quote:Op zondag 29 juli 2012 01:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klasgenoot van me had de zanger van die groep als gastouder in Engeland.Bazigheid.
Met vrienden komen vechtenquote:Op zondag 29 juli 2012 01:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kom met al je vrienden, dan kom ik ook alleen
ja maar ik kan die niet op fok doenquote:Op zondag 29 juli 2012 01:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
lukt wat? ik ga geen gif maken van een gif
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:25 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Met vrienden komen vechtenZielige figuren dat.
is fattoe, ik ga soberso niet vechten met een FOK!ker.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:25 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Met vrienden komen vechtenZielige figuren dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
True, maar die bips trok mijn aandacht gelijkquote:Op zondag 29 juli 2012 01:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook. Maar d'r buik vind ik ook mooi.
quote:
en je tieten wel hè?quote:
Alleen maar.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:26 schreef plopkweker het volgende:
[..]![]()
veel last van die junkies die verderop zitten?
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
is fattoe, ik ga soberso niet vechten met een FOK!ker.I will find you mister!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
Tevens gaan je foto's zo snel stuk wanneer je er een tijdje op staat.quote:
je hoofd stond alleen niet op die fotoquote:Op zondag 29 juli 2012 01:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja omdat die bij mijn hoofd in de buurt zitten
Als ik ze zo push, zitten ze ook bij mijn hoofd.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja omdat die bij mijn hoofd in de buurt zitten
Van welke kneus nou weer?quote:
wil je hem als ui? of gewoon om te posten op FOK!?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:26 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ja maar ik kan die niet op fok doen
Valt nog mee dat ze niet naar de Lidl gaan er tegenoverquote:
Ik sta er altijd stom op, spontane foto's zijn afschuwelijk en hoe langer je naar een foto kijkt hoe lelijker die wordtquote:
LOL!quote:Op zondag 29 juli 2012 01:28 schreef wietparkiet het volgende:
Niet naar mij toe maar naar iemand anders toe
[..]
quote:
Ja dat is eigenlijk altijd zo, de kunst is om geen neuk te geven.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik sta er altijd stom op, spontane foto's zijn afschuwelijk en hoe langer je naar een foto kijkt hoe lelijker die wordt
Nee omdat die foto om mijn kleren ging, meeste foto's die ik buiten us post zijn zonder hoofdquote:Op zondag 29 juli 2012 01:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je hoofd stond alleen niet op die foto
Gelukkig maar, anders moet je voort zonder hoofd gaan postenquote:Op zondag 29 juli 2012 01:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
uitje alsjeblieft krullenbolltetje ik zou het aprecieren als je het voor me zou willen doenquote:Op zondag 29 juli 2012 01:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
wil je hem als ui? of gewoon om te posten op FOK!?
Zeggen andere mensen weleens dat je leuk op een foto staat?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik sta er altijd stom op, spontane foto's zijn afschuwelijk en hoe langer je naar een foto kijkt hoe lelijker die wordt
From who to who?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nicequote:Op zondag 29 juli 2012 01:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |