quote:
Niet eensquote:Op zondag 29 juli 2012 15:22 schreef Xebber het volgende:
DT voor Maldonado. Stop&Go had ik beter gevonden, had plek ook niet teruggegeven aan Di Resta.
die hebben ook reclamequote:Op zondag 29 juli 2012 15:26 schreef LWD-Godius het volgende:
natuurlijk moet er nu een reclame aankomen, ff switchen naar RTL.
''maar ¤11.000.....''quote:
'Weet ik veel over welke reclame 't gaatquote:Op zondag 29 juli 2012 15:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee, ¤16.290. Dus helaas helpt die reclame wel.
het is nog niet afgelopen. en je hoort niet te werken op zondag :pquote:
Over de Dacia Duster natuurlijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
'Weet ik veel over welke reclame 't gaat. Ik heb geen RTL7En ik meen dat ie hier in de Belgische variant wel 11k is.....
Nee die is vrij op zondagquote:Op zondag 29 juli 2012 15:31 schreef Kenju het volgende:
Moet dat achterlicht van Raikonen niet werken?
Die Duster had ik wel begrepen, bedoelde meer dat ik niet weet hoe de NL'se versie gaatquote:Op zondag 29 juli 2012 15:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Over de Dacia Duster natuurlijk.Zeg maar, de HRT onder de personenwagens.
Vorige race ook alquote:
Denk dat Kimi liever voor een fles whiskey gaat.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:33 schreef JohnB52 het volgende:
Als ze nou zeggen tegen kimi dat de winnaar n ijsje krijgt....
quote:
quote:Dacia Stofzuiger, voor maar 16k
quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 15:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hamilton
Walgelijk mannetje blijft het
lol gast.. hamilton was het hele weekend de snelstequote:Op zondag 29 juli 2012 15:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hamilton
Walgelijk mannetje blijft het
Ja dus? Het blijft een walgelijk mannetjequote:Op zondag 29 juli 2012 15:47 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
lol gast.. hamilton was het hele weekend de snelste
nee vettel is walgelijk. hamilton is een sympathieke racerquote:Op zondag 29 juli 2012 15:49 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ja dus? Het blijft een walgelijk mannetje
Hij loopt gewoon in op Alonso, en die maakt zich echt niet druk om Webber.quote:
nou nou, 2 punten hahaquote:Op zondag 29 juli 2012 15:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij loopt gewoon in op Alonso, en die maakt zich echt niet druk om Webber.
Ja, da's interessanter dan het podium zelf .*naar nl1 zaptquote:Op zondag 29 juli 2012 15:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig had ik ITV nog aanstaan. Altijd leuk dat stukje achter de schermen met de top3.
omg, RTLquote:Op zondag 29 juli 2012 16:00 schreef Black-beauty-babe het volgende:
De reclame van start tot podium was, 7 reclameblokken met een lengte van: 20 minuten en 33 seconden!
Ik denk dat de vorige race de reclame langer duurde en zeker meer reclameblokkenquote:Op zondag 29 juli 2012 16:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
omg, RTL![]()
![]()
![]()
Hier VT4,Belgische commerciële zender, 2x van +/- 1 minuut elk
Denk zomaar wanneer Indy is.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:10 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Weet iemand wanneer rtl7 Indy weer live gaat uitzenden?
2 september tijdens de race in Baltimore. Dat is ook gelijk de laatste die live te zien is op RTL7.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:10 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Weet iemand wanneer rtl7 Indy weer live gaat uitzenden?
Super, bedankt voor de info!quote:Op zondag 29 juli 2012 16:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
2 september tijdens de race in Baltimore. Dat is ook gelijk de laatste die live te zien is op RTL7.
zeker. Ze trokken daar op weg naar het podium even een blik van open zegquote:
Geen van dat alles. Zoals altijd is dat de schuld van de banden. Volledige willekeur.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:24 schreef Kenju het volgende:
Het is wel vreemd dat de Ferrari's, Saubers, Lotussen, McLarens, Redbulls en Williamssen niet tegelijkertijd gewoon top zijn. Ik vraag me af waar het door komt. Komt het door het klimaat? Of door het type circuit? Het laatste lijkt me toch? Mol had het over de temperatuur, maar is dat verschil echt zo groot wanneer je kijkt naar de temperatuur in het binnenwerk? Of moet je meer aan asfalt-temperatuur kijken? Of is het een combinatie tussen klimaat en flow van het circuit?
Maar de banden zijn toch hetzelfde voor iedereen? Of bedoel je dat de banden voor de ene race beter passen bij het ene team, en de banden voor een andere race bij het andere team.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geen van dat alles. Zoals altijd is dat de schuld van de banden. Volledige willekeur.
quote:Michael Schumacher caused aborted start when he stopped out of position
The start of the Hungarian Grand Prix was originally aborted because Michael Schumacher stopped out of position, the FIA has confirmed.
After completing the customary warm-up lap, the field was then kept waiting on the grid as yellow lights flashed, before eventually being sent on a second preparatory tour of the Hungaroring.
As that happened, Schumacher was wheeled into the pitlane, the German having elected to switch off his engine due to a misunderstanding about the delay.
That led to some confusion about what had originally caused the aborted start, but the FIA has moved to clarify the issue by confirming that Schumacher had not originally parked inside his designated grid spot.
It was the first of a series of upsets the seven-time champion suffered, with a puncture and pitlane penalty leaving him 18th before he eventually retired.
Alle setjes banden zouden hetzelfde moeten zijn maar dat is al niet het geval. Het tweede klopt ook. En je kunt niet voorspellen welk team welk weekend goed werkt op de banden. Echt een rotzooi.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:48 schreef Kenju het volgende:
[..]
Maar de banden zijn toch hetzelfde voor iedereen? Of bedoel je dat de banden voor de ene race beter passen bij het ene team, en de banden voor een andere race bij het andere team.
Is echt onzin, bij Mercedes zie je bijv constant hetzelfde patroon, in koele omstandigheden gaan ze goed en in warme omstandigheden hebben ze problemen, Lotus is precies andersom. Daarnaast spelen de karakteristieken van het circuit ook nog een rol. ene auto is wat beter in snelle bochten en wat minder in langzame bochten.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alle setjes banden zouden hetzelfde moeten zijn maar dat is al niet het geval. Het tweede klopt ook. En je kunt niet voorspellen welk team welk weekend goed werkt op de banden. Echt een rotzooi.
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:00 schreef Black-beauty-babe het volgende:
De reclame van start tot podium was, 7 reclameblokken met een lengte van: 20 minuten en 33 seconden!
Waarom was de Ferrari op dit circuit dan niet vooruit te branden op de harde banden? Op Silverstone was het precies andersom.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:17 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Is echt onzin, bij Mercedes zie je bijv constant hetzelfde patroon, in koele omstandigheden gaan ze goed en in warme omstandigheden hebben ze problemen, Lotus is precies andersom. Daarnaast spelen de karakteristieken van het circuit ook nog een rol. ene auto is wat beter in snelle bochten en wat minder in langzame bochten.
Die circuits lijken totaal niet op elkaar, Silverstone zijn allemaal high speed corners waardoor de options erg snel sleten, Hungaroring zijn langzamere bochten waardoor je met options een groter voordeel hebt.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom was de Ferrari op dit circuit dan niet vooruit te branden op de harde banden? Op Silverstone was het precies andersom.
Duh, dat snap ik ook wel. Alleen Ferrari had daar veel meer last van dan de rest.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:11 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Die circuits lijken totaal niet op elkaar, Silverstone zijn allemaal high speed corners waardoor de options erg snel sleten, Hungaroring zijn langzamere bochten waardoor je met options een groter voordeel hebt.
Iedereen ging toen sneller op primes hoor, Webber deed ook 2x primes en 1x options, ene auto kan er wat anders op reageren als de andere maar dat is altijd zo.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Duh, dat snap ik ook wel. Alleen Ferrari had daar veel meer last van dan de rest.
Alweer logisch. Mijn vraag is, waarom was Ferrari relatief zoveel langzamer op de harde banden? Aan de baan kan het niet liggen want op soft kon Alonso best aardig de Red Bulls bijhouden.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:16 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Iedereen ging toen sneller op primes hoor, Webber deed ook 2x primes en 1x options, ene auto kan er wat anders op reageren als de andere maar dat is altijd zo.
Heeft gewoon met de karakteristieken van de auto te maken, Ferrari warmt de hardere banden moeilijk op, dat was vorig jaar ook al zo. Het is echt niet allemaal willekeur zoals je eerder stelde, want dan zou Lotus ook niet ieder weekend waar het snikheet is de snelste auto hebben.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alweer logisch. Mijn vraag is, waarom was Ferrari relatief zoveel langzamer op de harde banden? Aan de baan kan het niet liggen want op soft kon Alonso best aardig de Red Bulls bijhouden.
Mijn punt is dat de banden zo anders reageren op elke baan en elke auto dat er geen pijl op te trekken is.
http://www.inautonews.com/schumacher-parked-in-wrong-grid-slotquote:Schumacher parked in wrong grid slot
Jul.30 (GMM/Inautonews.com) Reuters news agency described Michael Schumachers Hungarian grand prix as a comedy of errors.
And two of the errors were committed by the 43-year-old even before the race started.
It has emerged in Germanys Auto Motor und Sport that, after the formation lap, Schumacher parked his silver Mercedes in the wrong grid slot, which is what caused Charlie Whiting to abort the start.
I radioed the pits to say that he was in my place, Caterhams Heikki Kovalainen, who qualified 19th two places behind Schumacher said.
HRTs Pedro de la Rosa, second-to-last on the grid, also sensed something was wrong.
I didnt know who was to blame, I just knew that I was in the wrong position, the Spaniard said.
Then, when Schumacher saw that Whiting had aborted the start, the great German whose contract runs out later this year killed the engine.
The rest of the field simply geared up for another formation lap, which left Schumacher stranded on the grid and needing a push from the marshals to the pitlane.
Asked why he turned off the engine, Schumacher said: It used to always be like that.
Not exactly: even by 2006 the last season of Schumachers ultra-successful first career the old five-minute delayed restart had been scrapped.
He then sped out of the pits too fast, incurring a drive-through penalty.
Today was obviously one of those races that you will not look back at for very long, said the seven time world champion.
Zegt toch wel iets over zijn focus, wordt tijd voor de geraniums, hoe lullig dat ook klinktquote:Op maandag 30 juli 2012 10:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Laat Schumacher nou een hele gridslot vrij voor zijn neus?
(op beide foto's staat iedereen al stil)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit: ja dus
[..]
http://www.inautonews.com/schumacher-parked-in-wrong-grid-slot
quote:Op maandag 30 juli 2012 12:55 schreef LoganMCV het volgende:
Kan me toch niet voorstellen dat Schumacher dat per ongeluk deed..hij ziet zelf toch ook wel dat er nog een leeg vak voor zijn neus is. Er speelt vast iets anders dat ze niet willen zeggen.
Oh sorry, ik dacht dat je Indianapolis 500 bedoelde ipv in het algemeen Indycar Seriesquote:Op zondag 29 juli 2012 16:17 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Ze zenden maar een paar races live uit dus daarom vraag ik het
Verbazend eigenlijk dat 'ie daarvoor niet bestraft is. Want ofwel hij was dom, ofwel hij deed het met opzet (en dat is dan om er op een of andere manier voordeel uit te halen, wat dan iig duidelijk niet gelukt isquote:Op maandag 30 juli 2012 12:55 schreef LoganMCV het volgende:
Kan me toch niet voorstellen dat Schumacher dat per ongeluk deed..hij ziet zelf toch ook wel dat er nog een leeg vak voor zijn neus is. Er speelt vast iets anders dat ze niet willen zeggen.
Wat als wat als wat als. Misschien had Bruno Senna wel gewonnen zonder dit geval. Misschien had Hamilton wel gewonnen met 4 ronden voorsprong op de P2.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Verbazend eigenlijk dat 'ie daarvoor niet bestraft is. Want ofwel hij was dom, ofwel hij deed het met opzet (en dat is dan om er op een of andere manier voordeel uit te halen, wat dan iig duidelijk niet gelukt is).
Sowieso wel iets om iemand over op de vingers te tikken, want de startprocedure is verstoord en de wedstrijd met een ronde verkort (wat misschien Vettel een kans op het podium heeft ontnomen. Niet dat ik dat heel erg vind).
Jammer dat je alleen reageert op de laatste zin tussen haakjes, die wat mij betreft het minst belangrijk is in mijn post. Voor verstoring van de startprocedure kan een straf gegeven worden. In dit geval wind ik dat dat ook had gemoeten, want Schumacher verstoort ofwel opzettelijk de startprocedure (door in het verkeerde startslot te gaan staan), ofwel hij doet het onopzettelijk en dat is dan zo'n stomme fout dat je er flink voor op de vingers getikt mag worden. Het is toch te gek voor woorden dat je als F1-coureur kennelijk niet in staat bent om op de goede positie te gaan staan bij de start?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:16 schreef twiFight het volgende:
[..]
Wat als wat als wat als. Misschien had Bruno Senna wel gewonnen zonder dit geval. Misschien had Hamilton wel gewonnen met 4 ronden voorsprong op de P2.
Ik snap niet helemaal waarom hier een straf voor moet komen. Er was helemaal niets aan de hand! Er was niemand die daardoor zijn race niet kon uitrijden. En die -1 ronden maakt toch helemaal niets uit. Je bent sneller of niet... En dat komt echt niet op een rondje aan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jammer dat je alleen reageert op de laatste zin tussen haakjes, die wat mij betreft het minst belangrijk is in mijn post. Voor verstoring van de startprocedure kan een straf gegeven worden. In dit geval wind ik dat dat ook had gemoeten, want Schumacher verstoort ofwel opzettelijk de startprocedure (door in het verkeerde startslot te gaan staan), ofwel hij doet het onopzettelijk en dat is dan zo'n stomme fout dat je er flink voor op de vingers getikt mag worden. Het is toch te gek voor woorden dat je als F1-coureur kennelijk niet in staat bent om op de goede positie te gaan staan bij de start?
Fixed.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:11 schreef LoganMCV het volgende:
Wel eeuwig zonde dat Jos geen betere auto's kreeg manager had.
Jos heeft z'n kans gepakt toen hij die kreeg en dat had hij beter niet moeten doen. Op een jonge leeftijd met weinig ervaring instappen in een auto die compleet naar Schumacher was gebouwd, dat kon niet goed gaan. Zie JJ Lehto en Johnny Herbert, die reden in exact dezelfde auto als Jos maar haalden nog slechtere resultaten dan hem.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:17 schreef Kenju het volgende:
Manager, auto's, allemaal onzin,. Jos was gewoon niet goed genoeg. Dat hij het haalde zonder hulp van een rijke schoonpapa, etc. mag misschien wel waar zijn, maar dan nog wil dat niet zeggen dat je goed genoeg bent. Jos had best wel talent, maar daar zijn er wel meerdere van. Jos was niet professioneel en te veel van het type 'ik hap liever grind dan dat ik genoegen neem met een lagere positie'. En ondertussen bij een B-team maar janken over de auto waardoor hij op slechte voet kwam met de crew. Verstappen is aan zijn eigen tekort aan zelfcontrole ten onder gegaan.
ja, maar ze moesten natuurlijk toch weer een belachelijke penalty uitdelen dus doen ze dat maar bij Maldonadoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:47 schreef Rembrand21 het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waarom hier een straf voor moet komen. Er was helemaal niets aan de hand! Er was niemand die daardoor zijn race niet kon uitrijden. En die -1 ronden maakt toch helemaal niets uit. Je bent sneller of niet... En dat komt echt niet op een rondje aan.
Oftewel een erg goede beslissing van de wedstrijd leiding om dit gewoon te laten gaan. Iedereen kan/mag zich vergissen.
Ik zou het niet alleen een gebrek aan een aantal talenten willen noemen, maar ook een gebrek aan een absolute topsport mentaliteit. Wat in die jaren z'n intrede deed in de Formule 1, want bekend was dat Jos het bijvoorbeeld niet zo op conditietraining had.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Verstappen was een van de grotere talenten die zich in die jaren aandiende. Maar dan hebben we het over rauw talent, wat in de regen wel altijd naar boven kwam. De talenten die hij niet had waren net de dingen die toen belangrijk werden: Het ene supersnelle rondje voor een goede startplek en om je in de kijker te rijden, de auto laten werken ipv zoeken naar een auto die jouw goed laat werken, de auto ontwikkelen, kosten besparen door de boel heel te houden en het werd toen ineens veel meer een teamsport en daar heeft hij de persoonlijkheid niet voor.
Een beetje een Hamilton maar dan weer niet zo snel, ook niet in verhouding tot de concurrentie van toen.
De la rosa is zijn teamgenoot geweest bij Arrows en ze waren inderdaad aan elkaar gewaagd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:26 schreef JohnB52 het volgende:
Ik zou m op t niveau van de la rosa inschatten. Prima 2e coureur toch ?
Hier heb ik helemaal niets meer aan toe te voegen. Gevechten zoals Senna en Mansel zullen nu niet meer kunnen. Idd erg jammer.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:27 schreef Marks het volgende:
[..]
ja, maar ze moesten natuurlijk toch weer een belachelijke penalty uitdelen dus doen ze dat maar bij Maldonado![]()
Wat een kul zeg dat hij daarvoor gestraft werd, zoals Mol het ook zei ´´hij probeert het tenminste´´.
De huidige wedstrijdleiding en F1 bureaucratie zouden het gevecht tussen Villeneuve en Arnoux ook helemaal kapotgestraft hebben, want ook daar werden ze netjes en fair van de baan getikt, maar zonder dat de ander terminale schade eraan overhield.
Met willen had het niets te maken, want reken maar dat Jos dolgraag een Nederlandse multinational achter zich had willen staan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:27 schreef LoganMCV het volgende:
verder herinner ik me vooral een hoop gedoe over zitjes die Jos niet kreeg omdat hij nooit heeft willen kunnen betalen voor een stoeltje.. de kosten gaan voor de baten uit Jos..was toch maar ingestapt bij Jordan toen je de kans had tegen een leuk bedragje
Rijden kon hij wel, maar in de omgang een hork, kreeg nog een testbaan aangeboden bij Ferrari via zijn toenmalige vriend Michael Schumacher maar dat vond hij te min, nu is alleen de hork nog over.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:42 schreef JohnB52 het volgende:
Die goede oude tijd toen Jos nog gesponsord werd door Philips
Zijn het nu geen vrienden meer dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rijden kon hij wel, maar in de omgang een hork, kreeg nog een testbaan aangeboden bij Ferrari via zijn toenmalige vriend Michael Schumacher maar dat vond hij te min, nu is alleen de hork nog over.
dat was toen toch een grote 1 april grap waar heel Nederland destijds, en zo te zien nu nog steeds, met een voet van maatje 52 was ingetraptquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rijden kon hij wel, maar in de omgang een hork, kreeg nog een testbaan aangeboden bij Ferrari via zijn toenmalige vriend Michael Schumacher maar dat vond hij te min, nu is alleen de hork nog over.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat was toen toch een grote 1 april grap waar heel Nederland destijds, en zo te zien nu nog steeds, met een voet van maatje 52 was ingetrapt
Achteraf kijk je een koe in z'n kont natuurlijk maar het blijft jammer dat hij niet meer uit z'n race talent heeft gehaald en helemaal zonde dat hij alleen maar op de verkeerde manier in het nieuws komt de laatste tijd. Dat komt ook de carričre van zijn zoon niet ten goede.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:48 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Die was ook mooi destijds.
Nieuwe sponsoren
HIj deed hrt niet slecht naast Schumacher. Maar ze gingen gewoon voor meer ervaring. Verstappen was toen nog jong, en de nadelen die hij later met zich meebracht waren toen nog geen sprake van.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:44 schreef Bluurgh het volgende:
Jos heeft z'n kans gepakt toen hij die kreeg en dat had hij beter niet moeten doen. Op een jonge leeftijd met weinig ervaring instappen in een auto die compleet naar Schumacher was gebouwd, dat kon niet goed gaan. Zie JJ Lehto en Johnny Herbert, die reden in exact dezelfde auto als Jos maar haalden nog slechtere resultaten dan hem.
Hij was geen Schumacher of Hakkinen, maar hij had prima mee kunnen komen bij een topteam, dan wel als tweede coureur. Maar de vele uitstapjes dat eerste jaar, mede door onervarenheid, en later z'n manager heeft 'm de das omgedaan. Want zelfs in die pauperbakken waarin hij nog gereden heeft, heeft hij toch wel mooie dingen laten zien.
Verstappen zei dit wel doodleuk, maar zoals Tom Coronel al eens zei toen ze met zijn tweeën moesten strijden om een zitje bij Arrows (al bleek achteraf dat Coronel nooit serieus overwogen werd, enkel voor een testzitje), stond er bij Steward ook opeens Philips Car Systems op de auto. Maar inderdaad is het PR-gedeelte een van de talenten die Verstappen gewoon niet beheerste.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Met willen had het niets te maken, want reken maar dat Jos dolgraag een Nederlandse multinational achter zich had willen staan.
Maar die verbinden zich (begrijpelijk) liever aan een team dan aan een (Nederlandse) coureur.
Is ook gewoon een onzin verhaal. Jos mocht rijden als hij sneller was dan de ongemotiveerde Damon Hill. Hill had daarvoor ook al eens zijn auto aan de kant gezet alsof er sprake was van mechanische pech, terwijl achteraf niets met de auto mis bleek te zijn. Echter was de ongemotiveerde Hill nog steeds sneller dan Verstappen, en dus mocht hij niet rijden.quote:Ik wist trouwens niet dat het bij Jordan in '99 afketste op geld. Heb altijd gedacht dat Eddie Jordon die test van Verstappen meer gebruikte om Hill onder druk te zetten.
Alleen stompzinnigen trapten daarin. Het was een blije grap van RTL die steeds maar deed alsof Jos zo top was in de Arrows. Dit terwijl iedereen ook wel inzag dat dit wel meeviel. Maar gezien de leuke resultaten die zo nu en dan behaald werden, en de ontzettend overdreven (Iraakse Minister of Information-mate) positieve draai die daaraan gegeven werd, dachten sommigen dat de grap dat Verstappen naar Ferrari zou gaan, serieus was. Dit terwijl zowel Verstappen als Ferrari zelf riepen dat het onzin was.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat was toen toch een grote 1 april grap waar heel Nederland destijds, en zo te zien nu nog steeds, met een voet van maatje 52 was ingetrapt
dat was de grote oplichterij!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:32 schreef LoganMCV het volgende:
En Mol en Kalff samen met Winkelman en Verstappen terloops een F1 blaadje op de markt zetten
Zodat je vrijdag 3 keer kan gaan ?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Zal morgen de nieuwe OP make, gaat wat moeilijk nu met de gsmAls een mod 'm dan kan updaten tegen die tijd
En ik moet m'n bericht van vorige week aanpassen: zei ik eerst dat ik 'n vrijkaart had gekregen voor de vrijdag in Spa, 't zijn er 3 geworden :p
twitter:tedkravitz twitterde op donderdag 30-08-2012 om 11:51:58Eau Rouge, side on http://t.co/aMriLNR5 reageer retweet
Zo jammer dat deze meneer gestorven is toenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:11 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
The Boss..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit waren toch wel eigenlijk wel zijn kansen..
( Wat hoopte ik op dat Damon Hill stoeltje tijdens '99 )
Of het een grap was of niet, dat laat ik even in het midden, maar het verhaal had wel een andere achtergrond en speelde niet rond 1 april.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:11 schreef Kenju het volgende:
[..]
Alleen stompzinnigen trapten daarin. Het was een blije grap van RTL die steeds maar deed alsof Jos zo top was in de Arrows. Dit terwijl iedereen ook wel inzag dat dit wel meeviel. Maar gezien de leuke resultaten die zo nu en dan behaald werden, en de ontzettend overdreven (Iraakse Minister of Information-mate) positieve draai die daaraan gegeven werd, dachten sommigen dat de grap dat Verstappen naar Ferrari zou gaan, serieus was. Dit terwijl zowel Verstappen als Ferrari zelf riepen dat het onzin was.
En achteraf kreeg je ook nog van die domme uitspraken als 'haha, tof van Ferrari dat ze er gewoon aan meewerkten', terwijl alleen Mol en Kalff er iets over zeiden en alle andere partijen er ook maar enigszins blijk van gaven dat ergens sprake van was.
Dit verhaal speelde inderdaad ook. Maar dat is niet waar ik het over had. Er is rond 1 april wel degelijk iets geweest waar RTL een soort van grap mee wilde poneren, maar zij feitelijk de enige waren die daar wat mee deden en vervolgens een hoop kijkers vonden dat het zo'n geweldige grap was en het tof vonden dat Ferrari eraan meegedaan had, terwijl dat totaal niet zo was.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Of het een grap was of niet, dat laat ik even in het midden, maar het verhaal had wel een andere achtergrond en speelde niet rond 1 april.
Het verhaal speelt in december 2001 als het gerucht gaat dat Verstappen zijn plek niet zeker is bij Arrows ondanks een waterdicht contract. Verstappen zou hierdoor een aanbieding van Schumacher hebben gekregen om bij Ferrari testrijder te worden, maar hij kiest ervoor om bij Arrows te blijven omdat hij wil racen en een waterdicht contract heeft, dat erkend is door het CRB. Uiteindelijk wordt hij toch aan de kant gezet door Arrows voor Frentzen meet als gevolg dat Jos een rechtszaak begint tegen Tom Walkinshaw (later doet daar ook Frentzen aan mee als die halverwege het seizoen op straat staat door het faillissement van Arrows).
email hem eens http://gpworld.nl/quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:20 schreef MYM het volgende:
Misschien een rare vraag.
Is er iemand die dit weekend naar Spa gaat en voor mij een Lotus Kimi Railkonnen pet zou kunnen fixen en deze naar mij zou kunnen sturen? Zoals verwacht mag worden betaal ik er voor.
Nu denken jullie waarom bestel je hem niet online maar daar is geen 1 shop met voorraad. Lotus zelf zegt geen voorraad meer te hebben. Het is een long shot maar je weet maar nooit. DM-en kan altijd.
Alvast bedankt,
MYM
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:01 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zodat je vrijdag 3 keer kan gaan ?
Dat was vast niet in de race waar hij werd aangereden door een safetycarquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:19 schreef JohnB52 het volgende:
During Spa race, we had a heavy rain and safety car came in. But I couldn't catch up the safety car, becz it was faster than I in the wet. -- Taki Inoue (@takiinoue)
Haha, dan ben je best langzaam :-)
Ik gok dat dat voor hun DDRS is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:12 schreef Sinister-D- het volgende:
Kut, ben de OP vergeten te maken. Euh, straks even doen dan, moet zo weg.....
En dit dan nog:
[ afbeelding ]
dafuq
De Oost-Duitse variant.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik gok dat dat voor hun DDRS is.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 | [img]https://lh3.googleusercontent.com/-TGd9KFZc4fA/T200Fa7M8VI/AAAAAAAAABo/lFzrKY3fApY/s550/Fok%2520F1%252012%2520spa.png[/img] thnx 2 Googolplexian voor de banners die hij voor alle GP's heeft ontworpen ^O^ [img]http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2012/03/spa-francorchamps_2012.jpg[/img] [b]Spa-Francorchamps – circuit information[/b] [b]Lap data[/b] Lap length - 7.004km (4.352 miles) Race laps - 44 Race distance - 308.052km (191.415 miles) Pole position - Right-hand side of the track Lap record* - 1’47.263 (235.071 kph) by Sebastian Vettel, 2009 Fastest lap - 1’44.503 (241.279 kph) by Jarno Trulli, 2009 Maximum speed (2011) - 308.3 kph (191.569 mph) by Mark Webber, Red Bull DRS zone/s (race) - Kemmel straight [b]Car performance [/b] Full throttle - 71% Downforce level - Medium Gear changes per lap - 48 Fuel use per lap - 3.3kg [b]Strategy [/b] Pit lane time loss - 18 seconds 2012 prime tyre**: - Hard (2011: Medium) 2012 option tyre**: - Medium (2011: Soft) *Fastest lap set during a Grand Prix **Pirelli’s soft, medium and hard compounds are softer than those used in 2011 Data sources: FIA, Williams, Mercedes [img]http://oi46.tinypic.com/2h3spc9.jpg[/img] Vrijdag Belgian Grand Prix Free Practice 1: 10:00-11:30 [url=http://www.vipbox.tv/watch/68757/1/f1---belgian-spa-francorchamps-grand-prix---practice-1-live-stream-online.html]Stream is hier te vinden[/url] Belgian Grand Prix Free Practice 2: 14:00-15:30 [url=http://www.vipbox.tv/watch/68758/1/f1---belgian-spa-francorchamps-grand-prix---practice-2-live-stream-online.html]Stream is hier te vinden[/url] Zaterdag Belgian Grand Prix Free Practice 3: 11:00-12:00 [url=http://www.vipbox.tv/watch/68759/1/f1---belgian-spa-francorchamps-grand-prix---practice-3-live-stream-online.html]Stream is hier te vinden[/url] Belgian Grand Prix Qualifying: 14:00 [url=http://www.vipbox.tv/watch/68760/1/f1---belgian-spa-francorchamps-grand-prix---qualifying-live-stream-online.html]Stream is hier te vinden[/url] Zondag Belgian Grand Prix: 14:00 [url=http://www.vipbox.tv/watch/37150/1/f1---belgian-spa-francorchamps-grand-prix---race-live-stream-online.html]Stream is hier te vinden[/url] RTL7 zendt de Belgische Grand Prix Live uit op de normale zendtijden (zat: vanaf 13.55, zon: vanaf 13.10) BBC1 zendt dit maal ook weer live uit *O* (Qualifying: 13.10-15.30, BBC One, Race: 13.10-16.15, BBC One NL-tijden) [b]Sfeer impressie:[/b] [img]http://www.ausmotive.com/images/RW-Spa-Francorchamps-1920x1200.jpg[/img] [img]http://1.bp.blogspot.com/-RK-KZryV0Vk/TlFGC9y8-bI/AAAAAAAAC7o/oIwQW6F-Et8/s1600/Felipe-Massa-Belgian-Formula-One-Grand-Prix-F_1177435.jpg[/img] [img]http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2006/09/michaelschumacher_ferrari_spa-francorchamps_20021.jpg[/img] En deze niet te vergeten :) [img]http://s1.hbvl.be/ahimgpath/assets_img_gvl/2012/08/23/2337342/francorchamps-zeker-van-formule-1-tot-2015-id3330672-1000x800-n.jpg[/img] Rondje Spa-Francorchamps met Kimi in 2007 [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Ap9lyRTi-aA[/youtube] |
twitter:andrewbensonf1 twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 09:11:46RT @fergieweather Further showery outbreaks of rain currently upstream to N on radar will continue to periodically affect the circuit today reageer retweet
Daar doen ze totaal niet moeilijk over.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:46 schreef ender_xenocide het volgende:
Morgen ga ik voor het eerst naar de F1, nog nooit geweest, we gaan alleen de zaterdag. Lijkt me erg gaaf om zo mee te maken. Nou heb ik sinds kort een mooie spiegelreflex camera, doen daar bij de F1 moeilijk over als je die wil meenemen?
Dat is heel mooi, had net ondertussen gevonden dat het volgende wel handig is om mee te nemen:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:48 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Daar doen ze totaal niet moeilijk over.
Hopen dat het tijdens VT2 wat droger is, want hier schiet je ook niet veel mee op.twitter:InsideFerrari twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 10:36:58The end of this rain is expected around 10:40...But it will rain again before the end of P1... Said Meteo France... reageer retweet
Neem ipv een poncho gewoon een paraplu mee. Op Spa regent het op het ene moment en op het volgende moment schijnt de zon weer lekker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:57 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Dat is heel mooi, had net ondertussen gevonden dat het volgende wel handig is om mee te nemen:
brood
drinken (eten en drinken schijnt er duur te zijn?!?)
wc papier
regenponcho/kleding
zit kleedje
fototoestel
zie ik nog iets over het hoofd?
Geloof niet dat er iemand is afgestuiterd, maar...:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, van die training worden we veel wijzer.
Zijn er nog mensen vanaf gestuiterd?
Glock sneller dan de McLarens. Dat kan ook echt alleen in regenpractices.
En dat was het wel geloof ik.twitter:InsideFerrari twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 11:32:37Felipe stopped just before the last corner with a technical problem. reageer retweet
Altijd nuttig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:07 schreef SuzukiSwift het volgende:
Handdoek kan ook wel eens handig zijn.
quote:A towel, it says, is about the most massively useful thing an interstellar hitchhiker can have. Partly it has great practical value. You can wrap it around you for warmth as you bound across the cold moons of Jaglan Beta; you can lie on it on the brilliant marble-sanded beaches of Santraginus V, inhaling the heady sea vapours; you can sleep under it beneath the stars which shine so redly on the desert world of Kakrafoon; use it to sail a miniraft down the slow heavy River Moth; wet it for use in hand-to-hand-combat; wrap it round your head to ward off noxious fumes or avoid the gaze of the Ravenous Bugblatter Beast of Traal (such a mind-bogglingly stupid animal, it assumes that if you can't see it, it can't see you); you can wave your towel in emergencies as a distress signal, and of course dry yourself off with it if it still seems to be clean enough.
More importantly, a towel has immense psychological value. For some reason, if a strag (strag: non-hitch hiker) discovers that a hitchhiker has his towel with him, he will automatically assume that he is also in possession of a toothbrush, face flannel, soap, tin of biscuits, flask, compass, map, ball of string, gnat spray, wet weather gear, space suit etc., etc. Furthermore, the strag will then happily lend the hitch hiker any of these or a dozen other items that the hitch hiker might accidentally have "lost." What the strag will think is that any man who can hitch the length and breadth of the galaxy, rough it, slum it, struggle against terrible odds, win through, and still knows where his towel is, is clearly a man to be reckoned with.
Val je met een paraplu niet anderen lastig die achter je staan? Ik heb zelf de kaartjes niet besteld (gaan met een groep van 10, allen voor de 1ste keer) maar we staanplaatsen voor ong. ¤ 50,- is dat zone gebonden of kun je dan het hele cirquit rondlopen op zoek naar een mooi plekje?quote:vosss
Neem ipv een poncho gewoon een paraplu mee. Op Spa regent het op het ene moment en op het volgende moment schijnt de zon weer lekker.
En dan kan je paraplu als een parasol dienen mocht het echt warm zijn
Veel plezier overigens. Welke kaartjes heb je?
Zelf vind ik op Spa Rivage mooi om te staan aan de binnenkant dus. Je kan ze mooi aan zien komen remmen en als je 10 meter de andere kant op loopt dan kan je ze weg zien accelereren richting Pouhon.
En Eau Rouge is natuurlijk ook altijd mooi om te zien. Ik denk dat je verstelt gaat staan hoe hoog en steil dat is; op tv zie je dat echt niet. En het gaat hard daar. De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Nee dat is wel zo, maar een rondje helemaal rondlopen is altijd leuk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:21 schreef Gauner het volgende:
Met brons eindig je meestal op het rechte stuk of het aanloopstuk naar Pouhon, op andere plekken zie je niet veel.
Als ik naar een GP ga neem ik geen drinken en boterhammetjes mee, maar ga ik me te buiten aan bier en vet vreten. Ik denk niet dat ik genoeg loop om dat er weer af te lopenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
Krijg je wel een goede conditie van
Jij zou als Limburger heus wel wat heuvels gewend zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:04 schreef vosss het volgende:
Dikke lul, ik ben al compleet afgepeigerd als ik 3x Spa rondloop. 3x Nordschleife dan val ik halverwege de tweede keer ter plekke dood neer man!
Ik zit in het midden van Limburg he. De enige heuvels zijn verkeersdrempels hierquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:18 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Jij zou als Limburger heus wel wat heuvels gewend zijn.
En boterhammetjes nam je mee naar school, niet mee naar n gp
Marussia voor het eerst in de geschiedenis snelste tijdens een officiële sessie tijdens het weekend? Doen ze goed.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:40 schreef ElmarO het volgende:
En de volledig nietszeggende tijden van VT2:
[ afbeelding ]
Sjiek is dat voor het eerst in levende lijve een Formule 1 veld voorbij te zien denderen.quote:btw: een van die jongens is een groot racefan, zowel F1 als MotoGP als cross en rally, maar ondanks dat heeft ie nog nooit een F1 wagen daadwerkelijk zien rijden. Hij sprong een gat in de lucht vandaag toen ik 'm vroeg mee te gaan. Vandaag was ik zijn held
Thnx.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:02 schreef Gauner het volgende:
Gaat een tunnel onder het circuit door.
Btw: Gebruik mijn stoeltjes tip.
Lol stoeltjes is echt wel aan te raden en er zijn op de "staan" plaatsen echt geen stoeltjes aanwezig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:17 schreef roelof_jan het volgende:
[..]
Thnx.
Ga nog niet zagen, kijk het zaterdag wel eens aan.... anders zorg ik zondag wel dat ik zo gruwelijk vroeg op het circuit ben dat ik toch kan zitten.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:46 schreef ElmarO het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende keer het toch maar niet door de stagiair laten doen.
De altijd rappe Duitser Kamui Kobayashiquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:46 schreef ElmarO het volgende:
[ afbeelding ]
En z'n Britse tweelingbroer doet het ook niet slecht in een Red Bull op plek 5.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De altijd rappe Duitser Kamui Kobayashi
ROFLquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:46 schreef ElmarO het volgende:
[ afbeelding ]
Maar morgen en zondag is het droog.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:37 schreef Sinister-D- het volgende:
zo, weer thuis in droge kleren. Godver wat een klote weer![]()
Daar zou ik op Spa nooit vanuit durven gaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:48 schreef roelof_jan het volgende:
[..]
Maar morgen en zondag is het droog.
Die eerste is wel erg tof, hoe kom je aan dat perspectief?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Hier zijn de betere foto's wat ik vandaag heb genomen. Kut kwaliteit en niets bijzonders eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Viel me trouwens op dat ze een pak strenger zijn geworden bij de tribunes. Waarbij je ''vroeger'' gewoon een tribune kon oplopen op de vrijdag werd je nu bij elke tribune in & uit gescand dmv een magneet strip in je kartonnen entree kaartje. En je werd naar je stoeltje begeleid door een of andere 18 jarig sletje of haar mager vriendje met zwarte skinny jeans
![]()
Op het moment dat we een rondje waren aan het lopen toen de GP2 hun VT had waren we uitgekomen bij de Gold tribune aan de busstop/pit ingang, stelde ik voor om op die tribune gaan te zitten. Aangezien dat wij ook een Gold-ticket hadden had ik wel gedacht dat dat geen probleem zou geven. Niet dus, ''jullie mogen alleen op Gold 2 zitten. Maar we hebben wel een plattegrond voor je zodat je de weg kan vinden''. We mochten dus niet op een goedkopere tribune gaan zitten waar maar een enkeling zat op dat moment![]()
Dat is bij het uitkomen van Rivage, voor het nemen van de Naamloze bocht vóór Pouhon. Ze scanden net onze kaartjes bij Les Combes toen we de eerste wagen hoorde aan komen rijden. Dus met een flinke draf tunneltje door richting de baan, camera al in de aanslag en het eerste de beste open plaatsje daar de lens door het hek gestoken met de volle analoge zoom erop. Die heuvel op dat stuk daar is een flink stuk hoger dan de baan, en schijnbaar had ik de camera iets schuiner. Lucky shot eigenlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:45 schreef kepler het volgende:
[..]
Die eerste is wel erg tof, hoe kom je aan dat perspectief?
quote:Belgian Grand Prix: Mark Webber gets gearbox change grid penalty
Mark Webber will have a five-place grid penalty for the Belgian Grand Prix because of a gearbox change.
The Red Bull driver, who is Fernando Alonso's closest challenger in the Formula 1 world championship, finished the last race in Hungary so the gearbox change means he is in breach of the regulations.
The gearbox was only put in at the German GP, after he suffered a similar penalty there for having a new unit fitted to his car.
A statement issued by the FIA confirmed that the change, which will be made before the start of practice three on Saturday, will lead to a five-place penalty.
"The above driver [Webber] did finish the last race in Budapest and this gearbox change was before the five consecutive events expired," it said.
Webber and team-mate Sebastian Vettel have suffered their share of reliability problems this year - although the Australian has not retired from a race.
Speaking about the team's reliability performance this year, Webber said: "Seb lost a lot of points in Valencia. I've lost a lot of points a few times too, so we've had a bit of friendly fire within our own operation, but generally we always grab something at the end. Generally that's down to the quality of the team."
Wel jammer inderdaad. Ik vind de foto's met hoge detail zeker in de regen altijd erg mooi. Vroeger had je ze na elk raceweekend op Racereport staan, gewoon in volle resolutie. Gloeiende schijven, vonkende uitlaten, en ook gewoon mooie shots van alles op en rondom het circuit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Hier zijn de betere foto's wat ik vandaag heb genomen. Kut kwaliteit en niets bijzonders eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Viel me trouwens op dat ze een pak strenger zijn geworden bij de tribunes. Waarbij je ''vroeger'' gewoon een tribune kon oplopen op de vrijdag werd je nu bij elke tribune in & uit gescand dmv een magneet strip in je kartonnen entree kaartje. En je werd naar je stoeltje begeleid door een of andere 18 jarig sletje of haar mager vriendje met zwarte skinny jeans
![]()
Op het moment dat we een rondje waren aan het lopen toen de GP2 hun VT had waren we uitgekomen bij de Gold tribune aan de busstop/pit ingang, stelde ik voor om op die tribune gaan te zitten. Aangezien dat wij ook een Gold-ticket hadden had ik wel gedacht dat dat geen probleem zou geven. Niet dus, ''jullie mogen alleen op Gold 2 zitten. Maar we hebben wel een plattegrond voor je zodat je de weg kan vinden''. We mochten dus niet op een goedkopere tribune gaan zitten waar maar een enkeling zat op dat moment![]()
Achter de Gold 6 tribune heeft het een stenen helling, daar kun je enigszins wel zitten/staan met overzicht op de baan. En een scherm net voor de busstop, maar dat is een redelijk bekend plekje bij de fans en daar is het ook redelijk druk. Zeker met het weer zoals vandaag kan het daar drukker zijn, omdat je er ook droger staat onder de dennen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:28 schreef nils7 het volgende:
oke ff een vraag kan je bij de busstop "fatsoenlijk" staan of is dat het proberen niet waard?
Dan ga ik wel voor de plek waar je je eerste foto hebt genomen, schijnt ook een scherm te staanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Achter de Gold 6 tribune heeft het een stenen helling, daar kun je enigszins wel zitten/staan met overzicht op de baan. En een scherm net voor de busstop, maar dat is een redelijk bekend plekje bij de fans en daar is het ook redelijk druk. Zeker met het weer zoals vandaag kan het daar drukker zijn, omdat je er ook droger staat onder de dennen.
Op het stuk tussen die bocht en Pouhon stonden 2 schermen. Allebei kapot vandaag. Half beeld, bovenste deel was zwart, en op de onderste helft was de bovenste helft van het beeld zichtbaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:26 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel voor de plek waar je je eerste foto hebt genomen, schijnt ook een scherm te staan
Ja, dat had ik ook wat te laat gezienquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:27 schreef Nober het volgende:
Zit je op Spa-Francorchamps, maak je foto's met datumaanduiding.
Heb alleen wat beelden gezien op de Duitser, even die FP's aan het downloaden.
nicequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ik parkeer gewoon direct bij de ingang van het circuit altijd.quote:Oh, en dan nog dit voor het GPS-volk: gaan jullie maar lekker 5km in de rij staan wachten bij afslag Francorchamps, dan rij ik mooi door tot afslag Malmedy waarna ik lekker zonder een file te hebben tot 100 mtr van het circuit af kan parkeren![]()
Waar bedoel je dan? Als je door het dorpje Francorchamps zelf rijdt? En dan bij die rotonde uitkomt aan La Source?quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik parkeer gewoon direct bij de ingang van het circuit altijd.
Eerste keer ook ergens god weet hoever van het circuit af op een grasveldje bij iemand achterom omdat iedereen daar parkeerde. Vervolgens komen we aan op het circuit is daar gewoon een grote parkeerplaats met plek zat.
Vanaf toen heb ik hem iedere keer gewoon op die plek neergezet. Binnen 1 minuut op het circuit ipv eerst een wandeling van een half uur of nog langer
Volledig volgens het verwachtingspatroonquote:
En daar dan naar boven zegmaar.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:04 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Waar bedoel je dan? Als je door het dorpje Francorchamps zelf rijdt? En dan bij die rotonde uitkomt aan La Source?
We hebben de eerste klacht van Button alweer te pakken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:51 schreef Nober het volgende:
Ik vergat demoest namelijk wel lachen, hoorde Webber (na 30 minuten in VT1) al zeggen dat er met zoveel regen geen kwalificatie en/of race komt vanwege het slechte zicht.
[ afbeelding ]
Button kan dus weer flink klagen dit weekend.
Probleem is dat je tot daar moet komen, gisteren was het zo druk aan die afslag dat we besloten hadden om er eentje later te nemen, afslag Malmedy. Die 10 auto's wat daar stonden tov de 5 km bij afslag Francorchamps kon ik dan wel mee levenquote:
Wat dan??quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
We hebben de eerste klacht van Button alweer te pakken.
Is dat een gratis app of die van 23 euro?quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:40 schreef vosss het volgende:
Shit. Vergeten te testen of die live F1 app werkt op mn tablet.
Denk dat ik zo ga kwalificeren op Spa, gisteren de race in Hongarije voltooid.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:10 schreef Scrutinizer het volgende:
BBC begint nu met de voorbeschouwing.
Hahaha nog geen gripklachten?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Was iets niet goed met de balans, geloof ik. Kortom, de standaardklacht van Button.
Hij had nog wel een tweede klacht, maar ik weet helaas niet meer wat zijn precieze klacht was.quote:
Het is die app van 23 euro en dan gratisquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:16 schreef Nober het volgende:
Is dat een gratis app of die van 23 euro?
twitter:f1talks twitterde op zaterdag 01-09-2012 om 13:16:41Sebastian Vettel under investigation - he made test start from his pit box. #F1 reageer retweet
Kost sowieso 23,99 of via usenet gratis?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is die app van 23 euro en dan gratis
Ik zie dat ik in elk geval vorige trainingen kan terugkijken daarmee. Of het live ook werkt weet ik niet; dat ga ik zo uittesten.
Staat ergens op usenet, mocht je interesse hebben
Dat zie je toch geregeldquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:37 schreef ElmarO het volgende:
twitter:f1talks twitterde op zaterdag 01-09-2012 om 13:16:41Sebastian Vettel under investigation - he made test start from his pit box. #F1 reageer retweet
21 september.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:41 schreef vosss het volgende:
Wanneer komt F1 2012 uit ook al weer? Deze maand toch?
Tijd om mn G25 weer eens uit het stof te trekken![]()
18 en 21 september.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:41 schreef vosss het volgende:
Wanneer komt F1 2012 uit ook al weer? Deze maand toch?
Tijd om mn G25 weer eens uit het stof te trekken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |