Het gemiddelde wat hij tot nu toe geschoten heeft in de 1e 2 wedstrijden zou goed geweest zijn voor de 47e plaats in de ranking round, waar bijvoorbeeld Henckels stond.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoeveelste zou Rick zijn geweest in de plaatsing met deze score?
Zo laag? wow.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het gemiddelde wat hij tot nu toe geschoten heeft in de 1e 2 wedstrijden zou goed geweest zijn voor de 47e plaats in de ranking round, waar bijvoorbeeld Henckels stond.
9.08 tot nu toe in de KO-fase, 9.32 in de ranking roundquote:
Heb er zin in! Ze moeten het nog een beetje opleuken en wat betere camerastandpunten ofzo. Split screen oid en meer slowmo herhalingen!twitter:os2012londen twitterde op maandag 30-07-2012 om 12:46:59Aanstaande vrijdag vinden de achtste finales van het handboogschieten plaats op lords! reageer retweet
Dit gaat HEEL hot worden dit jaarquote:Op maandag 30 juli 2012 12:52 schreef knnth het volgende:
Boogschieten is hot op FOK! goeiedag zeg, de topics vliegen om de oren.
Voor mij ook een aardige ontdekking. Leuk om te kijken, ontspannen sfeertje, geen ego's.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:52 schreef knnth het volgende:
Boogschieten is hot op FOK! goeiedag zeg, de topics vliegen om de oren.
Dat kloptquote:Op maandag 30 juli 2012 12:52 schreef Guard het volgende:
Och zo lang je maar meer schiet dan je tegenstander maakt je gem toch geen reet uit
Boogschiethooligans jalalalaquote:Op maandag 30 juli 2012 12:54 schreef debeterebob het volgende:
Bestlopende onbekende sport topic
En dat terwijl er maar 1 Nederlander meedoet
Het kijkt gewoon heel gemakkelijk weg en is eenvoudig te begrijpen.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:54 schreef debeterebob het volgende:
Bestlopende onbekende sport topic
En dat terwijl er maar 1 Nederlander meedoet
Deze opzet is ook wel 'spannender' dan als je gewoon 72 pijlen losjes kan schieten natuurlijk... Nu heb je momenten dat je onder druk staat en in die andere rondes amper als je pijl na pijl puur voor de score kan knallen...quote:
Die Luxemburger en de Kazach waren veel beter.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:00 schreef TheVulture het volgende:
Wel apart dat dit de nummers 33 en 32 waren in de ranking... minste niveau tot nu toe, vooral die Colombiaan
Sambal bij?quote:Op maandag 30 juli 2012 13:03 schreef Axia het volgende:
Ben bang dat die Poolse zometeen die Chinese gaat opeten. ;
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:03 schreef Axia het volgende:
Ben bang dat die Poolse zometeen die Chinese gaat opeten.
Echt hequote:Op maandag 30 juli 2012 13:04 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Afdruk van een schaapje op haar tasje, wat lief.
Misschien is die schaap wel haar dode schaap. Gedood tijdens het handboogschietenquote:Op maandag 30 juli 2012 13:04 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Afdruk van een schaapje op haar tasje, wat lief.
Jaquote:Op maandag 30 juli 2012 13:05 schreef Axia het volgende:
Krijgen ze trouwens elk 1 punt bij een gelijkstand?
http://www.brabantsdagbla(...)-laatste-zestien.ecequote:Van der Ven komt vrijdag weer in actie. Dan treft hij in de achtste finales de Koreaan Dong Hyun Im, de wereldrecordhouder en favoriet voor het goud. De Koreaan maakte vooral in de kwalificaties veel indruk, maar won maandag maar ternauwernood van Cheng Pang Wang uit Taipeh.
Het duel in de achtste finales tussen Van der Ven en Im staat vrijdag op de rol voor 10.39 uur Nederlandse tijd.
Ja, wat zijn dat voor grappen opeens? Ook op de site van Eurovision is de eerstvolgende live-uitzending Archery pas morgenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:21 schreef Guard het volgende:
ik kan helemaal niets vinden van een stream, jammer...
Er is wat vertraging. Ze zijn nu bij de wedstrijd van 12.49.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:58 schreef knnth het volgende:
I'm sorry, we can't show this content in your area.
Arggh. Dan maar op F5 rammen.
Vanwaar je interesse in een Chileense?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:22 schreef knnth het volgende:
[..]
Ja, wat zijn dat voor grappen opeens? Ook op de site van Eurovision is de eerstvolgende live-uitzending Archery pas morgen
IK WIL DENISSE VAN LAMOEN ZIEN!
daar kan de NOS weinig aan doen, zij krijgen de streams ook maar aangeboden...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:21 schreef Nober het volgende:
Snap ook niet waarom het niet op de stream te zien is bij de NOS site.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:02 schreef Guard het volgende:
Morgen weer vanaf 10.00 u op de stream zo te zien...
Nogal ja...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Stoort de stream bij jullie ook?
Heel irritant ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Stoort de stream bij jullie ook?
BBC ook niet. Het ligt dus waarschijnlijk aan de NOS. Benieuwd hoe snel ze dit op kunnen lossen.quote:
Alleen had die niet zo'n ultra monderne recurve bowquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:20 schreef Axia het volgende:
Ik krijg altijd zo een Robin Hood-idee bij dit sport
Nee ook vrijdag geloof ik, tegen Rickquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vandaag komt Im nog wel in actie toch?
Dat is waarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Alleen had die niet zo'n ultra monderne recurve bow
Kloptquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:27 schreef Axia het volgende:
[..]
Nee ook vrijdag geloof ik, tegen Rick
Oh, ik had zijn eliminatieronde niet gezien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:27 schreef Axia het volgende:
[..]
Nee ook vrijdag geloof ik, tegen Rick
Hij zelf ook nauwelijksquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Oh, ik had zijn eliminatieronde niet gezien.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Hij zelf ook nauwelijks![]()
flauw natuurlijk
[..]
flauw natuurlijk
[..]
flauw natuurlijk
[..]
flauw natuurlijk
Deze is ook een boerin uit Rusland...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:31 schreef Axia het volgende:
[..]![]()
En waarom zien die vrouwen er bijna altijd uit als een boerin uit Rusland?
Oh shit, had niet eens door dat ze uit Rusland komt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Deze is ook een boerin uit Rusland...
Spaanse dame nu welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:31 schreef Axia het volgende:
[..]![]()
En waarom zien die vrouwen er bijna altijd uit als een boerin uit Rusland?
Idd. wel erg jong.quote:
Die heet nu heel even "het komende slachtoffer van Rick"quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Dat zei zo'n commentator ook net over een missende pijl of zo.
Hoe heet die gast van het olympisch record ookalweer? Die halfblinde
Ook bekend als Im Out.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Die heet nu heel even "het komende slachtoffer van Rick"
Dat dacht ik al, daarom vroeg ik 't. Maar kan die Chinese namen nooit uit elkaar houdenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Die heet nu heel even "het komende slachtoffer van Rick"
En dan is het ook nog een Koreaanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, daarom vroeg ik 't. Maar kan die Chinese namen nooit uit elkaar houden
Voor mijn part komt 'ie uit Groenland, ik vind hem een Chinees.quote:
Idd, ik ving ook flarden op.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
Ik verstond het niet helemaal maar volgens mij was het iets heel aardigs over de Irakese
Je moet toch bepalen wie tegen wie moet? Dus nummer 1 tegen 64 enzovoorts.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:15 schreef Yonjuuni het volgende:
Ah, ik dacht dat ze inmiddels al overal in de RO 16 oid waren aanbeland,
Dus darten kan ook gewoon erbij in 2016.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:20 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit ook echt een heel Olympische sport. Simpel, ouderwets bijna.
Darts met bierquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus darten kan ook gewoon erbij in 2016.
Tuurlijk mooi manquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Als ze het dartbord op 50 meter zetten zoals hier kan het interessant zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Speerwerpen combineren met darts klinkt best wel cool.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:21 schreef Thas het volgende:
[..]
Als ze het dartbord op 50 meter zetten zoals hier kan het interessant zijn
Hahaha, misschien wel een meter naar achteren en een ander bord dus niet het bekende 501 double out.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:21 schreef Thas het volgende:
[..]
Als ze het dartbord op 50 meter zetten zoals hier kan het interessant zijn
Zou geniaal zijn. De sfeer bij het darten is altijd zeer goed.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Gezellig met z'n allen zwaaien men een olympische 180quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou geniaal zijn. De sfeer bij het darten is altijd zeer goed.
Dit die mensen maken meer sfeer dan bijna alle sporten op de osquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou geniaal zijn. De sfeer bij het darten is altijd zeer goed.
Mooi aan de biertafels zittenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:28 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Gezellig met z'n allen zwaaien men een olympische 180
Blijkbaar z'n kruit verschotenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:47 schreef Montov het volgende:
Maar na die 3x 10 staat ie nu wel achter.
10 sec ongeveer ergens tussen een herhaling van zwemmen en een reclameblok ofzo...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
Zou de NOS het op tv uitzenden dit keer? Vrijdag.
Daar ben ik ook bang voor...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:51 schreef Guard het volgende:
[..]
10 sec ongeveer ergens tussen een herhaling van zwemmen en een reclameblok ofzo...
Overigens, Lionetti - Roman wordt vanmiddag ook euh heel erg spannendquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:26 schreef kilon het volgende:
Twee mooie dames tegen elkaar.![]()
Ik bedoel natuurlijk.. spannende wedstrijd wordt dit..
Bij de NOS?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen finaleszal vast niet worden uitgezonden
Eurosport, BBC.quote:
Heb ik helaas geen ruimte voor. Ik skip het wel tot aan de SF's. Volg al judo en kanoslalomquote:
Geen idee, dat zie ik vrij vaak inderdaad..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:25 schreef Montov het volgende:
Waarom geen groen kleurtje voor de meest recente set?
Altijd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:26 schreef Thas het volgende:
[..]
Geen idee, dat zie ik vrij vaak inderdaad..
Top!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:53 schreef kilon het volgende:
Wat een ongelofelijk niveau had deze wedstrijd zeg.
Dobromislova nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:04 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Dit lijkt enigszins op darten, daarin zijn vrouwen ook waardeloos.
Dit moeten je eerste minuten zijn dat je dit kijkt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:04 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Dit lijkt enigszins op darten, daarin zijn vrouwen ook waardeloos.
Aziatenhater?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:07 schreef kilon het volgende:
Jammer, ik had het leuk gevonden als alle Aziaten waren uitgeschakeld voordat de medailles worden verdeeld.
Nee, het was een grapje (waar wel een klein beetje een waarheid in zit). Ik ben er verslaafd aan geworden (net als vier jaar geleden). Echt heerlijk om te kijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:05 schreef kilon het volgende:
[..]
Dit moeten je eerste minuten zijn dat je dit kijkt.
Ik van Mexicoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:09 schreef Axia het volgende:
Ik ben fan van handboogschieten geworden
Terecht.quote:
Zelfs al zou ze die opdracht krijgen, waarom zou ze dat dan doen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:11 schreef Guard het volgende:
Avitia heeft zenuwen, of opdracht gekregen om te verliezen
Weet ik veelquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:12 schreef Neroje het volgende:
[..]
Zelfs al zou ze die opdracht krijgen, waarom zou ze dat dan doen?
Zou dat echt zoveel uitmaken? Je ziet zelf ook wel hoe je hebt geschoten, en voor twijfelgevallen kan je toch even aan de buren vragen hoe de pijl in de roos is gekomen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:15 schreef Guard het volgende:
Oh ik zie het al, ze heeft echt geen spotter...
Jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:19 schreef Beach het volgende:
Ik schakel nu pas in, is dit een halve finale?
Gaat ze ook doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:20 schreef kilon het volgende:
Roman moet wel wat beter schieten om goud te halen.
ben ook pas 23, dus 18 is ideaalquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:28 schreef knnth het volgende:
Op het tweede oog ook wel
Beetje jong wel (18)
Neh, punten blijven achter, dat is wat anders.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:31 schreef Guard het volgende:
ineens weer die wind, jammer hoor, niveau blijft achter bij de kwartfinales zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |