Niet romantisch genoeg ?quote:
Sommige details kun je liever voor je houden.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:41 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb een glazen bureau, dus wanneer mijn lid zich in erecte toestand begeeft, kan ik hem kopjes zien geven aan de onderkant van mijn bureau, door het glas heen.
...quote:Op zondag 29 juli 2012 01:41 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb een glazen bureau, dus wanneer mijn lid zich in erecte toestand begeeft, kan ik hem kopjes zien geven aan de onderkant van mijn bureau, door het glas heen.
Cupmaat?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:41 schreef Snowbells het volgende:
Ik draag nu een oversized hemd, want ja in bed liggen he.
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Sommige details kun je liever voor je houden.
Oh, ik dacht dat dit wel interessante feiten waren.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Sommige details kun je liever voor je houden.
BESTE OREN.quote:
Zo over je armen richting de bovenschouden om daarna verleidelijk via de zijkant van je lichaam naar beneden te gaan en een paar bewegingen met vier nagels over je onderbuik te strelen terwijl ik al diep ademen in je oor.quote:
Maar op je rug is het ook zo saaiquote:Op zondag 29 juli 2012 01:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op aarskriebelen.
Vertel eens, hoe visualiseer jij zoiets?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat.. ging me te verik begon het al te visualiseren.
Oh, stop it youquote:Op zondag 29 juli 2012 01:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo over je armen richting de bovenschouden om daarna verleidelijk via de zijkant van je lichaam naar beneden te gaan en een paar bewegingen met vier nagels over je onderbuik te strelen terwijl ik al diep ademen in je oor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |