Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
sweet jesus.... was bijna uit mijn hoofd vandaan totdat ik de TT weer las...
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
/don't care..... RD heeft een nieuwe waterproof jacket gekocht dus het kan regenen wat het wil... net uitgeprobeert en goed bevonden
was afgeprijsd, anders had ik het waarschijnlijk niet gekocht maar aan de andere kant...tijdens een LDL 3 uur in de regen lopen en koud worden is ook niet alles
was afgeprijsd, anders had ik het waarschijnlijk niet gekocht maar aan de andere kant...tijdens een LDL 3 uur in de regen lopen en koud worden is ook niet alles
Zeker niet, dat is echt vragen om problemen. Ooit zal ik ook zoiets moeten kopen voor op de fiets & looprondes..
was van NZ$400.- naar NZ$233.- ,nog steeds aan de prijzige kant maar wel van dusdanige kwaliteit dat als je er goed op pas het jaren mee kan
Tja, met dit soort dingen is het vaak zo. Iets meer uitgeven, maar dan gaat het wel een veel langere periode mee plus dat het echt kwaliteit spul is. Eventjes een rib uit je lijf... maar vervolgens jarenlang plezier. Nike heeft ook van die jassen van 120 euro, maar durf het nog niet aan om ze te kopen Misschien maar eens naar een Run2day shop gaan..
en Mrs.RD heeft Schotse roots en die zijn nog zuiniger
Op maandag 30 juli 2012 08:59 schreef LoganMCV het volgende: Vertel ik net dat een smartphone net zo goed cq beter is dan een losse HRM en dan crasht mijn smartphone na een kilometer of 3
Nou ja, kan een keer gebeuren, weer opgestart en gelukkig kan je prima twee losse trainingen samenvoegen op Endo.
Gisteren 16K gelopen, ging best aardig (1,5 uur) maar ik kreeg wel zware benen op het eind.
En dit gebeurd nog een paar keer en uit frustratie koop je een garmin of iets dergelijks. Dat is de weg die meesten hier al hebben behardloopt.
ooohhh hahaha, ik dacht de oer-nederlandse zuinigheid