeven aan de hand van één van de onderdelen (Trekken of Stoten) of het geheel van die twee onderdelen?
Ja, daar keek/kijk ik al op.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:59 schreef abdalfawaz het volgende:
http://www.london2012.com/weightlifting/event/men-69kg/index.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |