Ja dus? Het blijft een walgelijk mannetjequote:Op zondag 29 juli 2012 15:47 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
lol gast.. hamilton was het hele weekend de snelste
nee vettel is walgelijk. hamilton is een sympathieke racerquote:Op zondag 29 juli 2012 15:49 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ja dus? Het blijft een walgelijk mannetje
Hij loopt gewoon in op Alonso, en die maakt zich echt niet druk om Webber.quote:
nou nou, 2 punten hahaquote:Op zondag 29 juli 2012 15:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij loopt gewoon in op Alonso, en die maakt zich echt niet druk om Webber.
Ja, da's interessanter dan het podium zelf .*naar nl1 zaptquote:Op zondag 29 juli 2012 15:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig had ik ITV nog aanstaan. Altijd leuk dat stukje achter de schermen met de top3.
omg, RTLquote:Op zondag 29 juli 2012 16:00 schreef Black-beauty-babe het volgende:
De reclame van start tot podium was, 7 reclameblokken met een lengte van: 20 minuten en 33 seconden!
Ik denk dat de vorige race de reclame langer duurde en zeker meer reclameblokkenquote:Op zondag 29 juli 2012 16:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
omg, RTL![]()
![]()
![]()
Hier VT4,Belgische commerciële zender, 2x van +/- 1 minuut elk
Denk zomaar wanneer Indy is.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:10 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Weet iemand wanneer rtl7 Indy weer live gaat uitzenden?
2 september tijdens de race in Baltimore. Dat is ook gelijk de laatste die live te zien is op RTL7.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:10 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Weet iemand wanneer rtl7 Indy weer live gaat uitzenden?
Super, bedankt voor de info!quote:Op zondag 29 juli 2012 16:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
2 september tijdens de race in Baltimore. Dat is ook gelijk de laatste die live te zien is op RTL7.
zeker. Ze trokken daar op weg naar het podium even een blik van open zegquote:
Geen van dat alles. Zoals altijd is dat de schuld van de banden. Volledige willekeur.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:24 schreef Kenju het volgende:
Het is wel vreemd dat de Ferrari's, Saubers, Lotussen, McLarens, Redbulls en Williamssen niet tegelijkertijd gewoon top zijn. Ik vraag me af waar het door komt. Komt het door het klimaat? Of door het type circuit? Het laatste lijkt me toch? Mol had het over de temperatuur, maar is dat verschil echt zo groot wanneer je kijkt naar de temperatuur in het binnenwerk? Of moet je meer aan asfalt-temperatuur kijken? Of is het een combinatie tussen klimaat en flow van het circuit?
Maar de banden zijn toch hetzelfde voor iedereen? Of bedoel je dat de banden voor de ene race beter passen bij het ene team, en de banden voor een andere race bij het andere team.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geen van dat alles. Zoals altijd is dat de schuld van de banden. Volledige willekeur.
quote:Michael Schumacher caused aborted start when he stopped out of position
The start of the Hungarian Grand Prix was originally aborted because Michael Schumacher stopped out of position, the FIA has confirmed.
After completing the customary warm-up lap, the field was then kept waiting on the grid as yellow lights flashed, before eventually being sent on a second preparatory tour of the Hungaroring.
As that happened, Schumacher was wheeled into the pitlane, the German having elected to switch off his engine due to a misunderstanding about the delay.
That led to some confusion about what had originally caused the aborted start, but the FIA has moved to clarify the issue by confirming that Schumacher had not originally parked inside his designated grid spot.
It was the first of a series of upsets the seven-time champion suffered, with a puncture and pitlane penalty leaving him 18th before he eventually retired.
Alle setjes banden zouden hetzelfde moeten zijn maar dat is al niet het geval. Het tweede klopt ook. En je kunt niet voorspellen welk team welk weekend goed werkt op de banden. Echt een rotzooi.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:48 schreef Kenju het volgende:
[..]
Maar de banden zijn toch hetzelfde voor iedereen? Of bedoel je dat de banden voor de ene race beter passen bij het ene team, en de banden voor een andere race bij het andere team.
Is echt onzin, bij Mercedes zie je bijv constant hetzelfde patroon, in koele omstandigheden gaan ze goed en in warme omstandigheden hebben ze problemen, Lotus is precies andersom. Daarnaast spelen de karakteristieken van het circuit ook nog een rol. ene auto is wat beter in snelle bochten en wat minder in langzame bochten.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alle setjes banden zouden hetzelfde moeten zijn maar dat is al niet het geval. Het tweede klopt ook. En je kunt niet voorspellen welk team welk weekend goed werkt op de banden. Echt een rotzooi.
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:00 schreef Black-beauty-babe het volgende:
De reclame van start tot podium was, 7 reclameblokken met een lengte van: 20 minuten en 33 seconden!
Waarom was de Ferrari op dit circuit dan niet vooruit te branden op de harde banden? Op Silverstone was het precies andersom.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:17 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Is echt onzin, bij Mercedes zie je bijv constant hetzelfde patroon, in koele omstandigheden gaan ze goed en in warme omstandigheden hebben ze problemen, Lotus is precies andersom. Daarnaast spelen de karakteristieken van het circuit ook nog een rol. ene auto is wat beter in snelle bochten en wat minder in langzame bochten.
Die circuits lijken totaal niet op elkaar, Silverstone zijn allemaal high speed corners waardoor de options erg snel sleten, Hungaroring zijn langzamere bochten waardoor je met options een groter voordeel hebt.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom was de Ferrari op dit circuit dan niet vooruit te branden op de harde banden? Op Silverstone was het precies andersom.
Duh, dat snap ik ook wel. Alleen Ferrari had daar veel meer last van dan de rest.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:11 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Die circuits lijken totaal niet op elkaar, Silverstone zijn allemaal high speed corners waardoor de options erg snel sleten, Hungaroring zijn langzamere bochten waardoor je met options een groter voordeel hebt.
Iedereen ging toen sneller op primes hoor, Webber deed ook 2x primes en 1x options, ene auto kan er wat anders op reageren als de andere maar dat is altijd zo.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Duh, dat snap ik ook wel. Alleen Ferrari had daar veel meer last van dan de rest.
Alweer logisch. Mijn vraag is, waarom was Ferrari relatief zoveel langzamer op de harde banden? Aan de baan kan het niet liggen want op soft kon Alonso best aardig de Red Bulls bijhouden.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:16 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Iedereen ging toen sneller op primes hoor, Webber deed ook 2x primes en 1x options, ene auto kan er wat anders op reageren als de andere maar dat is altijd zo.
Heeft gewoon met de karakteristieken van de auto te maken, Ferrari warmt de hardere banden moeilijk op, dat was vorig jaar ook al zo. Het is echt niet allemaal willekeur zoals je eerder stelde, want dan zou Lotus ook niet ieder weekend waar het snikheet is de snelste auto hebben.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alweer logisch. Mijn vraag is, waarom was Ferrari relatief zoveel langzamer op de harde banden? Aan de baan kan het niet liggen want op soft kon Alonso best aardig de Red Bulls bijhouden.
Mijn punt is dat de banden zo anders reageren op elke baan en elke auto dat er geen pijl op te trekken is.
http://www.inautonews.com/schumacher-parked-in-wrong-grid-slotquote:Schumacher parked in wrong grid slot
Jul.30 (GMM/Inautonews.com) Reuters news agency described Michael Schumachers Hungarian grand prix as a comedy of errors.
And two of the errors were committed by the 43-year-old even before the race started.
It has emerged in Germanys Auto Motor und Sport that, after the formation lap, Schumacher parked his silver Mercedes in the wrong grid slot, which is what caused Charlie Whiting to abort the start.
I radioed the pits to say that he was in my place, Caterhams Heikki Kovalainen, who qualified 19th two places behind Schumacher said.
HRTs Pedro de la Rosa, second-to-last on the grid, also sensed something was wrong.
I didnt know who was to blame, I just knew that I was in the wrong position, the Spaniard said.
Then, when Schumacher saw that Whiting had aborted the start, the great German whose contract runs out later this year killed the engine.
The rest of the field simply geared up for another formation lap, which left Schumacher stranded on the grid and needing a push from the marshals to the pitlane.
Asked why he turned off the engine, Schumacher said: It used to always be like that.
Not exactly: even by 2006 the last season of Schumachers ultra-successful first career the old five-minute delayed restart had been scrapped.
He then sped out of the pits too fast, incurring a drive-through penalty.
Today was obviously one of those races that you will not look back at for very long, said the seven time world champion.
Zegt toch wel iets over zijn focus, wordt tijd voor de geraniums, hoe lullig dat ook klinktquote:Op maandag 30 juli 2012 10:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Laat Schumacher nou een hele gridslot vrij voor zijn neus?
(op beide foto's staat iedereen al stil)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit: ja dus
[..]
http://www.inautonews.com/schumacher-parked-in-wrong-grid-slot
quote:Op maandag 30 juli 2012 12:55 schreef LoganMCV het volgende:
Kan me toch niet voorstellen dat Schumacher dat per ongeluk deed..hij ziet zelf toch ook wel dat er nog een leeg vak voor zijn neus is. Er speelt vast iets anders dat ze niet willen zeggen.
Oh sorry, ik dacht dat je Indianapolis 500 bedoelde ipv in het algemeen Indycar Seriesquote:Op zondag 29 juli 2012 16:17 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Ze zenden maar een paar races live uit dus daarom vraag ik het
Verbazend eigenlijk dat 'ie daarvoor niet bestraft is. Want ofwel hij was dom, ofwel hij deed het met opzet (en dat is dan om er op een of andere manier voordeel uit te halen, wat dan iig duidelijk niet gelukt isquote:Op maandag 30 juli 2012 12:55 schreef LoganMCV het volgende:
Kan me toch niet voorstellen dat Schumacher dat per ongeluk deed..hij ziet zelf toch ook wel dat er nog een leeg vak voor zijn neus is. Er speelt vast iets anders dat ze niet willen zeggen.
Wat als wat als wat als. Misschien had Bruno Senna wel gewonnen zonder dit geval. Misschien had Hamilton wel gewonnen met 4 ronden voorsprong op de P2.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Verbazend eigenlijk dat 'ie daarvoor niet bestraft is. Want ofwel hij was dom, ofwel hij deed het met opzet (en dat is dan om er op een of andere manier voordeel uit te halen, wat dan iig duidelijk niet gelukt is).
Sowieso wel iets om iemand over op de vingers te tikken, want de startprocedure is verstoord en de wedstrijd met een ronde verkort (wat misschien Vettel een kans op het podium heeft ontnomen. Niet dat ik dat heel erg vind).
Jammer dat je alleen reageert op de laatste zin tussen haakjes, die wat mij betreft het minst belangrijk is in mijn post. Voor verstoring van de startprocedure kan een straf gegeven worden. In dit geval wind ik dat dat ook had gemoeten, want Schumacher verstoort ofwel opzettelijk de startprocedure (door in het verkeerde startslot te gaan staan), ofwel hij doet het onopzettelijk en dat is dan zo'n stomme fout dat je er flink voor op de vingers getikt mag worden. Het is toch te gek voor woorden dat je als F1-coureur kennelijk niet in staat bent om op de goede positie te gaan staan bij de start?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:16 schreef twiFight het volgende:
[..]
Wat als wat als wat als. Misschien had Bruno Senna wel gewonnen zonder dit geval. Misschien had Hamilton wel gewonnen met 4 ronden voorsprong op de P2.
Ik snap niet helemaal waarom hier een straf voor moet komen. Er was helemaal niets aan de hand! Er was niemand die daardoor zijn race niet kon uitrijden. En die -1 ronden maakt toch helemaal niets uit. Je bent sneller of niet... En dat komt echt niet op een rondje aan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jammer dat je alleen reageert op de laatste zin tussen haakjes, die wat mij betreft het minst belangrijk is in mijn post. Voor verstoring van de startprocedure kan een straf gegeven worden. In dit geval wind ik dat dat ook had gemoeten, want Schumacher verstoort ofwel opzettelijk de startprocedure (door in het verkeerde startslot te gaan staan), ofwel hij doet het onopzettelijk en dat is dan zo'n stomme fout dat je er flink voor op de vingers getikt mag worden. Het is toch te gek voor woorden dat je als F1-coureur kennelijk niet in staat bent om op de goede positie te gaan staan bij de start?
Fixed.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:11 schreef LoganMCV het volgende:
Wel eeuwig zonde dat Jos geen betere auto's kreeg manager had.
Jos heeft z'n kans gepakt toen hij die kreeg en dat had hij beter niet moeten doen. Op een jonge leeftijd met weinig ervaring instappen in een auto die compleet naar Schumacher was gebouwd, dat kon niet goed gaan. Zie JJ Lehto en Johnny Herbert, die reden in exact dezelfde auto als Jos maar haalden nog slechtere resultaten dan hem.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:17 schreef Kenju het volgende:
Manager, auto's, allemaal onzin,. Jos was gewoon niet goed genoeg. Dat hij het haalde zonder hulp van een rijke schoonpapa, etc. mag misschien wel waar zijn, maar dan nog wil dat niet zeggen dat je goed genoeg bent. Jos had best wel talent, maar daar zijn er wel meerdere van. Jos was niet professioneel en te veel van het type 'ik hap liever grind dan dat ik genoegen neem met een lagere positie'. En ondertussen bij een B-team maar janken over de auto waardoor hij op slechte voet kwam met de crew. Verstappen is aan zijn eigen tekort aan zelfcontrole ten onder gegaan.
ja, maar ze moesten natuurlijk toch weer een belachelijke penalty uitdelen dus doen ze dat maar bij Maldonadoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:47 schreef Rembrand21 het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waarom hier een straf voor moet komen. Er was helemaal niets aan de hand! Er was niemand die daardoor zijn race niet kon uitrijden. En die -1 ronden maakt toch helemaal niets uit. Je bent sneller of niet... En dat komt echt niet op een rondje aan.
Oftewel een erg goede beslissing van de wedstrijd leiding om dit gewoon te laten gaan. Iedereen kan/mag zich vergissen.
Ik zou het niet alleen een gebrek aan een aantal talenten willen noemen, maar ook een gebrek aan een absolute topsport mentaliteit. Wat in die jaren z'n intrede deed in de Formule 1, want bekend was dat Jos het bijvoorbeeld niet zo op conditietraining had.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Verstappen was een van de grotere talenten die zich in die jaren aandiende. Maar dan hebben we het over rauw talent, wat in de regen wel altijd naar boven kwam. De talenten die hij niet had waren net de dingen die toen belangrijk werden: Het ene supersnelle rondje voor een goede startplek en om je in de kijker te rijden, de auto laten werken ipv zoeken naar een auto die jouw goed laat werken, de auto ontwikkelen, kosten besparen door de boel heel te houden en het werd toen ineens veel meer een teamsport en daar heeft hij de persoonlijkheid niet voor.
Een beetje een Hamilton maar dan weer niet zo snel, ook niet in verhouding tot de concurrentie van toen.
De la rosa is zijn teamgenoot geweest bij Arrows en ze waren inderdaad aan elkaar gewaagd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:26 schreef JohnB52 het volgende:
Ik zou m op t niveau van de la rosa inschatten. Prima 2e coureur toch ?
Hier heb ik helemaal niets meer aan toe te voegen. Gevechten zoals Senna en Mansel zullen nu niet meer kunnen. Idd erg jammer.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:27 schreef Marks het volgende:
[..]
ja, maar ze moesten natuurlijk toch weer een belachelijke penalty uitdelen dus doen ze dat maar bij Maldonado![]()
Wat een kul zeg dat hij daarvoor gestraft werd, zoals Mol het ook zei ´´hij probeert het tenminste´´.
De huidige wedstrijdleiding en F1 bureaucratie zouden het gevecht tussen Villeneuve en Arnoux ook helemaal kapotgestraft hebben, want ook daar werden ze netjes en fair van de baan getikt, maar zonder dat de ander terminale schade eraan overhield.
Met willen had het niets te maken, want reken maar dat Jos dolgraag een Nederlandse multinational achter zich had willen staan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:27 schreef LoganMCV het volgende:
verder herinner ik me vooral een hoop gedoe over zitjes die Jos niet kreeg omdat hij nooit heeft willen kunnen betalen voor een stoeltje.. de kosten gaan voor de baten uit Jos..was toch maar ingestapt bij Jordan toen je de kans had tegen een leuk bedragje
Rijden kon hij wel, maar in de omgang een hork, kreeg nog een testbaan aangeboden bij Ferrari via zijn toenmalige vriend Michael Schumacher maar dat vond hij te min, nu is alleen de hork nog over.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:42 schreef JohnB52 het volgende:
Die goede oude tijd toen Jos nog gesponsord werd door Philips
Zijn het nu geen vrienden meer dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rijden kon hij wel, maar in de omgang een hork, kreeg nog een testbaan aangeboden bij Ferrari via zijn toenmalige vriend Michael Schumacher maar dat vond hij te min, nu is alleen de hork nog over.
dat was toen toch een grote 1 april grap waar heel Nederland destijds, en zo te zien nu nog steeds, met een voet van maatje 52 was ingetraptquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rijden kon hij wel, maar in de omgang een hork, kreeg nog een testbaan aangeboden bij Ferrari via zijn toenmalige vriend Michael Schumacher maar dat vond hij te min, nu is alleen de hork nog over.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat was toen toch een grote 1 april grap waar heel Nederland destijds, en zo te zien nu nog steeds, met een voet van maatje 52 was ingetrapt
Achteraf kijk je een koe in z'n kont natuurlijk maar het blijft jammer dat hij niet meer uit z'n race talent heeft gehaald en helemaal zonde dat hij alleen maar op de verkeerde manier in het nieuws komt de laatste tijd. Dat komt ook de carričre van zijn zoon niet ten goede.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:48 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Die was ook mooi destijds.
Nieuwe sponsoren
HIj deed hrt niet slecht naast Schumacher. Maar ze gingen gewoon voor meer ervaring. Verstappen was toen nog jong, en de nadelen die hij later met zich meebracht waren toen nog geen sprake van.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:44 schreef Bluurgh het volgende:
Jos heeft z'n kans gepakt toen hij die kreeg en dat had hij beter niet moeten doen. Op een jonge leeftijd met weinig ervaring instappen in een auto die compleet naar Schumacher was gebouwd, dat kon niet goed gaan. Zie JJ Lehto en Johnny Herbert, die reden in exact dezelfde auto als Jos maar haalden nog slechtere resultaten dan hem.
Hij was geen Schumacher of Hakkinen, maar hij had prima mee kunnen komen bij een topteam, dan wel als tweede coureur. Maar de vele uitstapjes dat eerste jaar, mede door onervarenheid, en later z'n manager heeft 'm de das omgedaan. Want zelfs in die pauperbakken waarin hij nog gereden heeft, heeft hij toch wel mooie dingen laten zien.
Verstappen zei dit wel doodleuk, maar zoals Tom Coronel al eens zei toen ze met zijn tweeën moesten strijden om een zitje bij Arrows (al bleek achteraf dat Coronel nooit serieus overwogen werd, enkel voor een testzitje), stond er bij Steward ook opeens Philips Car Systems op de auto. Maar inderdaad is het PR-gedeelte een van de talenten die Verstappen gewoon niet beheerste.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Met willen had het niets te maken, want reken maar dat Jos dolgraag een Nederlandse multinational achter zich had willen staan.
Maar die verbinden zich (begrijpelijk) liever aan een team dan aan een (Nederlandse) coureur.
Is ook gewoon een onzin verhaal. Jos mocht rijden als hij sneller was dan de ongemotiveerde Damon Hill. Hill had daarvoor ook al eens zijn auto aan de kant gezet alsof er sprake was van mechanische pech, terwijl achteraf niets met de auto mis bleek te zijn. Echter was de ongemotiveerde Hill nog steeds sneller dan Verstappen, en dus mocht hij niet rijden.quote:Ik wist trouwens niet dat het bij Jordan in '99 afketste op geld. Heb altijd gedacht dat Eddie Jordon die test van Verstappen meer gebruikte om Hill onder druk te zetten.
Alleen stompzinnigen trapten daarin. Het was een blije grap van RTL die steeds maar deed alsof Jos zo top was in de Arrows. Dit terwijl iedereen ook wel inzag dat dit wel meeviel. Maar gezien de leuke resultaten die zo nu en dan behaald werden, en de ontzettend overdreven (Iraakse Minister of Information-mate) positieve draai die daaraan gegeven werd, dachten sommigen dat de grap dat Verstappen naar Ferrari zou gaan, serieus was. Dit terwijl zowel Verstappen als Ferrari zelf riepen dat het onzin was.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat was toen toch een grote 1 april grap waar heel Nederland destijds, en zo te zien nu nog steeds, met een voet van maatje 52 was ingetrapt
dat was de grote oplichterij!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:32 schreef LoganMCV het volgende:
En Mol en Kalff samen met Winkelman en Verstappen terloops een F1 blaadje op de markt zetten
Zodat je vrijdag 3 keer kan gaan ?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Zal morgen de nieuwe OP make, gaat wat moeilijk nu met de gsmAls een mod 'm dan kan updaten tegen die tijd
En ik moet m'n bericht van vorige week aanpassen: zei ik eerst dat ik 'n vrijkaart had gekregen voor de vrijdag in Spa, 't zijn er 3 geworden :p
twitter:tedkravitz twitterde op donderdag 30-08-2012 om 11:51:58Eau Rouge, side on http://t.co/aMriLNR5 reageer retweet
Zo jammer dat deze meneer gestorven is toenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:11 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
The Boss..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit waren toch wel eigenlijk wel zijn kansen..
( Wat hoopte ik op dat Damon Hill stoeltje tijdens '99 )
Of het een grap was of niet, dat laat ik even in het midden, maar het verhaal had wel een andere achtergrond en speelde niet rond 1 april.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:11 schreef Kenju het volgende:
[..]
Alleen stompzinnigen trapten daarin. Het was een blije grap van RTL die steeds maar deed alsof Jos zo top was in de Arrows. Dit terwijl iedereen ook wel inzag dat dit wel meeviel. Maar gezien de leuke resultaten die zo nu en dan behaald werden, en de ontzettend overdreven (Iraakse Minister of Information-mate) positieve draai die daaraan gegeven werd, dachten sommigen dat de grap dat Verstappen naar Ferrari zou gaan, serieus was. Dit terwijl zowel Verstappen als Ferrari zelf riepen dat het onzin was.
En achteraf kreeg je ook nog van die domme uitspraken als 'haha, tof van Ferrari dat ze er gewoon aan meewerkten', terwijl alleen Mol en Kalff er iets over zeiden en alle andere partijen er ook maar enigszins blijk van gaven dat ergens sprake van was.
Dit verhaal speelde inderdaad ook. Maar dat is niet waar ik het over had. Er is rond 1 april wel degelijk iets geweest waar RTL een soort van grap mee wilde poneren, maar zij feitelijk de enige waren die daar wat mee deden en vervolgens een hoop kijkers vonden dat het zo'n geweldige grap was en het tof vonden dat Ferrari eraan meegedaan had, terwijl dat totaal niet zo was.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Of het een grap was of niet, dat laat ik even in het midden, maar het verhaal had wel een andere achtergrond en speelde niet rond 1 april.
Het verhaal speelt in december 2001 als het gerucht gaat dat Verstappen zijn plek niet zeker is bij Arrows ondanks een waterdicht contract. Verstappen zou hierdoor een aanbieding van Schumacher hebben gekregen om bij Ferrari testrijder te worden, maar hij kiest ervoor om bij Arrows te blijven omdat hij wil racen en een waterdicht contract heeft, dat erkend is door het CRB. Uiteindelijk wordt hij toch aan de kant gezet door Arrows voor Frentzen meet als gevolg dat Jos een rechtszaak begint tegen Tom Walkinshaw (later doet daar ook Frentzen aan mee als die halverwege het seizoen op straat staat door het faillissement van Arrows).
email hem eens http://gpworld.nl/quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:20 schreef MYM het volgende:
Misschien een rare vraag.
Is er iemand die dit weekend naar Spa gaat en voor mij een Lotus Kimi Railkonnen pet zou kunnen fixen en deze naar mij zou kunnen sturen? Zoals verwacht mag worden betaal ik er voor.
Nu denken jullie waarom bestel je hem niet online maar daar is geen 1 shop met voorraad. Lotus zelf zegt geen voorraad meer te hebben. Het is een long shot maar je weet maar nooit. DM-en kan altijd.
Alvast bedankt,
MYM
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:01 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zodat je vrijdag 3 keer kan gaan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |