Ja maar de jurken die Jaël heeft zijn bijna niet te vouwen, van die barbara farber dingen en jottum, superwijd! Veel stof! ( allemaal gekregen btw )quote:
Claudia heb je nog genoeg ruimte om bij de spullen achter de inbouwkast in je trapkast te komen? De deuren zijn onlangs ein-de-lijk geplaatst en zodra ze mooi in de verf zitten, willen we de kast bestellen. Ik vroeg me alleen af of ik dan nog wel bij de stofzuiger konquote:Op zondag 11 november 2012 11:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het ziet er bij ons zo uit:
[ afbeelding ]
Je moet zelf bepalen of je dat acceptabel vindt. Ik zou het dat wel vinden, geloof ik. En bovenin kun je eventueel zelf een plankje maken. Misschien willen de mensen die het plaatsen wel met je meedenken. Die zijn heel vriendelijk en altijd bereid tot het aanpassen aan unieke omstandigheden. Ik zou gewoon even contact erover opnemen!
Ja hoor, gaat prima. Het is soms wel wat gehannes omdat de deur langzaam terugvalt. Maar je kunt in de kast ook prima staan als de deur dicht is.quote:Op maandag 12 november 2012 12:11 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Claudia heb je nog genoeg ruimte om bij de spullen achter de inbouwkast in je trapkast te komen? De deuren zijn onlangs ein-de-lijk geplaatst en zodra ze mooi in de verf zitten, willen we de kast bestellen. Ik vroeg me alleen af of ik dan nog wel bij de stofzuiger kon
Mooi model stoel, en de kleur past echt perfect bij de restquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:39 schreef Claudia_x het volgende:
Doe eens een foto, MP! Ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet.
Onze nieuwe stoel is binnen!
[ afbeelding ]
YWquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
Omdat ik het niet laten kan ook nog een foto van de kindjes in de stoel - van Ivan moet ik 'bank' zeggen - die er ook heel blij mee zijn.
[ afbeelding ]
En Ivan is vandaag jarig, vandaar de slingers. Dank voor de felicitatie, Leandra!
Ik zal morgen eens opruimen en kijken of ik een fatsoenlijke foto kan maken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:39 schreef Claudia_x het volgende:
Doe eens een foto, MP! Ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet.
Onze nieuwe stoel is binnen!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 april 2013 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
Het is een vlinderstruik geworden!
TM, ik ben benieuwd! Wat is je jongetjeskamer trouwens geweldig geworden.En ik zag dezelfde kaarten als die in Lena's kamer. Ik vind ze nog steeds zo leuk! Ik zing altijd Berend Botje voor d'r, en dan wijst ze naar de kaart waarop een beer in een bootje zit.
Hey, wat goed! Ik ben er ook nog steeds heel blij mee. Het systeem werkt als een tierelier.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:03 schreef Bleie het volgende:
Wij hebben nu trouwens sinds een poosje zo'n inzetkast in de trapkast. Wat ideaal! Ben er echt zo ontzettend blij mee.
quote:Op zondag 7 september 2014 20:08 schreef mignonne het volgende:
Oeh tof!!
Dan heb je ook direct ruimte voor een derde baby!![]()
*wegduikt*
Jeetje joh dat is wel een stevige verbouwing dan, ben benieuwd hoe het wordt.
Ik wist ook niets in mijn nieuwe woonplaats en ik heb het via werkspot gezocht. Dus dat zou je ook eens kunnen proberen.quote:Op zondag 7 september 2014 20:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het bloedirritant dat je vanaf zolder alles wat in huis gebeurt kunt horen, dus er moet nu echt iets aan gebeuren! De overige ingrepen zijn vooral met het oog op de toekomst. De jongste kan een grotere kamer krijgen en we hoeven niet allemaal één kleine badkamer te delen.
Inderdaad maar eens een aannemer zoeken! Vind ik zo eenvoudig nog niet, dus als iemand een tip heeft? (Omgeving Amsterdam.)
Daar had ik al op gehoopt! Zie PM.quote:Op zondag 7 september 2014 20:21 schreef miss_sly het volgende:
En aannemer weet ik wel voor je, evenals een tekenaar
Oh, da's wel een goede tip!quote:Op zondag 7 september 2014 20:25 schreef miss_sly het volgende:
Ik zit nog in de auto en pm is niet handig mobiel
niet handig lijkt me meer een kwestie van jammer dat jullie niet meer meerwerk hebben genomen.
Je zou die mensen ook om een tekening kunnen vragen, als je dezelfde dakkapel wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |