abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:27:57 #26
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_119033706
Schaamteloze kick. :@

Hoe bevalt de kast nu, na een paar maanden?
A grand adventure has begun.
pi_119035659
Geweldig! We hebben er enorm veel opbergruimte bij. En dat is geen overbodige luxe, want sinds we de Hello Fresh-doos wekelijks binnenkrijgen hebben we de ruimte nodig.

En het systeem werkt gewoon heel soepel. De kast draait eenvoudig en er valt nooit iets uit. Het is een heel stabiel systeem.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:40:25 #28
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_119038153
Klinkt goed! Bedankt voor je update!
A grand adventure has begun.
pi_119078153
Dat klinkt inderdaad goed, Claudia. :)

Is het ook mogelijk om de kast als boekenkast te gebruiken, en de deur die ervoor zit er dus uit te halen? Of zou je dat niet aanraden? (vanwege ...?)
pi_119078306
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 10:47 schreef tennisster198 het volgende:
Dat klinkt inderdaad goed, Claudia. :)

Is het ook mogelijk om de kast als boekenkast te gebruiken, en de deur die ervoor zit er dus uit te halen? Of zou je dat niet aanraden? (vanwege ...?)
Zou op zich kunnen, alleen is bij ons de kast lager dan de deuropening. Je moet dus even op de maximumhoogte van de kast letten. En volgens mij is er altijd wel een opening dus de bovenkant van de kast en het kozijn waar het aan vast hangt. De kast sluit dus niet helemaal naadloos aan.
pi_119078324
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 10:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Zou op zich kunnen, alleen is bij ons de kast lager dan de deuropening. Je moet dus even op de maximumhoogte van de kast letten. En volgens mij is er altijd wel een opening dus de bovenkant van de kast en het kozijn waar het aan vast hangt. De kast sluit dus niet helemaal naadloos aan.
Ik lees tussen de regels door dat het kan, maar niet écht mooi zal zijn?

Wij overwegen nl. een trapkastinzet, en in onze potentiële nieuwe inrichting is geen ruimte voor de boekenkast die we nu hebben. Maar dan gaan we op zoek naar een andere oplossing. :)
pi_119078409
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 10:59 schreef tennisster198 het volgende:

[..]

Ik lees tussen de regels door dat het kan, maar niet écht mooi zal zijn?

Wij overwegen nl. een trapkastinzet, en in onze potentiële nieuwe inrichting is geen ruimte voor de boekenkast die we nu hebben. Maar dan gaan we op zoek naar een andere oplossing. :)
Het ziet er bij ons zo uit:

Je moet zelf bepalen of je dat acceptabel vindt. Ik zou het dat wel vinden, geloof ik. En bovenin kun je eventueel zelf een plankje maken. Misschien willen de mensen die het plaatsen wel met je meedenken. Die zijn heel vriendelijk en altijd bereid tot het aanpassen aan unieke omstandigheden. Ik zou gewoon even contact erover opnemen!
pi_119078509
En nu ik hier toch ben: we zijn toevallig afgelopen weekeinde weer in huis bezig geweest, namelijk met de kamer van de jongste. Oude situatie (met veel te grote kast voor de kleine kamer):

Nieuwe situatie:

Er is een klein kastje voor de oude kast in de plaats gekomen:

Haar bed staat nu naast de deur:

Daar komt morgen haar nieuwe bed te staan, namelijk dit bed:

zondag 11 november 2012 @ 12:18:12 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119079742
Oh Claudia, wat een prachtig bed O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 11 november 2012 @ 15:02:37 #35
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_119085473
:D Ik kom Leen d'r bedje net tegen op Marktplaats in mijn zoektocht naar een bed voor Saar O+. Ik zou 'm zo zelf hebben kunnen kopen!
pi_119088574
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 11:04 schreef Claudia_x het volgende:
Je moet zelf bepalen of je dat acceptabel vindt. Ik zou het dat wel vinden, geloof ik. En bovenin kun je eventueel zelf een plankje maken. Misschien willen de mensen die het plaatsen wel met je meedenken. Die zijn heel vriendelijk en altijd bereid tot het aanpassen aan unieke omstandigheden. Ik zou gewoon even contact erover opnemen!
Zou die kast vol met boeken niet veel te zwaar worden ?
Ik weet niet wat er nu in staat maar wat voor gewicht kan zo'n kast aan ?
  zondag 11 november 2012 @ 16:16:26 #37
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_119088670
Erg mooi Claudia O+

Durf je dat al aan met Leen? Wij hebben er geen ruimte voor dus dat scheelt weer dat dilemma :')
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_119090232
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:13 schreef axamenta het volgende:

[..]

Zou die kast vol met boeken niet veel te zwaar worden ?
Ik weet niet wat er nu in staat maar wat voor gewicht kan zo'n kast aan ?
Ja, goed punt. Er staat nu ook wel veel in, maar ik weet niet uit mijn hoofd wat de maximale belading is.
pi_119090276
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:16 schreef laziness het volgende:
Erg mooi Claudia O+

Durf je dat al aan met Leen? Wij hebben er geen ruimte voor dus dat scheelt weer dat dilemma :')
Ik denk dat we het gewoon proberen en aankijken. Ik heb wel reden om te geloven dat ze rustig gaat slapen, maar ik sluit ook niet uit dat het een ramp wordt en we een tijdje haar ledikant ook op de kamer laten staan.
pi_119103574
Ik zou dat met Sarah echt nog niet aandurven! Maar wauw wat een leuk bed. En heb jij in die kast genoeg ruimte voor Lena haar kleding?
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zondag 11 november 2012 @ 21:31:39 #41
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_119103648
Claudia heeft een beter kleding inkoopbeleid dan wij volgens mij :+
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_119105291
Hahaha ik heb ook een goed inkoopbeleid hoor :P ik krijg te veel en kan niet zo goed nee zeggen ;)
pi_119105880
Een kwart van de kast is niet eens gevuld! Er past gewoon heel veel in. En ik heb geen hanggedeelte.
pi_119106658
Ik heb die kast voor Sarah maar dan hoger dus met hang gedeelte, maar die kast zit echt stampvol hoor :) ik vind het wel een fijne kast!
pi_119114019
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 22:17 schreef MamaPurk het volgende:
Ik heb die kast voor Sarah maar dan hoger dus met hang gedeelte, maar die kast zit echt stampvol hoor :) ik vind het wel een fijne kast!
Die heb ik ook voor Ivan en daar past (relatief) veel minder in. Maar we hebben bijvoorbeeld in zijn kast ondiepe lades en die zijn helemaal niet praktisch. Het hanggedeelte is ook niet praktisch. Ik ga het denk ik bij Ivan eruit halen en er planken voor in de plaats monteren. Op zo'n schap past heel veel.
pi_119114126
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 07:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Die heb ik ook voor Ivan en daar past (relatief) veel minder in. Maar we hebben bijvoorbeeld in zijn kast ondiepe lades en die zijn helemaal niet praktisch. Het hanggedeelte is ook niet praktisch. Ik ga het denk ik bij Ivan eruit halen en er planken voor in de plaats monteren. Op zo'n schap past heel veel.
Dat is voor hier misschien ook nog een idee, al gebruik ik het hanggedeelte nu wel, maar vestje en die 2 jurkjes kan ik ook opvouwen. Jaël haar kast heeft naar mijn idee nog minder ruimte maar die heeft zo een hoeveelheid jurkjes dat ik daar wel een hanggedeelte moet, maar bij haar zou een extra plank ook wenselijk zijn.. Ik vind het zowieso lastig de perfecte kast te vinden.
pi_119115025
Hier ook het dilemma wat te doen met het aanstaande bed van Saar. Geen idee of ze zou gaan spoken in een 'echt' bed. Ik denk dat we het gewoon gaan proberen, voor hetzelfde geld gaat het hartstikke goed. Zo niet dan passen we er wel een mouw aan.

En ik voel me nu echt een soort van Imelda Marcos maar dan met kinderkleertjes als ik jouw kast voor Lena zie :D. *schaam*
pi_119117010
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:21 schreef twentemeisje het volgende:
Hier ook het dilemma wat te doen met het aanstaande bed van Saar. Geen idee of ze zou gaan spoken in een 'echt' bed. Ik denk dat we het gewoon gaan proberen, voor hetzelfde geld gaat het hartstikke goed. Zo niet dan passen we er wel een mouw aan.

En ik voel me nu echt een soort van Imelda Marcos maar dan met kinderkleertjes als ik jouw kast voor Lena zie :D. *schaam*
Lena heeft niet heel weinig, maar ook niet enorm veel. Ik word niet goed van de bakken geld die we aan kinderkleding en schoenen uitgeven, maar ik ben gewoon niet (meer) zo'n shopper. Ik heb geen zin om kleding door te verkopen, om tweedehands in te slaan, om de koopjes eruit te vissen. Ik ben op bepaalde manieren wel zuinig, want ik vermijd het kopen van dure kledingstukken. Maar ik heb gewoon geen zin om er moeite voor te doen. :Y) Er hangt ligt hier dus veel van de H&M en een beetje van de Hema en Zara.

Over het bed: ja, ach, hoe bepaal je dat je kind eraan toe is? Volgens mij zijn meestal de ouders er vooral aan toe. :Y) Als je kind nou uit het ledikant klimt en gekke capriolen uithaalt zou het natuurlijk een andere kwestie zijn. Dat is hier niet het geval. Bij Ivan had ik op een bepaald moment gewoon het gevoel dat hij de extra vrijheid aankon en het hem goed zou doen. Bij Lena heb ik dat nu ook. Die kan alleen nog geen deuren openkrijgen, dus als ze steevast uit bed komt wandelen en gaat huilen dan leggen we haar wel weer terug in haar ledikant.

Van Ivan had ik indertijd trouwens totaal niet verwacht dat hij uit bed zou komen wandelen. Maarja, dat deed hij dus wel. En ik vond het ook helemaal niet erg. We hebben fases gehad waarin hij 's nachts nog even bij ons kwam slapen, fases waarin hij 's ochtends bij ons kroop, fases waarin hij Lena's kamer binnenstormde en momenteel gaat hij gewoon lief spelen. Soms komt hij nog even bij me liggen. Ik vind het fijn dat hij meer controle over zijn omgeving heeft en dat mag best wat meer overlast voor ons opleveren. Tot een bepaald punt, natuurlijk. Uitslapen tot half 8 is er hier niet meer bij sinds hij in een peuterbed ligt. Nou ja, dat is dan maar zo. Als m'n nachtrust er ernstig door verstoord zou raken zou ik wel weer terugvallen op het ledikant. En zo heeft een ieder eigen grenzen.
pi_119117086
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 08:11 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Dat is voor hier misschien ook nog een idee, al gebruik ik het hanggedeelte nu wel, maar vestje en die 2 jurkjes kan ik ook opvouwen. Jaël haar kast heeft naar mijn idee nog minder ruimte maar die heeft zo een hoeveelheid jurkjes dat ik daar wel een hanggedeelte moet, maar bij haar zou een extra plank ook wenselijk zijn.. Ik vind het zowieso lastig de perfecte kast te vinden.
Ik vouw jurkjes ook gewoon.
pi_119118218
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 11:10 schreef Claudia_x het volgende:

Daar komt morgen haar nieuwe bed te staan, namelijk dit bed:

[ afbeelding ]
Wat een mooi bed O+ Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden, de kamer was nu natuurlijk merendeel wit :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')