quote:Op zondag 29 juli 2012 01:30 schreef Dimens het volgende:
Ik vind die foto van Ocean, Appel en mij nog steeds een leuke foto.
waarom postte je je kleren?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee omdat die foto om mijn kleren ging, meeste foto's die ik buiten us post zijn zonder hoofd
Over vijf minuten dus.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Te laat helaas, probeer het zo snel mogelijk nog eens
Naja zeg.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Te laat helaas, probeer het zo snel mogelijk nog eens
wat enen lueken topicjenquote:Op zondag 29 juli 2012 01:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
omdat het topic heet wat heb je vandaag aan?
Paling vissen?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:31 schreef TBakkert het volgende:
ik moet zo gaan slapen
moet morgen om half 11 's ochtends op weg naarTerschelling
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:31 schreef TBakkert het volgende:
ik moet zo gaan slapen
Atlas bier.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:31 schreef plopkweker het volgende:
Ocean, de meeste junks die ik daar in de buurt buiten zie lopen hebben van de Export bier
Waarvoor?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:31 schreef TBakkert het volgende:
ik moet zo gaan slapen
Gayshirtquote:Op zondag 29 juli 2012 01:31 schreef Dimens het volgende:
Hoe heet zo'n shirtje met knoopjes en een capuchon?
nee wa, vakantiequote:
Knoopuchon?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:31 schreef Dimens het volgende:
vakantiequote:
wat is de max grote van een gif in een ui? en kan je nog een keer linkje geven naar gif?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:29 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
uitje alsjeblieft krullenbolltetje ik zou het aprecieren als je het voor me zou willen doen
Heet het dan wel shirt?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:31 schreef Dimens het volgende:
Wiwa! Dope Shizzlequote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:32 schreef Oceanview het volgende:
Negers kopen inderdaad die atlas rommel.
Andere kopen Gulpener Gladiator.
Van die blauwe blikken toch?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:32 schreef Oceanview het volgende:
Negers kopen inderdaad die atlas rommel.
Andere kopen Gulpener Gladiator.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
T-shirt iniedergeval niet, maar "shirt" kan ook naar andere dingen verwijzen.quote:
Hij gaat er oude mannen aftrekken in het homobos.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:33 schreef TBakkert het volgende:
ik ga slapen.
welterusten iedereen.
en vooral;Goeden garp XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Kwaliteitsbier.quote:
In de winkel zelf niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:34 schreef plopkweker het volgende:
[..]![]()
Nooit een injectienaald oid gevonden?
Daar zie je door de homo's het bos niet meer zekerquote:Op zondag 29 juli 2012 01:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hij gaat er oude mannen aftrekken in het homobos.
Neem een kat en zet die op je rug neerquote:Op zondag 29 juli 2012 01:35 schreef Snowbells het volgende:
Zo'n irritante kriebel in/op je rug waar je niet bij kunt
Arm lenen?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:35 schreef Snowbells het volgende:
Moet ik even krabben?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:35 schreef Snowbells het volgende:
dacht 60x60? http://assets.sbnation.co(...)em_hari_3_medium.gifquote:Op zondag 29 juli 2012 01:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
wat is de max grote van een gif in een ui? en kan je nog een keer linkje geven naar gif?
Ik kom wel even die jeuk verhelpen.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:35 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:35 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Daar zie je door de homo's het bos niet meer zeker.
Zeker op dat stukje in die hoek waar die viskraam meestal staat, daar schuin tegenover bij personeels ingang?quote:
Alleen voor die 'massages' zou ik al een kat kopenquote:Op zondag 29 juli 2012 01:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Neem een kat en zet die op je rug neer
Jaquote:Op zondag 29 juli 2012 01:35 schreef wietparkiet het volgende:
Stel ik zou emo zijn en laat mijn kat spelen met mijn pols en onderarm waardoor ik daar allemaal sneetjes krijg is het dan automutilatie ?
Als je het toelaat wel.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:35 schreef wietparkiet het volgende:
Stel ik zou emo zijn en laat mijn kat spelen met mijn pols en onderarm waardoor ik daar allemaal sneetjes krijg is het dan automutilatie ?
Wil je een opwindende krabsessie of gewoon ff snel krabben?quote:
http://www.wehkamp.nl/mam(...)/C50_C54_C54_281657/quote:Op zondag 29 juli 2012 01:31 schreef Dimens het volgende:
Dan ben ik een en al gemuteerdquote:
Als jij weet dat je kat jou flink kan krabben en het uitlokt..is het automutilatie.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:35 schreef wietparkiet het volgende:
nee ik bedoel hoeveel kbquote:Op zondag 29 juli 2012 01:35 schreef ChesterPerry het volgende:
Hooidraad
[..]
dacht 60x60? http://assets.sbnation.co(...)em_hari_3_medium.gif
aub
Alleen als je de anus van de kat erbij likt toch?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:35 schreef wietparkiet het volgende:
Nee dat niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:37 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
http://www.wehkamp.nl/mam(...)/C50_C54_C54_281657/
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:37 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Alleen als je de anus van de kat erbij likt toch?
Of zeg ik nu iets raars.
Touwtjes vreterdquote:
Damn girl..die tieten van jou.quote:
Doe maar gelijk een kriebelsessie. Als mensen je kriebelen op je rug of armenquote:Op zondag 29 juli 2012 01:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wil je een opwindende krabsessie of gewoon ff snel krabben?
Zachtjes met de nagel over je lichaam heengaan terwijl je in m'n armen ligt.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Doe maar gelijk een kriebelsessie. Als mensen je kriebelen op je rug of armen
laat maar ik raak in de war, ik hou het bij me nu al mooie uiquote:
ik ben zwaar teleurgesteldquote:Op zondag 29 juli 2012 01:38 schreef Dimens het volgende:
Sorry als ik niet zo gespierd ben als jullie hadden verwacht dames.
* kriebelt je aars*quote:Op zondag 29 juli 2012 01:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Doe maar gelijk een kriebelsessie. Als mensen je kriebelen op je rug of armen
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zachtjes met de nagel over je lichaam heengaan terwijl je in m'n armen ligt.
het was sarcasmequote:Op zondag 29 juli 2012 01:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik train wel een beetje. Het is jammer dat mijn spieren sterker worden maar niet groter.
Niet romantisch genoeg ?quote:
Sommige details kun je liever voor je houden.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:41 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb een glazen bureau, dus wanneer mijn lid zich in erecte toestand begeeft, kan ik hem kopjes zien geven aan de onderkant van mijn bureau, door het glas heen.
...quote:Op zondag 29 juli 2012 01:41 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb een glazen bureau, dus wanneer mijn lid zich in erecte toestand begeeft, kan ik hem kopjes zien geven aan de onderkant van mijn bureau, door het glas heen.
Cupmaat?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:41 schreef Snowbells het volgende:
Ik draag nu een oversized hemd, want ja in bed liggen he.
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Sommige details kun je liever voor je houden.
Oh, ik dacht dat dit wel interessante feiten waren.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Sommige details kun je liever voor je houden.
BESTE OREN.quote:
Zo over je armen richting de bovenschouden om daarna verleidelijk via de zijkant van je lichaam naar beneden te gaan en een paar bewegingen met vier nagels over je onderbuik te strelen terwijl ik al diep ademen in je oor.quote:
Maar op je rug is het ook zo saaiquote:Op zondag 29 juli 2012 01:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op aarskriebelen.
Vertel eens, hoe visualiseer jij zoiets?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat.. ging me te verik begon het al te visualiseren.
Oh, stop it youquote:Op zondag 29 juli 2012 01:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo over je armen richting de bovenschouden om daarna verleidelijk via de zijkant van je lichaam naar beneden te gaan en een paar bewegingen met vier nagels over je onderbuik te strelen terwijl ik al diep ademen in je oor.
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo over je armen richting de bovenschouden om daarna verleidelijk via de zijkant van je lichaam naar beneden te gaan en een paar bewegingen met vier nagels over je onderbuik te strelen terwijl ik al diep ademen in je oor.
Nou zoals je het beschreef. D:quote:Op zondag 29 juli 2012 01:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe visualiseer jij zoiets?
Je kan er niets van.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:41 schreef BBQSausage het volgende:
Dus jij zag letterlijk een pener in erecte toestand onder een glazen bureau, kopjes geven?quote:
quote:
Zwijmelen, jullie doen het nu.quote:
ILL BE YOUR MAHAAAHAAAANNNquote:Op zondag 29 juli 2012 01:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
goodbye my lover, goodbye my friend
Er tegen aan porrenquote:Op zondag 29 juli 2012 01:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dus jij zag letterlijk een pener in erecte toestand onder een glazen bureau, kopjes geven?![]()
Geniaal
Ja precies, maar niet te hard hè, met beleid. Want anders doet het pijn. Dat moet nou ook weer niet.quote:
Neem het op en post het hier.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:45 schreef Snowbells het volgende:
Ik luister nu naar mijn eigen ademhaling.
Dadelij beukt hij het bureau kapot.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja precies, maar niet te hard hè, met beleid. Want anders doet het pijn. Dat moet nou ook weer niet.
Pikante details.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:46 schreef krullenbolletje het volgende:
niks leukers dan naakt op een vlieg jagen
Pics?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:46 schreef krullenbolletje het volgende:
Meatspin is daardoor ontstaan.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:46 schreef krullenbolletje het volgende:
quote:
Dat moet je niet hebben neequote:
Ik laat ze altijd met rust, mijn zus daarintegen.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
geen tijd voor die vlieg moet dood
Hold um in de boksquote:Op zondag 29 juli 2012 01:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat moet je niet hebben neeeen paar vlekjes kan je nog wel wegwerken, maar zodra het op barsten en scheuren aankomt
Dat deed ik hiervoor maar nu gaat hij steeds rondjes om mijn hoofd vliegen om mij op te fokkenquote:Op zondag 29 juli 2012 01:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik laat ze altijd met rust, mijn zus daarintegen._
Zeg, hallo daar.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:46 schreef krullenbolletje het volgende:
Daarintegenquote:Op zondag 29 juli 2012 01:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik laat ze altijd met rust, mijn zus daarintegen._
Mijn zus dumpte eens stofzuiger in mijn kamerquote:Op zondag 29 juli 2012 01:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat deed ik hiervoor maar nu gaat hij steeds rondjes om mijn hoofd vliegen om mij op te fokken
Kijk nog eensquote:Op zondag 29 juli 2012 01:48 schreef Snowbells het volgende:
Allemaal lurkers in mijn fobo maar nieteens reageren, bitchez
Pyjamaquote:Op zondag 29 juli 2012 01:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dat mensen in pyjama kunnen slapen
Geen BH ?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik moet sowieso in onderbroek slapen anders.. ja voelt zo raar
Dit plaatjequote:
quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:51 schreef Fopje het volgende:
[..]wijven slapen toch niet met een BH aan.
Note voor ChesterPerry gegarandeerd.quote:
Ik meestal wel.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:51 schreef Fopje het volgende:
[..]wijven slapen toch niet met een BH aan.
Daar komt nog een keer verandering in. Als je dan een wilde avond hebt gehad met je vriend dan denk je niet meer aan je ondergoed en lig je lepeltje lepeltje. Terwijl jij je voldaan voelt, vallen je ogen langzaam dicht terwijl je geniet van het warme lichaam van je vriend die je een beschermend gevoel geeft en lig je zo te slapen.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik moet sowieso in onderbroek slapen anders.. ja voelt zo raar
Dream on.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar komt nog een keer verandering in. Als je dan een wilde avond hebt gehad met je vriend dan denk je niet meer aan je ondergoed en lig je lepeltje lepeltje. Terwijl jij je voldaan voelt, vallen je ogen langzaam dicht terwijl je geniet van het warme lichaam van je vriend die je een beschermend gevoel geeft en lig je zo te slapen.
Dat zit toch niet lekker?quote:
Ik vind zonder juist irri, lig je op je tetten doen ze de volgende dag pijnquote:Op zondag 29 juli 2012 01:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
slaapt dat niet ongelofelijk kut?
Shit, jij bent echt goedquote:Op zondag 29 juli 2012 01:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar komt nog een keer verandering in. Als je dan een wilde avond hebt gehad met je vriend dan denk je niet meer aan je ondergoed en lig je lepeltje lepeltje. Terwijl jij je voldaan voelt, vallen je ogen langzaam dicht terwijl je geniet van het warme lichaam van je vriend die je een beschermend gevoel geeft en lig je zo te slapen.
Pics hoe het ligt.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind zonder juist irri, lig je op je tetten doen ze de volgende dag pijnofja dat heb ik tenminste
_
Je bent wel in een romantische/poëtische bui vannacht he?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
ik heb ook geen kleine borsten maar ik heb het idee dat ik mijzelf half wurg als ik met een bh aan slaap, of ze hangen er half uit als ik wakker wordquote:Op zondag 29 juli 2012 01:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies, met mijn cupmaat moet ik wel, anders hangen ze buitenboord.
quote:
Het is zomer en mijn hormonen gaan zo zijn gangetje.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je bent wel in een romantische/poëtische bui vannacht he?
Bitches?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:54 schreef Fopje het volgende:
[..]
Shit, jij bent echt goedJij weet hoe je bitches in moet pakken. Je raakt mij er zelfs een beetje mee.
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:55 schreef wietparkiet het volgende:
Dat is niet waar![]()
jij kwam er zelf mee dat in ONZ NB was![]()
ik heb alleen maar uitgelegd waarom hij gesloten was
Dit wel. Maar het is juist fijn die steun snachts.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
of ze hangen er half uit als ik wakker word
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is zomer en mijn hormonen gaan zo zijn gangetje.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je richtingsgevoel is onjuist, andere kant op.
maar een bh met beugels?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit wel. Maar het is juist fijn die steun snachts.
quote:
Als je niet telkens vraagt naar je fans dan mag je blijven.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:56 schreef Paul het volgende:
Gaan er nou mensen weg omdat ik hier ben, nouja
Sportbeha's snachts/savonds is wel een aanrader zit comfortabeler dan normale met beugelsquote:
Houd je nou maar bezig met je teen.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:58 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Sportbeha's snachts/savonds is wel een aanrader zit comfortabeler dan normale met beugels
Ik heb verstand van de menselijke lichaamquote:
Ik heb hem ook gemeet in Utrechtquote:Op zondag 29 juli 2012 01:58 schreef wietparkiet het volgende:
Ik was laatst op een met met mono![]()
Eindbaas was dat
De menselijke lichaam.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:59 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ik heb verstand van de menselijke lichaam
Nu je zinsbouw nogquote:Op zondag 29 juli 2012 01:59 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ik heb verstand van de menselijke lichaam
Dat is mooi, ik ook!quote:Op zondag 29 juli 2012 01:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik voel mij goed en zelfverzekerd vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |