Jij denkt dat ik evolutie onzin vind?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:00 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Lol hier kan je alleen op uitkomen als je dingen als evolutie onzin vind
54%, dat valt reuze mee. Er zijn FOKkers die slechter op Romney scoren. Wat zijn dat dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En je moet Obama er al bijna een communistische moslims voor vinden
Excuus, het was nog vroeg en zonder lenzen, ik las 5%quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:51 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
54%, dat valt reuze mee. Er zijn FOKkers die slechter op Romney scoren. Wat zijn dat dan?
Ik las inderdaad ook verkeerd, ik zag de 2% democrat. Maar had idd naar de 54% obama moeten kijkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Excuus, het was nog vroeg en zonder lenzen, ik las 5%
Ja, zitten ook echt radicale antwoorden bij zoals "abandon all national borders"quote:Op woensdag 5 september 2012 08:00 schreef DroogDok het volgende:
Vooral goed aan deze stemwijzer dat je niet alleen maar voor of tegen kan kiezen, maar ook meerdere keuze opties hebt![]()
Ik had 84% Gary Johnsonquote:Op zondag 29 juli 2012 18:47 schreef Desunoto het volgende:
87% Gary Johnson
De rest van de pagina laadt niet.
De kleintjes zijn praktisch gezien natuurlijk kansloos, dat helpt niet echtquote:Op dinsdag 6 november 2012 02:58 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik had 84% Gary Johnson
Het valt me op hoeveel mensen Green hebben en hoe laag Romney en Obama staan terwijl dat toch de grote 2 zijn.
dit, ik riep gewoon hardop fuck you usquote:Op zondag 29 juli 2012 18:33 schreef MouzurX het volgende:
"Do you believe the theory of Evolution?"
"Evolution is a fact, not a theory"
Een theorie bouw je op allemaal feiten(dus testen die je doet). Dus deze vraag is echt onzin.
Evolutie is een theorie gebaseerd op feiten(iets anders dan een hypothese waar je niet persée feiten voor hoeft te hebben)
De evolutietheorie ontkennen is dan ook gewoon dom, alleen wanneer er andere feiten naar boven komen kan deze theorie bijgesteld worden.
Stoer manquote:Op woensdag 7 november 2012 02:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dit, ik riep gewoon hardop fuck you us
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |