Auto's. Waarvan eigenlijk alleen de Daimler echt rete geil isquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:10 schreef Volgut het volgende:
[..]
Waar heb je het nu over? Ik begrijp beide zinnen niet.
Again, you underestimate my powerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die vent zou je gruwelijk anaal vernederen, en dat weet jij ook.. Kan jij met je kippenkracht niet tegenop
Godver.. Dan ben ik nu ookecht oudquote:
Nog nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:12 schreef Volgut het volgende:
[..]
Waarom de haat tussen jullie? Zijn jullie exen?
Exen? Schat, ik heb smaak hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:12 schreef Volgut het volgende:
[..]
Waarom de haat tussen jullie? Zijn jullie exen?
Aftakeling begint, m'n bestequote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Godver.. Dan ben ik nu ookecht oud
Keep on dreamin' babequote:
Schat, ik hoef maar 1 hand te gebruiken en je ligt al op je knietjes te janken dat ik je baas benquote:
Vind je er wel volwassen uitzien.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aftakeling begint, m'n beste. Al ben ik vd week wel 22 geschat.
Alleen in de slaapkamerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Schat, ik hoef maar 1 hand te gebruiken en je ligt al op je knietjes te janken dat ik je baas ben
Hij houdt ervan gedomineerd te worden en jij houdt van domineren, zo te lezen. Ik zie een match.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Schat, ik hoef maar 1 hand te gebruiken en je ligt al op je knietjes te janken dat ik je baas ben
Lucky you.. Ik werd op mn 18e al 29 geschatquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aftakeling begint, m'n beste. Al ben ik vd week wel 22 geschat.
die je dan toch aan mij en hups afstaat.. Maar je bank sliep heerlijk?quote:
Ja, hij is idd onderdanig, maar dan nog.. Ik heb smaakquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:15 schreef Volgut het volgende:
[..]
Hij houdt ervan gedomineerd te worden en jij houdt van domineren, zo te lezen. Ik zie een match.
Watquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lucky you.. Ik werd op mn 18e al 29 geschat
Zo ben ik dan ook weer he.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die je dan toch aan mij en hups afstaat.. Maar je bank sliep heerlijk?
Ik werd vorig jaar door een bepaald persoon ook in de 30 geschat.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? Nee, dat zijn schele apen geweest.
Nja, ik vond het toch een minder grote belediging dan toen ze dachten dat ik engels was.. De meeste (oke, niet allemaal) zijn lelijke dikke wijven met rollade pakkiesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? Nee, dat zijn schele apen geweest.
gisteren nog 36quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik werd vorig jaar door een bepaald persoon ook in de 30 geschat.
Ik noem het gewoon onderdanigheidquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo ben ik dan ook weer he.
Chivalry he
Volgens mij was ik dat.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik werd vorig jaar door een bepaald persoon ook in de 30 geschat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |