quote:Op zondag 29 juli 2012 01:32 schreef Oceanview het volgende:
Negers kopen inderdaad die atlas rommel.
Andere kopen Gulpener Gladiator.
Van die blauwe blikken toch?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:32 schreef Oceanview het volgende:
Negers kopen inderdaad die atlas rommel.
Andere kopen Gulpener Gladiator.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
T-shirt iniedergeval niet, maar "shirt" kan ook naar andere dingen verwijzen.quote:
Hij gaat er oude mannen aftrekken in het homobos.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:33 schreef TBakkert het volgende:
ik ga slapen.
welterusten iedereen.
en vooral;Goeden garp XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Kwaliteitsbier.quote:
In de winkel zelf niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:34 schreef plopkweker het volgende:
[..]![]()
Nooit een injectienaald oid gevonden?
Daar zie je door de homo's het bos niet meer zekerquote:Op zondag 29 juli 2012 01:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hij gaat er oude mannen aftrekken in het homobos.
Neem een kat en zet die op je rug neerquote:Op zondag 29 juli 2012 01:35 schreef Snowbells het volgende:
Zo'n irritante kriebel in/op je rug waar je niet bij kunt
Arm lenen?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:35 schreef Snowbells het volgende:
Moet ik even krabben?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:35 schreef Snowbells het volgende:
dacht 60x60? http://assets.sbnation.co(...)em_hari_3_medium.gifquote:Op zondag 29 juli 2012 01:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
wat is de max grote van een gif in een ui? en kan je nog een keer linkje geven naar gif?
Ik kom wel even die jeuk verhelpen.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:35 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:35 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Daar zie je door de homo's het bos niet meer zeker.
Zeker op dat stukje in die hoek waar die viskraam meestal staat, daar schuin tegenover bij personeels ingang?quote:
Alleen voor die 'massages' zou ik al een kat kopenquote:Op zondag 29 juli 2012 01:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Neem een kat en zet die op je rug neer
Jaquote:Op zondag 29 juli 2012 01:35 schreef wietparkiet het volgende:
Stel ik zou emo zijn en laat mijn kat spelen met mijn pols en onderarm waardoor ik daar allemaal sneetjes krijg is het dan automutilatie ?
Als je het toelaat wel.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:35 schreef wietparkiet het volgende:
Stel ik zou emo zijn en laat mijn kat spelen met mijn pols en onderarm waardoor ik daar allemaal sneetjes krijg is het dan automutilatie ?
Wil je een opwindende krabsessie of gewoon ff snel krabben?quote:
http://www.wehkamp.nl/mam(...)/C50_C54_C54_281657/quote:Op zondag 29 juli 2012 01:31 schreef Dimens het volgende:
Hoe heet zo'n shirtje met knoopjes en een capuchon?
Dan ben ik een en al gemuteerdquote:
Als jij weet dat je kat jou flink kan krabben en het uitlokt..is het automutilatie.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:35 schreef wietparkiet het volgende:
nee ik bedoel hoeveel kbquote:Op zondag 29 juli 2012 01:35 schreef ChesterPerry het volgende:
Hooidraad
[..]
dacht 60x60? http://assets.sbnation.co(...)em_hari_3_medium.gif
aub
Alleen als je de anus van de kat erbij likt toch?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:35 schreef wietparkiet het volgende:
Nee dat niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:37 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
http://www.wehkamp.nl/mam(...)/C50_C54_C54_281657/
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:37 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Alleen als je de anus van de kat erbij likt toch?
Of zeg ik nu iets raars.
Touwtjes vreterdquote:
Damn girl..die tieten van jou.quote:
Doe maar gelijk een kriebelsessie. Als mensen je kriebelen op je rug of armenquote:Op zondag 29 juli 2012 01:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wil je een opwindende krabsessie of gewoon ff snel krabben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |