quote:Op zondag 29 juli 2012 01:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo over je armen richting de bovenschouden om daarna verleidelijk via de zijkant van je lichaam naar beneden te gaan en een paar bewegingen met vier nagels over je onderbuik te strelen terwijl ik al diep ademen in je oor.
Nou zoals je het beschreef. D:quote:Op zondag 29 juli 2012 01:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe visualiseer jij zoiets?
Je kan er niets van.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:41 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb een glazen bureau, dus wanneer mijn lid zich in erecte toestand begeeft, kan ik hem kopjes zien geven aan de onderkant van mijn bureau, door het glas heen.
Dus jij zag letterlijk een pener in erecte toestand onder een glazen bureau, kopjes geven?quote:
quote:
Zwijmelen, jullie doen het nu.quote:
ILL BE YOUR MAHAAAHAAAANNNquote:Op zondag 29 juli 2012 01:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
goodbye my lover, goodbye my friend
Er tegen aan porrenquote:Op zondag 29 juli 2012 01:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dus jij zag letterlijk een pener in erecte toestand onder een glazen bureau, kopjes geven?![]()
Geniaal
Ja precies, maar niet te hard hè, met beleid. Want anders doet het pijn. Dat moet nou ook weer niet.quote:
Neem het op en post het hier.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:45 schreef Snowbells het volgende:
Ik luister nu naar mijn eigen ademhaling.
Dadelij beukt hij het bureau kapot.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja precies, maar niet te hard hè, met beleid. Want anders doet het pijn. Dat moet nou ook weer niet.
Pikante details.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:46 schreef krullenbolletje het volgende:
niks leukers dan naakt op een vlieg jagen
Pics?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:46 schreef krullenbolletje het volgende:
Meatspin is daardoor ontstaan.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:46 schreef krullenbolletje het volgende:
quote:
Dat moet je niet hebben neequote:
Ik laat ze altijd met rust, mijn zus daarintegen.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
geen tijd voor die vlieg moet dood
Hold um in de boksquote:Op zondag 29 juli 2012 01:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat moet je niet hebben neeeen paar vlekjes kan je nog wel wegwerken, maar zodra het op barsten en scheuren aankomt
Dat deed ik hiervoor maar nu gaat hij steeds rondjes om mijn hoofd vliegen om mij op te fokkenquote:Op zondag 29 juli 2012 01:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik laat ze altijd met rust, mijn zus daarintegen._
Zeg, hallo daar.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:46 schreef krullenbolletje het volgende:
Daarintegenquote:Op zondag 29 juli 2012 01:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik laat ze altijd met rust, mijn zus daarintegen._
Mijn zus dumpte eens stofzuiger in mijn kamerquote:Op zondag 29 juli 2012 01:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat deed ik hiervoor maar nu gaat hij steeds rondjes om mijn hoofd vliegen om mij op te fokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |