en de komende 5 topics ookquote:
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Handig om te huldigen midden op de straat. Daar heeft iemand lang over nagedacht.
Ze zouden op het OS alle van het land dat een medaille winnen een medaille moeten geven en niet alleen de eerste 3quote:Op zondag 29 juli 2012 17:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet precies hetzelfde natuurlijk. v. Vleuten verdient er ook een.
Dat je een half uur moet wachten tot iedereen binnen is.quote:
Ik zou willen dat we een beter volkslied hadden. Kunnen we het Italiaanse niet lenen?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:00 schreef Karina het volgende:
Hopelijk wordt het Wilhelmus een beetje behoorlijk gezongen.
Perveaux?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:01 schreef Evertjan het volgende:
hoe heet nou die ene Française waar Mart het de hele tijd over had.
Dat is sowieso wel netjes om te wachten tot iedereen binnen is.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat je een half uur moet wachten tot iedereen binnen is.
Dat is het beste volkslied inderdaad.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou willen dat we een beter volkslied hadden. Kunnen we het Italiaanse niet lenen?
Erika Terpstraquote:Op zondag 29 juli 2012 17:01 schreef Evertjan het volgende:
hoe heet nou die ene Française waar Mart het de hele tijd over had.
Dit dus.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Ze zouden op het OS alle van het land dat een medaille winnen een medaille moeten geven en niet alleen de eerste 3
quote:
Of het Spaanse, hoef je niet te zingen....quote:Op zondag 29 juli 2012 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou willen dat we een beter volkslied hadden. Kunnen we het Italiaanse niet lenen?
Schavot staat op de weg waarop gereden werd.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:02 schreef Karina het volgende:
Wisten ze niet al een paar uur van te voren dat er IEMAND zou gaan winnen en op dat schavot zou moeten komen te staan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |