Shit, jij bent echt goedquote:Op zondag 29 juli 2012 01:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar komt nog een keer verandering in. Als je dan een wilde avond hebt gehad met je vriend dan denk je niet meer aan je ondergoed en lig je lepeltje lepeltje. Terwijl jij je voldaan voelt, vallen je ogen langzaam dicht terwijl je geniet van het warme lichaam van je vriend die je een beschermend gevoel geeft en lig je zo te slapen.
Pics hoe het ligt.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind zonder juist irri, lig je op je tetten doen ze de volgende dag pijnofja dat heb ik tenminste
_
Je bent wel in een romantische/poëtische bui vannacht he?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar komt nog een keer verandering in. Als je dan een wilde avond hebt gehad met je vriend dan denk je niet meer aan je ondergoed en lig je lepeltje lepeltje. Terwijl jij je voldaan voelt, vallen je ogen langzaam dicht terwijl je geniet van het warme lichaam van je vriend die je een beschermend gevoel geeft en lig je zo te slapen.
ik heb ook geen kleine borsten maar ik heb het idee dat ik mijzelf half wurg als ik met een bh aan slaap, of ze hangen er half uit als ik wakker wordquote:Op zondag 29 juli 2012 01:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies, met mijn cupmaat moet ik wel, anders hangen ze buitenboord.
quote:
Het is zomer en mijn hormonen gaan zo zijn gangetje.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je bent wel in een romantische/poëtische bui vannacht he?
Bitches?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:54 schreef Fopje het volgende:
[..]
Shit, jij bent echt goedJij weet hoe je bitches in moet pakken. Je raakt mij er zelfs een beetje mee.
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:55 schreef wietparkiet het volgende:
Dat is niet waar![]()
jij kwam er zelf mee dat in ONZ NB was![]()
ik heb alleen maar uitgelegd waarom hij gesloten was
Dit wel. Maar het is juist fijn die steun snachts.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
of ze hangen er half uit als ik wakker word
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is zomer en mijn hormonen gaan zo zijn gangetje.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je richtingsgevoel is onjuist, andere kant op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |