abonnement Unibet Coolblue
pi_115187468
Oh, nu wel regen. En flink.
  maandag 6 augustus 2012 @ 15:18:16 #202
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_115187744
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
Het stukje van en naar de rijschool vond ik vaak leuker dan de oefeningen zelf :P
Dat vind ik op het moment ook, haha. Op de heenreis denk ik nog; yes, zo ff oefenen op het parkeerterrein. Maar na veel pionnen te hebben gezien denk ik altijd: ooh, nog even en ik mag weer lekker terugrijden! haha
pi_115187975
quote:
11s.gif Op maandag 6 augustus 2012 15:12 schreef picodealion het volgende:
Oh, nu wel regen. En flink.
Hehe _O- Succes :P
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 15:18 schreef Saninl het volgende:

[..]

Dat vind ik op het moment ook, haha. Op de heenreis denk ik nog; yes, zo ff oefenen op het parkeerterrein. Maar na veel pionnen te hebben gezien denk ik altijd: ooh, nog even en ik mag weer lekker terugrijden! haha
Soms worden die pionnen een beetje te veel ja :P
pi_115188045
Dank, komt vast goed.
pi_115194673
Alweer tijdje terug van lessen.

Wat blijf ik een ontzettende hekel hebben aan die langzame slalom, ugh. :(
pi_115196297
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:37 schreef einschtein het volgende:
Alweer tijdje terug van lessen.

Wat blijf ik een ontzettende hekel hebben aan die langzame slalom, ugh. :(
Weetje waar ik dus laatst aan dacht? .. Misschien is het wel net een kwestie van je lichaamsgewicht erin gooien, net als bij snelle slalom en precies die beweging doen, maar dan langzamer.. ik heb namelijk steeds de neiging om veel met m'n stuur te gaan sturen, maar dan haal je de bochten niet echt..
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:13:08 #207
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_115196722
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:04 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Weetje waar ik dus laatst aan dacht? .. Misschien is het wel net een kwestie van je lichaamsgewicht erin gooien, net als bij snelle slalom en precies die beweging doen, maar dan langzamer.. ik heb namelijk steeds de neiging om veel met m'n stuur te gaan sturen, maar dan haal je de bochten niet echt..
Combinatie van koppeling en gas vast, en je snelheid regelen met je achterrem. Naar verluid helpt het lichtjes staan op de footpegs ook, omdat je zwaartepunt dan lager ligt en je stabieler bent.
pi_115197818
Zo, dat ging best goed! Vrij snel doorgegaan van stapvoets naar gewoon naar schakelen, en daarna vooral bochtjes en achtjes. Naar rechts blijft lastig, ik trap te hard op de rem waardoor hij afslaat, maar zolang ik gewoon lekker rondrijd en af en toe een bocht pak gaat het prima. Net als met snowboarden eigenlijk, zodra ik mijn gedachten er even vanaf zet en gewoon mijn gevoel volg ga ik al veel beter.

Laatste tien minuten even zelf rond mogen rijden, en meteen maar even wat slalommen geoefend. Ik heb het idee dat dit niet al teveel moeite gaat kosten :).
pi_115198176
quote:
14s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:36 schreef picodealion het volgende:
Zo, dat ging best goed! Vrij snel doorgegaan van stapvoets naar gewoon naar schakelen, en daarna vooral bochtjes en achtjes. Naar rechts blijft lastig, ik trap te hard op de rem waardoor hij afslaat, maar zolang ik gewoon lekker rondrijd en af en toe een bocht pak gaat het prima. Net als met snowboarden eigenlijk, zodra ik mijn gedachten er even vanaf zet en gewoon mijn gevoel volg ga ik al veel beter.

Laatste tien minuten even zelf rond mogen rijden, en meteen maar even wat slalommen geoefend. Ik heb het idee dat dit niet al teveel moeite gaat kosten :).
Dat ligt lijkt me eerder eraan dat je niet genoeg toeren maakt. Als je maar genoeg toeren blijft maken kun je zo hard op de rem trappen als je wil.. Vinden de remschijfjes niet leuk, maar het kan wel.

Top dat het zo goed gaat! :)
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:46:12 #210
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_115198295
quote:
14s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:36 schreef picodealion het volgende:
Laatste tien minuten even zelf rond mogen rijden, en meteen maar even wat slalommen geoefend. Ik heb het idee dat dit niet al teveel moeite gaat kosten :).
Wat ikzelf aanraad, als je remoefeningen gaat doen en je bent met iemand anders dan komt het vaak voor dat je even moet wachten - ik oefende dan altijd even m'n halve draai. Zo kon ik op een gegeven moment rondjes draaien binnen de lijnen _O-

Het is tijd waar je voor betaalt, dus gebruik 'm dan ook ^O^
pi_115199560
Mijn partner werd al direct gepromoveerd naar een andere geoep omdat hij al eerder les had gehad, dus ik was alleen. Maar inderdaad, ik heb het grootste deel van mijn 'vrije' tijd gebruikt om die bocht te oefenen.
pi_115204880
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:46 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Wat ikzelf aanraad, als je remoefeningen gaat doen en je bent met iemand anders dan komt het vaak voor dat je even moet wachten - ik oefende dan altijd even m'n halve draai. Zo kon ik op een gegeven moment rondjes draaien binnen de lijnen _O-

Het is tijd waar je voor betaalt, dus gebruik 'm dan ook ^O^
Deed ik ook ja, goeie tip!
pi_115207775
Ik zei het al eerder maar nu nog eens.
Langzame slalom alleen de koppeling gebruiken, minder handelingen dus meer tijd voor de bochtjes.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_115208024
Daar moet ik nog even aan wennen ja, alleen de koppeling gebruiken om de snelheid te controleren.
pi_115213188
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:38 schreef Gkhn het volgende:
Ik zei het al eerder maar nu nog eens.
Langzame slalom alleen de koppeling gebruiken, minder handelingen dus meer tijd voor de bochtjes.
Hoe bedoel je 'alleen koppeling gebruiken' precies?
pi_115218587
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:52 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Hoe bedoel je 'alleen koppeling gebruiken' precies?
Ik heb het als volgt geleerd en na de eerste keer fout ging het altijd goed, ook op het examen.
Je komt aanrijden met slippende koppeling, vervolgens trek je de koppeling in zodra je de pion passeert en je de bocht maakt (blauw), op het 'rechte' stuk `tussen de pionen laat je de koppeling weer slippen om je vaart er in te houden (rood). Doordat je de koppeling intrekt op het moment van de bocht raak je de trekkende werking van de motor kwijt waardoor het makkelijker is om de bocht te halen. Pas alleen op dat je het niet te langzaam doet anders val je om.

Hoop dat het duidelijker is met deze geweldige paint.



[ Bericht 1% gewijzigd door Gkhn op 07-08-2012 00:23:09 ]
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_115219558
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:02 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Ik heb het als volgt geleerd en na de eerste keer fout ging het altijd goed, ook op het examen.
Je komt aanrijden met slippende koppeling, vervolgens trek je de koppeling in zodra je de pion passeert en je de bocht maakt (rood), op het 'rechte' stuk `naast de pionen laat je de koppeling weer slippen om je vaart er in te houden (blauw). Doordat je de koppeling intrekt op het moment van de bocht raak je de trekkende werking van de motor kwijt waardoor het makkelijker is om de bocht te halen. Pas alleen op dat je het niet te langzaam doet anders val je om.

Hoop dat het duidelijker is met deze geweldige paint.

[ afbeelding ]
Dus werkelijk puur en alleen op de koppeling? Gas gewoon dicht houden?

Ik ga dit echt even proberen tijdens de volgende les, ik kan namelijk totaal m'n concentratie niet houden op de beweging doordat de motor zo veel wisselende geluiden maakt, het gas draai je namelijk met zo'n precieze beweging altijd wel mee en op zo'n snelheid controle over 4 handelingen moeten houden is gewoon echt heel moeilijk. (Zo'n natuurtalentje ben ik namelijk niet) Dit zou dan echt een uitkomst zijn.

--

Ff CBR brochure erbij gepakt: Er staat bij de langzama slalom idd alleen maar dat een slippende koppeling verplicht is, en niks over een trekkende motor, zoals dat er wel bij staat bij de halve draai en het achtje.
pi_115220033
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:17 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Dus werkelijk puur en alleen op de koppeling? Gas gewoon dicht houden?

Ik ga dit echt even proberen tijdens de volgende les, ik kan namelijk totaal m'n concentratie niet houden op de beweging doordat de motor zo veel wisselende geluiden maakt, het gas draai je namelijk met zo'n precieze beweging altijd wel mee en op zo'n snelheid controle over 4 handelingen moeten houden is gewoon echt heel moeilijk. (Zo'n natuurtalentje ben ik namelijk niet) Dit zou dan echt een uitkomst zijn.

--

Ff CBR brochure erbij gepakt: Er staat bij de langzama slalom idd alleen maar dat een slippende koppeling verplicht is, en niks over een trekkende motor, zoals dat er wel bij staat bij de halve draai en het achtje.
Succes ermee. Ik heb mijn post aangepast omdat ik rood en blauw door elkaar had gehaald, ff opletten dus.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_115254671
Morgen weer les! O+

Echt zin in. :P Ik ben echt blij dat ik er voor gekozen heb om zo veel mogelijk uur/lessen in zo weinig mogelijk tijd te plannen. Ik ben nu steeds de dag aan van tevoren aan het hyperen dat ik de dag erna les heb en die dag zelf + de dag erna zit ik in een roes van 'yes! Heb weer kunnen rijden' .. en voordat die roes is uitgewerkt ben ik alweer blij dat ik binnenkort weer les heb. 8)7
pi_115254788
Hehe succes! Betekent in ieder geval wel dat je er veel plezier in hebt :D
pi_115254852
Oh, dat zeker... maar.. kom op.. het is motorrijden! Hoe kun je daar nou géén plezier in hebben. :D
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 20:08:24 #222
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_115254992
Donderdag theorie! Zaterdag rijles, zondag op vakantie :D
pi_115255654
Ik heb ook morgen eindelijk weer rijles. En dan zaterdag nog en dan maandag examen. Let's roll.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_115255791
bam binnen. ik ben een baas.
pi_115256653
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:05 schreef Lilliesleaf het volgende:
Oh, dat zeker... maar.. kom op.. het is motorrijden! Hoe kun je daar nou géén plezier in hebben. :D
Als ik over de snelweg moet heb ik geen plezier _O- Wil ik er zo snel mogelijk weer af :P

Maargoed, je hebt gelijk :D
pi_115259484
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:02 schreef Lilliesleaf het volgende:
Morgen weer les! O+

Echt zin in. :P Ik ben echt blij dat ik er voor gekozen heb om zo veel mogelijk uur/lessen in zo weinig mogelijk tijd te plannen. Ik ben nu steeds de dag aan van tevoren aan het hyperen dat ik de dag erna les heb en die dag zelf + de dag erna zit ik in een roes van 'yes! Heb weer kunnen rijden' .. en voordat die roes is uitgewerkt ben ik alweer blij dat ik binnenkort weer les heb. 8)7
Ik werd vandaag gebeld, ik mag maandag en dinsdag 4 uurtjes komen en dan donderdag al meteen afrikden voor AVB. *O*.
pi_115259538
Nice, das snel! Succes!
pi_115259642
Mits het goed gaat, maar blijkbaar waren ze net zo tevreden over gisteren als ikzelf :). Lekker snel idd, vind ik niet erg :P.
pi_115259858
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 21:26 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ik werd vandaag gebeld, ik mag maandag en dinsdag 4 uurtjes komen en dan donderdag al meteen afrikden voor AVB. *O*.
Top! *O* Natuurtalentje! :P Wou dat het bij mij zo makkelijk ging.. -O- :P
pi_115260148
Kop op en gaan met die banaan :P
pi_115285155
Ondertussen tel ik alweer af tot zaterdag, weer paar uurtjes pionnetjes ontwijken :)
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_115308528
Blok.. wat is het ondertussen.. 4? (Bleek dus blok 3 te zijn :P )

Mijn doel: Achtje kunnen, halve draai vaker goed dan fout doen en eindelijk eens 'gedoseerd' kunnen remmen.

Achtje lukt! Nog niet perfect natuurlijk, maar ik red hem! :D Het is echt een kwestie van flink over je schouder kijken en niet naar de pion in de hoek bij de tweede bocht, ook al kun je die pion dan niet meer zien.

Halve draaien gaan ook steeds beter. 2 op de 3 gingen op het eind goed.

Remmen vind ik nog steeds moeilijk... -O- Ik 'voel' het gewoon niet.

--

In ieder geval: morgen dus laatste blok en die middag examen. Ik ben niet nerveus - godzijdank - zoals bij het auto-examen, maar er heel positief sta ik er ook niet tegenover.. Zeg maar: Als ik het haal zal het een grotere verrassing voor me zijn dan wanneer ik zak. :P Maja, wie weet.. ik ga er gewoon niet over nadenken, m'n ding doen, en ik zie wel.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lilliesleaf op 09-08-2012 15:54:26 ]
pi_115309511
Lekker bezig!

Je zult net zien dat de oefeningen op het examen daadwerkelijk beter gaan dan 's morgens, dat had ik namelijk ook, en de mede examenkandidaten ook :P Dus succes alvast! ^O^
  woensdag 8 augustus 2012 @ 21:58:30 #234
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_115310004
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 21:31 schreef Lilliesleaf het volgende:
In ieder geval: morgen dus laatste blok en die middag examen. Ik ben niet nerveus - godzijdank - zoals bij het auto-examen, maar er heel positief sta ik er ook niet tegenover.. Zeg maar: Als ik het haal zal het een grotere verrassing voor me zijn dan wanneer ik zak. :P Maja, wie weet.. ik ga er gewoon niet over nadenken, m'n ding doen, en ik zie wel.
Bij het achtje loont het ook wel om na de eerste halve draai zo ver mogelijk naar de buitenlijn te rijden. Zo heb je meer ruimte voor je tweede halve draai, en minder risico dat je er dan buiten gaat ^O^

Succes morgen!
pi_115310442
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 21:58 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Bij het achtje loont het ook wel om na de eerste halve draai zo ver mogelijk naar de buitenlijn te rijden. Zo heb je meer ruimte voor je tweede halve draai, en minder risico dat je er dan buiten gaat ^O^

Succes morgen!
Dat is dus het voordeel aan dat terrein van Oostpoort, ze hebben vaste plekken voor alle pionnen en daarnaast zijn er op het asfalt allemaal hulplijnen gespoten, zoals bijvoorbeeld precies die lijn die je noemt.
pi_115310835
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 21:58 schreef Dekatria het volgende:

[..]

https://maps.google.nl/ma(...)23&ctz=-120&t=h&z=18

Dit is dus dat oefenterrein. Als je inzoomt kun je puntjes zien op het wegdek. Dat zijn alle vaste markeringen van de oefeningen.

Tijdens lessen/examens weet je dus steeds precies waar je naartoe moet kijken omdat je 'kijkpunten' niet veranderen.
pi_115311331
Ziet er wel hendig uit ja :9

Mag je het 8-je niet in het 8-je doen? _O-
  woensdag 8 augustus 2012 @ 22:23:18 #238
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_115311354
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 22:13 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

[..]

https://maps.google.nl/ma(...)23&ctz=-120&t=h&z=18

Dit is dus dat oefenterrein. Als je inzoomt kun je puntjes zien op het wegdek. Dat zijn alle vaste markeringen van de oefeningen.

Tijdens lessen/examens weet je dus steeds precies waar je naartoe moet kijken omdat je 'kijkpunten' niet veranderen.
Jeu, wat een luxe terrein! Groot achtje ook :P
pi_115311438
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
Ziet er wel hendig uit ja :9

Mag je het 8-je niet in het 8-je doen? _O-
Dát achtje is HUUUGE. Echt gewoon.. naja.. écht groot. Maar, klein genoeg om in het begin echt even te wennen aan je gas constant houden, beiden kanten op. Het is namelijk net klein genoeg dat je een heel klein beetje je gewicht moet gebruiken en ietsie pietsie moet afschuinen (zeker als je de binnenbocht neemt).
  woensdag 8 augustus 2012 @ 22:26:46 #240
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_115311534
Ik neem aan dat de oefeningen uitgezet worden op die grote brede stukken? Ik zie daar volgens mij wel de plaatsen voor pilonnen aangegeven :P
pi_115311910
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 22:24 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Dát achtje is HUUUGE. Echt gewoon.. naja.. écht groot. Maar, klein genoeg om in het begin echt even te wennen aan je gas constant houden, beiden kanten op. Het is namelijk net klein genoeg dat je een heel klein beetje je gewicht moet gebruiken en ietsie pietsie moet afschuinen (zeker als je de binnenbocht neemt).
Haha weet ik, was ook meer als grap bedoeld :P Bij het station in Utrecht hebben ze volgens mij zo'n regenboogcirkel, en dan kan je ook telkens verder naar binnen toe om het afschuinen te oefenen :P
pi_115311952
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 22:26 schreef Dekatria het volgende:
Ik neem aan dat de oefeningen uitgezet worden op die grote brede stukken? Ik zie daar volgens mij wel de plaatsen voor pilonnen aangegeven :P
Lange brede kant onder (bij de lijnen) zijn de pionnen voor de remopdrachten + vertragingsopdracht. Andere brede kant staat de snelle slalom. Lange stuk T-splitsing in het midden naar het open stuk toe is uitwijk. En in het middenstuk staan langzame slalom, draaioefeningen en parkeervak.

Wat er dan gebeurt: Je komt van een remopdracht, ff wat langzame oefeningen doen, ben het zat, terug naar de remopdracht, ondertussen voor de 100ste keer langs de snelle slalom. Ff gas geven en de remmen nog even uitproberen en dan de opdracht zelf. En opnieuw.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 23:58:29 #243
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_115317407
Toch wel een luxe terrein!

Ik heb dit:

https://maps.google.nl/?l(...)36,0.008256&t=h&z=18

Soms wel met 5 of 6 motoren ;) En als je diep inzoomt kan je zelfs een motorrijder zien die de slalom aan het oefenen is :)
pi_115318086
Mooi leeg veld zeg!
pi_115319681
Eindelijk weer motor gereden oO< .
Ging goed, heb goed gelet op de bochten. De truc is om de bochten van kruispunten te nemen zoals je dat ook in de auto doet, dus niks afsnijden. Bij snelle bochten uiteraard wel afsnijden, en op klaverbladen of lange doordraaiers zoveel mogelijk aan de buitenkant blijven totdat je het rechte stuk op kan kijken en dan doorsnijden.
Nu vraag ik me toch wel af of ik die 2 extra lessen voor mijn examen nodig heb. :X
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_115320158
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef Gkhn het volgende:
Eindelijk weer motor gereden oO< .
Ging goed, heb goed gelet op de bochten. De truc is om de bochten van kruispunten te nemen zoals je dat ook in de auto doet, dus niks afsnijden. Bij snelle bochten uiteraard wel afsnijden, en op klaverbladen of lange doordraaiers zoveel mogelijk aan de buitenkant blijven totdat je het rechte stuk op kan kijken en dan doorsnijden.
Nu vraag ik me toch wel af of ik die 2 extra lessen voor mijn examen nodig heb. :X
Oh! Een AVD'er! De laatste tijd de hele tijd over AVB gepraat, helemaal vergeten dat dat ook nog in dit topic thuishoort. :P

Bel je docent? Ik bedoel.. uiteindelijk.. kan het kwaad? Beter twee extra lessen dan straks een nieuw examen.
pi_115325022
Ik had dit mini-parkeerplaatsje: klik :')

Er wordt dus toch ook al voor AVD gelest, goed bezig! :D
  donderdag 9 augustus 2012 @ 08:51:42 #248
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_115325163
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 08:40 schreef Vinniiee het volgende:
Ik had dit mini-parkeerplaatsje: klik :')
Ik zie mijn uitwijkoefening en slalom gewoon op streetview staan. _O_ :7
https://maps.google.nl/ma(...)cbp=12,21.4,,0,24.61
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_115325170
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef Gkhn het volgende:
Eindelijk weer motor gereden oO< .
Ging goed, heb goed gelet op de bochten. De truc is om de bochten van kruispunten te nemen zoals je dat ook in de auto doet, dus niks afsnijden. Bij snelle bochten uiteraard wel afsnijden, en op klaverbladen of lange doordraaiers zoveel mogelijk aan de buitenkant blijven totdat je het rechte stuk op kan kijken en dan doorsnijden.
Nu vraag ik me toch wel af of ik die 2 extra lessen voor mijn examen nodig heb. :X
Zoveel mogelijk aan de buitenkant? Ik moest bij lange bochten, zoals op- en afritten van snelwegen, juist in het midden blijven. Liever zelfs nog aan de binnenkant. Aan de buitenkant van de bocht ligt vaak allemaal troep, daar wil je echt niet tijdens je bocht overheen rijden :o
pi_115325238
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 08:51 schreef mstx het volgende:

[..]

Ik zie mijn uitwijkoefening en slalom gewoon op streetview staan. _O_ :7
https://maps.google.nl/ma(...)cbp=12,21.4,,0,24.61
Heb ik examen moeten doen :7
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 08:52 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Zoveel mogelijk aan de buitenkant? Ik moest bij lange bochten, zoals op- en afritten van snelwegen, juist in het midden blijven. Liever zelfs nog aan de binnenkant. Aan de buitenkant van de bocht ligt vaak allemaal troep, daar wil je echt niet tijdens je bocht overheen rijden :o
Dit. Ga beter in het midden rijden of de binnenzijde (zodat er geen optie bestaat dat er ongeduldige asociale automobilisten kunnen inhalen), en zo voorkom je inderdaad dat je niet over troep heen rijdt. Hier ligt bij een afrit de buitenkant helemaal vol met blikjes/papiertjes/chipszakken en nog meer van dat soort troep.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')