SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
sweet jesus.... was bijna uit mijn hoofd vandaan totdat ik de TT weer las...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
http://www.nzherald.co.nz(...)=4&objectid=10822799
voor de sprinters onder ons'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het regent. Het regent. De hardloopschoenen worden natVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
50 meter meer is wel mooi 50 meter meer dan de vorige keerquote:Op maandag 30 juli 2012 08:05 schreef Kwamo het volgende:
Voor het eerst > 8 kilometer! Maar 50 meter meer, maar toch!![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
/don't care..... RD heeft een nieuwe waterproof jacket gekocht dus het kan regenen wat het wil... net uitgeprobeert en goed bevondenquote:Op maandag 30 juli 2012 08:04 schreef Maraca het volgende:
Het regent. Het regent. De hardloopschoenen worden nat
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 30 juli 2012 08:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
/don't care..... RD heeft een nieuwe waterproof jacket gekocht dus het kan regenen wat het wil... net uitgeprobeert en goed bevonden
[ afbeelding ]![]()
![]()
was afgeprijsd, anders had ik het waarschijnlijk niet gekocht maar aan de andere kant...tijdens een LDL 3 uur in de regen lopen en koud worden is ook niet allesquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zeker niet, dat is echt vragen om problemen. Ooit zal ik ook zoiets moeten kopen voor op de fiets & looprondes..quote:Op maandag 30 juli 2012 08:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
was afgeprijsd, anders had ik het waarschijnlijk niet gekocht maar aan de andere kant...tijdens een LDL 3 uur in de regen lopen en koud worden is ook niet alles![]()
was van NZ$400.- naar NZ$233.- ,nog steeds aan de prijzige kant maar wel van dusdanige kwaliteit dat als je er goed op pas het jaren mee kan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En het geeft je roots weer
Tja, met dit soort dingen is het vaak zo. Iets meer uitgeven, maar dan gaat het wel een veel langere periode mee plus dat het echt kwaliteit spul is. Eventjes een rib uit je lijf... maar vervolgens jarenlang plezier. Nike heeft ook van die jassen van 120 euro, maar durf het nog niet aan om ze te kopenMisschien maar eens naar een Run2day shop gaan..
![]()
![]()
Nou, dan ga ik maar eens lopen. Evy week 4 om eens te kijken of ik het nog in me heb. Wish me luck!Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Veel plezierquote:Op maandag 30 juli 2012 08:47 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, dan ga ik maar eens lopen. Evy week 4 om eens te kijken of ik het nog in me heb. Wish me luck!![]()
![]()
Heel, heel veel geluk!quote:Op maandag 30 juli 2012 08:47 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, dan ga ik maar eens lopen. Evy week 4 om eens te kijken of ik het nog in me heb. Wish me luck!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:en Mrs.RD heeft Schotse roots en die zijn nog zuiniger
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vertel ik net dat een smartphone net zo goed cq beter is dan een losse HRM en dan crasht mijn smartphone na een kilometer of 3![]()
Nou ja, kan een keer gebeuren, weer opgestart en gelukkig kan je prima twee losse trainingen samenvoegen op Endo.
Gisteren 16K gelopen, ging best aardig (1,5 uur) maar ik kreeg wel zware benen op het eind.![]()
Ze bedoelt de kleur sullyquote:Op maandag 30 juli 2012 08:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]en Mrs.RD heeft Schotse roots en die zijn nog zuiniger
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En dit gebeurd nog een paar keer en uit frustratie koop je een garmin of iets dergelijks. Dat is de weg die meesten hier al hebben behardloopt.quote:Op maandag 30 juli 2012 08:59 schreef LoganMCV het volgende:
Vertel ik net dat een smartphone net zo goed cq beter is dan een losse HRM en dan crasht mijn smartphone na een kilometer of 3![]()
Nou ja, kan een keer gebeuren, weer opgestart en gelukkig kan je prima twee losse trainingen samenvoegen op Endo.
Gisteren 16K gelopen, ging best aardig (1,5 uur) maar ik kreeg wel zware benen op het eind.![]()
![]()
ooohhh hahaha, ik dacht de oer-nederlandse zuinigheidquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dat geld investeer ik dan liever in een nieuwe smartphonequote:Op maandag 30 juli 2012 09:13 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
En dit gebeurd nog een paar keer en uit frustratie koop je een garmin of iets dergelijks. Dat is de weg die meesten hier al hebben behardloopt.![]()
![]()
Dit. Want doordat de telefoon crasht, de app crasht, de gps crasht is een telefoon dus niet beter dan een dedicated device als Garmin.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:13 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
En dit gebeurd nog een paar keer en uit frustratie koop je een garmin of iets dergelijks. Dat is de weg die meesten hier al hebben behardloopt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vat nog een bakkiequote:Op maandag 30 juli 2012 09:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ooohhh hahaha, ik dacht de oer-nederlandse zuinigheid![]()
![]()
Het is maandagquote:Op maandag 30 juli 2012 09:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ooohhh hahaha, ik dacht de oer-nederlandse zuinigheid
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nee, de kleurquote:Op maandag 30 juli 2012 09:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ooohhh hahaha, ik dacht de oer-nederlandse zuinigheidTenzij je nog met het kaartje aan het jasje gaat lopen zodat iedereen kan zien dat je hem in de aanbieding hebt gekocht
Weer terug van mijn loopje. Ging best goed
quote:Op maandag 30 juli 2012 09:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Weer terug van mijn loopje. Ging best goed![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 09:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, de kleurTenzij je nog met het kaartje aan het jasje gaat lopen zodat iedereen kan zien dat je hem in de aanbieding hebt gekocht
Weer terug van mijn loopje. Ging best goedCool!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gelukkig is ie voor jou alweer bijna voorbijquote:
ARRGGH mijn lopen vanaf de sportschool idee gaat ook niet. Hoe combineren jullie het hardlopen met andere sporten?
Ik ga nu vanavond op de avond lekker lopen en morgen met een vriendin trainen in de sportschool. Maar merk vaak dat het combineren van 2/3/4 sporten lastig is (met betrekking tot rust, overtraining en prestatie) En ik wil niet kiezen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Nietquote:Op maandag 30 juli 2012 09:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
ARRGGH mijn lopen vanaf de sportschool idee gaat ook niet. Hoe combineren jullie het hardlopen met andere sporten?
Ik ga nu vanavond op de avond lekker lopen en morgen met een vriendin trainen in de sportschool. Maar merk vaak dat het combineren van 2/3/4 sporten lastig is (met betrekking tot rust, overtraining en prestatie) En ik wil niet kiezen.
Ik loop dus zo lekker de laatste tijd dat ik nu meteen weer wil. Maar gister en eergister ook al gelopen, dus mag niet. Bluh!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik loop/fiets/tennis gedurende een week/maand en probeer altijd 1 van de 3 als rustige duursport te doen. Vaak is het zo dat ik heel rustig uit fiets en de andere 2 sporten gaan dan meer op prestatie (vooral tennis).quote:Op maandag 30 juli 2012 09:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ga nu vanavond op de avond lekker lopen en morgen met een vriendin trainen in de sportschool. Maar merk vaak dat het combineren van 2/3/4 sporten lastig is (met betrekking tot rust, overtraining en prestatie) En ik wil niet kiezen.![]()
![]()
Dat plaatje had ik nodig; zojuist Evy dag 1 volbracht. Best beetje trots, nu nog volhoudenquote:Op maandag 30 juli 2012 08:47 schreef Maraca het volgende:
Nou, dan ga ik maar eens lopen. Evy week 4 om eens te kijken of ik het nog in me heb. Wish me luck!
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Waarom krijg ik een Snickers reclame in dit topic?
dit dus.... vind lopen alleen wel genoeg, ik ben van nature nogal lui.quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Beter dan mijn kerscadeaus reclamequote:Op maandag 30 juli 2012 09:41 schreef Maraca het volgende:
Waarom krijg ik een Snickers reclame in dit topic?![]()
![]()
![]()
quote:
Het probleem bij mij is dat geen van de sporten op een vast tijdstip is. Ik doe nu hardlopen, fitness en pilates. Heel af en toe een lesje spinning maar door het zomerrooster van de sportschool kan ik die lessen nu niet meer volgen en ik wil eigenlijk ook het squashen weer oppakken,
Maar omdat ik ook gewoon werk en van en naar mijn werk 15 km fietsen is moet ik alles goed plannen en dat lukt niet zo.
Planning van deze week is:
ma: lopen
di: fitness
Woe: pilates
Dond: lopen
Vrijdag: fitness
Zondag: squashenWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
welkom!! de eerste stap is gezet, nu volhouden..!!quote:Op maandag 30 juli 2012 09:40 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dat plaatje had ik nodig; zojuist Evy dag 1 volbracht. Best beetje trots, nu nog volhouden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zou toch iets van rustdagen erin plakken Lotjequote:Op maandag 30 juli 2012 09:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Het probleem bij mij is dat geen van de sporten op een vast tijdstip is. Ik doe nu hardlopen, fitness en pilates. Heel af en toe een lesje spinning maar door het zomerrooster van de sportschool kan ik die lessen nu niet meer volgen en ik wil eigenlijk ook het squashen weer oppakken,
Maar omdat ik ook gewoon werk en van en naar mijn werk 15 km fietsen is moet ik alles goed plannen en dat lukt niet zo.
Planning van deze week is:
ma: lopen
di: fitness
Woe: pilates
Dond: lopen
Vrijdag: fitness
Zondag: squashen![]()
![]()
Daarom doe ik de afwisselende sporten. Het hardlopen stelt nog niet zoveel voor. Loop nu tussen de 3 en 4 km, daarnaast train ik minder mijn benen als ik de volgende dag ga lopen. Dus dan pak ik tijdens het fitnessen mijn bovenlichaam en romp aan en met het lopen mijn benen.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zou toch iets van rustdagen erin plakken Lotje
En pilates op woensdag is een hersteltraining.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Mijn vetpercentage is de laatste weken met 3% omhoog gegaan dus dat moet weer even naar beneden. Vandaar mijn iets strakkere schema
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
zaterdag.....quote:Op maandag 30 juli 2012 09:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zou toch iets van rustdagen erin plakken Lotje
vergeet niet dat ze een scala aan sporten doet waarbij je verschillende spiergroepen gebruik en misschien ook wel met verschillende intensiteit'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Yay! Good busy!quote:Op maandag 30 juli 2012 09:40 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dat plaatje had ik nodig; zojuist Evy dag 1 volbracht. Best beetje trots, nu nog volhouden
Ja doei.![]()
Ohai!
Ik kom hier ook weer een beetje meeposten na een tijdje radiosilte. Evy 0-5 volbracht en ga nu trainen voor de 8 km (bij de TCS marathon) in Amsterdam. Loop op dit moment nog steeds 3x in de week, afstand variërend van 5,5 tot 6,5 km, gecombineerd met 2 a 3 keer in de week fitness en eventueel bodybalance.
Lotje, ik heb hetzelfde "issue". Ik wil nu toe naar 3 dagen in de week trainen, en dan rennen na de krachttraining. Op die manier houd ik ook nog tijd over voor een sociaal leven! Andere optie voor mij is naar het werk hardlopen, dat is een kilometer of 8.![]()
Dat snap ik en klinkt primaquote:Op maandag 30 juli 2012 09:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Daarom doe ik de afwisselende sporten. Het hardlopen stelt nog niet zoveel voor. Loop nu tussen de 3 en 4 km, daarnaast train ik minder mijn benen als ik de volgende dag ga lopen. Dus dan pak ik tijdens het fitnessen mijn bovenlichaam en romp aan en met het lopen mijn benen.
En pilates op woensdag is een hersteltraining.Maar ook een rustdag is een trainingsdag. Ik herken mezelf er ook wel een beetje in, maar merk dat af en toe een dagje niks goed voor mijn lichaam is, dus zodoende.
![]()
Precies. En ik ben personal trainer dus heb wat dat betreft veel verstand van trainingen opstellen.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zaterdag.....
vergeet niet dat ze een scala aan sporten doet waarbij je verschillende spiergroepen gebruik en misschien ook wel met verschillende intensiteit
Hoewel ik me af en toe vergis, heb mezelf vorig jaar een beetje overtraind maar dat laat ik me niet snel meer gebeuren. (kreeg ook meteen commentaar van mijn vriend dat ik te gespierd werd)What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Eerste stap is de moeilijkste! Je bent goed bezigquote:Op maandag 30 juli 2012 09:40 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dat plaatje had ik nodig; zojuist Evy dag 1 volbracht. Best beetje trots, nu nog volhouden
Je klinkt ook met al wat ervaring op sportgebied/training dus het komt wel goed lijkt mequote:Op maandag 30 juli 2012 09:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Precies. En ik ben personal trainer dus heb wat dat betreft veel verstand van trainingen opstellen.
Hoewel ik me af en toe vergis, heb mezelf vorig jaar een beetje overtraind maar dat laat ik me niet snel meer gebeuren. (kreeg ook meteen commentaar van mijn vriend dat ik te gespierd werd)![]()
![]()
Ja na de krachttraining hardlopen wil ik ook nog wel eens doen! Maar af en toe wil ik flink benen trainen (squatten, lunges dat soort oefeningen) en dan wil het hardlopen niet meer zo vlotten. Gelukkig heb ik geen vast fitness schema, ik kijk per training waar ik zin in heb en wat ik denk dat nodig is.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:48 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Ik kom hier ook weer een beetje meeposten na een tijdje radiosilte. Evy 0-5 volbracht en ga nu trainen voor de 8 km (bij de TCS marathon) in Amsterdam. Loop op dit moment nog steeds 3x in de week, afstand variërend van 5,5 tot 6,5 km, gecombineerd met 2 a 3 keer in de week fitness en eventueel bodybalance.
Lotje, ik heb hetzelfde "issue". Ik wil nu toe naar 3 dagen in de week trainen, en dan rennen na de krachttraining. Op die manier houd ik ook nog tijd over voor een sociaal leven! Andere optie voor mij is naar het werk hardlopen, dat is een kilometer of 8.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ja nu alleen nog uitvoeren, afgelopen 2 weken is er een beetje de slop ingeraakt wegens afstudeerstress. Maar deze week wil ik weer knallen want dat helpt sowieso ook tegen de stress!quote:Op maandag 30 juli 2012 09:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je klinkt ook met al wat ervaring op sportgebied/training dus het komt wel goed lijkt meWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ja, dan inderdaad niet, Ik heb nu een split schema waarbij ik niet altijd de benen doe. Na squats enzo zou ik het ook niet meer trekken!quote:Op maandag 30 juli 2012 09:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja na de krachttraining hardlopen wil ik ook nog wel eens doen! Maar af en toe wil ik flink benen trainen (squatten, lunges dat soort oefeningen) en dan wil het hardlopen niet meer zo vlotten. Gelukkig heb ik geen vast fitness schema, ik kijk per training waar ik zin in heb en wat ik denk dat nodig is.![]()
Ik heb 1 keer geprobeerd om dan smiddags flink te trainen en savonds te gaan lopen. Maar dat is gewoon niet genoeg rust.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, dan inderdaad niet, Ik heb nu een split schema waarbij ik niet altijd de benen doe. Na squats enzo zou ik het ook niet meer trekken!
Maar squats geven gewoon zo'n mooi resultaat dat ik die minimaal 2 keer in de week wil doen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Vanochtend dacht ik dat mijn mobiel helemaal kaduuk wea. Net even lopen chatten met de help centre van Sony, en nu is mijn telefoon op miraculeuze wijze weer tot leven gekomen
ik was al bang om te moeten lopen zonder zombies
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Per, doe jij Jillian of was je 't nog van plan? Vond/vind 't fijn om dat voor het hardlopen te doen. Combinatie van kt, cardio en abs en dat voel je ook echt wel, maar het is niet intensief genoeg om alle kracht uit de benen te halen zodat je niet meer presteert, tenminste, dat is mijn ervaringIk vind 't een fijne combinatie!
Ja doei.![]()
Sjongejonge, ik meld me ook maar weer eens hier hopende dat het gaat werken als een stok achter de deur want ga voor de derde keer beginnen met Evy (na dus al 2x afgehaakt te zijn). Vanmiddag weer oppikken en volhouden deze keer!![]()
Lekker hier je prestaties/vragen blijven posten en het komt vanzelf goedquote:Op maandag 30 juli 2012 10:21 schreef Jolx het volgende:
Sjongejonge, ik meld me ook maar weer eens hier hopende dat het gaat werken als een stok achter de deur want ga voor de derde keer beginnen met Evy (na dus al 2x afgehaakt te zijn). Vanmiddag weer oppikken en volhouden deze keer!![]()
![]()
Hoe lang ben je eruit geweest?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:21 schreef Jolx het volgende:
Sjongejonge, ik meld me ook maar weer eens hier hopende dat het gaat werken als een stok achter de deur want ga voor de derde keer beginnen met Evy (na dus al 2x afgehaakt te zijn). Vanmiddag weer oppikken en volhouden deze keer!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ehm, even denken hoor. Tijdens mijn tentamens in mei afgehaakt, behoorlijk tijdje dus.quote:
Begin dus maar weer netjes bij les 1 want verder dan week 3 ben ik überhaupt nooit gekomen maar meer motivatie dan nu is er ook nog nooit geweest, heb het gevoel dat ik er nu met een hele andere mentaliteit in ga.![]()
Fijn zo'n kat die van je nachtkasje op je springt om te vertellen dat z'n bakje leeg is![]()
Anyhow het is lekker weer, zo de schoenen aan en gaan![]()
![]()
Ja dan is het slim opnieuw te starten. Komt goed, het belangrijkste is dat je het niet als een verplichting gaat zien! Gewoon trainen omdat je lekker wilt trainen!quote:Op maandag 30 juli 2012 10:38 schreef Jolx het volgende:
[..]
Ehm, even denken hoor. Tijdens mijn tentamens in mei afgehaakt, behoorlijk tijdje dus.
Begin dus maar weer netjes bij les 1 want verder dan week 3 ben ik überhaupt nooit gekomen maar meer motivatie dan nu is er ook nog nooit geweest, heb het gevoel dat ik er nu met een hele andere mentaliteit in ga.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik vond het ideaal loopweerquote:Op maandag 30 juli 2012 10:38 schreef Dr.Sexy het volgende:
Fijn zo'n kat die van je nachtkasje op je springt om te vertellen dat z'n bakje leeg is![]()
Anyhow het is lekker weer, zo de schoenen aan en gaan
De zomerquote:Op maandag 30 juli 2012 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
Wie heeft er een blik newbs opengetrokken?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Wat Maraca zei.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
Wie heeft er een blik newbs opengetrokken?![]()
Moblo, die foto die je laatst hier gepost had (toen we het hadden over lichaamsvormen en dieeten) weet je nog waar je dat jurkje vandaan hebt die je daar aan had? Ik vind dat echt een gaaf jurkje
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ehm, Dorothy Perkins, weet niet of dat in NL zit!quote:Op maandag 30 juli 2012 10:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Moblo, die foto die je laatst hier gepost had (toen we het hadden over lichaamsvormen en dieeten) weet je nog waar je dat jurkje vandaan hebt die je daar aan had? Ik vind dat echt een gaaf jurkje
Ja doei.![]()
Vind ik ergens wel vreemd: het is te laat om je nog in een bikini te wurmen als dat al niet lukte of om een 18pack ofzo te trainen en nog erger: het is altijd veel te warm om te rennenquote:![]()
Herfst en winter
Ja doei.![]()
Goeden TT.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Oh nee das een engelse keten toch? Nee die zitten hier niet. Too badquote:Op maandag 30 juli 2012 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ehm, Dorothy Perkins, weet niet of dat in NL zit!
na weken afstudeerstress, afstudeerfeestjes en bijbehorende katers, en vakantie is het voor mij ook weer hoog tijd om weer eens te beginnenhet heeft allemaal twee maanden stil gelegen ofzo, dus ik zal wel weer n aantal stappen terug moeten in mn schema, maar ik zie wel hoe het loopt en hoever ik kom
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
Nee, ik kan helaas niet thuis sporten. Geen ruimte, geen goede ondergrond,luidruchtige woningen dus overlast voor de onderbuuf, geen equipment. En de sportschool is op 1 minuut kruipen, kom ik ook nog eens buiten!quote:Op maandag 30 juli 2012 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
Per, doe jij Jillian of was je 't nog van plan? Vond/vind 't fijn om dat voor het hardlopen te doen. Combinatie van kt, cardio en abs en dat voel je ook echt wel, maar het is niet intensief genoeg om alle kracht uit de benen te halen zodat je niet meer presteert, tenminste, dat is mijn ervaringIk vind 't een fijne combinatie!
![]()
Soms toch wel jammer dat ik tot 18 uur moet werken. Heb wel weer zin om te gaan lopen.
Heb ook de zombies er maar even bij gehaald. Vanavond eens kijken hoe dat werkt.
Voor vanavond staat 10min lopen dan 8x400m met 2min rust intervallen en dan nog 10min uitlopen gepland. Heb er weer zin in
Hoop alleen dat ik tijdens het lopen niet zo'n last van m'n kaak heb. De tandarts kon er vanochtend niet echt makkelijk bij
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
Goodmorning,
Ik lag gister plat met een migraine aanval, nu gelukkig wel wat opgeknapt, maar denk dat ik m'n loopje toch maar naar vanavond schuif.![]()
Winterquote:Op maandag 30 juli 2012 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vind ik ergens wel vreemd: het is te laat om je nog in een bikini te wurmen als dat al niet lukte of om een 18pack ofzo te trainen en nog erger: het is altijd veel te warm om te rennen![]()
Herfst en winter
![]()
![]()
Nu al zin om in de winter te gaan lopen, liefst lekker in de sneeuwquote:![]()
Hoewel ik het grootste gedeelte van de winter waarschijnlijk in warme landen zit
![]()
![]()
Vreselijkquote:Op maandag 30 juli 2012 11:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu al zin om in de winter te gaan lopen, liefst lekker in de sneeuw![]()
Hoewel ik het grootste gedeelte van de winter waarschijnlijk in warme landen zit
![]()
![]()
Best wel wakker gelegen door de harde onweersbuien vannacht met heel veel flitsen, hou niet zo veel van onweer
Vanochtend ging het lopen niet zo lekker. Had me voorgenomen de 30 minuten vol te lopen, dat is dan net aan gelukt, maar je ziet m'n tempo verslappen (en m'n hartslag is nog nooit zo hoog geweest met hardlopen geloof ik).
http://www.endomondo.com/workouts/hEU6UM0Px_4![]()
Eigenlijk wil ik proberen om in de bergen te gaan lopen tijdens de wintersport. Ik weet alleen niet goed waar, kan moeilijk over de pistequote:En de weg is wat gevaarlijk met auto's die er overheen glibberen.
![]()
Nou en, je hebt uiteindelijk toch maar mooi je geplande 30 minuten volgehoudenquote:Op maandag 30 juli 2012 11:10 schreef VKV het volgende:
Best wel wakker gelegen door de harde onweersbuien vannacht met heel veel flitsen, hou niet zo veel van onweer
Vanochtend ging het lopen niet zo lekker. Had me voorgenomen de 30 minuten vol te lopen, dat is dan net aan gelukt, maar je ziet m'n tempo verslappen (en m'n hartslag is nog nooit zo hoog geweest met hardlopen geloof ik).
http://www.endomondo.com/workouts/hEU6UM0Px_4Doorzettingsvermogen is ook belangrijk
![]()
![]()
Hier regent het nu voor 't eerst in anderhalve week warmte en droogte! Als 't vanmiddag maar weer droog is iig
Ja doei.![]()
Dat dit kan in Engeland!quote:Op maandag 30 juli 2012 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
Hier regent het nu voor 't eerst in anderhalve week warmte en droogte! Als 't vanmiddag maar weer droog is iigHeb je daar geen buienradar-achtig iets?
![]()
www.raintoday.co.ukquote:Op maandag 30 juli 2012 11:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat dit kan in Engeland!Heb je daar geen buienradar-achtig iets?
In London was 't gisteren kutweeren altijd maar zeiken over dat 'grijze natte Noorden'
Ja doei.![]()
Weet ik, maar met een lekker gevoel hardlopen is me eigenlijk meer waardquote:Op maandag 30 juli 2012 11:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou en, je hebt uiteindelijk toch maar mooi je geplande 30 minuten volgehoudenDoorzettingsvermogen is ook belangrijk
![]()
![]()
Griebus, goed dat je de eerste stap hebt gezet
Macara, fijn dat je weer kon beginnen.
Oo echt, ik zit op mijn werk (moet tussen het fokken dus ook werken) en ben de rest alweer vergeten.
Ik heb wel een vraag: ik ga tijdens mijn zomervakantie de eerste week naarOostenrijk
. Ons appartement ligt op 1000 meter hoogte. Heb ik dan al "last" van de hoogte met hardlopen? Moet ik verder met dingen rekening houden?
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Is ook zo, het lekkere gevoel maakt dat het leuk isquote:Op maandag 30 juli 2012 11:14 schreef VKV het volgende:
[..]
Weet ik, maar met een lekker gevoel hardlopen is me eigenlijk meer waard.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik vind dat voor het hardlopen toch wel handig hoor zulke websites. Kun je precies zien wanneer je (niet) moet vertrekken.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
www.raintoday.co.uk
In London was 't gisteren kutweeren altijd maar zeiken over dat 'grijze natte Noorden'
M'n moeder vroeg van de week of ze in Cyprus geen buienradar hadden (voor die 2 dagen per jaar dat het regent zeker).
Je zal wellicht wat sneller buiten adem zijn dan normaal, en verder zou ik niet weten waar je rekening mee moet houden. Misschien een kaart meenemen voor als je de weg kwijtraaktquote:Op maandag 30 juli 2012 11:15 schreef MaLo het volgende:
Ik heb wel een vraag: ik ga tijdens mijn zomervakantie de eerste week naarOostenrijk
. Ons appartement ligt op 1000 meter hoogte. Heb ik dan al "last" van de hoogte met hardlopen? Moet ik verder met dingen rekening houden?
![]()
![]()
Hier is al de hele dag zwemmen op tv...Nou vind ik dat niet erg om te kijken, maar wil ook wel eens wat anders zien.
![]()
Begint dat kansloze op uiterlijk gebaseerde Olympisch commentaar hier nu ook al? Gisteren werd heel het wegracetopic volgespamd met mensen die in plaats van blij te zijn voor Vos en haar súperprestatie gingen zitten zeiken dat 't niet zo boeiend was omdat ze lelijk zou zijn. Gatverdamme. Net als in het hockeytopic vooral mannen zaten mee te posten die zaten te fappen in plaats van te kijken voor de sport. Gátver.Ja doei.![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
Begint dat kansloze op uiterlijk gebaseerde Olympisch commentaar hier nu ook al? Gisteren werd heel het wegracetopic volgespamd met mensen die in plaats van blij te zijn voor Vos en haar súperprestatie gingen zitten zeiken dat 't niet zo boeiend was omdat ze lelijk zou zijn. Gatverdamme. Net als in het hockeytopic vooral mannen zaten mee te posten die zaten te fappen in plaats van te kijken voor de sport. Gátver.![]()
Nee, vrouwen tijdens het EK, of WK, kan mij het schelen...quote:Op maandag 30 juli 2012 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
Begint dat kansloze op uiterlijk gebaseerde Olympisch commentaar hier nu ook al? Gisteren werd heel het wegracetopic volgespamd met mensen die in plaats van blij te zijn voor Vos en haar súperprestatie gingen zitten zeiken dat 't niet zo boeiend was omdat ze lelijk zou zijn. Gatverdamme. Net als in het hockeytopic vooral mannen zaten mee te posten die zaten te fappen in plaats van te kijken voor de sport. Gátver.It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Ik ga langs het riviertje heen en terugquote:Op maandag 30 juli 2012 11:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat voor het hardlopen toch wel handig hoor zulke websites. Kun je precies zien wanneer je (niet) moet vertrekken.
M'n moeder vroeg van de week of ze in Cyprus geen buienradar hadden (voor die 2 dagen per jaar dat het regent zeker).
[..]
Je zal wellicht wat sneller buiten adem zijn dan normaal, en verder zou ik niet weten waar je rekening mee moet houden. Misschien een kaart meenemen voor als je de weg kwijtraaktdus verdwalen gaat me vast niet gebeuren
.
Slimquote:Op maandag 30 juli 2012 11:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ga langs het riviertje heen en terugdus verdwalen gaat me vast niet gebeuren
.
Dat lijkt ook vaak de redding te zijn bij "I shouldn't be alive"
![]()
![]()
vraagje: Wat is een must om te lopen in / rond arnhem als je voor veel hoogte verschil gaat?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Watquote:Op maandag 30 juli 2012 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
Begint dat kansloze op uiterlijk gebaseerde Olympisch commentaar hier nu ook al? Gisteren werd heel het wegracetopic volgespamd met mensen die in plaats van blij te zijn voor Vos en haar súperprestatie gingen zitten zeiken dat 't niet zo boeiend was omdat ze lelijk zou zijn. Gatverdamme. Net als in het hockeytopic vooral mannen zaten mee te posten die zaten te fappen in plaats van te kijken voor de sport. Gátver.![]()
![]()
![]()
Ik zou trouwens wel een hartslagmeter/sporthorloge willen. Mijn oog is nu gevallen op deze:
Sigma dinges linkje
Iemand nog andere tips? wil er niet meer dan 40 euro aan uitgeven. Mocht iemand er hier nog 1 over hebben hoor ik dat evt ook graag![]()
![]()
Rammelaartje heeft twee Polars te koop. Maar geen idee of die een beetje binnen je budget vallenquote:Op maandag 30 juli 2012 11:46 schreef Perruche het volgende:
Ik zou trouwens wel een hartslagmeter/sporthorloge willen. Mijn oog is nu gevallen op deze:
Sigma dinges linkje
Iemand nog andere tips? wil er niet meer dan 40 euro aan uitgeven. Mocht iemand er hier nog 1 over hebben hoor ik dat evt ook graag
Ik had de mijne toen ooit een keer bij de Kruidvat gekocht en die doet het op zich ook nog helemaal prima. De Kijkshop had er ook regelmatig watquote:Op maandag 30 juli 2012 11:46 schreef Perruche het volgende:
Sigma dinges linkje
Iemand nog andere tips? wil er niet meer dan 40 euro aan uitgeven. Mocht iemand er hier nog 1 over hebben hoor ik dat evt ook graag
Ja doei.![]()
Heeft die ook een accurate hartslagmeter, die van de kruidvat?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik had de mijne toen ooit een keer bij de Kruidvat gekocht en die doet het op zich ook nog helemaal prima. De Kijkshop had er ook regelmatig wat![]()
Klopt! En die vallen wel binnen budgetquote:Op maandag 30 juli 2012 11:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Rammelaartje heeft twee Polars te koop. Maar geen idee of die een beetje binnen je budget vallen![]()
![]()
Tja, wat is accuraat. Zo goed als in een ziekenhuis zal een hartslagmeter nooit zijn.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:51 schreef Perruche het volgende:
[..]
Heeft die ook een accurate hartslagmeter, die van de kruidvat?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Gaat mij straks gebeuren. Over een half uurtje moet ik naar mijn werk fietsen en het ziet er naar uit dat ik een flinke bui op mijn kop ga krijgen.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik sta letterlijk twee stappen buiten en het begint te onweren![]()
It's funny
Kun je dan niet beter eerder weggaan?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:56 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Gaat mij straks gebeuren. Over een half uurtje moet ik naar mijn werk fietsen en het ziet er naar uit dat ik een flinke bui op mijn kop ga krijgen.
Die van mij werkte toen prima in ieder geval. Volgens mij hetzelfde als bij m'n garmin nuquote:Op maandag 30 juli 2012 11:51 schreef Perruche het volgende:
[..]
Heeft die ook een accurate hartslagmeter, die van de kruidvat?
Ja doei.![]()
Er zit een aardig groot verschil tussen mijn hometrainer en mijn Garmin qua hartslag
Ik kijk ook zoveel mogelijk van het mannen beachvolleybal. Ik vind de sport gewoon tof. Heb het zelf ook gedaan vorig jaar. En ja, ik zal ook niet ontkennen dat het er sexy uitziet bij de vrouwen.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
Begint dat kansloze op uiterlijk gebaseerde Olympisch commentaar hier nu ook al? Gisteren werd heel het wegracetopic volgespamd met mensen die in plaats van blij te zijn voor Vos en haar súperprestatie gingen zitten zeiken dat 't niet zo boeiend was omdat ze lelijk zou zijn. Gatverdamme. Net als in het hockeytopic vooral mannen zaten mee te posten die zaten te fappen in plaats van te kijken voor de sport. Gátver.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb ook genoten van al die mooie benen bij het wielrennenquote:Op maandag 30 juli 2012 12:15 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik kijk ook zoveel mogelijk van het mannen beachvolleybal. Ik vind de sport gewoon tof. Heb het zelf ook gedaan vorig jaar. En ja, ik zal ook niet ontkennen dat het er sexy uitziet bij de vrouwen.Of die bovenlichamen bij het zwemmen
![]()
![]()
Wat voor polars heb je te koop rammelaar?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:18 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ik heb ook genoten van al die mooie benen bij het wielrennenOf die bovenlichamen bij het zwemmen
Deze: http://www.polar-nederlan(...)beweging/fitness/FT1 en http://www.all4fitness.nl(...)8031679d768f183e03a1quote:Op maandag 30 juli 2012 12:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat voor polars heb je te koop rammelaar?![]()
En wat vraag je ervoor?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:29 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Deze: http://www.polar-nederlan(...)beweging/fitness/FT1 en http://www.all4fitness.nl(...)8031679d768f183e03a1What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Leuke interval training kunnen doen en mijn hartslag ook best laag kunnen houden (173)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grrrrr ff ego post. Wilde gaan lopen haal fiets uit de box , merkte al dat het slot vreemd deed. Lang verhaal kort , geprobeerd in te breken gelukkig niet gelukt. Maar m'n deur gaat niet meer dicht dus i.p.v fijn rondje rennen zit ik nu buiten m'n deur te bewaken. Binnen 2 uur komt er iemand langs.![]()
Is voor mij ook laag. Ik loop altijd met een slag rond de 190. En ja, ik kan dan nog praten.quote:Ja doei.![]()
Als ik nog zin heb ga ik vanmiddag weer eens een uurtje zwemmen, best een tijdje geledenMja banen zwemmen blijft saai
![]()
![]()
Oh mijn max hartslag zit rond de 194 en mijn drempel op 182 dus voor een redelijk interval is dit best een aardige hartslagquote:![]()
![]()
En je rust hartslag?
Max hartslag is bij mij ongeveer 185 en de rust hartslag rond de 50/55. Het prettigst loop ik rond de 160. Boven de 170 ben ik echt te hard aan het gaan om het lang uit te houden.![]()
Ja ook rond de 50/55.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:24 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
En je rust hartslag?
Max hartslag is bij mij ongeveer 185 en de rust hartslag rond de 50/55. Het prettigst loop ik rond de 160. Boven de 170 ben ik echt te hard aan het gaan om het lang uit te houden.
Tussen 160/165 loop ik ook lekker ontspannen![]()
![]()
![]()
Woei
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
tuurlijk, nog steeds 75kg+ aan de haakquote:Op maandag 30 juli 2012 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, woei ja, je waait zo weg. Niets van je over!
Ecosia
I have been working out, nudge nudge, wink winkquote:
[edit]ohja, nog wel last van "love" handels
Ecosia
Je veters en shirt matchen ook nogquote:
En lovehandles zijn niet erg, alleen spieren is ook zo niet-knuffelig![]()
![]()
Ja mooi he?!quote:
Vanavond ga ik ook weer in een matched setje lopen
Ecosia
ik heb eens in een hardloopclubje gezeten bij een mevrouw met paars haar, paarse schoenen en een bijpassende paarse outfit.![]()
Ik zal maar geen foto's van mijn autoband posten danquote:Op maandag 30 juli 2012 13:42 schreef Jumparound het volgende:
[..]
I have been working out, nudge nudge, wink wink
[edit]ohja, nog wel last van "love" handels
Ja doei.![]()
Samen kunnen we al een motor vormenquote:Op maandag 30 juli 2012 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zal maar geen foto's van mijn autoband posten dan![]()
![]()
![]()
woei, lekker 1,5 uur buiten gezeten maar wel weer een nieuw slot![]()
Leuk altijd om te zien aktie foto's! Looking good Jump.
Ik wilde dus gaan rennen voor m'n slot aktie, maar heb nu weer hoofdpijn![]()
![]()
Ik heb 'n rondje met wat escapes uitgezet voor vanmiddageens zien of ik de 5,5 ga redden
Nou ja, ik red 't wel, conditioneel
eens zin of de spieren dat ook vinden.
Ja doei.![]()
Komt vast wel goedquote:Op maandag 30 juli 2012 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb 'n rondje met wat escapes uitgezet voor vanmiddageens zien of ik de 5,5 ga redden
Nou ja, ik red 't wel, conditioneel
eens zin of de spieren dat ook vinden.
![]()
![]()
Zon? Hier regent hetquote:Op maandag 30 juli 2012 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
Hoop vooral dat de zon nog weggaat, anders is 't zo warm!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/g6hqUqsb97U
Zo precies door de bui van de dag gelopen![]()
De draad weer opgepakt bij dag 1 van week 7 run2day schema. Lekker gelopen. Geen rare pijntjes, alleen wat gevoeligheid. Trok ook heel snel weer weg.![]()
Ik was een tijdje wat lakser met lopen omdat mijn Ipod het niet deed, nu werkt ie weer! Iemand nog tips voor lekkere loop-muziek? Heb gisteren fatboy slim en de TRON soundtrack (van daft punk) gedownload...![]()
Wil je mijn regenbui hebben??quote:Op maandag 30 juli 2012 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
Hoop vooral dat de zon nog weggaat, anders is 't zo warm!
@ Dr.Sexy, top dat het weer lekker gaat!![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 14:16 schreef Dr.Sexy het volgende:
De draad weer opgepakt bij dag 1 van week 7 run2day schema. Lekker gelopen. Geen rare pijntjes, alleen wat gevoeligheid. Trok ook heel snel weer weg.![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/76461570
4x8/2 gelopen. Eerste stuk veel te hard gestart, tegen de wind in dus had binnen no time steken in mijn longen en een vieze bloedsmaak in mn mondIs echt eeuwen geleden dat ik dat had. Kop als een kreeft natuurlijk
Werd op het laatste stuk toegejuicht en geschreeuwd door jongens vanaf een bootGO GO GO Whoehoeheoeeee en klappen haha!
![]()
Bloedsmaak in je mond?, dat lijkt me niet helemaal goedquote:Op maandag 30 juli 2012 14:52 schreef Rammelaartje het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/76461570
4x8/2 gelopen. Eerste stuk veel te hard gestart, tegen de wind in dus had binnen no time steken in mijn longen en een vieze bloedsmaak in mn mondIs echt eeuwen geleden dat ik dat had. Kop als een kreeft natuurlijk
Werd op het laatste stuk toegejuicht en geschreeuwd door jongens vanaf een bootGO GO GO Whoehoeheoeeee en klappen haha!
![]()
![]()
Thanksquote:Op maandag 30 juli 2012 14:18 schreef Shravani het volgende:
@ Dr.Sexy, top dat het weer lekker gaat!![]()
![]()
Goed bezig Sexy en Rammelaartje!Leuk dat juichen
Ik kreeg een thumbs-up, was ik al helemaal gelukkig mee
Succes Moblo
Ik ben net ook geweest, weer 5 km. Ik had het idee dat na mn laatste (en eerste) keer 5 km de klad er een beetje inkwam, ik heb daarna steeds kortere stukken gelopen, dus nu moest ik weer eens.
Nou, het was vrij vreselijk, erg vermoeiend en ook nog steken bij 3,5 km ofzo maar wel gelukt!
En voor mijn doen nog best snel ook.
En toen kwam ik in mn straat aan en zag ik een UPS busje staan dus nog even een laatste sprintje getrokken want dat was mijn nieuwe Nike-shirtje
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 14:16 schreef Dr.Sexy het volgende:
De draad weer opgepakt bij dag 1 van week 7 run2day schema. Lekker gelopen. Geen rare pijntjes, alleen wat gevoeligheid. Trok ook heel snel weer weg.
MB: ik ga echt pas rond een uurtje of 6 á 7 lopenhopelijk nog een regenbui eroverheen om de boel af te laten koelen: 't is benauwd hier!
Ja doei.![]()
Ah oke. Nou succes voor straks dan!quote:Op maandag 30 juli 2012 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
MB: ik ga echt pas rond een uurtje of 6 á 7 lopenhopelijk nog een regenbui eroverheen om de boel af te laten koelen: 't is benauwd hier!
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Goed gelopen en nog een loveable shirt ook! Dubbele win!quote:Op maandag 30 juli 2012 15:06 schreef MissBliss het volgende:
Succes Moblo
Ik ben net ook geweest, weer 5 km. Ik had het idee dat na mn laatste (en eerste) keer 5 km de klad er een beetje inkwam, ik heb daarna steeds kortere stukken gelopen, dus nu moest ik weer eens.
Nou, het was vrij vreselijk, erg vermoeiend en ook nog steken bij 3,5 km ofzo maar wel gelukt!
[ afbeelding ]
En toen kwam ik in mn straat aan en zag ik een UPS busje staan dus nog even een laatste sprintje getrokken want dat was mijn nieuwe Nike-shirtje
[ afbeelding ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Sexy lekker gelopen! MissBliss ook en leuk shirt!!!
Ga ik zoeken naar oorzaak van die smaak, kom je sites tegen waar ze het over celwanden in longen hebben![]()
En dan te bedenken dat er altijd mensen zijn die zulke onzin klakkeloos overnemen...
![]()
Thanks guys
Nu maar eens douchen
Ziggy played guitar
Lekker gelopen hoor! En inderdaad dat shirtje ziet er ook top uit, was het sprintje zeker waardquote:Op maandag 30 juli 2012 15:06 schreef MissBliss het volgende:
Succes Moblo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
offtopic: Canadese amazone ernstig gevallen op 3e hindernis van de cross, wedstrijd ligt ook stil. Dr bodyprotector was helemaal opgeblazen (soort airbag idee) en ze greep naar haar been. Staat ook een scherm om nu. Heftig!!
Ontopic: de ijzersmaak: gok erop dat er wat longblaasjes stuk gaan door de inspanning. Lees veel ervaringen van mensen die er last van hebben als het kouder wordt of als ze bv tegen de wind in lopen.![]()
Ik zag net ook een belg vallen.. ook uit de race. Die Canadese heb ik gemist..quote:Op maandag 30 juli 2012 15:25 schreef Rammelaartje het volgende:
offtopic: Canadese amazone ernstig gevallen op 3e hindernis van de cross, wedstrijd ligt ook stil. Dr bodyprotector was helemaal opgeblazen (soort airbag idee) en ze greep naar haar been. Staat ook een scherm om nu. Heftig!!
Ontopic: de ijzersmaak: gok erop dat er wat longblaasjes stuk gaan door de inspanning. Lees veel ervaringen van mensen die er last van hebben als het kouder wordt of als ze bv tegen de wind in lopen.![]()
Gewoon tegen de wind in beginnen en vervolgens fluitend naar huisquote:Op maandag 30 juli 2012 15:33 schreef Miezziej het volgende:
Ik wil hardlopen, maar het waait zo hard en nu ben ik bang![]()
![]()
![]()
![]()
SportXL was zo snel met het opsturen van de Garmin dat ik m'n schoonouders nog niet had kunnen informeren over dat er een pakketje aankwam en ze het teruggestuurd hebben
Gelukkig kon de man bij SportXL er wel om lachen en hij zou het gelijk opnieuw sturen als het binnenkwam. Goede service
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 15:47 schreef kwiwi het volgende:
SportXL was zo snel met het opsturen van de Garmin dat ik m'n schoonouders nog niet had kunnen informeren over dat er een pakketje aankwam en ze het teruggestuurd hebben
Gelukkig kon de man bij SportXL er wel om lachen en hij zou het gelijk opnieuw sturen als het binnenkwam. Goede service
Tnxquote:Op maandag 30 juli 2012 15:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lekker gelopen hoor! En inderdaad dat shirtje ziet er ook top uit, was het sprintje zeker waardWhehequote:Op maandag 30 juli 2012 15:47 schreef kwiwi het volgende:
Ziggy played guitar
Heel tof shirtje MBZeker een sprint waard!
Ja we hebben het even rustig aan gedaan, welkomquote:Op maandag 30 juli 2012 16:31 schreef Wiehoe het volgende:
Oow maar 17 topics gemist. Valt mee voor 17 dagen weg zijn.
![]()
![]()
Was je weg joh?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:31 schreef Wiehoe het volgende:
Oow maar 17 topics gemist. Valt mee voor 17 dagen weg zijn.
Is normaal toch als je heel erg buiten adem bent?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Bloedsmaak in je mond?, dat lijkt me niet helemaal goed![]()
Ik heb dat nog nooit gehadquote:Op maandag 30 juli 2012 16:41 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
Is normaal toch als je heel erg buiten adem bent?Zolang het maar bij een smaakje blijft dan. Als je bloed begint op te hoesten zou ik toch maar stoppen denk ik.
![]()
Ja het is alleen een smaak, beetje metaal/bloed-achtig. Ik heb er zelf vooral last van als het koud is, droge winterlucht en dan buiten adem.![]()
Volgens mij is het niet heel dramatisch als het puur bij een smaakje blijft. In het begin stadium van het hardlopen kan dat nog voorkomen, maar na verloop van tijd neemt dat af.![]()
Wiehoe kan dat wel hebbenquote:Op maandag 30 juli 2012 16:39 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maraca, het warme bad gevoel van Hardlopen voor beginners![]()
Bloed ophoesten is niet normaal.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gehadZolang het maar bij een smaakje blijft dan. Als je bloed begint op te hoesten zou ik toch maar stoppen denk ik.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Dit dode hoofd had zichzelf even uit de Endomondo Fok! groep gegooid. Nu kan ik tijdelijk niet laten zien dat ik daadwerkelijk buiten komen.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Nee joh, het is echt alleen die smaak. Als ik bloed op hoest zit ik binnen 5 minuten bij de dokterquote:![]()
![]()
Ook nog even wezen hardlopen tijdens mijn afwezigheid:
Lekker de berg op en af, gewoon wat op gevoel en niet letten op het gepiep van mijn hartslaghorloge:
https://www.polarpersonal(...)25ad57f53bf36e70ff04
Rondje in het donker
https://www.polarpersonal(...)1a4ff28c2abbef5d5c91
Interval:
https://www.polarpersonal(...)8bf2c7445d840ae457ec
Nog een rondje:
https://www.polarpersonal(...)5bbecdce462eef019c11
Lange duurloop in de warmte:
https://www.polarpersonal(...)74d6fc1827322479dd31
Last but not least..:
https://www.polarpersonal(...)eca5bac563a24e66c708![]()
Wat een strafquote:Op maandag 30 juli 2012 17:07 schreef Wiehoe het volgende:
Ook nog even wezen hardlopen tijdens mijn afwezigheid:
Lekker de berg op en af, gewoon wat op gevoel en niet letten op het gepiep van mijn hartslaghorloge:
https://www.polarpersonal(...)25ad57f53bf36e70ff04
Rondje in het donker
https://www.polarpersonal(...)1a4ff28c2abbef5d5c91
Interval:
https://www.polarpersonal(...)8bf2c7445d840ae457ec
Nog een rondje:
https://www.polarpersonal(...)5bbecdce462eef019c11
Lange duurloop in de warmte:
https://www.polarpersonal(...)74d6fc1827322479dd31
Last but not least..:
https://www.polarpersonal(...)eca5bac563a24e66c708![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:06 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Nee joh, het is echt alleen die smaak. Als ik bloed op hoest zit ik binnen 5 minuten bij de dokter![]()
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ben toch blij dat ik weer in mijn eigen omgeving kan lopen. Laatste dagen was en teveel gedoe om nog te lopen. Morgen weer beginnen.quote:![]()
![]()
Nog 20 min werken, een uur naar huis en dan mag ik weer
Aan de mensen die vandaag al gelopen hebben
Toch wezen hardlopen, langste stuk aaneen zonder wandelen![]()
Minder last gehad van de tegenwind dan verwacht, merkte het wel in mijn rondetijden maar geen last met ademhaling ofzo (heb ik wel eens gehad, vrij krachtige tegenwind, voelde alsof ik niet meer kon ademen)
Tevens mijn langste training ooit geloof ik![]()
http://www.endomondo.com/workouts/76489284
Mogen jullie raden bij welke km's ik tegenwind had... haha![]()
Ik ben onderweg naar huis, ook zo lopenzin in!!
Enjoy! Ik ben nog wat water tot me aan 't nemen en de tussendoor aan het laten zakken (en hockey aan het kijken)
Ja doei.![]()
Second that. Net alvast een sprintje voor de trein moeten trekken. Opwarming ook vast gehadquote:Op maandag 30 juli 2012 18:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben onderweg naar huis, ook zo lopenzin in!!
Zit nu in de trein naar velp.. Zo terug lopen naar dieren ..
Posbank here i come!
Ecosia
Lekker gelopen of nietquote:Op maandag 30 juli 2012 17:42 schreef Miezziej het volgende:
Toch wezen hardlopen, langste stuk aaneen zonder wandelen![]()
Minder last gehad van de tegenwind dan verwacht, merkte het wel in mijn rondetijden maar geen last met ademhaling ofzo (heb ik wel eens gehad, vrij krachtige tegenwind, voelde alsof ik niet meer kon ademen)
Tevens mijn langste training ooit geloof ik![]()
http://www.endomondo.com/workouts/76489284
Mogen jullie raden bij welke km's ik tegenwind had... haha
Ik ben jaloersKreeg na 2 km last van m'n ehh buik
en moest terug
Net 5 km weten te halen. En verdere details laat ik achterwege
![]()
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
M'n Jillian thuisfitnessles zit weer opmaar ben aan het twijfelen of ik nog ga lopen, of dat ik gewoon NU ga eten en dan vanavond nog ga lopen, óf dat ik morgenochtend ga lopen. Ik wéét gewoon dat ik in de volle zon bagger loop en raad eens: volle zon
Ja doei.![]()
Ik heb wel lekker gelopen jaquote:Op maandag 30 juli 2012 18:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Lekker gelopen of niet
Ik ben jaloersKreeg na 2 km last van m'n ehh buik
en moest terug
Net 5 km weten te halen. En verdere details laat ik achterwege
![]()
Dank voor het niet delen van de details haha
Volgende keer beter toch!![]()
Twijfel, twijfel, twijfel...
Heb gisteren gelopen, best ver ook... Maar totaal geen vermoeide benen ofzo. Verder wil ik woensdag of donderdag en zaterdag (als dat lukt) naar de loopgroep.
In de auto op weg naar huis kreeg ik ontzettend zin om te gaan lopen vanavond. Maar ja, dan heb ik dus geen rustdag.
Zou het kwaad kunnen?
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Gewoon lekker op het gemak (op het gemak dus!) 5km lopen en dan lekker donderdag je loopgroep ofzo. Kan best.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:14 schreef Yuki het volgende:
Heb gisteren gelopen, best ver ook... Maar totaal geen vermoeide benen ofzo. Verder wil ik woensdag of donderdag en zaterdag (als dat lukt) naar de loopgroep.
In de auto op weg naar huis kreeg ik ontzettend zin om te gaan lopen vanavond. Maar ja, dan heb ik dus geen rustdag.
Zou het kwaad kunnen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vanavond dan? Iets minder warm, zon wat lager en dus geen tomaatjequote:Op maandag 30 juli 2012 19:11 schreef motorbloempje het volgende:
M'n Jillian thuisfitnessles zit weer opmaar ben aan het twijfelen of ik nog ga lopen, of dat ik gewoon NU ga eten en dan vanavond nog ga lopen, óf dat ik morgenochtend ga lopen. Ik wéét gewoon dat ik in de volle zon bagger loop en raad eens: volle zon
![]()
![]()
En moblo, gewoon lekker gaan op een moment dat het er superweer voor is, vanavond dus waarschijnlijk. Dat is de reden dat ik dus tegen Yuki zeg dat ze wel moet, het is topweer namelijk nu.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Waarschijnlijk morgenochtend dus, voor mij.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:17 schreef mosselmossel het volgende:
En moblo, gewoon lekker gaan op een moment dat het er superweer voor is, vanavond dus waarschijnlijk. Dat is de reden dat ik dus tegen Yuki zeg dat ze wel moet, het is topweer namelijk nu.Ik ben altijd een tomaat, ook met -3.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vanavond dan? Iets minder warm, zon wat lager en dus geen tomaatjeJa doei.![]()
Gewoon een rustdagje pakken als je al begint te twijfelen of het verstandig isquote:Op maandag 30 juli 2012 19:14 schreef Yuki het volgende:
Zou het kwaad kunnen?Met je loopgroep kan je weer lekker losgaan!
![]()
Waarom niet nu een klein rondje en woensdag loopgroep?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:15 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gewoon lekker op het gemak (op het gemak dus!) 5km lopen en dan lekker donderdag je loopgroep ofzo. Kan best.
En als reactie op MoBlo en Drassss: Ik twijfel vooral omdat hier altijd heel hard geroepen wordt dat je een rustdag moet nemen. Qua gevoel in m'n lichaam kan t namelijk prima
Je voelt zelf wel wat je aan kunt denk ikquote:Op maandag 30 juli 2012 19:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarom niet nu een klein rondje en woensdag loopgroep?
En als reactie op MoBlo en Drassss: Ik twijfel vooral omdat hier altijd heel hard geroepen wordt dat je een rustdag moet nemen. Qua gevoel in m'n lichaam kan t namelijk prima![]()
Tsja, als je advies vraagt zul je advies krijgen, tegenstrijdig ook, want niet iedereen is en loopt en denkt hetzelfde. Uiteindelijk moet jij zelf beslissen.Ja doei.![]()
Oh piep ik vergis me in de dag. Dacht dat het dinsdag wasDan zou ik een heel relax kort rondje lopen Yuki. Gewoon lekker hobbelen. Morgen rustdag en dan wo of do je loopgroepje
![]()
![]()
Net teruggekomen van een nieuw lesjeGing wel lekker, maar halverwege begonnen mijn kuiten nogal tegen te stribbelen. Werden helemaal stijf. Tijdens het wandelen even lekker lopen schudden, rekken alles
en toen ging het wel weer prima
Daarna nog even wat kracht en explosiviteit getraindHelemaal klaar voor komend seizoen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik heb gisterenavond ook 8KM gedaan (voor het eerst! Yay!). Ik voel me nu kiplekker, maar ik ga niks doen qua rennen.![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:22 schreef Drassss het volgende:
Oh piep ik vergis me in de dag. Dacht dat het dinsdag wasDan zou ik een heel relax kort rondje lopen Yuki. Gewoon lekker hobbelen. Morgen rustdag en dan wo of do je loopgroepje
En ik weeg al het advies mee in m'n besluit. Voel me nog te veel beginner om twijfelloos 2 dagen achter elkaar te lopen, dus was benieuwd naar jullie ideeën erover.
Ik denk dat een klein rondje door de wijk wel kan. Lekker weer en net even genoeg om m'n hoofd leeg te krijgen. Hoop ik. Dan ga ik morgen misschien ook wat relaxter naar m'n werk.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Hahahaha. Epic. Ze is idd niet de mooiste, maar dat zegt niks over de sportieve prestaties. Ontopic: blub.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
Begint dat kansloze op uiterlijk gebaseerde Olympisch commentaar hier nu ook al? Gisteren werd heel het wegracetopic volgespamd met mensen die in plaats van blij te zijn voor Vos en haar súperprestatie gingen zitten zeiken dat 't niet zo boeiend was omdat ze lelijk zou zijn. Gatverdamme. Net als in het hockeytopic vooral mannen zaten mee te posten die zaten te fappen in plaats van te kijken voor de sport. Gátver.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Knoop doorgehakt: morgenochtend![]()
http://meteox.co.uk/forec(...)1&c=united%20kingdom
bewolkt!
Wat ik me overigens nog afvroeg: is het normaal dat aan de buitenkanten van de zolen (het dikke randje) van die 'buigkreukels' zitten? Ze lijken op scheurtjes, maar het is gewoon van de loopbeweging en ze vallen op omdat er wat crap tussen zit. Is dit een teken dat ik m'n schoenen écht moet vervangen omdat de zool inmiddels te zwak/buigzaam is? Of is 't normaal?Ja doei.![]()
welke HS hou jij aan tijdens je LDL's?quote:Op maandag 30 juli 2012 13:24 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
En je rust hartslag?
Max hartslag is bij mij ongeveer 185 en de rust hartslag rond de 50/55. Het prettigst loop ik rond de 160. Boven de 170 ben ik echt te hard aan het gaan om het lang uit te houden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je bent half verzopen bij het hardlopen? De plomp ingerend? Wezen aquajoggen?quote:ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Ik kan het niet echt plaatsen. Misschien een foto?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
bewolkt!
Wat ik me overigens nog afvroeg: is het normaal dat aan de buitenkanten van de zolen (het dikke randje) van die 'buigkreukels' zitten? Ze lijken op scheurtjes, maar het is gewoon van de loopbeweging en ze vallen op omdat er wat crap tussen zit. Is dit een teken dat ik m'n schoenen écht moet vervangen omdat de zool inmiddels te zwak/buigzaam is? Of is 't normaal?![]()
![]()
Dan is het rubber wel heeeeel droog hoorquote:Op maandag 30 juli 2012 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
bewolkt!
Wat ik me overigens nog afvroeg: is het normaal dat aan de buitenkanten van de zolen (het dikke randje) van die 'buigkreukels' zitten? Ze lijken op scheurtjes, maar het is gewoon van de loopbeweging en ze vallen op omdat er wat crap tussen zit. Is dit een teken dat ik m'n schoenen écht moet vervangen omdat de zool inmiddels te zwak/buigzaam is? Of is 't normaal?![]()
![]()
Ik heb eenmaal gelopen met een hartslagmeter. Op de halve marathon.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
welke HS hou jij aan tijdens je LDL's?
Ik had een gemiddelde van 168 en max 188.
Aangezien ik er de ballen verstand van heb weet ik eigenlijk niet wat dat zegt. Vrouw, 39, en die 21,22 km heb ik gelopen in 1:59:10.
De schuurwond van de hartslagmeter is net weer helemaal weg.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Moeilijk te zeggen, maar je maximale hartslag zou gemiddeld gezien (afgaande van de berekening) rond de 181 moeten zijn. Afwijkingen zijn altijd mogelijk plus afwijkingen van je hartslagmeterquote:Op maandag 30 juli 2012 19:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb eenmaal gelopen met een hartslagmeter. Op de halve marathon.
Ik had een gemiddelde van 168 en max 188.
Aangezien ik er de ballen verstand van heb weet ik eigenlijk niet wat dat zegt. Vrouw, 39, en die 21,22 km heb ik gelopen in 1:59:10.
De schuurwond van de hartslagmeter is net weer helemaal weg.
Eigenlijk zou je naar de grafiek moeten kijken hoe het verloop van je hartslag weg. Veel pieken, mooi constant etc
En schuurwond? Dat klinkt niet best. Iets te los?![]()
wat mossel zegt...de meesten hier zijn geen absolute beginners meer en dan is een rustdag echt niet het heilige moeten meer.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:15 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gewoon lekker op het gemak (op het gemak dus!) 5km lopen en dan lekker donderdag je loopgroep ofzo. Kan best.
Er zijn weken bij dat ik 3-4 dagen achter elkaar loop zonder problemen, kwestie van naar je lichaam luisteren en je training wel een beetje afwisselen...dus geen dagen achtereen interval bijv.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ga gewoon geen advies meer geven, want iedereen zegt toch iets anders. Ik meld gewoon wat ik doe en waarom en tussen alle adviezen door pik ik er wel uit wat ik zelf wil gebruiken en wat niet![]()
Ja doei.![]()
Je kan er ook om dobbelenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga gewoon geen advies meer geven, want iedereen zegt toch iets anders. Ik meld gewoon wat ik doe en waarom en tussen alle adviezen door pik ik er wel uit wat ik zelf wil gebruiken en wat niet![]()
![]()
![]()
Ik ga ook maar weer. Wil de draad weer oppakken na mijn blessure, maar dat is me nog niet echt gelukt. Durf niet echt 2x per week te lopen, omdat ik bang ben dat het mis gaat
Feyenoord Rotterdam![]()
Ieder lichaam is ook anders MoBlo... en ik heb de zelfde inslag als jij, ik post hier mijn ervaringen en dingen die voor mij werken en daar moet een ieder maar mee doen wat ze willen.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
Vooral met dingen zoals HS vind ik het 'gevaarlijk' om advies te geven, het is zo iets persoonlijks, de een heeft een hartslag van 38 in rust en de andere 52... leeftijd, geslacht zijn o.a. factoren die een grote rol spelen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen, maar je maximale hartslag zou gemiddeld gezien (afgaande van de berekening) rond de 181 moeten zijn. Afwijkingen zijn altijd mogelijk plus afwijkingen van je hartslagmeterEigenlijk zou je naar de grafiek moeten kijken hoe het verloop van je hartslag weg. Veel pieken, mooi constant etc
En schuurwond? Dat klinkt niet best. Iets te los?
Eigenlijk denk ik dat de schuurwond kwam van de onderrand van de BH, die nu iets anders zat omdat de hartslagmeter eronder zat. Als ik heel veel loop (lang & veel), dan krijg ik het ook wel eens op die plek, puur van de BH.ik moet verrassend weinig
Ja, en ik heb gewoon geen zin meer in advies geven en dan daarna de 'ja, maar ik..' of 'ja maar zij/hij...'-discussies. In het eerste geval denk ik: 'ja, hé, jij vraagt toch advies, en dan krijg je het en dan weet je het ineens beter of je wilde alleen bevestiging horen' en in het laatste geval zijn er altijd mensen die ervarener zijn dan ik, dus ik stop er maar gewoon meequote:Op maandag 30 juli 2012 20:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ieder lichaam is ook anders MoBlo... en ik heb de zelfde inslag als jij, ik post hier mijn ervaringen en dingen die voor mij werken en daar moet een ieder maar mee doen wat ze willen.
Vooral met dingen zoals HS vind ik het 'gevaarlijk' om advies te geven, het is zo iets persoonlijks, de een heeft een hartslag van 38 in rust en de andere 52... leeftijd, geslacht zijn o.a. factoren die een grote rol spelen
Ja doei.![]()
Toch braaf naar de waterpolo gegaan, was nog best druk ondanks de zomervakantie. Lekker uurtje gezwommen en op het doel gegooid![]()
![]()
Grootste nadeel van fysio zijn is dat je niet je eigen rug kan behandelen.
Er zit een hele duidelijke blokkade maar ik kan dat zelf niet opheffen.. en voel steeds de spieren protesteren als ik een beweging maak, frustrerend dit!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Over advies gesproken...vaak wordt er hier ook onbewust 'bangmakend' advies gegeven, zoals onderstaand..bij zo'n post hoor ik in de verte het zachte, monotone gebrom van de traumahelicopter al.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:48 schreef Drassss het volgende:
En schuurwond? Dat klinkt niet best. Iets te los?
kom op zeg....haar borst ligt er niet af....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Afgaande van je constante snelheid en constante stijging van je hartslag (mede door je versnelling) zie ik niet echt bijzonderheden. Lijkt me gewoon een degelijke loopquote:Op maandag 30 juli 2012 20:06 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eigenlijk denk ik dat de schuurwond kwam van de onderrand van de BH, die nu iets anders zat omdat de hartslagmeter eronder zat. Als ik heel veel loop (lang & veel), dan krijg ik het ook wel eens op die plek, puur van de BH.Je zou kunnen kijken wat je hartslagzones, zoals max/drempel zijn.
Het blijft natuurlijk moeilijk en allemaal niet precies. Ik denk dat je zelf het best al aardig kan aanvoelen wat je allemaal kan
Over die BH problemen heb ik uiteraard geen verstand van![]()
![]()
Ochja niet best is ook maar relatief natuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 20:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
Over advies gesproken...vaak wordt er hier ook onbewust 'bangmakend' advies gegeven, zoals onderstaand..
[..]
bij zo'n post hoor ik in de verte het zachte, monotone gebrom van de traumahelicopter al.
kom op zeg....haar borst ligt er niet af....Hooguit iets waar je in het vervolg rekening mee moet houden.
![]()
over schuurplekken...ik dacht afgelopen donderdag voor mijn LDL er verstandig aan te doen om sporttape over mijn tepels te plakken tegen het schuren....werkte prima, nergens last van alleen het is geen fijn gevoel als je bij het afhalen van de tape ook borsthaar mee trek...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jaquote:Op maandag 30 juli 2012 20:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
Over advies gesproken...vaak wordt er hier ook onbewust 'bangmakend' advies gegeven, zoals onderstaand..
[..]
bij zo'n post hoor ik in de verte het zachte, monotone gebrom van de traumahelicopter al.
kom op zeg....haar borst ligt er niet af....dat denk ik ook altijd bij dat soort commentaar
![]()
![]()
Ja doei.![]()
Ok, dank voor het commentaar! Ik weet wel heel goed wat ik aankan, maar weinig over die hartslag. Kreeg zojuist nog wel wat interessante informatie over trainen op lange afstanden met lage hartslag, misschien ga ik daar ooit wel eens wat mee doen. Nu even niet, want momenteel probeer ik het tempo wat op te krikken.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Afgaande van je constante snelheid en constante stijging van je hartslag (mede door je versnelling) zie ik niet echt bijzonderheden. Lijkt me gewoon een degelijke loopJe zou kunnen kijken wat je hartslagzones, zoals max/drempel zijn.
Het blijft natuurlijk moeilijk en allemaal niet precies. Ik denk dat je zelf het best al aardig kan aanvoelen wat je allemaal kan
Over die BH problemen heb ik uiteraard geen verstand van
Vanochtend in dat kader 7 km gelopen met 11,2 km/u. Best aardig als je bedenkt dat het a) in koude regen was en b) ik gister 15 heb gelopen met 10,6 km/u.
10,6 km/u is mijn normale kruissnelheid ongeacht afstand.
De BH-problemen los ik op -nadat ze zijn ontstaan- met bijtende spuitpleister en bij hardlopen erna een grote witte reuze charmante pleister onder de tieten. Dus dat is geheel onder controle.ik moet verrassend weinig
Om hier op terug te komen. Ik kan beter stoppen met hardlopenquote:Op maandag 30 juli 2012 20:03 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga ook maar weer. Wil de draad weer oppakken na mijn blessure, maar dat is me nog niet echt gelukt. Durf niet echt 2x per week te lopen, omdat ik bang ben dat het mis gaat
Feyenoord Rotterdam![]()
Terwijl je buddy om een medic brult. Die er aan komt rennen en je een spuit morfine geeftquote:Op maandag 30 juli 2012 20:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kom op zeg....haar borst ligt er niet af....![]()
Zeg tegen m'n vrouw.... * hoest hoest * dat ik.... * spuugt bloed* dat ik... * grijpt jasje van medic met shakende handen*![]()
Nou, het deed wel rottig zeer na 8 km. Heb even gevoeld of het bloed over m'n buik sijpelde. Dat was niet het geval en toen heb ik de andere 14 km gerend.ik moet verrassend weinig
4 km hoog tempo, zo snel mogelijk maar wel vol te houden zonder wandelen. Onrust is een beetje weg uit m'n lijf, das wel lekker. Hoofd ook iets rustiger
http://www.endomondo.com/workouts/76571308♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Nee, niks te meldenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bent half verzopen bij het hardlopen? De plomp ingerend? Wezen aquajoggen?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik blijf nog steeds een probleem hebben met mijn huid van mijn arm en zijkant onder oksel.
blijft schuren. pleister geprobeerd. vaseline. nope. en een hempje met mouwen vind ik te benauwd en warm. dus hmmmhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
zo, die berg heb ik gekilled (inclusief weg zoeken en sanitaire stop)
http://www.endomondo.com/workouts/76592115Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
sporttape? zit vaak beter en strakker op je huid dan gewone pleistersquote:Op maandag 30 juli 2012 20:31 schreef winterstorm666 het volgende:
ik blijf nog steeds een probleem hebben met mijn huid van mijn arm en zijkant onder oksel.
blijft schuren. pleister geprobeerd. vaseline. nope. en een hempje met mouwen vind ik te benauwd en warm. dus hmmm'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En nu lekker bank hangen?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:30 schreef Yuki het volgende:
4 km hoog tempo, zo snel mogelijk maar wel vol te houden zonder wandelen. Onrust is een beetje weg uit m'n lijf, das wel lekker. Hoofd ook iets rustiger
http://www.endomondo.com/workouts/76571308![]()
![]()
Klinkt misschien oerstom wat ik zeg. Een beetje glijmiddel op smeren?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:31 schreef winterstorm666 het volgende:
blijft schuren. pleister geprobeerd. vaseline. nope. en een hempje met mouwen vind ik te benauwd en warm. dus hmmm
Nee ik heb geen ervaring
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
hahaha klinkt niet stom hoor! inventief!
heb ik niet in huis om te proberen.
sporttape is ook een goed idee.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hang nu op het balkon in de zonrestje avondzon
![]()
![]()
ik gebruik het altijd op mijn tepels (de witte sporttape van Leukoplast) en als je het goed aandruk dan zit het echt als een tweede huid en laat niet losquote:Op maandag 30 juli 2012 20:36 schreef winterstorm666 het volgende:
sporttape is ook een goed idee.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik geniet van een hoosbui en onweer in dieren :-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:36 schreef winterstorm666 het volgende:
sporttape is ook een goed idee.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Als je maar genietquote:Op maandag 30 juli 2012 20:37 schreef Jumparound het volgende:
Ik geniet van een hoosbui en onweer in dieren :-)
Ik geniet van het geluid van mijn kat die net even een heel zakje vlees heeft opgeschrokt en met een bolle buik ligt te ronken als een draak.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:37 schreef Jumparound het volgende:
Ik geniet van een hoosbui en onweer in dieren :-)![]()
Veel mensen vandaag de verste afstand ooit gelopen zeg
Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven
http://www.endomondo.com/workouts/lehwqqktB-8
M'n eerste interval met 10min opwarmen, 8x400m en aan het eind nog 10min uitlopen, maar voelde me zo goed dat ik de 10K maar vol heb gemaakt. Ben ook wel tevreden met de eindtijd van 52:58
Pompoms voor alle lopers vandaag
Nu lekker douchen
Zou ik het bijna vergeten! Er waren konijntjes onderweg2 stuks!
Ze leken op mijn konijntjes van vroeger![]()
vandaag rustdag...
het gaat bij mij lang goed en kan lang door trainen maar mijn 'trigger' om een rustdag te nemen is als ik onrustig begin te slapen, dat is voor mij een teken om het even een dagje rustig aan te doen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Rust is ook training , en alleen maar goed dat je naar je lichaam luistert.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
vandaag rustdag...
het gaat bij mij lang goed en kan lang door trainen maar mijn 'trigger' om een rustdag te nemen is als ik onrustig begin te slapen, dat is voor mij een teken om het even een dagje rustig aan te doen
Hier ook een extra rustdag, had wel zin om te gaan vandaag, maar kreeg toch weer hoofdpijn ( na een migraine aanval gister) dus nog maar een dagje weinig inspanning en morgen ochtend/middag weer fijn een rondje.![]()
Winterstorm, heb je al calendulan geprobeerd op je schuurplekken? Werkt als een tiet
Ondanks de steken in mijn rug ga ik me toch even omkleden en proberen 3 km te lopen. Als het niet lukt loop ik gewoon naar huis.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
ja calendulan en honingzalf.
maar het schuurt tijdens het lopen gewoon weer open.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
blarenstick al geprobeerd?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:31 schreef winterstorm666 het volgende:
blijft schuren. pleister geprobeerd. vaseline. nope. en een hempje met mouwen vind ik te benauwd en warm. dus hmmm![]()
Kan ook aan je wasverzachter en /of de zeep waarmee je je wast liggen hequote:Op maandag 30 juli 2012 21:29 schreef winterstorm666 het volgende:
ja calendulan en honingzalf.
maar het schuurt tijdens het lopen gewoon weer open.![]()
![]()
nee ik moet gewoon nog meer afvallen hahaha!
weg boobieshome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Hallon lieffies![]()
Ik vanmiddag dus eerder vertrokken naar mijn werk omdat ik bang was voor een ontzettende plensbui, krijg ik die juist na 3 minuten op mijn kop.Als ik op mijn gewone tijd was vertrokken was er niks aan de hand geweest... Ben ook zeker de eerste twee uur goed chagrijnig geweest. Als ik ergens niet tegen kan is het wel natte sokken.
It's funny
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:45 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik geniet van het geluid van mijn kat die net even een heel zakje vlees heeft opgeschrokt en met een bolle buik ligt te ronken als een draak.
Ecosia
Ie bint wel van t piep'nquote:Op maandag 30 juli 2012 21:46 schreef Nero22 het volgende:
Hallon lieffies![]()
Ik vanmiddag dus eerder vertrokken naar mijn werk omdat ik bang was voor een ontzettende plensbui, krijg ik die juist na 3 minuten op mijn kop.Als ik op mijn gewone tijd was vertrokken was er niks aan de hand geweest... Ben ook zeker de eerste twee uur goed chagrijnig geweest. Als ik ergens niet tegen kan is het wel natte sokken.
![]()
![]()
Jeuj, mijn eerste 15
En dat terwijl tante Betje weer op bezoek is
Distance: 15.05 km
Time: 1:38:27
Avg Speed: 9.2 km/hKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Jeujquote:Op maandag 30 juli 2012 21:59 schreef SEMTEX het volgende:
Jeuj, mijn eerste 15
Avg Speed: 9.2 km/h![]()
Maar wie is tante Betje?
It's funny
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:59 schreef SEMTEX het volgende:
Jeuj, mijn eerste 15
Avg Speed: 9.2 km/h![]()
All hail het stuk kneedbaar explosief
![]()
![]()
![]()
Beter bekend als "de Russen", "de vlag hangt uit" of gewoon "die tijd van de maand".quote:
Good job, SEMTEX!
laten we zeggen dat Semtex met een bloedgang liepquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Sja, alleen die laatste zegt mij wat.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Beter bekend als "de Russen", "de vlag hangt uit" of gewoon "die tijd van de maand".
Good job, SEMTEX!Mwhehe. Duidelijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
laten we zeggen dat Semtex met een bloedgang liepStuk vreten verpest echt elk feestje waar ze komt.quote:
It's funny
oma op bezoek noemen wij het hahaha!
nice one semtex! mooie tijd!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
ja, een loeder is hetquote:
En thanks
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Real pirates sail the red sea matey har har harrr *zwaait met haak*quote:Op maandag 30 juli 2012 22:07 schreef winterstorm666 het volgende:
oma op bezoek noemen wij het hahaha!
nice one semtex! mooie tijd!![]()
Drie reetjes gezien trouwens, eentje stak over en de twee waren een moeder en kindje op zoek naar eten
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
proest hahah!quote:Op maandag 30 juli 2012 22:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Real pirates sail the red sea matey har har harrr *zwaait met haak*home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Nou eerste 1,5 km waren echt te vervelend voor woorden maar de 1,5 km erna gingen eigenlijk best goed
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nou eerste 1,5 km waren echt te vervelend voor woorden maar de 1,5 km erna gingen eigenlijk best goedTante Betje is fier
![]()
![]()
Ranzige aapquote:Op maandag 30 juli 2012 22:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Real pirates sail the red sea matey har har harrr *zwaait met haak*Moet trouwens telkens aan je nick denken als ik langs een elektriciteitshuisje in Eindhoven rijd met 'sexy' erop:
http://www.ekosystem.org/photo/933711Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Duurloop van 13K gedaan op het tempo van mn pr op de 10 EM. Op zich te doen, alleen kreeg ik na 7 km last van mn linkerbil![]()
![]()
Ben je rechtsbenig ?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:21 schreef Don_Vanelli het volgende:
Duurloop van 13K gedaan op het tempo van mn pr op de 10 EM. Op zich te doen, alleen kreeg ik na 7 km last van mn linkerbil![]()
quote:Ja, sorryquote:Op maandag 30 juli 2012 22:24 schreef mosselmossel het volgende:
Wel goed gelopen Semtex!
Jij niet Yuki! Ik zei nog; rustig!dit voelde gewoon lekker.
Of te hardquote:Op maandag 30 juli 2012 22:27 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Ja, onregelmatig afzetten wellicht?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: