quote:Op zondag 29 juli 2012 18:33 schreef MouzurX het volgende:
"Do you believe the theory of Evolution?"
"Evolution is a fact, not a theory"
Een theorie bouw je op allemaal feiten(dus testen die je doet). Dus deze vraag is echt onzin.
Evolutie is een theorie gebaseerd op feiten(iets anders dan een hypothese waar je niet persée feiten voor hoeft te hebben)
De evolutietheorie ontkennen is dan ook gewoon dom, alleen wanneer er andere feiten naar boven komen kan deze theorie bijgesteld worden.
Helaas wel een onderdeel van de Amerikaanse politiek.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:05 schreef Arcee het volgende:
• Do you believe the theory of Evolution?
Die vraag is echt lachwekkend.
Zwaartekracht, elektromagnetisme, de botsingstheorie of de kinetische gastheorie zul je nooit tegenkomen in zo'n soort vraag.
Hier maken we ons druk om boerka's terwijl maar enkelen rondlopen. Dat is net zo lachwekkend.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:05 schreef Arcee het volgende:
Zwaartekracht, elektromagnetisme, de botsingstheorie of de kinetische gastheorie zul je nooit tegenkomen in zo'n soort vraag.
Of over hoe snel je op de snelweg magquote:Op zondag 29 juli 2012 19:21 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hier maken we ons druk om boerka's terwijl maar enkelen rondlopen. Dat is net zo lachwekkend.
http://www.stephenjaygould.org/library/gould_fact-and-theory.htmlquote:Op zondag 29 juli 2012 18:33 schreef MouzurX het volgende:
Een theorie bouw je op allemaal feiten(dus testen die je doet). Dus deze vraag is echt onzin.
Evolutie is een theorie gebaseerd op feiten(iets anders dan een hypothese waar je niet persée feiten voor hoeft te hebben)
De evolutietheorie ontkennen is dan ook gewoon dom, alleen wanneer er andere feiten naar boven komen kan deze theorie bijgesteld worden.
Waarom vind je dat verrassend? Liberaal op drugsgebied, homohuwelijk en voor actief milieubeleid, volgens mij past dat prima bij veel Nederlanders.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:44 schreef Dutchnative het volgende:
Valt me op dat er veel Jill Stein-aanhangers zijn hier
Lachwekkend natuurlijk, maar wel een terecht vraag omdat een aantal kandidaten er kennelijk een standpunt over inneemt.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:05 schreef Arcee het volgende:
Met 'een aantal kandidaten' bedoel je '80% van de GOP'?quote:Op maandag 30 juli 2012 13:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lachwekkend natuurlijk, maar wel een terecht vraag omdat een aantal kandidaten er kennelijk een standpunt over inneemt.
Heb nog nooit iemand melding van haar horen maken in de Nederlandse pers, nu kan dat ook komen omdat ze bij een 'thirdie' zit. Toch is het opvallend dat de media zo weinig aandacht aan deze kandidaten schenken terwijl hun opvattingen blijkbaar goed in de smaak vallen bij Nederlanders.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waarom vind je dat verrassend? Liberaal op drugsgebied, homohuwelijk en voor actief milieubeleid, volgens mij past dat prima bij veel Nederlanders.
Ik denk dat Obama intelligent genoeg is om religie persoonlijk te verwerpen.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:43 schreef Stezo het volgende:
Hoe kan je nou Christen zijn en tegelijkertijd de theorie van evolutie aanhangen? The Origin of Species strookt in de verste verte niet met het boek Genesis. Ik snap dan ook niet hoe deze test erbij komt dat Obama de evolutietheorie aanhangt.
Iets met voortschrijdende inzichten. Aanhangers van religies zijn niet allemaal zo dogmatisch hoor.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:43 schreef Stezo het volgende:
Hoe kan je nou Christen zijn en tegelijkertijd de theorie van evolutie aanhangen? The Origin of Species strookt in de verste verte niet met het boek Genesis. Ik snap dan ook niet hoe deze test erbij komt dat Obama de evolutietheorie aanhangt.
quote:I side with Barack Obama on most issues in the 2012 Presidential Election.
Candidates you side with...
Who you side with by party...
77% Democratic
73% Green
25% Libertarian
11% Republican
Zeker een poster van Ayn Rand boven je bed. Vunzigerdquote:Op zondag 29 juli 2012 18:13 schreef teknomist het volgende:
Gary Johnson - 94%
Pon Paul - 84%
92% - Libertarian
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door Zolcon op 19-08-2012 13:45:46 ]Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:30 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Zeker een poster van Ayn Rand boven je bed. Vunzigerd
Mijn uitslagNope, ik ben geen objectivist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:30 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Zeker een poster van Ayn Rand boven je bed. Vunzigerd
Mijn uitslagWel geil wijf, die Rand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Gelukkig, dat zijn echt onmogelijk mensen om mee te discussiëren (zeker omdat ik mezelfs als constructivist beschouw)quote:
Ik bedoel niet het epistemologische objectivisme, maar de meeromvattende filosofie.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:08 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Gelukkig, dat zijn echt onmogelijk mensen om mee te discussiëren (zeker omdat ik mezelfs als constructivist beschouw)
Dat snap ik maar dat is niet los te zien van elkaarquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:11 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik bedoel niet het epistemologische objectivisme, maar de meeromvattende filosofie.
1 2 3 4 5 | Gary Johnson 98% Ron Paul 87% Jill stein 86% Barack Obama 62% Mitt Romney 27% |
De meeste Christenen zijn, kennelijk in tegenstelling tot jou, niet in de middeleeuwen blijven steken.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:43 schreef Stezo het volgende:
quote:Are you in favor of decriminalizing all drugs?
Jill Stein: Yes, but not all drugs
quote:Share Your Results
Obama 68%, Mitt Romney 13%
quote:Should we expand or dismantle our Medicare program?
Keep "as is"
Dismantle
Reform
Expand
Add your own stance (this lowers the accuracy of your results)Hoi jong alles goed?
quote:How should the U.S. handle the genocide in Sudan?
- Overthrow the current government and instill a democracy
quote:Jill Stein
87%
on foreign policy, domestic policy, environmental, social, and immigration issues
71%
Rocky Anderson
on foreign policy, domestic policy, social, and environmental issues
67%
Gary Johnson
on foreign policy and domestic policy issues
66%
Barack Obama
on foreign policy and science issues
44%
Mitt Romney
on science issues
56%
American Voters
on foreign policy, domestic policy, economic, science, and environmental issues.
Lang leve Jill Stein.. Wie?!quote:92% Democratic
84% Green
54% Libertarian
28% Republican
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 04:39 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
wtfde groenen op 74%
Ik weet niet wat voor standpunten ze precies hebben maar het zal wel vooral heel links zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 04:57 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ben zelf ook even abuis![]()
Heb het toch serieus ingevuld
Ik denk dat ik een soort GroenRechts ben
En je moet Obama er al bijna een communistische moslims voor vindenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:00 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Lol hier kan je alleen op uitkomen als je dingen als evolutie onzin vind
Niet heel bijzonder dit.quote:94% Jill Stein Green
on domestic policy, science, social, environmental, foreign policy, healthcare, and immigration issues
83% Barack Obama Democrat
on science, economic, social, environmental, and foreign policy issues
69% Gary Johnson Libertarian
on social, economic, science, and healthcare issues
17% Mitt Romney Republican
no major issues
59% American Voters
on science, domestic policy, environmental, social, foreign policy, and healthcare issues.
94% Democrat
93% Green
39% Libertarian
13% Republican
Jij denkt dat ik evolutie onzin vind?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:00 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Lol hier kan je alleen op uitkomen als je dingen als evolutie onzin vind
54%, dat valt reuze mee. Er zijn FOKkers die slechter op Romney scoren. Wat zijn dat dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En je moet Obama er al bijna een communistische moslims voor vinden
Excuus, het was nog vroeg en zonder lenzen, ik las 5%quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:51 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
54%, dat valt reuze mee. Er zijn FOKkers die slechter op Romney scoren. Wat zijn dat dan?
Ik las inderdaad ook verkeerd, ik zag de 2% democrat. Maar had idd naar de 54% obama moeten kijkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Excuus, het was nog vroeg en zonder lenzen, ik las 5%
Ja, zitten ook echt radicale antwoorden bij zoals "abandon all national borders"quote:Op woensdag 5 september 2012 08:00 schreef DroogDok het volgende:
Vooral goed aan deze stemwijzer dat je niet alleen maar voor of tegen kan kiezen, maar ook meerdere keuze opties hebt![]()
Ik had 84% Gary Johnsonquote:Op zondag 29 juli 2012 18:47 schreef Desunoto het volgende:
87% Gary Johnson
De rest van de pagina laadt niet.
De kleintjes zijn praktisch gezien natuurlijk kansloos, dat helpt niet echtquote:Op dinsdag 6 november 2012 02:58 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik had 84% Gary Johnson
Het valt me op hoeveel mensen Green hebben en hoe laag Romney en Obama staan terwijl dat toch de grote 2 zijn.
dit, ik riep gewoon hardop fuck you usquote:Op zondag 29 juli 2012 18:33 schreef MouzurX het volgende:
Stoer manquote:Op woensdag 7 november 2012 02:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dit, ik riep gewoon hardop fuck you us
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |