Ja maar de jurken die Jaël heeft zijn bijna niet te vouwen, van die barbara farber dingen en jottum, superwijd! Veel stof! ( allemaal gekregen btw )quote:
Claudia heb je nog genoeg ruimte om bij de spullen achter de inbouwkast in je trapkast te komen? De deuren zijn onlangs ein-de-lijk geplaatst en zodra ze mooi in de verf zitten, willen we de kast bestellen. Ik vroeg me alleen af of ik dan nog wel bij de stofzuiger konquote:Op zondag 11 november 2012 11:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het ziet er bij ons zo uit:
[ afbeelding ]
Je moet zelf bepalen of je dat acceptabel vindt. Ik zou het dat wel vinden, geloof ik. En bovenin kun je eventueel zelf een plankje maken. Misschien willen de mensen die het plaatsen wel met je meedenken. Die zijn heel vriendelijk en altijd bereid tot het aanpassen aan unieke omstandigheden. Ik zou gewoon even contact erover opnemen!
Ja hoor, gaat prima. Het is soms wel wat gehannes omdat de deur langzaam terugvalt. Maar je kunt in de kast ook prima staan als de deur dicht is.quote:Op maandag 12 november 2012 12:11 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Claudia heb je nog genoeg ruimte om bij de spullen achter de inbouwkast in je trapkast te komen? De deuren zijn onlangs ein-de-lijk geplaatst en zodra ze mooi in de verf zitten, willen we de kast bestellen. Ik vroeg me alleen af of ik dan nog wel bij de stofzuiger kon
Mooi model stoel, en de kleur past echt perfect bij de restquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:39 schreef Claudia_x het volgende:
Doe eens een foto, MP! Ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet.
Onze nieuwe stoel is binnen!
[ afbeelding ]
YWquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
Omdat ik het niet laten kan ook nog een foto van de kindjes in de stoel - van Ivan moet ik 'bank' zeggen - die er ook heel blij mee zijn.
[ afbeelding ]
En Ivan is vandaag jarig, vandaar de slingers. Dank voor de felicitatie, Leandra!
Ik zal morgen eens opruimen en kijken of ik een fatsoenlijke foto kan maken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:39 schreef Claudia_x het volgende:
Doe eens een foto, MP! Ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet.
Onze nieuwe stoel is binnen!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |