Ik stel volgende week woensdag voor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook.
Veel plezier
[..]
Puik plan maar dan wel onder het genot van dat roze/rode/whatever blikje fernandes.
Oh... En dan die Fuchsia, want er waren er twee.quote:
Dan heb ik al plannen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik stel volgende week woensdag voor.
Coolquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
Hai Tijn. Misschien kom ik nog wel naar de meet.
Godverdomme man.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:26 schreef Watertornado het volgende:
Het is Fernandes, ei. Jij hebt toch zo'n stuk glas ten behoeve van enige optische correctie op je neus staan? Is deze niet afdoende?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
Hai Tijn. Misschien kom ik nog wel naar de meet.
Ik moet ook nog kijken hoe en watquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met OV gaat het niet meer lukken, maar misschien valt er nog wat te regelen
Je staat in de lijst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je staat in de lijst.
Newb wilde met mij mee vanuit hier. Dat moet ik nog even regelen met CM, Mur, Joy, Myr en Twi. Jij gaat vanuit thuis?Ja, misschien kan ik wat met mlig regelen, ik zal hem eens bellen van de week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of rij jij misschien langs Utrecht/Amersfoort ofzo, dan zou ik misschien mee kunnen rijden ls je nog plek hebt.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je staat in de lijst.
Newb wilde met mij mee vanuit hier. Dat moet ik nog even regelen met CM, Mur, Joy, Myr en Twi. Jij gaat vanuit thuis?Rij je langs utrecht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
Dan ga ik met jou meequote:
En doel je dan op een tikfout (s en z zitten dicht bij elkaar) of heb je dus gewoon het woord, dat ongeveer 10 keer correct getikt is in het vorige topic, over het hoofd gezien?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godverdomme man.
Ik wilde snel zijn zodat Drommel het niet kon stelen.
[..]
Dinsdag of donderdag moet misschien wel lukken. Anders heb ik pas vanaf 3 september de tijdquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Stel jij maar een datum voor dan.
Ik denk dat ik dit maal gereden word.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, misschien kan ik wat met mlig regelen, ik zal hem eens bellen van de week.
Of rij jij misschien langs Utrecht/Amersfoort ofzo, dan zou ik misschien mee kunnen rijden ls je nog plek hebt.
Ik rij niet.quote:
Over het hoofd gezien.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En doel je dan op een tikfout (s en z zitten dicht bij elkaar) of heb je dus gewoon het woord, dat ongeveer 10 keer correct getikt is in het vorige topic, over het hoofd gezien?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kom trouwens even bedelen om medelijden vanwege helse pijnen vanwege een stoelgangprobleem
Roeren schijnt te helpenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kom trouwens even bedelen om medelijden vanwege helse pijnen vanwege een stoelgangprobleem
Ik zeg dinsdag! De combinatie "moet" en "misschien" die rug-aan-rug staan vind ik erg poėtisch!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dinsdag of donderdag moet misschien wel lukken. Anders heb ik pas vanaf 3 september de tijd
Als kruidenheks moet je toch wel wat kunnen verzinnen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dankje. Zelfs met laxeerpillen komt het niet in beweging godverdomme.
Ja, een huisartsbezoek zo snel mogelijk want het gaat al weken zo.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als kruidenheks moet je toch wel wat kunnen verzinnen?
Ohquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dankje. Zelfs met laxeerpillen komt het niet in beweging godverdomme.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zeg dinsdag! De combinatie "moet" en "misschien" die rug-aan-rug staan vind ik erg poėtisch!
Buig maar voorover.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
Genoeg drinken elke dag : minstens 2 liter.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, een huisartsbezoek zo snel mogelijk want het gaat al weken zo.
Oh bah.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Buig maar voorover.
[ afbeelding ]
Ik ben overmatig fruiteter en drink heel veel thee. Alleen bewegen kan wel wat meer. Maar ik ga wel langs de huisarts want het begint een beetje een overheersend probleem te worden de afgelopen tijd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:40 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Genoeg drinken elke dag : minstens 2 liter.
Genoeg fruit eten.
Genoeg bewegen.
Even ervan uitgaand dat je niet een ander probleem hebt dat het veroorzaakt.
Hoe was je vakantie met newb?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben overmatig fruiteter en drink heel veel thee. Alleen bewegen kan wel wat meer. Maar ik ga wel langs de huisarts want het begint een beetje een overheersend probleem te worden de afgelopen tijd.
Vingerverven op iemands rug, maar ik denk dat Kaneel niet van vieze vingers houdt vandaar dat stukje plastic.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tenzij jij een compleet ander idee/gedachte dan ik had, dan houd ik er niet van nee.
Eet een pruimquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, een huisartsbezoek zo snel mogelijk want het gaat al weken zo.
Mooiquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heel leuk
Maar wel dus bijna de hele vakantie met buikpijn rondgelopen.
Ik moest zo hard lachen dat het pijn deed.quote:
Jij dacht aan....?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tenzij jij een compleet ander idee/gedachte dan ik had, dan houd ik er niet van nee.
Ik hou niet van viezigheid nee.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vingerverven op iemands rug, maar ik denk dat Kaneel niet van vieze vingers houdt vandaar dat stukje plastic.
Waarom moest je lachenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen dat het pijn deed.
[..]
Jij dacht aan....?
[..]
Ik hou niet van viezigheid nee.
Al gedaan. Evenals heel veel bananen gegeten wat ook behoorlijk verdunnend zou moeten werken wat ik begrepen heb. En veel bruin brood. En veel drinken. Word er een beetje wanhopig van.quote:
Schaam jequote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:46 schreef Watertornado het volgende:
Samzz ik voel me ongelukkig, ik ben nu een biertje aan het opdrinken waarvan ik me realiseer dat ik hem met jou had moeten drinken inde trein
Ja euhmmquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen dat het pijn deed.
[..]
Jij dacht aan....?
[..]
Ik hou niet van viezigheid nee.
Bodypaintenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vingerverven op iemands rug, maar ik denk dat Kaneel niet van vieze vingers houdt vandaar dat stukje plastic.
Koffie drinkenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Al gedaan. Evenals heel veel bananen gegeten wat ook behoorlijk verdunnend zou moeten werken wat ik begrepen heb. En veel bruin brood. En veel drinken. Word er een beetje wanhopig van.
Alleen als het goed rijpe bananen zijn. Anders werken ze zelfs verstoppend..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Al gedaan. Evenals heel veel bananen gegeten wat ook behoorlijk verdunnend zou moeten werken wat ik begrepen heb. En veel bruin brood. En veel drinken. Word er een beetje wanhopig van.
Het is een keramieken kruik van 750 mL en 9.5 % abv. Ik vrees voor de gevolgen!quote:
klinkt goedquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is een keramieken kruik van 750 mL en 9.5 % abv. Ik vrees voor de gevolgen!
Aan de andere kant net Offspring opgezet en wel gelijk keivrolijk om het even op zijn zuidoosts te zeggen.
Volgens mij zijn bananen niet goed.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Score van 99/100, dus internationaal ook wel goed aangeschreven. Was trouwens ook een duur dingetje, 23 euro geloof ik. Stond toen ik hem kocht geen prijsje bij was wel schrikken bij de kassa.quote:
Ik vind het wel teleurstellend dat je niet met mij drinktquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is een keramieken kruik van 750 mL en 9.5 % abv. Ik vrees voor de gevolgen!
Aan de andere kant net Offspring opgezet en wel gelijk keivrolijk om het even op zijn zuidoosts te zeggen.
Omdat ik Loka voor me zag in een scčne met Rokj0n.quote:
Bodypaint.quote:
Je moet op plastic kauwen, liefst met weekmakers erin.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:48 schreef kree het volgende:
[..]
Volgens mij zijn bananen niet goed.
Maar ok ben ook geen dokter
Vette rommel eten
Vooral omdat er nog een beugel opzit. Dus een kroonkurk EN een beugel. Hoe kickass.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel teleurstellend dat je niet met mij drinkt.
Als je weer naar geldermalsen reist wil ik je daar wel weer oppikkenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:50 schreef Evie het volgende:
maar maar maar niemand komt mij ophalen voor de meet?
Wat wat je loopt altijd de zelfstandige meid uit te hangen en de busconnectie is uitmuntend. Lekker 15 minuutjes lopen alles prima hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:50 schreef Evie het volgende:
maar maar maar niemand komt mij ophalen voor de meet?
Ja, verdorie.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vooral omdat er nog een beugel opzit. Dus een kroonkurk EN een beugel. Hoe kickass.
haha!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet op plastic kauwen, liefst met weekmakers erin.
Bananen die nog niet helemaal rijp zijn werken constiperend inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:51 schreef kree het volgende:
[..]
haha!
Maar serieus, wat ik ervan weet is juist dat bananen helpen als je dik aan de schijt bent
Будем здоровыquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, verdorie.
Gelukkig heb ik nu een lekkere wijn. Dus we kunnen iig virtueel proosten.
Oh, maar wat moest toch juist niet of heb ik het weer niet begrepen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:51 schreef kree het volgende:
[..]
haha!
Maar serieus, wat ik ervan weet is juist dat bananen helpen als je dik aan de schijt bent
pas op, zometeen wordt er nog iemand jaloersquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je weer naar geldermalsen reist wil ik je daar wel weer oppikken
The goddess of hell.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
pas op, zometeen wordt er nog iemand jaloers
Jou wil ik ook wel in Beuningen ophalen hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
pas op, zometeen wordt er nog iemand jaloers
Roy is toch best bang.. Maar dat kan ook de combi hups en ik zijnquote:
In je doen en laten wel.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben toch geen "u" of maak ik zo'n bejaarde indruk?
Oh, maar ik doelde natuurlijk niet op mezelf..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jou wil ik ook wel in Beuningen ophalen hoor
Ik ben maar voor 1 ding bang en dat zijn jullie nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Roy is toch best bang.. Maar dat kan ook de combi hups en ik zijn
Was gister niet iets in de trant van liever een bad vol naalden????quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben maar voor 1 ding bang en dat zijn jullie niet
Zelfs dat leek me op dat moment aangenamer, dat wil niet zeggen dat ik bang voor jullie benquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Was gister niet iets in de trant van liever een bad vol naalden????
Het zijn juist altijd de mensen die zeggen dat ze lief zijn waar ik écht bang voor ben.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Roy is toch best bang.. Maar dat kan ook de combi hups en ik zijn
Aangezien je doodsbang bent voor naalden, wil dat heel wat zeggenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs dat leek me op dat moment aangenamer, dat wil niet zeggen dat ik bang voor jullie ben
Eerder een Saab of een Lada of zo.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben zeker een Mercedes E-klasse typje hč?
Ik heb lieve momentjes.. Duren nooit zo lang.. Maar ik doe wel mn best toch roy?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:03 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Het zijn juist altijd de mensen die zeggen dat ze lief zijn waar ik écht bang voor ben.
You don't scare me haha.
Wees blij dat je geen Skoda bent.quote:
Auwquote:
Nog weinig van gemerktquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb lieve momentjes.. Duren nooit zo lang.. Maar ik doe wel mn best toch roy?
Dat wist ik nog niet thnxquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat wat je loopt altijd de zelfstandige meid uit te hangen en de busconnectie is uitmuntend. Lekker 15 minuutjes lopen alles prima hoor.
Ja, denk ik wel. Mercedes is toch wat te vlot voor jou... Ik heb het! Daimler! Jij bent echt een Daimler type!quote:
quote:
quote:
dat dacht ik dus ookquote:
Hmpf.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, denk ik wel. Mercedes is toch wat te vlot voor jou... Ik heb het! Daimler! Jij bent echt een Daimler type!
Roy vs The Goddess of Hell.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ookEn tussendoor had ik ook nog een paar korte lieve momentjes
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmpf.
Naja, het is beter dan een Deutz zou ik zeggen. Maar toch, die engelse auto's. . .
Easy gamequote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:10 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Roy vs The Goddess of Hell.
Interesting.
Hij legt het elke keer weer afquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:10 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Roy vs The Goddess of Hell.
Interesting.
Is er ook maar iets waar jij geen verstand van hebt?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deuren zijn niet netjes uitgehamerd.
quote:
quote:
For mequote:
Houd op te janken, dat is een prachtige sovereign.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deuren zijn niet netjes uitgehamerd.
Dieren.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is er ook maar iets waar jij geen verstand van hebt?
Pas wanneer je je boobjob hebt laten doen, maak je misschien een kansquote:
Niks mis met mijn moobsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Pas wanneer je je boobjob hebt laten doen, maak je misschien een kans
Moobs... Hmmmzzquote:
Ook moobs gaan hangen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:15 schreef Tangledup het volgende:
Waarom moet Roy een boobjob laten doen?
Hij is niet zo tevreden met zn hangtietjes..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:15 schreef Tangledup het volgende:
Waarom moet Roy een boobjob laten doen?
Ok.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd op te janken, dat is een prachtige sovereign.
[..]
En... Wat was het...???quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:17 schreef Tangledup het volgende:
Ik heb net een Google image search op moobs gedaan
Mannen met tietenquote:
Oh, dan heeft roy ze zeker niet.. Manquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, dan heeft roy ze zeker niet.. Man
Makkelijk was het toch??quote:
Sommige sneren zijn zo makkelijk dat ik ze niet wil maken.quote:
Vandaar dat angstzweet op die klauwtjes van je.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sommige sneren zijn zo makkelijk dat ik ze niet wil maken.
Ik heb geduld.
Ik kan dagen liggen wachten op een clean shot
Ja preciesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vandaar dat angstzweet op die klauwtjes van je.
En ik heb je al een paar keer een schot voor open doel gegeven, maar daar maakte je ook geen gebruik van![]()
omdat het zo makkelijk is??
Ik doe aan sport ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:26 schreef Tangledup het volgende:
Maar Roy.. doe je wel aan sport en vermijd je vet eten?
Nou, die 3km rennen (ik gok wandelen/slenteren) helpt die kapsalon van straks iig niet wegquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:26 schreef Tangledup het volgende:
Maar Roy.. doe je wel aan sport en vermijd je vet eten?
Uhuhquote:
Ik wissel het af, dat moet van Evy.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, die 3km rennen (ik gok wandelen/slenteren) helpt die kapsalon van straks iig niet weg
Couch potato is geen sport.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doe aan sport ja.
Sinds van de week weer
Ja was ik nog mee bezig toch. En aan het zwijmelen bij mooie mercedessen cq. turkenbakken.quote:
Het onderdanige typetje ja .. Ik wist t welquote:
Soms jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het onderdanige typetje ja .. Ik wist t wel
Op een stoel zitten telt nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee vandaar dat ik ook weer van de bank af kom tegenwoordig.
Helaas is een moeilijkheidsgraad niet per definitie een sport.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zal je nog tegenvallen hoe moeilijk het is.
Moobs, gast. Moobs.quote:
Je weet dat ik geen vent ben?quote:
Nja, dan heb ik iig niks te vrezen van jequote:
Dat is afwachten dan hequote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, dan heb ik iig niks te vrezen van je
We waren er gisteren al over uit dat je gewoon uit de kast was gekomen..quote:
Ik heb besloten dat als ik verloren zou gaan voor de vrouwen dat een te grote schok zou zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
We waren er gisteren al over uit dat je gewoon uit de kast was gekomen..
Een pak van mijn hartquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat als ik verloren zou gaan voor de vrouwen dat een te grote schok zou zijn.
Dus ik ben gewoon weer de kast in gegaan
Grappig ben je wel, dat moet ik wel toegevenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat als ik verloren zou gaan voor de vrouwen dat een te grote schok zou zijn.
Dus ik ben gewoon weer de kast in gegaan
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel he, wij kunnen het dus nog steeds gewoon doen op het biljart
Nee, maar die zelfde deal ben je ook al met tijn aangegaanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jij ook wil kun je dat gewoon vragen hoor
Uhm, nee, die ben jij aangegaan, weliswaar was je vergeten om onder je eigen account in te loggen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, maar die zelfde deal ben je ook al met tijn aangegaan
1. Bewijs maar dat ik het was.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm, nee, die ben jij aangegaan, weliswaar was je vergeten om onder je eigen account in te loggen.
Maar we weten allemaal dat jij Tijn wil. Dat geeft ook niks, mijn zegen heb je.
Ik zal zorgen dat het biljart klaar staat voor jullie zodat hij je lekker kan uitwonen
Lieve schat, je hoeft je niet zo stoer voor te doen nu he.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
1. Bewijs maar dat ik het was.
2. Uitgewoond worden heb ik andere contacten voor
3.
ik?? Ik heb het alleen maar over roze tiara's en mooie hoge pumps en glittermake-up met je gehad?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lieve schat, je hoeft je niet zo stoer voor te doen nu he.
Je hebt het al de hele dag nergens anders over.
Vanaf het moment dat je over hoge pumps begon ben ik een beetje afgedwaald.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik?? Ik heb het alleen maar over roze tiara's en mooie hoge pumps en glittermake-up met je gehad?
Ja, ik weet dat je mn rode pumps graag wil hebben, maar je voeten zijn iets te grootquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat je over hoge pumps begon ben ik een beetje afgedwaald.
Mijn gedachte waren bij een naakte jou in je rode pumpsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je mn rode pumps graag wil hebben, maar je voeten zijn iets te groot
Dat is heel anders dan je normale MI's. Meestal heb je het toch over sexy figuren in diverse outfits. Zoals bouwvakker, indiaan, matroos, agent enz.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn gedachte waren bij een naakte jou in je rode pumps
Dit is je snappy remark?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is heel anders dan je normale MI's. Meestal heb je het toch over sexy figuren in diverse outfits. Zoals bouwvakker, indiaan, matroos, agent enz.
Intussen gooi je aubergines tegen een muur?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit is je snappy remark?
Ik moet toegeven dat ik regelmatig mezelf probeer voor te stellen hoe sommige vrouwen eruit zouden zien in een indianenpak.
Niks mis mee
WT Heldquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Intussen gooi je aubergines tegen een muur?
Dat vind ik fijn. Dat die mogelijkheid bestaat.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel he, wij kunnen het dus nog steeds gewoon doen op het biljart
Zag SC staan bij actieve topics, verveling dus kom ik hier posten. Maar er is ruzie?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou niet zo sad hč. Vertel eens op, waar kom je vandaan.
Godverdomme, wijn door m'n neusquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Intussen gooi je aubergines tegen een muur?
Wil je meedoen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:06 schreef Volgut het volgende:
[..]
Zag SC staan bij actieve topics, verveling dus kom ik hier posten. Maar er is ruzie?
Wacht ff, als je Samzz al oud vind, wat ben ik dan? Een fossiel?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:07 schreef Volgut het volgende:
Samzz, jij bent mooi. Al ben je oud. Even gekeken in fotoboek. Good.vs.Evil ook een mooie, aparte look.
Ja, best moeilijk wanneer je dan toch alleen over mannen droomt.. We hebben je vanmorgen wel horen mompelen over hoe graag je de leuter van The Rock in je poepert wilquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit is je snappy remark?
Ik moet toegeven dat ik regelmatig mezelf probeer voor te stellen hoe sommige vrouwen eruit zouden zien in een indianenpak.
Niks mis mee
Met ruzie? Dan moet ik eerst weten wat er gaande is, dan kan ik daarna mijn plaats kiezen en weten met wie ik moet discussiėren.quote:
Ik weet niet hoe oud ze is, ik denk alleen niet onder de 20, dus. Wel een mooie vrouw.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wacht ff, als je Samzz al oud vind, wat ben ik dan? Een fossiel?
Thanksquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:07 schreef Volgut het volgende:
Samzz, jij bent mooi. Al ben je oud. Even gekeken in fotoboek. Good.vs.Evil ook een mooie, aparte look.
Dat ontken ik ook nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:08 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud ze is, ik denk alleen niet onder de 20, dus. Wel een mooie vrouw.
Dat is uiteraard een compliment en die geef ik niet vaak. Ik vind je er leuk uitzien maar je bent wel oud denk ik?quote:
Wat? Wijn of een neus?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik stond dus vanmiddag serieus te overwegen om er 1 te kopen voor Huppel
Ik ben net neergezet als typische Daimler rijder. Met Saab en Lada respectievelijk als tweede en derde.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:08 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud ze is, ik denk alleen niet onder de 20, dus. Wel een mooie vrouw.
Het is toch duidelijk dat de Rock in een paralel universum waarin ik op mannen zou vallen gewoon het vrouwtje zou zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, best moeilijk wanneer je dan toch alleen over mannen droomt.. We hebben je vanmorgen wel horen mompelen over hoe graag je de leuter van The Rock in je poepert wil
Euhm. Thanks.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:07 schreef Volgut het volgende:
25quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:10 schreef Volgut het volgende:
[..]
Dat is uiteraard een compliment en die geef ik niet vaak. Ik vind je er leuk uitzien maar je bent wel oud denk ik?
Waar heb je het nu over? Ik begrijp beide zinnen niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben net neergezet als typische Daimler rijder. Met Saab en Lada respectievelijk als tweede en derde.
die vent zou je gruwelijk anaal vernederen, en dat weet jij ook.. Kan jij met je kippenkracht niet tegenopquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk dat de Rock in een paralel universum waarin ik op mannen zou vallen gewoon het vrouwtje zou zijn.
Waarom de haat tussen jullie? Zijn jullie exen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die vent zou je gruwelijk anaal vernederen, en dat weet jij ook.. Kan jij met je kippenkracht niet tegenop
Auto's. Waarvan eigenlijk alleen de Daimler echt rete geil isquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:10 schreef Volgut het volgende:
[..]
Waar heb je het nu over? Ik begrijp beide zinnen niet.
Again, you underestimate my powerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die vent zou je gruwelijk anaal vernederen, en dat weet jij ook.. Kan jij met je kippenkracht niet tegenop
Godver.. Dan ben ik nu ookecht oudquote:
Nog nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:12 schreef Volgut het volgende:
[..]
Waarom de haat tussen jullie? Zijn jullie exen?
Exen? Schat, ik heb smaak hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:12 schreef Volgut het volgende:
[..]
Waarom de haat tussen jullie? Zijn jullie exen?
Aftakeling begint, m'n bestequote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Godver.. Dan ben ik nu ookecht oud
Keep on dreamin' babequote:
Schat, ik hoef maar 1 hand te gebruiken en je ligt al op je knietjes te janken dat ik je baas benquote:
Vind je er wel volwassen uitzien.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aftakeling begint, m'n beste. Al ben ik vd week wel 22 geschat.
Alleen in de slaapkamerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Schat, ik hoef maar 1 hand te gebruiken en je ligt al op je knietjes te janken dat ik je baas ben
Hij houdt ervan gedomineerd te worden en jij houdt van domineren, zo te lezen. Ik zie een match.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Schat, ik hoef maar 1 hand te gebruiken en je ligt al op je knietjes te janken dat ik je baas ben
Lucky you.. Ik werd op mn 18e al 29 geschatquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aftakeling begint, m'n beste. Al ben ik vd week wel 22 geschat.
die je dan toch aan mij en hups afstaat.. Maar je bank sliep heerlijk?quote:
Ja, hij is idd onderdanig, maar dan nog.. Ik heb smaakquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:15 schreef Volgut het volgende:
[..]
Hij houdt ervan gedomineerd te worden en jij houdt van domineren, zo te lezen. Ik zie een match.
Watquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lucky you.. Ik werd op mn 18e al 29 geschat
Zo ben ik dan ook weer he.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die je dan toch aan mij en hups afstaat.. Maar je bank sliep heerlijk?
Ik werd vorig jaar door een bepaald persoon ook in de 30 geschat.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? Nee, dat zijn schele apen geweest.
Nja, ik vond het toch een minder grote belediging dan toen ze dachten dat ik engels was.. De meeste (oke, niet allemaal) zijn lelijke dikke wijven met rollade pakkiesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? Nee, dat zijn schele apen geweest.
gisteren nog 36quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik werd vorig jaar door een bepaald persoon ook in de 30 geschat.
Ik noem het gewoon onderdanigheidquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo ben ik dan ook weer he.
Chivalry he
Volgens mij was ik dat.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik werd vorig jaar door een bepaald persoon ook in de 30 geschat.
Ik maak het mijn gasten graag naar hun zin.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik noem het gewoon onderdanigheid
Oh godquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik vond het toch een minder grote belediging dan toen ze dachten dat ik engels was.. De meeste (oke, niet allemaal) zijn lelijke dikke wijven met rollade pakkies
Hahaha. Dronken mensne zeker.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh god. Men heeft mij eens gevraagd of ik Chinees was.
Kom op...
15 met 10 jaar ervaringquote:
Chinees? Ik dacht altijd dat je Ghanees wasquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh god. Men heeft mij eens gevraagd of ik Chinees was.
Kom op...
Ook alleen omdat ik goede tieten hebquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat was jij, maar heb het je vergeven hoor
Jammer dat je er zelf zo onder lijdtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik maak het mijn gasten graag naar hun zin.
Ik ben ook zo fucking zwartquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Chinees? Ik dacht altijd dat je Ghanees was
quote:
Vergeleken met mij welquote:
Nee hoor, ik weet dat achter die grote bekken 2 hele kleine hartjes schuilen, en als jullie jezelf er beter bij voelen door mij een beetje af te zeiken dan kan ik dat wel hebben hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jammer dat je er zelf zo onder lijdt
Heee, ik zei net dat ik he biljart niet uitslootquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet dat achter die grote bekken 2 hele kleine hartjes schuilen, en als jullie jezelf er beter bij voelen door mij een beetje af te zeiken dan kan ik dat wel hebben hoor.
Someone has to be the bigger man
Ik zat met mijn been naast een witgeverfde muur op vakantie en je zag die muur gewoon wegkwijnenquote:
Ik heb het niet over jou schatquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heee, ik zei net dat ik he biljart niet uitsloot.
En terechtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zat met mijn been naast een witgeverfde muur op vakantie en je zag die muur gewoon wegkwijnen
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
MC WIGGER NEEMT GEEN KORTE BROEKEN
Zo moet dat! Own die muur!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zat met mijn been naast een witgeverfde muur op vakantie en je zag die muur gewoon wegkwijnen
is er niks witters? Reflectiedingen reflecteren nog minder dan ikquote:
Hier zit helemaal geen hart, alleen een klompje diamantquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet dat achter die grote bekken 2 hele kleine hartjes schuilen, en als jullie jezelf er beter bij voelen door mij een beetje af te zeiken dan kan ik dat wel hebben hoor.
Someone has to be the bigger man
Hup en ikquote:
Thequote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zie die thug life tattoo
Vast wel, spoken of zo.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is er niks witters? Reflectiedingen reflecteren nog minder dan ik
Die zijn bang voor mij, opperspook als ik benquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij ook niet, vrouwen blijven een mysterie voor jequote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]Iets met imago, idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja precies, ik moet voor hier natuurlijk wel die badass motherfucker blijven, terwijl ik eigenlijk een hele gevoelige jongen benquote:
Klote fles wijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
Mijn wijn is op. Nou ja, het glas is leeg en de fles staat beneden.
huilie is heel wat anders dan gevoelige jongenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja precies, ik moet voor hier natuurlijk wel die badass motherfucker blijven, terwijl ik eigenlijk een hele gevoelige jongen ben
Dat is nog verder!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom maar hier heen, dan schenk ik nog een gas voor je in
Jij zult mij niet snel zien huilenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
huilie is heel wat anders dan gevoelige jongen
net nogquote:
ik droom nooit over jouquote:
You've got issues.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nja, vannacht misschien 3 minuten waarin je gilde als een speenvarken terwijl ik je teennagels er uit trok alvorens je open te slicen om je ingewanden eruit te rukken en je jankend om je teddybeer langzaam dood te zien gaan
Slim, nog een vrouw erbij. Ga jij je vast goed door voelen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom maar hier heen, dan schenk ik nog een glas voor je in
Samzz is een schatjequote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Slim, nog een vrouw erbij. Ga jij je vast goed door voelen.
Ja, zij is echt amazing.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt hĆØDe zaal ging helemaal loesoe
Kippenvel
Dus dit is jouw fantasie.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nja, vannacht misschien 3 minuten waarin je gilde als een speenvarken terwijl ik je teennagels er uit trok alvorens je open te slicen om je ingewanden eruit te rukken en je jankend om je teddybeer langzaam dood te zien gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |