Nou ja, baan, weg, veld en tijdrijden, is best een hoop.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:32 schreef Eenskijken het volgende:
als ik herbert moet geloven is vos een soort god. ze kan dus blijkbaar ALLES :x
twitter:Gertjakobs64 twitterde op zondag 29-07-2012 om 16:18:33Vos laat je niet gek maken straks, op het juiste moment trap je,ze,der vanaf rust bewaren en het cool afmaken go marianne go #doitgold reageer retweet
Gertjequote:Op zondag 29 juli 2012 16:33 schreef marcodej het volgende:
twitter:Gertjakobs64 twitterde op zondag 29-07-2012 om 16:18:33Vos laat je niet gek maken straks, op het juiste moment trap je,ze,der vanaf rust bewaren en het cool afmaken go marianne go #doitgold reageer retweet
Idd kutten :-(quote:Op zondag 29 juli 2012 16:33 schreef sausagin het volgende:
WTF?????? Sporza schakelt over naar het judo!!!
Waar zie jij verschillen?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:33 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb echt totaal geen verstand van wielrennen, maar dit is niet het type fiets wat ze tijdens de Tour de France gebruiken, klopt dit?
En zo ja, wat voor soort fiets is dit en waarom gebruiken ze deze ?
NU EVEN NIETquote:Op zondag 29 juli 2012 16:33 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb echt totaal geen verstand van wielrennen, maar dit is niet het type fiets wat ze tijdens de Tour de France gebruiken, klopt dit?
racefietsquote:Op zondag 29 juli 2012 16:33 schreef So_Surreal het volgende:
Maakt geen Belg kans bij het wielrennenquote:Op zondag 29 juli 2012 16:33 schreef sausagin het volgende:
WTF?????? Sporza schakelt over naar het judo!!!
Het is nog 2 km lol
Mogelijk een Belgische medaille, zo gek is het toch niet dat je dan schakelt?quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:33 schreef marcodej het volgende:
ditquote:Op zondag 29 juli 2012 16:34 schreef Aguero het volgende:
[..]
Mogelijk een Belgische medaille, zo gek is het toch niet dat je dan schakelt?
Toch niet als het nog 2 km is , dan zend je het maar niet volledig live uitquote:Op zondag 29 juli 2012 16:34 schreef Aguero het volgende:
[..]
Mogelijk een Belgische medaille, zo gek is het toch niet dat je dan schakelt?
Omdat op opoefietsen best lastig is.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:33 schreef So_Surreal het volgende:
Ja, kijken wat die andere doet.quote:
quote:
IS niet zo. Framedikte van buizen lijkt misschien zo omdat ze kleinere fietsne hebben.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:35 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Het lijken wel dikkere banden en een dikker frame
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:36 schreef marcodej het volgende:
Ik ging gewoon applaudiseren, voor een tv.
Stoere jongenspraat vanaf een zolderkamerquote:Op zondag 29 juli 2012 16:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wijven he![]()
Zoveel beter zijn dan de rest en dan nog verbaasd zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |