Nee, die waren nog langzamer.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:55 schreef MaLo het volgende:
Hadden we voor Inge niet iemand anders?
Maar toch, zilver
Femke en Ranomi
quote:
quote:
quote:
Gelukkig zijn jullie geen topsporters, dit had 100% goud moeten zijn, iedereen van het team zwemde onder hun top niveau (Alleen Kr goed), zeer zonde, dit had echt goud moeten zijn. Vooral die eerste direct aan de schandpaalquote:
zwemdequote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:56 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Gelukkig zijn jullie geen topsporters, dit had 100% goud moeten zijn, iedereen van het team zwemde onder hun top niveau, zeer zonde, dit had echt goud moeten zijn. Vooral die eerste direct aan de schandpaal
Alles in mij zegt er niet op in gaan maar ik doe het tochquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:56 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Gelukkig zijn jullie geen topsporters, dit had 100% goud moeten zijn, iedereen van het team zwemde onder hun top niveau, zeer zonde, dit had echt goud moeten zijn. Vooral die eerste direct aan de schandpaal
Hier past maar één reactie: zwemde.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:56 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Mafkees. 51.93 is echt ziek van Ranomi.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:56 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Gelukkig zijn jullie geen topsporters, dit had 100% goud moeten zijn, iedereen van het team zwemde onder hun top niveau (Alleen Kr goed), zeer zonde, dit had echt goud moeten zijn. Vooral die eerste direct aan de schandpaal
Schandpaal... ze heeft niemand vermoord hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:56 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Gelukkig zijn jullie geen topsporters, dit had 100% goud moeten zijn, iedereen van het team zwemde onder hun top niveau (Alleen Kr goed), zeer zonde, dit had echt goud moeten zijn. Vooral die eerste direct aan de schandpaal
Tjah, Ranomi haalt wel weer goud op de 50 en 100 en dan is het hele land weer blijquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:56 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik vind zilver helemaal niks. Gewoon verloren.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:57 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik had al geen medaille verwacht, dus zilver vind ik erg mooi en dat al op de eerste dag
Telt niet, aangezien het met overnamevoordeel is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Sneller dan het WR van Steffan, toch?
Halve seconde sneller.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
WR split ja. Stond op naam van Femke met 52,4.
wat een verbeteringquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
WR split ja. Stond op naam van Femke met 52,4.
Zegt niks he, dit is met vliegende start.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Sneller dan het WR van Steffan, toch?
50 en 100 vrij.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:57 schreef CarlosJacques het volgende:
Doet Ranomi geen single races deze Spelen?
Weet ik maar puur als vergelijkingsmateriaal.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Telt niet, aangezien het met overnamevoordeel is.
Dekker en Veldhuis zijn allebei te hard van start gegaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:57 schreef kingmob het volgende:
Maar is Dekker dan simpelweg te hard van start gegaan? Lijkt me nogal een noob fout
Ook al waren ze 8ste, Veldhuis vond het vast een fantastische sfeer. Dat heeft haar zoveel medailles gekost die mentaliteit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:58 schreef knep het volgende:
Veldhuis staat weer wat schaapachtig te lachen, zij is toch geen echte winnaar .
quote:
Met die split kan je niet spreken van stagneren, ziek hard gezwommen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:59 schreef marcodej het volgende:
Ze lag 1.36 achter, op zich niet onoverbrugbaar. Maar Kromo stagneerde iets, en de Australische hield knap stand.
Tsja. Kan je niks aan doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:59 schreef marcodej het volgende:
Ze lag 1.36 achter, op zich niet onoverbrugbaar. Maar Kromo stagneerde iets, en de Australische hield knap stand.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:58 schreef knep het volgende:
Veldhuis staat weer wat schaapachtig te lachen, zij is toch geen echte winnaar .
Die australische zette duidelijk nog aan. Pech voor ons dat dat er nog in zat, kwaliteit voor de aussiesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:59 schreef marcodej het volgende:
Eens, maar op een gegeven moment dacht ik: ze pakt haar. Maar dat zette niet door.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:59 schreef Ericr het volgende:
B
[..]
Met die split kan je niet spreken van stagneren, ziek hard gezwommen.
ze had haar doping niet genomenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:00 schreef Paxcon het volgende:
Walgelijk trouwens dat iedereen haar hier uitscheldtZij zwemt niet expres langzaam?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:00 schreef Tommeke het volgende:
Mooi die teleurstelling! Geweldige mentaliteit!
Ja verschrikkelijk, doe even normaal.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:00 schreef Paxcon het volgende:
Walgelijk trouwens dat iedereen haar hier uitscheldtZij zwemt niet expres langzaam?
Wel dus.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:00 schreef Paxcon het volgende:
silver girlsquote:
Er zijn er maar drie in nederland die harder zwemmenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:00 schreef Paxcon het volgende:
Dit dus, typische Nederlandse mentaliteit, zo ga je niet met topsporters omquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:00 schreef Paxcon het volgende:
Is de teleurstellingquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:00 schreef Paxcon het volgende:
Hoe hard zwom ze vanochtend?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:00 schreef TheArt het volgende:
53,8 voor Marleen, tsja tsja. Niet super. Je hoopt een paar tiende harder.
Idd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:01 schreef Pedroso het volgende:
Ah, er zijn weer een paar kenners die vanavond voor het eerst zwemmen zien en Veldhuis maar gelijk als een loser bestempelen.
Die leek supersnel te gaan idd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:01 schreef roos85 het volgende:
Wat zou Kromo op de eerste 50m gezwommen hebben?
Ze heeft wel redelijk vaak een race gechoked natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:01 schreef Pedroso het volgende:
Ah, er zijn weer een paar kenners die vanavond voor het eerst zwemmen zien en Veldhuis maar gelijk als een loser bestempelen.
Wordt dat goud op de 100m voor Kromo?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:00 schreef wimderon het volgende:
Even snel gerekend (dus fouten voorbehouden):
Campbell 53.10
Schlanger 52.65
Heemskerk 53.39
Kromowidjojo 51.93
Halsall 53.29
Sjostrom 53.91
Ottesen 53.24
QFT. Ontzettend snel.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:59 schreef Ericr het volgende:
B
[..]
Met die split kan je niet spreken van stagneren, ziek hard gezwommen.
9.50, die is sneller in het water dan Usain Bolt op landquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:01 schreef roos85 het volgende:
Boven de 54 dacht ik.quote:
51 zegtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:01 schreef roos85 het volgende:
Dekker is normaal gesproken niet minder, maar ze was gewoon bagger slecht deze race.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:01 schreef debeterebob het volgende:
Goede prestatie verder.
Nederland klein land, dus logisch dat de vierde zwemster een stuk minder is.
wees blij dat nl een medaille hebt gehaaldquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wel dus.Moet ze maar harder zwemmen.
kutwijf
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:02 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Dekker is normaal gesproken niet minder, maar ze was gewoon bagger slecht deze race.
Dat zal wel. Maar Veldhuis en vooral Dekker zouden in principe sneller moeten kunnen dan dit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Australiërs hebben trouwens ook wel ziek hard gezwommen.
En ze hebben vier jaar geleden gewoon wél goud gewonnen. Olympisch kampioen 2008 blijven ze voor de rest van hun leven.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:01 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dit dus, typische Nederlandse mentaliteit, zo ga je niet met topsporters om
Veel beter was ze dit jaar ook niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:02 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Dekker is normaal gesproken niet minder, maar ze was gewoon bagger slecht deze race.
Dat.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:02 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Wat lul je?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:01 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
9.50, die is sneller in het water dan Usain Bolt op land
Troostmedaille he.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind zilver helemaal niks. Gewoon verloren.
24.69, ook wel aardig...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:01 schreef roos85 het volgende:
Dan heeft ze vanochtend dus blijkbaar niet echt ingehouden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
54,6 als startzwemster volgens mij, dus dan is 53,8 niet zo raar.
Idd. Ik had nooit maar dan ook nooit op 52,6 van Schlanger gerekend. Dat maakt uiteindelijk het verschil.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:03 schreef marcodej het volgende:
De Australiërs waren ook gewoon heel goed. En als dan de eerste 100m mislukt, dan is het gedaan.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
kutwijf
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk, doe even normaal.
Dan doen we de komende jaren epo of andere vorm van doping oid in speciaal geselecteerde baby's en laten we die baby's in een aparte hal opgroeien waar ze alleen maar moeten focussen op zwemmen, geen school, liefde, gewoon zoals de Spartanen en de huidige Chinezen, zodat in in 2028 wij in Amsterdam zullen regeren hahaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn er maar drie in nederland die harder zwemmen
Dit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:03 schreef marcodej het volgende:
De Australiërs waren ook gewoon heel goed. En als dan de eerste 100m mislukt, dan is het gedaan.
Was al bijna volle bak, meer zit er niet in bij Veldhuis.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan heeft ze vanochtend dus blijkbaar niet echt ingehouden.
Op een OS moet je boven jezelf uitstijgen, dat lukte alleen Kromowidjojo vandaag.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:04 schreef ZodiaX het volgende:
Damn wat zwom Kromowidjojo hard!
Inge deed wat ze kon, haar normale tijden zijn ook rond de tijd die ze vandaag zwom.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
kutwijf
Dat is echt zo'n slechte instelling voor een topsporter.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:05 schreef beantherio het volgende:
Het is jammer dat het geen goud was, maar het had ook helemaal niks kunnen zijn. Dit is zo slecht nog niet.
Verschil in snelheid heen en terug was wel erg groot, daar had echt meer in gezeten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:04 schreef ZodiaX het volgende:
Inge deed wat ze kon, haar normale tijden zijn ook rond de tijd die ze vandaag zwom.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:05 schreef beantherio het volgende:
Het is jammer dat het geen goud was, maar het had ook helemaal niks kunnen zijn. Dit is zo slecht nog niet.
Ik ben geen topsporter dus ik mag het zeggen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n slechte instelling voor een topsporter.
Klopt ook wel weerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:06 schreef DeeBee het volgende:
Iedereen die inderdaad ook maar even voorbij gaat aan de tijd van Australië ja...
Die zwemmen gewoon een bizarre tijd ook. Nederland had in theorie inderdaad kunnen winnen, maar dan had er nog 1 iemand boven zichzelf uit moeten stijgen naast Kromo. Dat gebeurde vandaag helaas niet en ja, dan wordt je 'maar' tweede... Al die teksten als 'falen'.Dekker zwom even hard als tijdens het laatste WK toen ze de titel pakten, alleen er zwemmen anderen nu gewoon bizar hard, o.a. Schlanger en Coutts ook heel goed gewoon.
Ze startte gewoon veel te hard. Wat je daardoor verliest in het tweede deel is altijd meer dan dat je er door wint.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:04 schreef ZodiaX het volgende:
DEKKER SLOME SLAK!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:06 schreef DeeBee het volgende:
Iedereen die inderdaad ook maar even voorbij gaat aan de tijd van Australië ja...
Die zwemmen gewoon een bizarre tijd ook. Nederland had in theorie inderdaad kunnen winnen, maar dan had er nog 1 iemand boven zichzelf uit moeten stijgen naast Kromo. Dat gebeurde vandaag helaas niet en ja, dan wordt je 'maar' tweede... Al die teksten als 'falen'.Dekker zwom even hard als tijdens het laatste WK toen ze de titel pakten, alleen er zwemmen anderen nu gewoon bizar hard, o.a. Schlanger en Coutts ook heel goed gewoon.
Maar dat is met Inge altijd zo. Ze is gewoon een uitgesproken 50 zwemster geworden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:05 schreef kingmob het volgende:
[..]
Verschil in snelheid heen en terug was wel erg groot, daar had echt meer in gezeten.
Maar harder dan 51,9 had echt niet gekund. Ik had op een split van 52,1 gerekend ofzo, maar 51,9 is gewoon ongehoord.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze startte gewoon veel te hard. Wat je daardoor verliest in het tweede deel is altijd meer dan dat je er door wint.
Haar 50 vlinder inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar dat is met Inge altijd zo. Ze is gewoon een uitgesproken 50 zwemster geworden.
Was het vandaag niet extremer? Van 1 naar 8 in 50 meter.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar dat is met Inge altijd zo. Ze is gewoon een uitgesproken 50 zwemster geworden.
Ik had het over Dekker.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar harder dan 51,9 had echt niet gekund. Ik had op een split van 52,1 gerekend ofzo, maar 51,9 is gewoon ongehoord.
Ja misschien wat minder hard van start moeten gaan en voor een plek in de top 4 moeten gaan in de eerste 100 meter was misschien beter geweest.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:05 schreef kingmob het volgende:
[..]
Verschil in snelheid heen en terug was wel erg groot, daar had echt meer in gezeten.
25.71quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:01 schreef roos85 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar harder dan 51,9 had echt niet gekund. Ik had op een split van 52,1 gerekend ofzo, maar 51,9 is gewoon ongehoord.
[Zwemmen] Zonder snelle zwempakken.. maar met verrassingen!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daar moet je ook wel credits voor geven inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:06 schreef DeeBee het volgende:
Alleen puur nep.. ze weten dat de camera op hen gericht zijn....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:08 schreef Mascleta het volgende:
Mooi die beleving bij de koninklijke familie.
WR split, WR op de 100 telt niet aangezien het met overnamevoordeel is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:09 schreef TheGOAT het volgende:
51,93 is een wereld record toch of heb ik verouderde lijstjes :p?
WR split idd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:09 schreef TheGOAT het volgende:
quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:08 schreef Mascleta het volgende:
Mooi die beleving bij de koninklijke familie.
10 keer, maar dan kan ze nog steeds een betere race zwemmen lijkt me. Daar kan je nog net die paar kritische tienden afschaven.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Telt niet in een estafette.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:09 schreef TheGOAT het volgende:
ja zilverquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:09 schreef JennaSometimes het volgende:
Heeft Nederland inmiddels al een medaille voor het zwemmen gehaald of gewoon in de OS in het algemeen?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:10 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
vlakbij ook, raar dat ie niet ff kwam kijken
Nog altijd beter dan de chagrijnige muil van The Queen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Alleen puur nep.. ze weten dat de camera op hen gericht zijn....
Natuurlijk. Maar kijk naar haar tijden het afgelopen jaar. Beste tijd was 54,4. Dan kan het harder ja, maar dit is haar 2e beste tijd in een jaar tijd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
10 keer, maar dan kan ze nog steeds een betere race zwemmen lijkt me. Daar kan je nog net die paar kritische tienden afschaven.
Ligt er maar net aan... Zelfde verschil zie je ook op de 400 meter bij atletiek. Je hebt sprinters, die hard moeten knallen en daarna hopen dat ze niet doodgaan. Zij zullen nooit een negatieve split zwemmen/lopen. En je hebt inhoudlopers, die wél kunnen versnellen en juist vaker een negatieve split neerzetten. Zal met de 100m zwemmen (ook een inspanning van rond de 50 sec) niet anders zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze startte gewoon veel te hard. Wat je daardoor verliest in het tweede deel is altijd meer dan dat je er door wint.
Ze heeft net klappen gehad omdat ze het verpest heeft.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:10 schreef Jojoortje het volgende:
Oeps, Inge Dekker heeft mijn post gelezen. Ze huilt.
Sorry Inge.
DEKKER Ingequote:
Ben wel benieuwd naar Van Rouwendaal... Die werd vorig jaar 3e ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:11 schreef marcodej het volgende:
Met Kromo kunnen we altijd nog een betere zwemscore binnenhalen dan in Peking.
En terecht.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze heeft net klappen gehad omdat ze het verpest heeft.
En terecht. Van 1 naar 8 in 50 meterquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze heeft net klappen gehad omdat ze het verpest heeft.
De laatste 50 meter was ze sneller.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:11 schreef DeeBee het volgende:
'Ze werd afgehouden door Schlanger...'
Ze liep dik in op Schlanger hoor, maar niet genoeg voor goud, maar dan doen ze alsof Schlanger bijna harder zwom.
Topvorm verdwijnt niet binnen een week of ze moet iedere dag haar voorraad Durex er doorheen werken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Tja, ze zijn op waarde geklopt, hopelijk kan Kromo dit nog een paar dagen vast houden, onwaarschijnlijke split
Vanuit stilstand ben je altijd later weg. Met overnames mag je bewegen voordat je weg gaat.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:12 schreef TheGOAT het volgende:
En hoezo overname voordeel eigenlijk? je zwemt toch gewoon 100 m, of gaat het om het. duiken s er nog niet aangetikt is?
Schlanger hield haar af ja. Kromo leek haar te pakken, maar dat zette niet door.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:11 schreef DeeBee het volgende:
'Ze werd afgehouden door Schlanger...'
Ze liep dik in op Schlanger hoor, maar niet genoeg voor goud, maar dan doen ze alsof Schlanger bijna harder zwom.
Oh, jij kijkt naar de splits van de 8x50?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De laatste 50 meter was ze sneller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |