en de komende 5 topics ookquote:
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Handig om te huldigen midden op de straat. Daar heeft iemand lang over nagedacht.
Ze zouden op het OS alle van het land dat een medaille winnen een medaille moeten geven en niet alleen de eerste 3quote:Op zondag 29 juli 2012 17:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet precies hetzelfde natuurlijk. v. Vleuten verdient er ook een.
Dat je een half uur moet wachten tot iedereen binnen is.quote:
Ik zou willen dat we een beter volkslied hadden. Kunnen we het Italiaanse niet lenen?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:00 schreef Karina het volgende:
Hopelijk wordt het Wilhelmus een beetje behoorlijk gezongen.
Perveaux?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:01 schreef Evertjan het volgende:
hoe heet nou die ene Française waar Mart het de hele tijd over had.
Dat is sowieso wel netjes om te wachten tot iedereen binnen is.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat je een half uur moet wachten tot iedereen binnen is.
Dat is het beste volkslied inderdaad.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou willen dat we een beter volkslied hadden. Kunnen we het Italiaanse niet lenen?
Erika Terpstraquote:Op zondag 29 juli 2012 17:01 schreef Evertjan het volgende:
hoe heet nou die ene Française waar Mart het de hele tijd over had.
Dit dus.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Ze zouden op het OS alle van het land dat een medaille winnen een medaille moeten geven en niet alleen de eerste 3
quote:
Of het Spaanse, hoef je niet te zingen....quote:Op zondag 29 juli 2012 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou willen dat we een beter volkslied hadden. Kunnen we het Italiaanse niet lenen?
Schavot staat op de weg waarop gereden werd.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:02 schreef Karina het volgende:
Wisten ze niet al een paar uur van te voren dat er IEMAND zou gaan winnen en op dat schavot zou moeten komen te staan
quote:
Duitse, Portugese ..quote:Op zondag 29 juli 2012 17:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Of het Spaanse, hoef je niet te zingen....
Begin deze maand een half miljoen Italianen dit live horen meezingen. Dan krijg je best kippenvel.quote:
Oh ja, stomquote:Op zondag 29 juli 2012 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Schavot staat op de weg waarop gereden werd.
Tuurlijk wel. Ze is vanavond in HHH dus ook bij Mart.quote:
Nee Deense roots volgens mijquote:Op zondag 29 juli 2012 17:03 schreef BorisDeLul het volgende:
"Villumsen"...? Uit Nieuw-Zeeland... zal wel ooit "Willemsen" zijn geweest.
Er is geen beter volkslied dan het Wilhelmus, als je het volkslied van die salamivreters wilt dan ga je er maar wonen.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze moeten Jack van Gelder achter de microfoon zetten, die lult 3 uur aan 1 stuk volquote:
De Plus babequote:Op zondag 29 juli 2012 17:04 schreef Ericr het volgende:
Krijgen we zeker weer die gare Surinamer met zijn totaal niet grappige reclame of de 'warrummee broodjes' onzin.
Nou d´r was verder ook niets interessants te melden. Beetje naar een regenachtig Londen te staren.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:03 schreef tompsv18 het volgende:
Ja die reclame moet natuurlijk wel uitgezonden worden hoor. Die kunnen we niet missen!
Vraag ik me ook af, op de belg is dat stukken minder....quote:Op zondag 29 juli 2012 17:04 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik dacht dat dit de publieke omroep was. Kk op met reclame
quote:
Ik vind het niet mooi.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:04 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Er is geen beter volkslied dan het Wilhelmus, als je het volkslied van die salamivreters wilt dan ga je er maar wonen.
Dan nog. Je gaat toch niet het risico nemen om een deel van de huldiging te missen. Al helemaal niet voor een reclameblokquote:Op zondag 29 juli 2012 17:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Nou d´r was verder ook niets interessants te melden. Beetje naar een regenachtig Londen te staren.
Niets epischer dan het Russische volkslied.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het niet mooi.
Maar ja, we hebben het nu eenmaal, dus zal ik heus wel volschieten als Marianne zometeen gehuldigd wordt.
Ik zal weer eens een briefje sturen, misschien dat ze het nu wel willen.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:06 schreef BabeWatcher het volgende:
België zal spijt hebben dat ze een hereniging altijd hebben afgeslagen, nu hebben wij goud en zij niks.
Nee hoor, die doen ze gewoon lekker met 2 minuten vertraging en dan zeggen dat het live is.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:06 schreef Maver24 het volgende:
Gaan ze nu de ceremonie missen bij de NOS, hahah
PO is tegenwoordig commerciële TVquote:Op zondag 29 juli 2012 17:06 schreef Karina het volgende:
Kan dat reclameblok niet gewoon even wachten? Idioot.
Het is anders wel 1 van de weinige volksliederen die niet over overwinningen gaan en over 'dat we het beste zijn' maar over de relaties met andere landen.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het niet mooi.
Maar ja, we hebben het nu eenmaal, dus zal ik heus wel volschieten als Marianne zometeen gehuldigd wordt.
Mart moet ook voor een plas pauze.... Ouwe lul je kent dat welquote:Op zondag 29 juli 2012 17:06 schreef Karina het volgende:
Kan dat reclameblok niet gewoon even wachten? Idioot.
UK heeft er net 1 gewonnen bij turnen meen ik te hebben gehoordquote:Op zondag 29 juli 2012 17:06 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wij hebben meer medailles dan de Britten
True, maar nog 'es geluisterd, 'een van de besten', zei hij.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat slaat dan weer nergens op (2e helft dan).
Is hij ook sinds gisteren.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:07 schreef tralalala het volgende:
Die commentator bij Sporza praat behoorlijk depressief
was 4 jaar geleden ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:07 schreef beantherio het volgende:
De NOS gaat voor goud voor het onderdeel falen.
Ja, tis erg moeilijk om ff het reclameblok stop te zetten.....quote:Op zondag 29 juli 2012 17:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan nog. Je gaat toch niet het risico nemen om een deel van de huldiging te missen. Al helemaal niet voor een reclameblok
Daar zijn alleen nog maar kwalificaties volgens mij.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:07 schreef wdn het volgende:
[..]
UK heeft er net 1 gewonnen bij turnen meen ik te hebben gehoord
Het is het lied over de stichter van het land. Veel volksliediger als dat kan niet - sterker nog, fuck al die andere landen met hun lalalageld liedjesquote:Op zondag 29 juli 2012 17:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Het is anders wel 1 van de weinige volksliederen die niet over overwinningen gaan en over 'dat we het beste zijn' maar over de relaties met andere landen.
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:07 schreef beantherio het volgende:
De NOS gaat voor goud voor het onderdeel falen.
Tommeke heeft verloren. Het zal even duren voor hij daar over heen is.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:07 schreef tralalala het volgende:
Die commentator bij Sporza praat behoorlijk depressief
De Belg.quote:
Ja textueel mooier kan nietquote:Op zondag 29 juli 2012 17:09 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Het is het lied over de stichter van het land. Veel volksliediger als dat kan niet - sterker nog, fuck al die andere landen met hun lalalageld liedjes
Ze zijn live.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Gaan ze zo bij NOS doen alsof het live is![]()
Anders dan verwacht je dat toch niet?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:10 schreef Arcee het volgende:
Ook nog eerst áánkondigen dat ze terug gaan.:')
anders weten wij domme kijkers niet waar wij naar gaan kijken...quote:Op zondag 29 juli 2012 17:10 schreef Arcee het volgende:
Dat jaquote:Op zondag 29 juli 2012 17:10 schreef Arcee het volgende:
IOC is gevestigd in Laussanequote:Op zondag 29 juli 2012 17:11 schreef Celeritas het volgende:
Waarom lullen ze eigenlijk Frans? In Engeland nota bene?
ze zijn gewoon te laatquote:
Zou wreed zijn als er dan nog gewoon iemand aan kwam fietsen.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:11 schreef marcodej het volgende:
Ah, daarom moesten ze wachten tot iedereen gefinished was. Ze huldigen op de aankomststrook.
Zwitserlandquote:
quote:
Ja de schaarse momenten die er in 2 week zullen zijn gewoon missen vanwege de commercialsquote:Op zondag 29 juli 2012 17:09 schreef Karina het volgende:
Dit is wel heel slecht van de NOS... sjesus.
Zou The Queen dat erg vinden?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:12 schreef beantherio het volgende:
Hoe mooi wil je het hebben: gehuldigd worden op The Mall met Buckingham Palace op de achtergrond.
ja idd midden op de weg tegen die achtergrondquote:Op zondag 29 juli 2012 17:12 schreef Cee het volgende:
Dit is toch wel 'n mooie plaats voor 'n podium hoor.
wat hebben we gemist dan??quote:Op zondag 29 juli 2012 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de schaarse momenten die er in 2 week zullen zijn gewoon missen vanwege de commercials
Dacht ik ook al ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:14 schreef Geo4kant het volgende:
Hier ziet Vos er zo slecht nog niet uit lol. (voor haar doen)
Ik zat ook al te kijkenquote:Op zondag 29 juli 2012 17:13 schreef Caland het volgende:
Hebben ze opeens een extra prinsesje gemaakt?
Leuk, maar waarom dan per ze Frans praten tijdenseen OS? Geen Duits? Spaans? Chinees? Oezbeeks?quote:
ze hebben de kinderen van die overleden broer geadopteerdquote:Op zondag 29 juli 2012 17:13 schreef Caland het volgende:
Ik ga m'n maatstaven niet bijstellen.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Vos is wel iets knapper geworden dan een paar jaar geleden...![]()
![]()
De grote vraagquote:Op zondag 29 juli 2012 17:13 schreef Caland het volgende:
Ik ook niet, maar check even de pics van een aantal jaar geleden.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:14 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik ga m'n maatstaven niet bijstellen.
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:15 schreef Cee het volgende:
Hup, weer op die fiets, haar in de staart en terug de Mixed Zone in, wat doet ze dat knap.
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:15 schreef marcodej het volgende:
Zes weken terug nog met drie sleutelbenen inderdaad.
dat die man het aan zijn hart krijgtquote:Op zondag 29 juli 2012 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een overdrijving bij de Radio 1 sportzomer van Tom van 't Hek weer![]()
''Tranen in mijn ogen''
Hey ben je weer thuis?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
''Tranen in mijn ogen''
Bij Tom van t Hek moet ik altijd denken aanquote:Op zondag 29 juli 2012 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
''Tranen in mijn ogen''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |