Dat vind ik fijn. Dat die mogelijkheid bestaat.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel he, wij kunnen het dus nog steeds gewoon doen op het biljart
Zag SC staan bij actieve topics, verveling dus kom ik hier posten. Maar er is ruzie?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou niet zo sad hč. Vertel eens op, waar kom je vandaan.
Godverdomme, wijn door m'n neusquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Intussen gooi je aubergines tegen een muur?
Wil je meedoen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:06 schreef Volgut het volgende:
[..]
Zag SC staan bij actieve topics, verveling dus kom ik hier posten. Maar er is ruzie?
Wacht ff, als je Samzz al oud vind, wat ben ik dan? Een fossiel?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:07 schreef Volgut het volgende:
Samzz, jij bent mooi. Al ben je oud. Even gekeken in fotoboek. Good.vs.Evil ook een mooie, aparte look.
Ja, best moeilijk wanneer je dan toch alleen over mannen droomt.. We hebben je vanmorgen wel horen mompelen over hoe graag je de leuter van The Rock in je poepert wilquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit is je snappy remark?
Ik moet toegeven dat ik regelmatig mezelf probeer voor te stellen hoe sommige vrouwen eruit zouden zien in een indianenpak.
Niks mis mee
Met ruzie? Dan moet ik eerst weten wat er gaande is, dan kan ik daarna mijn plaats kiezen en weten met wie ik moet discussiėren.quote:
Ik weet niet hoe oud ze is, ik denk alleen niet onder de 20, dus. Wel een mooie vrouw.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wacht ff, als je Samzz al oud vind, wat ben ik dan? Een fossiel?
Thanksquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:07 schreef Volgut het volgende:
Samzz, jij bent mooi. Al ben je oud. Even gekeken in fotoboek. Good.vs.Evil ook een mooie, aparte look.
Dat ontken ik ook nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:08 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud ze is, ik denk alleen niet onder de 20, dus. Wel een mooie vrouw.
Dat is uiteraard een compliment en die geef ik niet vaak. Ik vind je er leuk uitzien maar je bent wel oud denk ik?quote:
Wat? Wijn of een neus?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik stond dus vanmiddag serieus te overwegen om er 1 te kopen voor Huppel
Ik ben net neergezet als typische Daimler rijder. Met Saab en Lada respectievelijk als tweede en derde.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:08 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud ze is, ik denk alleen niet onder de 20, dus. Wel een mooie vrouw.
Het is toch duidelijk dat de Rock in een paralel universum waarin ik op mannen zou vallen gewoon het vrouwtje zou zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, best moeilijk wanneer je dan toch alleen over mannen droomt.. We hebben je vanmorgen wel horen mompelen over hoe graag je de leuter van The Rock in je poepert wil
Euhm. Thanks.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:07 schreef Volgut het volgende:
25quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:10 schreef Volgut het volgende:
[..]
Dat is uiteraard een compliment en die geef ik niet vaak. Ik vind je er leuk uitzien maar je bent wel oud denk ik?
Waar heb je het nu over? Ik begrijp beide zinnen niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben net neergezet als typische Daimler rijder. Met Saab en Lada respectievelijk als tweede en derde.
die vent zou je gruwelijk anaal vernederen, en dat weet jij ook.. Kan jij met je kippenkracht niet tegenopquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk dat de Rock in een paralel universum waarin ik op mannen zou vallen gewoon het vrouwtje zou zijn.
Waarom de haat tussen jullie? Zijn jullie exen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die vent zou je gruwelijk anaal vernederen, en dat weet jij ook.. Kan jij met je kippenkracht niet tegenop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |